Ga naar inhoud

Eendjuh : 20 juni 2011 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hallo Ladies!

Ik ben een meid van 20 jaar en woon sinds kort in Zwolle. Ik heb na 4/5 jaar eindelijk besloten om een borstvergroting door te zetten. Ik hoopte altijd vanaf mijn 15/16e dat mijn borsten flink gingen groeien...maar helaas! Ik vrees dat het niet meer zal gebeuren. Ik heb eindelijk de stap durven te nemen. Ik vond mezelf behoorlijk jong, want alles wat ik tegenkwam was minimaal 25 + .Gelukkig kom ik hier al een paar jonge meiden tegen, dat maakt mij al een stuk minder onzeker!

Ik heb de stoute schoentjes aangetrokken en heb gebeld voor een afspraak bij Van Onselen. Ik ben hier via via terecht gekomen, door veel op het internet te zoeken las ik vele positieve berichten. Ik kan nu al niet wachten tot het 31 mei is. Ik weet zelf nog niet precies wat ik wil. Zelf wil ik graag anatomische maar ook hier ben ik nog niet 100% over uit. Ook lees ik ontzettend veel positieve dingen over Dr. Plovier...Het is voor mij alleen echt een pokke end weg. Aangezien ik wil dat mijn moeder mee gaat moeten we dus vanuit Groningen komen! De afstand mag het eigenlijk niet belemmeren maar goed. Ik wacht eerst 31 mei af, mocht van Onselen mij helemaal niet bevallen ga ik verder kijken.

De reacties van mijn omgeving waren allemaal positief. Het is niet zo dat ik het aan iedereen vertel maar dat komt straks wel! Ik ga er geen geheim van maken! Mijn vriend en mijn moeder staan 100 % achter mij. Dat vind ik het belangrijkste. Ik neem mijn moeder mee en niet mijn vriend omdat ik denk dat mijn moeder betere inzicht heeft in het kliniek en de mensen. Zij weet denk ik beter de juiste vragen te stellen dan mijn vriend haha.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 108
  • Created
  • Laatste Reactie

Haaii eendje ,ik wens je veel succes in je zoektocht

Ik hoop dat je hier de info zoekt die je zoekt

veel plezier op het forum!!

groetjes Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik heb mijn eerste consult op 31 mei. Een typfoutje, was het maar 21 mei! Haha.

Ik ben wel een beetje bang dat het tegenvalt. Juist als het niks is bij ACCZ....waar moet ik in godsnaam dan beginnen haha. Er zijn zoveel chirurgen etc!

Ik zal hier alles een beetje bij houden, ook voor mezelf. Altijd fijn om dat terug te kunnen lezen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eendjuh,

Welkom! :D

Heb het even aangepast in je titel, veel succes met je consult in ieder geval! Als je bovenaan in de zoekfunctie 'Van Onselen' intypt kom je op de topics van meiden die bij hem zijn geweest, kun je misschien al iets opmaken uit hun ervaringen, het valt vast wel mee! Maak je nog maar geen zorgen!

Veel lees- en postplezier op het forum!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt meiden!

Ik heb inderdaad al even van onselen hier gezocht en ook alleen maar positieve dingen. Ook op het internet kom ik verder positieve dingen tegen :)

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

Esie, bedankt voor je PB. Het is inderdaad mooi geworden :) Waar heb jij een intake gesprek gehad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eend,

ik ben ook op consult geweest bij dr. van Onselen.

Ik wilde geen anatomische prothesen, maar anders was ik zeker ook door hem geholpen.

Vond het een fijn gesprek en een aardige arts, hij is heel goed volgens mij.

Ben benieuwd wat ze je gaan adviseren.

Groetjes Esther

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

Welkom hier... :D

Spannend allemaal he !!

Wel fijn dat je moeder en vriend zo achter je staan!

Wil je alvast heel veel succes wensen op je consult meis !!

Welke cupmaat wil je uitkomen?

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Esther, waarom wilde jij geen anatomische? Ik ben hier wel benieuwd naar.

@Mii18, ik weet het nog niet precies, ik wil wel een mooie C/D cup! Maar ik ben vrij klein dus ik ben zeer benieuwd wat aangeraden wordt!

Ik ben er al ontzettend mee bezig! Hadden jullie dat ook? Terwijl het nog maar het eerste consult is maar toch wel een eerste stap is. Ik ben benieuwd hoe lang ik moet wachten na mijn eerste consult. Als ik nog maanden moet wachten duurt het mij allemaal te lang. Haha, al zit ik wel met school.

Wat voor vragen hebben jullie allemaal gesteld bij jullie eerste consult? Wat is echt belangrijk om te weten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wilde geen anatomische prothesen, omdat ik juist een bolling bovenop mooi vind.

Uiteindelijk valt die bolling bij mij reuze mee, en loopt het toch nog vrij natuurlijk af.

Anatomische prothesen schijnen ook wat stugger te zijn dan ronde, maar hierin heb je natuurlijk

ook weer verschillende soorten.

Na veel foto's kijken, vond ik ronde prothesen mooier, daarom heb ik voor ronde gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik heb gisteren consult gehad bij meneer van onselen. Ik werd hartelijk ontvangen door zijn assistente. We hebben gegevens doorgenomen en ze heeft het erna allemaal nog eens uitgelegd. Het was voor mij allemaal een beetje herhaling haha maar dat geeft verder niks. Ik kwam daar met een heel goed gevoel weg! Alleen nu ik thuis zit twijfel ik of ik niet iets meer had willen hebben....Haha maar goed dat zal wel gewoon de twijfel zijn die aan slaat. Ga het straks nog eens even bekijken!

Ik wacht nu op een mailtje van mijn docent, als zij goedkeuring geeft probeer ik op 20 juni een afspraak te maken!! Over 3 weken dus al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een afspraak gemaakt voor 20 juni

Ooh spannend!!! :101: Das al snel! Gefeliciteerd!!! :64: Ga je titel alvast aanpassen en je topic verplaatsen naar de operatieverslagen bv! :43:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Monicaaa,

Wat leuk! Hoeveel CC krijg je en hoelaat moet jij in bochelt zijn?

Ik krijg 340 cc maar ik twijfel nog een beetje of ik niet ietsjes meer wilt. Haha! Krijg van de week een tijd te horen! Ben ssuper blij dat ik zo snel terecht kon en niet nog langer hoefde te wachten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eendjuh,

Ik krijg 380 cc, heb nu een A cup, ben 166 lang en 56 kg, omvang onder de borsten 72 en boven 76.

Ik weet nog niet hoe laat, ze gaan het nog laten weten.

Als je nu twijfelt, moet je meer nemen. Beter iets groter dan te klein.

@Lianne ik ben benieuwd wie gaat eerst onder het mes.

Het wordt gezellig. hi hi :P

Groetjes

Monica

Link naar reactie
Delen op andere sites

he Eendjuh!!

Wat super dat je zo snel al een afspraak hebt ja!!

ik heb 14juni mn eerste consult in haren, en 15 juli nog een eerste in umcg groningen....maar als haren me goed gevoel geeft en ik ook redelijk snel een afspraak heb,dan ga ik daarvoor denk ik,t kan me nie snel genoeg gebeuren(en miss kunne we dan ook nog ff in VOLLE glorie van de zon genieten:P hahaha)

ben benieuwd wat je ervan gaat vinden en wens je veeeel succes en geniet ervan:D

liefsss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden!

Ik heb vandaag alle papieren binnen gekregen. Deze meot ik ondertekenen en terug sturen. Helaas nog steeds geen tijd, dat vind ik wel jammer maar dat wordt allemaal door gebeld!

Ik heb er heeeel veel zin in! Vandaag alles geregeld met school!

Hoppaa, in augustus zitten wij ook met mooie boobies in de zon

Edit: aaaaaaah byebye centjes :ph34r::unsure::blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.