Ga naar inhoud

Eendjuh : 20 juni 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Ik moet ook wel zeggen dat ik ze niet zo slecht vind hoor. Maar ik vond het op mijn operatie dag gewoon allemaal veel te snel gaan. Je merkte gewoon dat ze haast hadden en dat zal wel door ons zelf komen, we waren zelf te laat en dus de hele planning omgegooid! Gelukkig kon Rianne eerst en mocht ik erna! Alleen tja, als je daar dan onwel wordt en niemand die is in de buurt...ik vind dat niet echt kunnen. Verder vind ik de nazorg wel super ze belden meteen dag 2 hoe het ging. Ik mocht altijd bellen en ook voor de domste vragen gaven ze normaal antwoord! Ze leven wel erg met je mee. Ze hadden voor mijn gevoel voor mij wat meer tijd moeten maken en niet snel uitkleden aftekenen en opereren....

En tja dat in haren, daar valt weinig over te zeggen. Ze hadden dus een uur ofzo uitloop, dan moet het wel snel snel. Maarja...ik had het misschien allemaal wat anders voorgesteld. Ik had ook meer verwacht van Van onselen, dat hij ook kwam kijken bij hechtingen enzo verwijderen! Om even te controleren, dat zou mij veel meer zekerheid geven dan zo'n assistente!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Eendjug,

Ik lees dat je veel pijn hebt. Wat vervelend voor je :(

Ga je ACCZ nog bellen?

Ik heb bijna geen pijn meer, mijn littekens zijn nog heel gevoelig en voel dat mij prothesen nog niet goed ingekapseld zijn.

Donderdag heb ik een controle afspraak in Zeist.

Beterschaap :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Monica,

Pijn valt mee hoor, alleen wel weer links en alleen als ik lig met de BH om. Ik ga niet meer bellen, aangezien WE volgende week de bh af mogen doen!! Zonder BH heb ik namelijk nergens last van.

Ik voel ze nog wel zakken als ik van mijn bed kom. Heb jij daar ook last van? Hoe voel je je dat ze nog niet goed zijn ingekapseld?

Van mijn littekens heb ik helemaaal geen last! Ja alleen dat ze nog zichtbaar zijn. Zucht

Jeetje wat heb jij snel weer een controle, ik wil eigenlijk ook wel eerder...ik sta ingepland om 30 augustus............. Ik vind dat best lang duren. Ga morgen wel even daarover bellen. Ze zei namelijk met hechtingen eruit halen dat ik na de zomervakantie weer moest komen, maar mijn vriend zegt rond de 6e week.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kwart voor 2. Echt een kut tijd haha. Maar goed!

Hoe gaat het met je herstel Lianne?

heb vorige keer zooooo moeten lachen om die vrouw die binnen kwam. Leek echt net op Michelle van echte meisjes in de jungle.

zegt mn vriend ook nog eens: Wat een ellende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

he accz meiden,

bij mij gaat alles goed. geen klachten gelukkig. nog ff 1 weekje en dan lekker die K U T bh en band af. lekker gewone bhs dragen. ik denk dat ik voor de nacht nog wel lekker een sportbh ga dragen. zit nog iets veiliger.

volgens mij staan mijn borsten nu een beetje stil, verander niet echt veel. bij jullie???

groetjes rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.