Ga naar inhoud

Eendjuh : 20 juni 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Mijn bh drukt ook op de hectingen! Doet heel zeer.

Ik heb vandaag echt een k u t dag gehad. Ik eet amper en heb veel pijn vaandaag! Ook was ik ontzettend misselijk, toen ik even ging ligge kwam alles eruit! Zeeer dat het deed. Ik wilde nog niet douchen maaarja toen moest ik wel.

Eenmaal zittend onder de douch, moest ik WEER overgevenn. En dat terwijl ik geen bh om had en geen band. Was toch wel heel eng

Kan nnu niet meer slapen, vandaar even hauw berichtje via telefoon!

Succes meiden :) en mensen die pb hebben gestuurd zodra ik fatsoenlijk achter de laptop kan krijgen jullie antwoord!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo meiden,

Jammer dat ik jullie niet gezien heb.

Ik heb ook heel veel pijn, de bh en band drukken enorm en adem halen doet ook pijn.

Gisteren hele dag overgegeven, vandaag niet meer.

Durf de bh nog niet uit te doen dus heb ze niet gezien.

Van de medicijnen heb ik rode uitslag op de buik en borsten en het jeukt

daarom ipv paracetamol moet ik ibuprofen nemen.

Heel veel sterkte voor jullie :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gevoel dat mijn borsten aan het opzwellen zijn. Bh zit zo strak.mijb huid wordt helemaal opgerekt. Zitten doet pijn, staan ook liggen ook. Helemaal met omhoog gaan. Ookal krijg ik een steuntje in mijn rug van mijn vriend. Ik ben gelukkig niet misselijk. Maar heb vandaag wel het meeste pijn. En dd bh elastiek drukt ook zo op mijn buik. Mijn buik is helemaal bol en gespannen. Ik voel me echt klote. Ik had niet verwacht dat ik zoveel pijn zou krijgen.

Hoe gaat het bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie reacties geven mij echt hoop. Zie het soms echt even niet meer zitten, maarja kan niks anders dan doorgaan! Heb er tot nu toe niet van kunnen genieten.

Eten gaat al wat beter, ik heb echt een geweldig vriendje die t super goed doet! Hoop morgen op een betere dag.

Zoals ik al zei, ik heb t zwaar ondeerschat. Mijn spieren doen echt zeer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon, hoelaat lag jij op de uitslaapkamer?

Het gaat al wat beter, ik hou mijn eten fatsoenlijk binnen! Jammer dat ik niet via telefoon mee kan praten op de chat! Mijn mam iss nu lekker bij me, haaha data geeft me ook meer rust, ben echt een mama's kindje! Hahaa vriendje heeft nou ook wat mEer rust. Pijn is er nog steeds,vooral als ik ga bewegen!! Pfff

Meiden kop op! Ik wil jullie trouwens bedanken voor de berichtjes! Het geefrt me goede hooop !! Wat kun je dan blij zijn met zo'n forum!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

gelukkig gaat het steeds beter. Ik heb alleen nog pijn aan de spieren bij bewegen en omhoog komen. Als ik te ver naar achter leun in de stoel of in bed kan ik nog niet zelf omhoog komen. Ook heb ik regelmatig wel wat steekjes in de borst, vooral als ik oomhoog kom.

De witte martelband drukt wel heel erg. Straks maar weer ff onder de douche. Daar knap ik wel van op. Kleine stukjes lopen help ook goed. Vooral omdat ik mijn bovenlichaam nog steeds niet goed kan ontspannen. Met mijn linker arm kan ik veel meer dan rechts. Gelukkig en kan ik nu al 3 dagen alleen naar de wc. Hoe gaat het bij jullie?

Ik ben blij met het resultaat, hopelijk worden ze alleen maar mooier!! :1boobs:

groetjes rianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

eendjuh!!! ik kan nie meer wachten jongee!!! :P haha morgen is t dan eindelijk zover......ik hoop dat ik nie zo beroerd word as jij haha

en hoop voor je dat je snl weer rechtop kan lopen hihi want zo gebochelt is ook nie wat he :P

strax over een paar weken gaan we eem lekker samen shoppen haha TROTS met onze :1bouncingboobs:;)

liefsssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Oke nou gooi ik mijn mening over ACCZ ook maar even in de groep. Ik vind het ook echt geen goede kliniek.

20 juni : Mijn operatie dag was 20 juni om 9 uur. Helaas waren wij verhinderd door het verkeer en waren we iets te laat. Half uurtje. Bij binnenkomst moesten we ons melden, dat stond in de brief. Die vrouw zag ons en zei een momentje. Vervolgens bleef ze maar weg en zei verder niks, ze vertelde alleen adt we konden gaan zitten. Er kwamen steeds meer mensen binnen. Niemand wist wat ze moesten doen!! Zo sleccht.Later werd ik geroepen en mocht ik meekomen. Ik kon dus gauw nog ergens tussendoor geplaatst worden, ik moest in een RAP tempo mijn kleren uit doen... Ze gaf me een pil en wat water, ze vertelde niet eens even waar het voro diende, daar moest ik om vragen. Belachelijk. Van onselen kwam foto's maken en aftekenen nou dat ging allemaal prima. later kwam de anesthesist. Hij vroeg of ik duits of engels kon verstaan. Nouja engels gaat wel maar ik vind het gewoon slecht. Ja ik weet dat het in Duitsland zit maar ik kom er VIA nederland. HAREN was ik geweest. Ik vind dat ze dat van te voren moeten vertellen dat ze alleen duits spreken...anyway in het engels redde ik het prima. Op een gegeven moment zei hij in het Engels dat hij het verhaal niet verder wist in het engels en ging hij over in het duits. Langzaam voor moeders die kan het wel een beetje verstaan. Nou die vent ging infuus prikken, eerste keer ging mis. Dat was ook echt het enige waar ik tegen op zag, het infuus.Natuurlijk ging dat bij mij mis... tweede keer ging wel prima. Die vent ging weg en wij moesten wachten. Moeders en ik. Ik werd alleen zo duizelig dat ik voelde dat ik flauw ging vallen. Ik werd dus onwel en ben gauw gaan liggen. Mn moeder kon geen alarm knopje vinden, heeft nog op de deuren geklopt.....niemand die in de buurt was. Toen zei ik doe gewoon die deur open, frisse lucht. Het ging al gauw beter! Vrouw kwam later om te vertellen dat ik mee mocht komen, mn moeder meteen verteld dat ik onwel was geworden. Het was dus even afwachten of het allemaal wel door kon gaan, ze hadden mij op een bed neer gelegd en mocht daar even rustig wachten. Ze vroegen wel vaak of het goed met me ging! Nouja de operatie was goed en uitslaap kamer ook. Erna naar andere kamer, RianneV lag er al! Gezellig mee gekletst en ervaring mee gedeeld haha.

Dag 2, kotsen en kotsen. Onwijs misselijk en kon amper eten

Dag 3: Net zo, toen belde de kliniek om te vragen hoe het ging, meteen verteld dat ik misselijk was en geen eten binnen kon houden en gevraagd om tips. Dat gaf ze en ze zei ook datwij altijd konden bellen en anders ook het spoed nummer

dag 4: Ging het STUKKEN beter! Ik voelde me eht heel goed.

5 juli: Hehtingen mogen eruit, in haren geweest moest half 12 aanwezig zijn. Of nouja toen was ik aan de buurt, was er om kwart over 11 al.. zodat we sowieso niet te laat waren. Ik geloof dat het 3 kwartier later was dat ik werd geholpen, misschien zelfs wel lannger. Het was lopende band werk alles moest snel snel. Toen ik me nog aan het aankleden was om weg te gaan kwam va onselen al om de papieren van de volgende patient neer te leggen. Hij heeft niet gekeken niks!

Ik ben verder wel erg tevreden met het resultaat, ook bij mij loopt links wat meer achter, heb ik ook wat meer pijn aan en is nog wat opgezwollen!

Al met al ben ik wel tevreden, maar hun zaken vind ik echt niet goed gaan!! Ik vind het ook raar dat van onselen niet even komt kijken bij hectingen verwijderen hoe het eruit ziet...En ik vind het echt lopende band werk! Het eerste consult gaf mij echt een heel goed gevoel........maarja goed, dan moeten ze klanten binnen halen...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Eendjuh,

Ik heb 16 aug mij 1e consult afspraak bij ACCZ in Haren.

Wat jij beschrijft is ook wel ongeveer wat ik verwacht.

Want de prijzen zijn natuurlijk ook laag, jammer dat daardoor de service gerichtheid ook naar beneden wordt gehaald.

Maar denk wel, het gaat ook om het resultaat!

Nou heb je foto's bekeken, en dat is al erg mooi voor 4 weken po.

Groetjes Janine!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

wat vervelend om te lezen dat je het zo slecht ervaren hebt.

ook ik had daar bij het eerste consult een erg goed gevoel, maar toen ik bij BeClinic ook op consult ging voelde het gewoon beter.

de arts had meer tijd, de assistente was behulpzaam.

ben nadat ik jou verhaal gelezen heb toch erg blij dat ik voor pc Danau heb gekozen.

hopelijk gaat je volgende controle wel goed en kijkt de pc zelf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Meiden,

Vervelend om al "dit "soort berichten te moeten lezen , uiterrraad fijn dat er een borstenforum is waar je je verhaal kwijt kan en je vragen kan stellen maar ik wil dan even kwijt dat het ook een "vervelende"ervaring kan zijn . Vooral om dat het nog maar ander halve week zit bij de zelfde arts en de zelfde kliniek, wat me dan toch een beetje ongerust maakt. Ik hoop dan ook dat "mijn "ervaring beter zijn. Ik heb een fijn consult gehad en vertrouw op Dr van Onselen.

Ik ben dan ook erg benieuwd of jullie de negatieve ervaringen ook aan de kliniek of dr van Onselen hebben gemeld, zodat ze er wat aan kunnen veranderen? Want als niemand daar duidelijk in is aan de kliniek er ook niets aan veranderen. Ik hoop dat jullie ook van mij begrijpen dat het moeilijk is dit allemaal te lezen, en misschien moet ik het naast me neer leggen maar dat is makkelijkker gezegd dan gedaan, ik hoop in ieder geval dat ik ik het na volgende week week weer kan opvullen met een positief verhaal over ACCZ en dr van Onselen!

Lieve groetjes Ellie79

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

ik zou dan even wel een POSITIEF berichtje plaatsen. Hahahha. Tijdens het 1e consult was het allemaal vrij duidelijk alleen hadden ze het niet over medium en highprofile gehad, dat vind ik wel slecht ik heb gewoon medium gekregen wist hier niks van. En ik vind dat de pasprotheses een vertekend beeld geven. Ik was bang te grote borsten te krijgen. Die pasprotheses leken heel groot.

Opvang in Bochelt was goed. Ik mocht eerder naar de OK omdat eendjuh verlaat was. Infuus prikken ging in 1 x goed, niks van gevoeld.

Aftekenen en fotos maken gb, voor de zekerheid aan van Onselen gevraagd hoeveel die ding plaatsen en hoe. Dat klopte, ik d8 ff checken.

Op de OK was ik zo weg van de narcose.

Op de uitslaapkamer had ik heel veel pijn, net alsof er een olifant op mijn borst stond. Mooi om extra pijnstilling gevraagd!

Daarna na een ander kamertje, eten en drinken gekregen. Die nld vrouw die haalde mijn vriend op en legde mij beter in bed. Later kwam eendjuh op de kamer was erg gezellig!

Daarna aangekleed met hulp en naar de wc gegaan met hulp. Daarna ff w8 op de anestesist en info voor thuis. Daarna met de rolstoel naar de auto gebracht! Thuis de 1e week veel pijn gehad. Ik kon niks, me vriend moest me bij alles helpen. Ik had nog nooit zoveel pijn gehad!!!! Niet normaal. Ik ben niet ziek geweest of misselijk ofzo. Op de 2e dag werd ik gebeld door de kliniek. Dat vond ik erg netjes.

Ik heb verder zelf nooit gebeld met de kliniek, want ik had geen vragen of problemen gelukkig. Alleen die kliniek bh en band zaten ZO STRAK niet normaal!

1 e controle in Zevenaar werd ik precies op tijd geholpen, wel door de assistent (maar dat was mij in Bochelt ook al verteld). De borsten zagen en voelde goed zei de assistent. Hechtingen eruit halen ging goed. Ik had nog een paar korstjes. Ik vond de littekens er al mooi uit zien. Gelijk over de bh gevraagd, helaas zei ze dat het zo strak moest zitten. Maar ik had toch graag een 75 C gewilt ipv een 70 c.

Ik heb eigenlijk weinig klachten. De pijn was na de 3e week zo goed als weg. Ik had wel veel last van mijn rug als ik veel had gedaan. Veel lopen helpt. Waar ik wel veel last van heb gehad is dat ik mijn lichaam pas na 3 weken echt kon ontspannen, zwaar irritant! En ik had de 1e 2 weken een bolle strakke buik, ik leek wel zwanger. Maar dat trok gelukkig weer weg.

Ik ben tot nu toe tevreden over de kliniek in duitsland en zevenaar. Van mij had het misschien toch nog wel een aantal cc's meer gemogen. Maar ik moet gewoon nog geduld hebben. want als ik de fotos zie vanaf het begin en nu beginnen ze steeds mooier te worden!

Dus voor de meiden die nog moeten, veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.