Ga naar inhoud

fietje24 : 3 augustus 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

oooh leuk leuk chimpie dat je ze hebt kunnen zien ik ben blij dat je tevreden bent met het resultaat ik ga dadelijk naar je foto's kijken

missy ja kan het wel geloven dat je zenuwachtig bent ik denk als ik men consult heb gehad dat het dan ook gaat beginnen bij mij en ongeduldig worden ook denk ik ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallow fietje en chimpie!

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik precies wil.. Enige wat ik weet is da ik graag op een mooie volle D uit wil komen..

Hopelijk gaat dit dan ook.. Ik heb zelf een kleine c en dat merk ik alleen aan de bh's,, want zo zou je het niet zeggen..

Ze zijn best plat van boven en onder is er een soort van bolletje,, maar dan beetje puntig,, daar schaam ik me nog het meeste voor.. Daarom wil ik ze nu ook mooi rond en vol hebben..

Fietje: Ja na het consult zal het zeker allemaal spannend worden,, want dan komt het steeds dichterbij..

Maar we kunnen ons er dan wel lekker op gaan verheugen!!

Chimpie: Je borsten zijn heel mooi,, en ook het litteken ziet er heel goed en klein uit..

Mag ik vragen welke cup je denkt over te houden?

Liefsxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh leuk leuk chimpie dat je ze hebt kunnen zien ik ben blij dat je tevreden bent met het resultaat ik ga dadelijk naar je foto's kijken

missy ja kan het wel geloven dat je zenuwachtig bent ik denk als ik men consult heb gehad dat het dan ook gaat beginnen bij mij en ongeduldig worden ook denk ik ;-)

Heej fietje!

jaaa ze worden met de dag mooier :-) maar ook kleiner lijkt? haha misschien omdat je eraan gewend raakt ofzo?

Ze zouden volgens de verhalen toch groter moeten worden als ze gaan indalen, ben benieuwd!

Hee en voor jou nog maar ff he! tot je consult! joehoe ben benieuwd wat hij gaat zeggen :-)

Jij wilde een D toch?

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallow fietje en chimpie!

Ik heb eigenlijk geen idee wat ik precies wil.. Enige wat ik weet is da ik graag op een mooie volle D uit wil komen..

Hopelijk gaat dit dan ook.. Ik heb zelf een kleine c en dat merk ik alleen aan de bh's,, want zo zou je het niet zeggen..

Ze zijn best plat van boven en onder is er een soort van bolletje,, maar dan beetje puntig,, daar schaam ik me nog het meeste voor.. Daarom wil ik ze nu ook mooi rond en vol hebben..

Fietje: Ja na het consult zal het zeker allemaal spannend worden,, want dan komt het steeds dichterbij..

Maar we kunnen ons er dan wel lekker op gaan verheugen!!

Chimpie: Je borsten zijn heel mooi,, en ook het litteken ziet er heel goed en klein uit..

Mag ik vragen welke cup je denkt over te houden?

Liefsx

Hee Missy!

Als je nu een C hebt zal ze er zeker wel een D van kunnen maken lijkt me :-)

Ik snap wat je bedoelt met de vorm, heb t op meerdere foto's gezien.

Heb je al kindjes? mijn borsten/borstjes haha voorheen hingen nog niet ze waren wel klein, maar normale vorm er zat boven wel ook geen bolling in! maar ja wat wil je 75 A! :-( Ik heb twee keer borstvoeding gegeven, 1x 20maanden en bij m'n andere kindje 9 mnd. Dus behoorlijk wat!

Ik ben heel tevreden over het resultaat! alleen lijkt t alsof ze kleiner worden haha zei ik tegen fietje ook al.

Miss omdat je went aan de grootte? maar goed het gaat wat beter nu gelukkig, wel rustig aan doen merk ik wel anders krijg ik last van mijn rug...

Ik heb nu sportbh 75C denk dat t daarbij blijft? geen idee maar vind y wel bij m'n lichaam passen.

Jij nog hoeveel daagjes? twee weken na fietje toch?

Spannend!!

liefs C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Halloww,,

Ik heb zelf nog geen kinderen,, zit nog op school en we willen over 2 jaar pas gaan samenwonen. Dus da komt nog :D

En chimpie je ik denk persoonlijk niet dat je borsten er kleiner op worden hoor.. indalen zullen ze wel nog doen maar denk nie da dat in grootte afneemt. En in sport bh's heb je volgens mij sowieso een kleinere maat omdat die naar mijn weten wel groot uitvallen.. Het lijkt mij trouwens ook dat je zelf denkt dat ze kleiner zijn omda je er inderdaad aan gewend raakt.. Maar geloof me,, ze zijn echt niet klein.. Ze zien er mooi uit. Nu het consult van mij en fietje nog,, zij is eerder als mij aan de beurt.. Ik pas 6 juli en 1 augustus de operatie.

Groetjessxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Boebie!

Ik las dat je erge last had van de band, ik heb hem er morgen 11 dagen om zitten en dan ga ik hem er ook af halen.

Bij mij valt t mee dat ik echt last van de band heb, alleen in t Begin een druk op mijn borst en moeite met ademen.

Wel loop ik nog wat krom en last van me rug, denk ook wel een beetje door de band.

Hoe is je resultaat geworden?

Ik ben heel benieuwd!

xxx

hey chimpie,

van bovenaf zien ze dr echt heel mooi uit, maar als ik voor de spiegel sta, valt het nog een beetje tegen omdat de protheses nog flink moeten indalen en de rechtse is ook nog kei-blauw aan de onderkant gek genoeg is de blauwe degene die het minste pijn doet. De linkse is helemaal niet blauw en ook al een stukje verder ingedaald ,maar daar heb ik dan weer meer last van??? ach ja ik ga dr vanuit dat het allemaal wel goedkomt tis pas 2 weken dus....over je band ,als ik er niet zo'n last van had gehad had ik hem ook de volle 12 dagen gedragen ze zullen het niet voor niks adviseren. Heb ook veel last van mijn rug ook zonder de band ik denk dat het meer komt omdat je niet in je normale houding slaapt en anders beweegt dan normaal. Ben benieuwd wat je dr van gaat vinden als de band eraf is! let me know! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey chimpie,

van bovenaf zien ze dr echt heel mooi uit, maar als ik voor de spiegel sta, valt het nog een beetje tegen omdat de protheses nog flink moeten indalen en de rechtse is ook nog kei-blauw aan de onderkant gek genoeg is de blauwe degene die het minste pijn doet. De linkse is helemaal niet blauw en ook al een stukje verder ingedaald ,maar daar heb ik dan weer meer last van??? ach ja ik ga dr vanuit dat het allemaal wel goedkomt tis pas 2 weken dus....over je band ,als ik er niet zo'n last van had gehad had ik hem ook de volle 12 dagen gedragen ze zullen het niet voor niks adviseren. Heb ook veel last van mijn rug ook zonder de band ik denk dat het meer komt omdat je niet in je normale houding slaapt en anders beweegt dan normaal. Ben benieuwd wat je dr van gaat vinden als de band eraf is! let me know! x

Hee Boobie!

Jaaa dat zal nog wel ff duren voordat t indaalt de mijne zijn ook nog echt hoog, ik ben nu 2,5 week PO maar vanaf t begin niet echt gedaald volgens mij? Het is niet blauw geweest bij mij, wel heeft t litteken gebloed in t begin, dat zag ik door het verbandje heen. ik heb je foto's bekeken, ik zie wat je bedoelt t lijkt alsof t nog niet helemaal gevuld is aan de onderkant vooral bij je linkse borst toch? Ik herken dit omdat mijn schoonmoeder dit ook heeft! zij is in december geopereerd bij dr van Onselen ACCZ.

Fit ben ik nog lang niet, ook idd omdat je op je rug slaapt! ik wordt wel vaker wakker en stijf pfff hoop dat ik snel weer op m'n zij

kan!

foto's van mij staan trouwens in de galerij

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden ben hier effe niet meer geweest heb het druk gehad maar nu toch even tijd om te komen piepen hoe is het met jullie allemaal?

en chimpie hoe is het bij jouw de pijn zal nu wel al veel minder zijn zeker?

27 juni ga ik op consult nu begint het echt af te korten ben wel echt benieuwd nu;

ooh chimpie zijn jouw draadjes er al uit? e viel dit mee?

groetjes allemaal

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi

boebie ja ik denk als die band te hard gaat knellen kan je hem er beter afdoen en een sportbeha aandoen dit zal geen kwaad kunnen aangezien sommige dokters vanaf het begin een sportbeha aandoen ipv die band

chimpie hoe valt het ne bij jouw mee? heb je de band er ook af gehaalt? en kan je al iets zien van grootte ofzo?

missy dan worden we in dezelfde periode geoperreert leuk dan kunnen we vergelijken, ik heb ook al een aanbetaling gedaan om zeker te zijn van mijn datum, ik ben momenteel nog totaal niet zenuwachtig maar ik denk dat dat wel zal komen als de operatie dichterbij komt

groetjes xxx

Hee Fietje!

Jaaaa mijn band had ik er na 11 dagen af! goed volgehouden vond ik zelf :-)

Ben erg tevreden met t resultaat! Ze zitten nog wel wat hoog, maar dat dalen heeft tijd nodig zeggen ze.

De littekens die dr Damen maakt zijn echt heel mooi klein!

Ik zal proberen om nieuwe foto's te plaatsen in t weekend anders na t weekend...

Wel heb ik hele gevoelige tepels oeii, wordt beter maar nog erg gevoelig.

De Sport BH van hunkemoller bevalt goed! Heb er trouwens ook 1 tje gekregen van mijn schoonmoeder die is geopereerd bij ACCZ. ze heeft hem daar gekregen die doe ik 's nachts aan want die is ook fijn maar heeft hele brede banden.

Nog 8 daagjes tot je consult toch?

Spannend!!

ben benieuwd wat hij gaat zeggen! let me know

xxxx

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden ben hier effe niet meer geweest heb het druk gehad maar nu toch even tijd om te komen piepen hoe is het met jullie allemaal?

en chimpie hoe is het bij jouw de pijn zal nu wel al veel minder zijn zeker?

27 juni ga ik op consult nu begint het echt af te korten ben wel echt benieuwd nu;

ooh chimpie zijn jouw draadjes er al uit? e viel dit mee?

groetjes allemaal

Vlgs mij heb ik een beetje raar gereageerd op een oud bericht? haha

maar goed!

Fietje Ja de draadjes zijn er na ongeveer 14 dagen uit gegaan bij me huisarts laten doen.

Was niet echt pijnlijk alleen zat t verbandje aan de he hing vast dus moest hij t lospulken.

T litteken ziet er goed uit! zal wat foto's proberen te plaatsen

Jij nog 8 dagen! joeheoeoe ben benieuwd maar dat had ik al gezegd bij me vorige bericht haha

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chimpie ja nu begint het af te korten ben ook benieuwd wat hij gaat zeggen maar als ik jouw resultaat zie heb ik er wel vertrouwen in dat het goed zal zijn ze zien er echt mooi uit van zodra dat ik iets weet over het aantal cc enz laat ik het jouw meteen weten.

liefs kiss

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi parkioet ooh dat is echt leuk dan wordt je de dag na mij geopereert ben echt wel benieuwd nu

ik heb maandag mijn consult en ben benieuwd wat hij gaat aanraden qua cc enz

ik laat zeker iets weten hier maandag als ik meer informatie heb

doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Fietje! nog 2 nachtjes slapen en dan heb je je consult spannend!! Ik ben ook benieuwd wat hij je adviseerd!

Het is een directe man die volgens mij van een zo een natuurlijk resultaat houdt...

Ik ben al gewend aan de grootte van mij hadden ze nog wel iets groter gemogen haha

heb nu 75/80 C.

M'n linker borst wordt al wat zachter, de rechter is nog harder en ook wat gevoeliger..

laat t weten als je maandag bent geweest, succes!

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo iedereen

heb men consult achter de rug en moet zeggen is echt super goed meegevallen dr damen was echt keivriendelijk en los tegen mij.

toen ik de prothesen moest passen vond ik dat je dat niet echt goed kon zien (ik had een bloesje met ruches aan) dus zei hij

je hebt gelijk en hij tegen mijn vriend "doe u t-shirt is uit en geef die aan haar" hahaha lachen stonden we daar beiden in ons blootje.

en zo maakte hij nog een aantal grappige opmerkingen

ik dus de prothesen gepast met shirt van mijn vriend erover en toen merkte ik ook dat hij echt wel voor natuurlijk resultaat is hij ik had de 330cc en de 400cc en hij anviseerde de 330 want 400 zouden bij mij echt 2 ballonnen lijken zei hij mits ik nogal mager ben

het is dus 330cc geworden achter de borstspier via de borstplooi.

ik denk wel dat het een mooi resultaat zal geven

chimpie die van jouw zien er echt heel mooi uit

groetjes iedereen

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Fiet!

Nou super! dat t Goed is bevallen! 330 cc dus? dat wordt echt wel een C! Hoeveel weeg je? en lengte... Ik ben ook vrij slank 1,80 lang en weeg 59.

Ik heb nu 75C of een 80C dat ligt aan de BH... ik heb al wat aangepast :-) Mag over een weekje gewone BH aan ben benieuwd!

Litteken maakt dr Damen erg klein! zie je bijna niks van!

Wanneer was je operatiedatum ook alweer?

spannend

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Fietje

Gelukkig dat je consult goed bevallen is! Natuurlijk ook super dat jou chirurg je goed bevalt!

Hopelijk gaat dat bij mij ook zo 6 juli..

Nog ff en dan is het ook voor jou zover :D

Maar moet zeggen dat ik de tijd best langzaam vind gaan nu haha..

Op welke cup wil je trouwens uitkomen?

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm sorry,, ben dubbele vragen aant stellen :P

had al eens op je topic gereageerd.. wij worden in dezelfde periode geopereerd

groetjes missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chimpie ik ben 1.76m en weeg 56kilo, leuk dat je een gewone bh mag dragen maar die van jouw zien er wel groter als een C uit vind ik hoor vind ze echt niet te klein maar mss heb je in een sport bh een C omdat die nogal groot vallen en heb je in een gewone bh alsnog een D-cup mss??

ja en jouw litteken ziet er echt goed uit en idd klein das wel goed, ja nu ben iki echt wel benieuwd mijn operatie datum is 3 augustus dus nog 5 weekjes juist.

missy jij kan ook aftellen nu dan voor je consult en je operatie is nog voor mij gelukzak ik hoop dat ik op een grote C of D uitkom dan ben ik happy ;-)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heejj heejj,,

Ja nog paar daagjes en dan mag ik eindelijk ook eens op consult gaan,, ben al een dikke maand aan het wachten..

Ik mag dan wel voor jou aan de beurt zijn maar we moeten eigenlijk buiten 2 daagjes evenlang wachten,, vervelend da wachten he?

Ik hoop in iedergeval op een D/E uit te komen,, ben ik ook blij :D

Groetjes Missy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey fietje24,

Fijn dat je consult zo goed is verlopen.

Met 330 cc zul je vast een mooi resultaat krijgen!

Ik krijg zelf 230 cc, iets minder dus en ik moet iets later dan jij (4 augustus).

Sterkte nog met wachten, wat duurt het lang he!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi chimpie ik ben 1.76m en weeg 56kilo, leuk dat je een gewone bh mag dragen maar die van jouw zien er wel groter als een C uit vind ik hoor vind ze echt niet te klein maar mss heb je in een sport bh een C omdat die nogal groot vallen en heb je in een gewone bh alsnog een D-cup mss??

ja en jouw litteken ziet er echt goed uit en idd klein das wel goed, ja nu ben iki echt wel benieuwd mijn operatie datum is 3 augustus dus nog 5 weekjes juist.

missy jij kan ook aftellen nu dan voor je consult en je operatie is nog voor mij gelukzak ik hoop dat ik op een grote C of D uitkom dan ben ik happy ;-)

xxx

Hee fietje!

Nog fftjes dan ben jij aan de beurt!

Hoeveel Cc krijg je?

Je zult wel al zenuwachtig zijn :-)

Mij gaat alles goed, steeds beter bijna pijn vrij! af en toe voel ik me spier maar ja als da alles is..

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hoi chimpie morgen is het zover nu begin ik zenuwen te krijgen voordien viel het nog mee met dit goede weer nog goed wat geprofiteert maar nu beginnen de zenuwen te komen

nu hopen dat het goed meevalt met niet te veel pijn

ik laat je zo vlug mogelijk iets weten

liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.