Ga naar inhoud

fietje24 : 3 augustus 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo, allemaal

ik ben 23jaar oud en heb zopas mijn consult en operatie in de wellnesskliniek in Genk vastgelegt.

Op 27 juni ga ik voor het consult en op 3 augustus krijg ik mijn boobs.

Kijk er echt naar uit en alle informatie is welkom.

Ik heb momenteel een 75B en zou toch zeker op een grote D willen uitkomen.

Iedereen die ervaring heeft met dr Damen ( en andere mensen off course ook ) let me now!!!

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hé Fietje,

Welkom op het forum :) Voor mij zit mn operatie er ook bijna aan te komen, nog 11 dagen!

Ik kan je geen info geven over de kliniek/arts, ga zelf ergens anders.

Maar ik heb de naam al vaker voorbij zien komen! Je kan ook rechtsboven het zoekbalkje gebruiken!

Wil zelf ook graag een D :)

Lees-ze en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fietje,

welkom op het forum!

Ik ben zelf door dr. Plovier geopereerd, maar er zijn wel veel meiden door dr. Damen geopereerd.

Ze reageren hier vanzelf ;)

Nog eventjes wachten op het consult, maar dan heb je iets om naar uit te kijken :)

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meid ,

welkom op het forum !

ik ben ook geopereerd in de wellnesskliniek !

van de kliniek zelf en het verplegend en verzorgend personeel : niks dan lof ! uiterst professioneel en supervriendelijk !

groetjes ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee!

Ik wordt woe as door hem geopereerd!

Ik ben heel benieuwd naar t resultaat.. Het is wel een aparte man hij is vrij direct

vond ik, maar ik heb goede resultaten van hem gezien :-)

Zelf heb ik nu 75 A en wil ook een D, ik zit nog te twijfelen tussen t aantal

cc hij adviseerde 380 maar wil denk ik 420.. Kijken wat hij daarvan zegt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Fietje,

Welkom op het forum :) Voor mij zit mn operatie er ook bijna aan te komen, nog 11 dagen!

Ik kan je geen info geven over de kliniek/arts, ga zelf ergens anders.

Maar ik heb de naam al vaker voorbij zien komen! Je kan ook rechtsboven het zoekbalkje gebruiken!

Wil zelf ook graag een D :)

Lees-ze en liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Fietje,

Welkom op het forum!

Ik ben op 13 mei geopereerd door Dr. Damen. Van een A naar een volle C gegaan volgens mij. Heb maar 205cc laten inbrengen. Dus als hij minder adviseerd zou ik daar persoonlijk gewoon in meegaan. Hij opereert er wel 20 per week, dus hij weet het wel.

Ik heb zelf niet zo'n positiefve ervaring met WK. Maar een intake en een operatiedag is een momentopname. Ik lees voornamelijk allemaal positieve berichten over de kliniek dus trek je maar niet teveel van mijn topic aan (die kun je vinden door op mijn profiel te klikken onder topics). Ook Dr. Damen zelf vond ik nogal anders dan ik had verwacht. Zakelijk en streng. Maar als je naar mijn resultaat kijkt (zie foto's).... BOEIEN!!! Daar gaat het uiteindelijk om.

Als je na het lezen van mijn verhaal/topic nog vragen hebt, hoor ik het graag van je.

Liefs,

Gooischmeisje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal bedankt voor de leuke reacties

saartje: wat spannend jij kan echt al aftellen ben reuze benieuwd en hoop dat het voor jou meevalt maar ik hoor het dan wel ik duim alvast voor je, ja een D vind ik ook ideaal dat past denk ik het best bij me

thanks Esther idd eens het consult is geweest weet je al veel meer en kan je aftellen he

anneke: leuk dat het voor jouw zo goed is meegevallen hoop dat het bij mij ook zo is bij welke dokter ben je geweest en heb je er veel last van gehad?is het resultaat geworden wat je graag wou?

chimpie: spannend nog 2 daagjes ik ben echt benieuwd om jouw verhaal achteraf te horen viel hij wat mee dr damen? ja ik zou ook bang hebben dat ze uiteindelijk te klein uitvallen beter beetje groter dan te klein ;-) ik wil echt zeker op een D ook uitkomen

gemma: wow een dagje later dan mij dan dan kunnen we klagen en zagen tegen elkaar over de (eventuele) pijn dan haha ja ik heb een voorschot van 500 euro betaald om zeker te zijn dat ik 3 augustus kan geopereerd worden dan valt het in mijn verlof.

gooischmeisje: ik heb je foto's bekeken en het ziet er echt al top uit om 10 dagen geleden te zijn ben blij voor je dat je content bent daar draait het om he we hebben een beetje zelfde situatie heb ook een dochtertje dat nu 1.5j is en mijn borsten zijn ook verandert na de zwangerschap en ook ik was niet veel bij gekomen maar het heeft toch een serieuze impact op je lichaam zo een babytje he.

nog een vraagje na de operatie duurt het lang voor je dan uitstapjes kan maken ik heb dan verlof en we zouden na een weekje toch wel eens eenpaar dagen naar de zee of zo willen gaan gewoon om wat te wandelen en restaurantjes te doen denken jullie dat dit al goed gaat lukken dan?

bedankt allemaal groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee fietje!

Ik heb nu al de zenuwen pfff nog 2 nachtjes idd.

Ik moet zeggen t is wel een aparte man haha

Als hij maar goede resultaten levert maakt t mij ook niet veel uit

hoe hij is... foto's die ik heb bekeken van hem of ja door hem gedaan zijn allemaal mooi, niet nep.

dus ben benieuwd!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi fietje,

Heb dan eindelijk m'n Boobs oh oh maar wat heb ik n pijn nu..

Hele erge last van m'n rug! en de borsten zelf natuurlijk...

Ik heb nog niet kunnen slapen moet ik zeggen...

Boobies lijken er goed uit te zien, zijn alleen strak ingebonden dus kan t nog niet zien..

De roes die je krijgt is ook heel apart moet ik zeggen, alsof je ik een andere wereld Rond dwaalt

was er wel behoorlijk misselijk van geworden! poeh da is gelukkig voorbij.

Als je wat wil weten hoor ik t wel!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo, allemaal

ik ben 23jaar oud en heb zopas mijn consult en operatie in de wellnesskliniek in Genk vastgelegt.

Op 27 juni ga ik voor het consult en op 3 augustus krijg ik mijn boobs.

Kijk er echt naar uit en alle informatie is welkom.

Ik heb momenteel een 75B en zou toch zeker op een grote D willen uitkomen.

Iedereen die ervaring heeft met dr Damen ( en andere mensen off course ook ) let me now!!!

groetjes

ben gisteren geopereerd door dr damen in de wk Ik had een 80a/b en wilde een grote d. Meer als 425cc wilde hij niet plaatsen de eerste keer dus dat is er in gegaan.

Alles is goed gegaan en het personeel was ook heel vriendelijk. De trip waar ik inkwam van de roes was idd zoal eerder verteld heel apart ik vond het eigenlijk wel te gek allang blij dat ik van de op echt niets heb meegekregen. Het ziet er nu uit als een dd ,maar dat was bij een vriendin van me ook en die heeft na alle zwellingen etc weg waren nu een mooie d over. Dus misschien is 420cc een beter optie aan de andere kant bepaald hij zijn keuzes vooral op een zo natuurlijk mogelijk resultaat en dat was voor mij wel belangerijk.

heelveel succes iig!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben ook door dokter damen geopereerd op 18 april. Heb 425CC achter de spier laten zetten.

Ben heel content over mijn BV en de over de verzorging in de WK ook niks dan lof.

Heb de eerste dagen veel pijn gehad maar die pijn zijn we alweer vergeten.... :6:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hee allemaal,

Met mij gaat t ook weer iets beter ik ben 25 mei geopereerd door dr Damen.

Bij mij heeft hij 380 cc geplaats het natuurlijkste bij mij dat zei hij ook idd.

Kan wel zie dat de rechter borst wat lager zit! isdat bij jullie ook?

En hoelang Willen jullie de band om houden?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben gisteren geopereerd door dr damen in de wk Ik had een 80a/b en wilde een grote d. Meer als 425cc wilde hij niet plaatsen de eerste keer dus dat is er in gegaan.

Alles is goed gegaan en het personeel was ook heel vriendelijk. De trip waar ik inkwam van de roes was idd zoal eerder verteld heel apart ik vond het eigenlijk wel te gek allang blij dat ik van de op echt niets heb meegekregen. Het ziet er nu uit als een dd ,maar dat was bij een vriendin van me ook en die heeft na alle zwellingen etc weg waren nu een mooie d over. Dus misschien is 420cc een beter optie aan de andere kant bepaald hij zijn keuzes vooral op een zo natuurlijk mogelijk resultaat en dat was voor mij wel belangerijk.

heelveel succes iig!!!

hallo boebie

wat fijn je bent er al vanaf en valt het een beetje mee die band die je moet dragen hoe is het met de pijn?

ja ik wil ook graag een D dus ik denk dat het bij mij ook zoiets zal zijn dat hij zal plaatsen 420cc ofzo

hij zal wel zien hoeveel dat moet kleiner als nu zullen ze in ieder geval niet worden he ;-)

en een natuurlijk resultaat vind ik ook wel leuk het moeten nu ook geen skippy ballen worden he ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben ook door dokter damen geopereerd op 18 april. Heb 425CC achter de spier laten zetten.

Ben heel content over mijn BV en de over de verzorging in de WK ook niks dan lof.

Heb de eerste dagen veel pijn gehad maar die pijn zijn we alweer vergeten.... :6:

Liefs :116:

ben blij dat ik veel positieve reacties hoor van de wellnesskliniek en hoop dat het bij mij ook zo goed zal meevallen maar dat zal wel hij heeft zoveel ervaring dus zal wel weten wat ie doet he

op welke maat ben je nu uitgekomen met 425cc?

denk dat het bij mij ook zoiets zal zijn wil een Dcup dus

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

he fietje,

Over het algemeen is de pijn goed te verdragen, sommige bewegingen brengen flink wat pijnscheuten met zich mee ,maar als je dan heeft even rustig gaat zitten of liggen trekt dat weer weg. Gewoon lekker veel pijnstillers nemen daar zijn ze voor. De band is de eerste paar dagen goed te doen ,het is dan eigenlijk wel fijn dat ze stevig ingepakt zitten.Na 4 dagen begon het echter flink te knellen en leek het of de pijn die ik had door de strakte van de band veroorzaakt werd. Dus toen ben ik op het forum gaan kijken en de meesten meiden hadden hem er toch al na 3-4 dagen afgehaald. Gisteren toch maar besloten hem eraf te halen dat voelde veel beter en kon gelijk zien dat mijn wonden al helemaal dicht waren! De sportbh die ik gehaald had bleek een beetje te klein te zijn dus eind van de dag weer dezelfde pijn als met de band, vandaag een maatje groter gehaald en voorlopig voelt dit al weer een stuk beter. x

hallo boebie

wat fijn je bent er al vanaf en valt het een beetje mee die band die je moet dragen hoe is het met de pijn?

ja ik wil ook graag een D dus ik denk dat het bij mij ook zoiets zal zijn dat hij zal plaatsen 420cc ofzo

hij zal wel zien hoeveel dat moet kleiner als nu zullen ze in ieder geval niet worden he ;-)

en een natuurlijk resultaat vind ik ook wel leuk het moeten nu ook geen skippy ballen worden he ;-)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

he fietje,

Over het algemeen is de pijn goed te verdragen, sommige bewegingen brengen flink wat pijnscheuten met zich mee ,maar als je dan heeft even rustig gaat zitten of liggen trekt dat weer weg. Gewoon lekker veel pijnstillers nemen daar zijn ze voor. De band is de eerste paar dagen goed te doen ,het is dan eigenlijk wel fijn dat ze stevig ingepakt zitten.Na 4 dagen begon het echter flink te knellen en leek het of de pijn die ik had door de strakte van de band veroorzaakt werd. Dus toen ben ik op het forum gaan kijken en de meesten meiden hadden hem er toch al na 3-4 dagen afgehaald. Gisteren toch maar besloten hem eraf te halen dat voelde veel beter en kon gelijk zien dat mijn wonden al helemaal dicht waren! De sportbh die ik gehaald had bleek een beetje te klein te zijn dus eind van de dag weer dezelfde pijn als met de band, vandaag een maatje groter gehaald en voorlopig voelt dit al weer een stuk beter. x

Hee Boebie!

Ik las dat je erge last had van de band, ik heb hem er morgen 11 dagen om zitten en dan ga ik hem er ook af halen.

Bij mij valt t mee dat ik echt last van de band heb, alleen in t Begin een druk op mijn borst en moeite met ademen.

Wel loop ik nog wat krom en last van me rug, denk ook wel een beetje door de band.

Hoe is je resultaat geworden?

Ik ben heel benieuwd!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoii Fietje,,

Ik moet 6 juli op consult maar dan bij dr Verdonck.

1 augustus wordt ik geopereerd,, heb alvast een aanbetaling gedaan om zeker van de datum te zijn,, heb dan ook vakantie..

Ben zelf 22 jaar en ik wil zelf ook graag op een grote volle D uitkomen..

Moet zeggen dat ik nu al zenuwachtig ben voor het consult en de operatie..

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

boebie ja ik denk als die band te hard gaat knellen kan je hem er beter afdoen en een sportbeha aandoen dit zal geen kwaad kunnen aangezien sommige dokters vanaf het begin een sportbeha aandoen ipv die band

chimpie hoe valt het ne bij jouw mee? heb je de band er ook af gehaalt? en kan je al iets zien van grootte ofzo?

missy dan worden we in dezelfde periode geoperreert leuk dan kunnen we vergelijken, ik heb ook al een aanbetaling gedaan om zeker te zijn van mijn datum, ik ben momenteel nog totaal niet zenuwachtig maar ik denk dat dat wel zal komen als de operatie dichterbij komt

groetjes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow

Ja is idd leuk.. Ook met het vergelijken,, kan misschien nog wel eens goed uitkomen..

Ik ben juist zo zenuwachtig omdat ik die aanbetaling heb gedaan,, wil dit al zo lang en ik besef nu dat het heel gauw gaat komen allemaal..

Enige waar ik beetje bang voor ben is die slaapverdoving..

Groetjess

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Fietje!

T gaat met de dag beter! de eerste 3/4 dagen waren t zwaarste! nu gelukkig stukken beter!

Ik heb zaterdag de band verwijderd, heb hem 11 dagen om gehad zoals geadviseerd wordt tussen de 10/14 dagen.

Had niet zozeer last van de band, meer van mijn rug!

Ik heb ze dus al kunnen zien :-) het eerste wat ik dacht was WOW groot haha.

ze staan nog strak enzo, en t indalen moet nog gebeuren...

Heb twee sportBH 's gekocht maat C75, kan dus Miss nog D worden, men zegt dat ze groter worden naarmate t indaalt dus ben benieuwd :-)

Ik ben iig tevreden!

m'n tepels zijn trouwens erg gevoelig!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow

Ja is idd leuk.. Ook met het vergelijken,, kan misschien nog wel eens goed uitkomen..

Ik ben juist zo zenuwachtig omdat ik die aanbetaling heb gedaan,, wil dit al zo lang en ik besef nu dat het heel gauw gaat komen allemaal..

Enige waar ik beetje bang voor ben is die slaapverdoving..

Groetjess

Hee missy!

jij ook bij WK? leukkkk

De slaapverdoving is niet echt eng, maar wel heel vreemd t lijkt alsof je in een driedemensionale wereld aan t rond dwalen bent ofZo... vaag hoor je geluiden maar je ontwaakt niet, je voelt verder niks dat is t rare..

Als je wakker bent ben je wel wat dol... je kunt misselijk zijn hoeft niet.

Ik was wel behoorlijk misselijk en moest overgeven paar keer toen dat eruit was ging t snel beter!

Het gaat trouwens via infuus de verdoving.

Hoop dat je wat wijzer bent ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj chimpie

Ja ook ik ga na de WK.. Heb er lang over nagedacht en heb de stap toch genomen..

Ben eerst bij 2 andere klinieken geweest,, bij dr Visser haar kliniek in venlo en bij de Janssenkliniek.

Die laatste sprak me helemaal niet aan.. Enja dr Visser werkt ook bij de WK.

Door welke arts ben jij geholpen geworden? En hoe is het gegaan allemaal?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj chimpie

Ja ook ik ga na de WK.. Heb er lang over nagedacht en heb de stap toch genomen..

Ben eerst bij 2 andere klinieken geweest,, bij dr Visser haar kliniek in venlo en bij de Janssenkliniek.

Die laatste sprak me helemaal niet aan.. Enja dr Visser werkt ook bij de WK.

Door welke arts ben jij geholpen geworden? En hoe is het gegaan allemaal?

Liefs

Missy!

Super leuk! spannend joh!

Je kunt mijn topic lezen als je wil...:-)

Ik ben erg tevreden over t resultaat!

Vandaag ben ik naar mijn huisarts geweest om de hechtingen te laten controleren, ik ben niet terug gegaan naar de kliniek voor mij is t ver rijden en dr Damen zei dat t ook bij de huisarts kon. Ik had hiervoor wel f gebeld naar mijn huisarts of dat geen probleem was. T ziet er erg netjes uit na 13 dagen zei mijn huisarts, hij voelde ook de proteses niet zitten zei hij!

Heb vandaag wat foto's geplaatst die kun je bekijken als je wil!

Weet jij al wat je wil enzo?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.