Ga naar inhoud

fietje24 : 3 augustus 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey fietje,

Hopelijk is alles goed gegaan vandaag en ben je erg blij met je nieuwe boobs!

Heb je een hotel geboekt in de omgeving of ben je gelijk naar huis gegaan na de operatie?

Veel sterkte de komende tijd!

Groetjes

hoi fietje

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs hahaha

Hoop dat t je allemaal een beetje meegevallen is tot nu toe,hoop dat je vrij vlot hersteld .

Ben benieuwd na je verslagje ,heb zelf ook 330 cc achter de spier maar dan door dr verdonck.

Nou heel veel beterschap, gr susi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal bedankt voor de reacties

toen ik toe kwam in de wk heb ik wel nog een tijdje moeten wachten ongeveer 3uur het was echt bandwerk maar iedereen was wel vriendelijk en dr Damen heb ik hooguit een minuutje gezien toen die mij kwam aftekenen.

de verdoving is bij mij super meegevallen ben ook niet misselijk geweest en ben de dag zelf terug naar huis gegaan is maar een half uurtje rijden.

de pijn gisteren was super voelde zo goed als niets alleen rechtkomen was moeilijk.

maar ojee vanacht heb ik wel veel pijn gehad heb geen oog dicht gedaan en hoop dan ook dat ik vanavond beter slaap wss zal dit nog wel enkele nachten niet het geval zijn.

vandaag is de pijn ook erger als gisteren vooral mijn ribben en borstspier doen pijn borsten zelf ook maar dat is meer een druk die ik voel en in mijn rug ook.

ik merk dat het bij mij beter is als ik redelijk recht zit ipv te liggen want dan doet het erg pijn.

na hoeveel dagen is de ergste pijn zo ongeveer minder?

grtjs ik hou jullie op de hoogte

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genoeg pijnstiller slikken : 1 gram om de 6u kan echt geen kwaad !

Meeste pijnstillers zitten rond 400mg , neem er 2 tegelijk in dan .

Je hebt gelijk : beter dat je rechtzit dan ligt .

Je kan onder je rug een extra kussen steken in bed . Ik heb de eerste 3 nachten rechtop in de zetel geslapen en bij mij was de pijn pas 'te doen' na een week maar dat is voor iedereen anders .

Fijn herstel nog !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Fiet!

Om de 6 uur twee paracetamol nemen! dat mag... ook samen met de pijnstillers die je hebt gekregen.

De ergste pijn is max 4 dagen dan zal t beter gaan!

Je kunt ze nog niet bewonderen hè :-( over een dag of 10.

Hoeveel cc heb je?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik ben momenteel dafalgan aan het nemen dat helpt precies beter bij me.

vannacht nog slecht geslapen (op de zetel) maar toch al iets beter als gisteren

als ik dan smorgens opsta doet het veel pijn maar nadien mindert het door de dag valt het mee en mijn borstspier doet minder pijn als gisteren wel begin ik regelmatig jeuk te krijgen maar dat zal zijn dat het aan het genezen is.

moet je die plakkers op de draadjes erop laten of mogen die eraf?

wat ik wel heb telkens ik zo een zetpil neem moet ik nog geen 10min later naar het toilet zou het kwaad kunnen als deze dan nog niet volledig opgenomen is?

2chimpie ik heb 330cc en ze lijken elke dag groter te worden haha

liefs xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd fietje!

Ik herken de pijn op je borst en in je rug die je omschrijft! Erg vervelend he maar het kan altijd erger denk ik maar, en het is voor een goed doel!

Misschien is het een idee om melatonine in te nemen voor je gaat slapen zodat je wat nachtrust krijgt. Ik weet niet of je er bekend mee bent maar in Nederland is dit bij drogisterijen te koop onder de naam Sleepzz en A. Vogel verkoopt het ook geloof ik.

Ik heb regelmatig gelezen dat jeuk een goed teken is! Dan zijn je wonden namelijk aan het genezen.

Ik weet niet of de plakkers er al af mogen, ik ben zelf van plan ze te laten zitten zodat de huisarts ze kan verwijderen.

Op je vraag over de zetpil heb ik helaas geen antwoord, heb het zelf ook opgezocht maar geen antwoord kunnen vinden. Je kunt denk ik beter vooraf even naar het toilet gaan.

Veel sterkte met je herstel meid!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik ben momenteel dafalgan aan het nemen dat helpt precies beter bij me.

vannacht nog slecht geslapen (op de zetel) maar toch al iets beter als gisteren

als ik dan smorgens opsta doet het veel pijn maar nadien mindert het door de dag valt het mee en mijn borstspier doet minder pijn als gisteren wel begin ik regelmatig jeuk te krijgen maar dat zal zijn dat het aan het genezen is.

moet je die plakkers op de draadjes erop laten of mogen die eraf?

wat ik wel heb telkens ik zo een zetpil neem moet ik nog geen 10min later naar het toilet zou het kwaad kunnen als deze dan nog niet volledig opgenomen is?

2chimpie ik heb 330cc en ze lijken elke dag groter te worden haha

liefs xxx

Hee Meis!

De pleisters moet je erop laten!! tot dat de knoopjes worden verwijderd...

Dit is ook een bescherming want je wondje is nog open.

Wat betreft de zetpillen, haha je raakt ervan aan de schijt ! pfff

ik moest niet direct maar wel vaker. Meteen erna lijkt me dat ze dan niet echt goed worden opgenomen maar dat weet ik niet hoor.. Ben benieuwd naar je foto's!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi parkiet de pijn is al veel beter zalig he ik heb ook al even gekeken onder men band door en ze zien er al goed uit vind ik ik heb wel een grote blauwe plek tussen mijn borsten en op men ribben zelfs op mijn heupbeen

maar voor de rest gaat het super ben blij dat het ergste voorbij is ik ga de pleisters ook laten zitten zodat de dokter ze kan verwijderen ik ga dit denk ik vrijdag laten doen dan is het juist 10 dagen en kan de band eraf ik kijk er al naar uit om ze dan eens volledig te zien en daarna leuke lingerie te shoppen eerst natuurlijk nog een sport bh ben vandaag al eens gaan kijken en denk dat ik die van triumph tri action ga nemen voelt lekkker zacht aan, is wel moeilijk voor de juiste maat dus eens ik de band af heb ga ik meteen naar de winkel heb momenteel alo een goedkope gekocht zodat ik die dan voor een uurtje kan aandoen en dan de juiste maat enz kan gaan kopen

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi parkiet de pijn is al veel beter zalig he ik heb ook al even gekeken onder men band door en ze zien er al goed uit vind ik ik heb wel een grote blauwe plek tussen mijn borsten en op men ribben zelfs op mijn heupbeen

maar voor de rest gaat het super ben blij dat het ergste voorbij is ik ga de pleisters ook laten zitten zodat de dokter ze kan verwijderen ik ga dit denk ik vrijdag laten doen dan is het juist 10 dagen en kan de band eraf ik kijk er al naar uit om ze dan eens volledig te zien en daarna leuke lingerie te shoppen eerst natuurlijk nog een sport bh ben vandaag al eens gaan kijken en denk dat ik die van triumph tri action ga nemen voelt lekkker zacht aan, is wel moeilijk voor de juiste maat dus eens ik de band af heb ga ik meteen naar de winkel heb momenteel alo een goedkope gekocht zodat ik die dan voor een uurtje kan aandoen en dan de juiste maat enz kan gaan kopen

liefs xx

Hey fietje,

Leuk dat ze er al goed uit zien!

Zit jouw kliniekbeha ook precies op je littekens? Bij mij wel en dat vind ik wel vervelend, kan een beetje knellen.

Veel plezier met je boobs ;)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.