Ga naar inhoud

Feminine : Lipvergroting : 28 mei 2011 : Dr. Dimitri Mihaylov : Het Groot Hertoginne Instituut : Den Haag


Femmy

Aanbevolen berichten

Ben het met je eens :136:

Mijn tante heeft echt 2 dunne streepjes grr is echt een strenge vrouw!!

Laatst had ze een klap (perongeluk :P ) o dr lippen gehad en ze waren een beetje gezwollen gelijk een beter gezicht hihi sorry ze is niet mijn lievelings tante

Maar het is ook gewoon mega sexy :blush: Vind angelina ook zo mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 206
  • Created
  • Laatste Reactie

heeey wat leuk een lipvergroting:D en al helemaal als het tijdelijk kan om te kijken of het wel mooi is ! hoe lang blijft dat zitten dan? ik heb zelf al dikke lippe dus voor mij niet weggelegt:D en waar ik ook benieuwd naar ben hoe je keuze bij bruno uitkomt:D aangezien je bij nio bent geopereerd? gewoon nieuwschierig:P

ik volg je topic meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh: Dat wordt je mams even aankijken en vragen waar die mooie lippen vandaan komen hahahaha. :P Je lippen zijn niet breed hoor! Hahaha ach als we de natuur een handje kunnen helpen terwijl we ouder worden, why not? Als het niet te gek wordt allemaal dan. Moest wel even lachen om je verhaal over je tante hoor hahahaha Zo kan je dus ook kijken of het wat is, scheelt wel weer 400 euro hahaha

@ saartje: Nou dat is het ook hoor wat je zegt, hoe smaller de lip hoe strenger de uitstraling. Voller geeft je gewoon een mooie lach en vriendelijk gezicht. En het is inderdaad gewoon hot! :11:

@ Bambie: Vind tijdelijk ook wel fijn hoor, stel ik vind het toch niet helemaal bij me passen is het na een tijdje weer weg. Het blijft gemiddeld zo’n 9 tot 12mnd zitten, het wordt langzaam door het lichaam opgenomen. Bij de één gaat dat sneller als bij de ander. Jij dus ook een bofkont!! :) Ik ben bij Bruno uitgekomen door Eefje, zij heeft goede ervaringen met Bruno. Zij heeft haar fronsrimpel ook door hem laten behandelen. Door haar ervaringen heb ik voor Bruno gekozen. Dat ik niet voor Nio heb gekozen is omdat Nio zelf niet met fillers werkt. In de Parkkliniek laat hij dit ook door een andere arts doen, die ik verder niet ken. Daardoor dus op Bruno uitgekomen ;) Nieuwsgierigheid mag he, ben zelf ook zo!!

@ April: Vind haar ook super mooie lippen hebben!! Vind haar sowieso een mooie meid. Bij mijn gezicht zou het alleen niet passen (denk ik). En precies het is zwoel, sexy, warm, vrouwelijk… geweldig dus :D Ga het zeker even bij Bruno vragen voor je!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy ikke!!

Wat leuk dat je ook reageert!! :D

Zal binnenkort eerst de voor foto’s plaatsen en 2 foto’s van wat ik wil.

Dank je voor de succes wensen lieverd. Hahaha als ik maar vrolijker lijk en weer flink durf te lachen op de foto, dan ben ik blij :D

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Feminine,

Haha wat goed je hebt al gebeld! En al een topic super zeg :)

Volgens mij heeft het inderdaad ook met erfelijkheid te maken of je lippen na het ouder worden ook kleiner worden. Ik heb nog steeds volle lippen en mijn moeder van 60 ook nog.

Dus Marisjuh ze hoeven niet kleiner te worden :141:

Ben heel erg benieuwd hoe je consult zal verlopen. Het zal zeker spannend voor je worden gaat het wel of niet door......

Liefs Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Fem,

Wat spannend zeg! Ben heel benieuwd.

Ik vind het doodeng naalden in mijn lippen hahahahaha.

Gelukkig heb ik het nie nodig, vroeger werd ik er altijd mee gepest hahahah. En nu wil iedereen volle lippen hahah.

Maar ik kijk uit naar de foto's

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ April: Dunne lippen bezitters moeten sparen inderdaad hahaha Arme wij he April.

@ Jayro: Zeker spannend :D Moet eerlijk bekennen dat ik naalden ook doodeng vind hoor, maar doe lekker men ogen dicht hahaha Eigenlijk is het stom he vroeger wordt je ermee gepest en nu wil iedereen het :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ja fem even mn moeder ondervragen :108: Ja ik heb ook best een grote mond zeg maar hihi :blush:

Meid en wat is 400 euro nou als het super mooi word!! en als het nog blijvend kan hierna :136: En als jij er helemaal happy van word is het belangrijkste!

Fem heb ook een topic geopend over een aldi lippenvuller, al denk ik niet dat dit kan werken :blush:

Hihi loop jij nou niet de hele dag met je bovenlip de spelen bij de spiegel :P

@Xanna, jippie hihi dan is er nog hoop hihi nee hoor ben wel heel tevreden dus voorlopig nog niet maar ben wel heel nieuwschierig :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd naar je reslutaat straks Fem! Succes! enne, dat van de Aldi wil ik ook weleens uitproberen, ook al zal dat maar een beetje zijn en miss binnen een uurtje weer weg.. We horen je ervaring daar straks ook wel mee toch? want las in het andere topic dat je dat ging uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Marisjuh: En wat zegt je moeder?? Nee meisje dat zou je moeder toch nooit doen met de melkboer hihihi 400 euro is ook niks hoor, net wat je zegt het resultaat en gevoel is belangrijker als de prijs :D

Nou ik wilde testen zoals je wist, maar helaas hier bij de Aldi niet te krijgen. Beetje jammer, want was echt vet nieuwsgierig hahaha Van de week nog maar eens langs lopen ;) Hahaha hoe spelen bedoel je?? De lip alle kanten op trekken?? Heb wel ladingen lipliners en lipgloss om te tekenen en te kijken, maar pfff dat is veel werk hahaha Die liever lipgloss op en klaar is kees :D

@ sannetje: Tnxx lieverd!! Nou dat van de Aldi was er dus niet, nog mij nieuwsgierigheid niet gestild hahaha Ga van de week gewoon weer even kijken, is hier toch om de hoek :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bovenlip kan ook wel een spuitje gebruiken, mijn onderlip is best vol en mn bovenlip is een stuk minder vol..

Maarrr... Ik durf het niet hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je foto Fem?

Nu zo als ik mn lippen dicht heb dan heb ik er niet zoveel moeite mee, maar wanneer ik lach valt heel mn bovenlip weg :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.