Ga naar inhoud

Eendjuh : 20 juni 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Meiden!

Ik heb vandaag alle papieren binnen gekregen. Deze meot ik ondertekenen en terug sturen. Helaas nog steeds geen tijd, dat vind ik wel jammer maar dat wordt allemaal door gebeld!

Ik heb er heeeel veel zin in! Vandaag alles geregeld met school!

Hoppaa, in augustus zitten wij ook met mooie boobies in de zon

Edit: aaaaaaah byebye centjes :ph34r::unsure::blush:

Gefeliciteerd meiss!!!!

het balletje gaat nu echt rollen he;) Super!!

ik wacht nog ff een weekje op mn 1e consult..pfff duurtlang:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het gaat nu allemaal snel! Ik ben al druk aan het voorbereiden in mijn hoofd wat ik die avond ervoor allemaal moet doen hahaha!

En vannacht bedacht ik mij, wat ga ik eigenlijk aan doen!?! Ik wil niet in traningsbroek aan komen zetten. Wat doen jullie aan?? En ik doen jullie die dag nog een BH aan?

Wat een stomme vragen he hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eendjuh,

Ik ben 3 maanden terug door van Onselen geopereerd.

Maar ik ben gewoon in trainingsbroek gegaan hahaha.

Met een vlecht op mn hoofd en geen make-up op!

Uggs er onder en het tokkie-plaatje was compleet.

Wanneer je na de operatie weg gaat mag je jezelf niet aankleden.

En je kan niet bij je hoofd etc..

Dus ik zou zo makkelijk mogelijk gaan want je voelt je al niet zo toppie.

Als je kleding dan nog eens niet lekker zit is dat best vervelend.

Had trouwens wel een bh aan op de heenreis,

Die krijg je erna toch niet meer aan!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey eendjuh,

je hebt wel veel gezelschap! 20 juni bij dr van onselen.

deze dames hebben dan ook afspraak (wat hier te vinden is)

-eendjuh

-monica

-riannev1

-dalin-kids (onder voorbehoud)

-lianne87

succes met aftellen meiden!!! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, zin jullie al zenuwachtig? Ik nog helemaal niet, ik kan alleen niet meer wachten haha. Nog 1 weekje :)

Ik ben me al wel aan het voorbereiden haha. Even boxershort halen, nieuwe scheermesjes(moesten sowieso)

Ibuprofen 600 etc etc etc. ALlemaal dingen die ik niet wil vergeten.

Ben ook een hoop films aan het downloaden, mocht ik me vervelen ka ik lekker filmpje gaan kijken!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

heeey dames!

ik heb ook 14 juni consult !!!

hihi wil ook zsm want heb al een jaar enorme migraine..normaal hielpen de pillen maar zelfs voor het consult

is de migraine alweer enorm dus hoop dat het consult bevalt en ik zsm ook mag !! :D

vind het wel moeilijk inderdaad qua cc s ... wil van 75a naar D...en wil achter de spier of dual plane..maarja

hoeveel cc daaraan gekoppeld zit??

denk helaas niet meer dat ik bij 20 juni mag als ik het hele volle lijstje zie hihihihi,

naja misschien weekje later nog?

heeel veel succes alvast dames en ik zou het super vinden als ik van jullie nog wat info mag en verslagen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend het aftellen is nu echt begonnen he!!

Ik zou lekker gewoon een trainings broek aan trekken en bv een vest met een rits erboven dat is makkelijk aan en uit te trekken na de operatie.ikzelf had een paar slippers eronder,ook weer makkelijk aan te trekken.

maken.

Ook had ik van die dextro tabletten mee en mij eigen flesje green ice tea(ja is een verslaving van me hahah)

Je hebt eigenlijk weinig nodig..het is echt erin...en er uit ...voor je het weet zit je weer thuis!.

heel veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds geen tijd, vind dat toch wel jammer hoor haha. Het voelt nu nog niet echt zeg maar! Misschien alleen maar beter want van zenuwen heb ik nog steeds geen last van.

Ik heb er zooo veel zin in!!!

Hoe staat het met jullie meiden? Jullie al zenuwachtig?

Al bezig met voorbereidingen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, zin jullie al zenuwachtig? Ik nog helemaal niet, ik kan alleen niet meer wachten haha. Nog 1 weekje :)

Ik ben me al wel aan het voorbereiden haha. Even boxershort halen, nieuwe scheermesjes(moesten sowieso)

Ibuprofen 600 etc etc etc. ALlemaal dingen die ik niet wil vergeten.

Ben ook een hoop films aan het downloaden, mocht ik me vervelen ka ik lekker filmpje gaan kijken!!

Hallo,

Ik ben 30 mei door dr van onselen geopereerd.

Echt super daar in Bocholt.

Ruim een week van tevoren krijg je de tijd door. Maar dat is de tijd dat je aanwezig moet zijn.

Ik moest er om 9.00 uur zijn en ging om 10.00 de operatiekamer in.

Om 11.45 ging ik naar de gewone kamer en ik mocht om 14.00 uur al naar huis.

Verder nog een kleinigheidje over je boodschappenlijstje... die ibuprofen hoef je niet te halen want die mag

je echt niet innemen.

Je mag alleen maar paracetamol.

Ik heb 300 cc dual plane gekregen en ben van een kleine 75a nu naar een 70c gegaan.

Maar het is pas 2 weken gelden dus ik heb die strakke bh en die band nog aan.

Ziet er wel super uit.

Hopelijk ben jij straks net zo blij met het resultaat als ik.

groetjes ayla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ayla, leuk dat je reageerd! Heb jij ook foto's?

Ik krijg 340 en begin nu wel weer te twijfelen over het aantal CC... Maar ik laat het wel zo zitten. ik wil namelijk niet te groot en ook net als jij op een C cup uitkomen.

Ik ben blij dat je het zegt van de ibuprofen. Ik kan namelijk geen gewone paracetamol in nemen dus ik neem panadol mee. paracetamol met gladde hulsel!!

Zenuwen zijn nog steeds niet aanwezig. Heb ook nog steeds geen tijd, ik ga vrijdag bellen als ik nog niks gehoord heb/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel doen dus he...eten.. niet slap heen gaan.. heb je na tijd alleen maar last van..

Narcose heb ik normaal gesproken geen last van.. maar zul je zien.. maandag net zo ziek...

Ik niet zenuwachtig, denk er wel heel de dag aan.. wat als.. hoe zal.. etc etc..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.