Ga naar inhoud

Snoozie : 23 april 2012 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

Hoi Snoozie

Ben blij voor je dat het weer beter gaat!

En wat is dat lekker hé? Weer even knuffelen! Ach, wij hebben toch ook sterke armspieren, dus af en toe optillen heb ik na een week of 4 ook wel weer eens gedaan. Ik heb het alleen niet standaard gedaan (uit bed naar beneden bv.), dat het wel een beetje speciaal bleef voor haar.

Sterkte nog die 2 weekjes, ik weet hoe moeilijk dat is met mooi weer dat ding aan te moeten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo Dames,

Hier weer even een update. Mijn litteken is inmiddels helemaal dicht :) Wel zie je dat dit litteken een stuk breder is dan het litteken onder de andere borst, dat is wel erg jammer, maar is niet anders. Verder veranderen ze zowat nog dagelijks, eerst was de vorm wat ronder, nu zijn ze soms wat puntiger.

Vandaag ruim 4,5 week PO en ik ben een BH gaan halen bij de Hunkemoller. Ik heb me daar nog even op laten meten en kom uit op een 75G!! Haha, ik moest echt een beetje lachen, dit klinkt in mijn oren zo groot!! Maar dat vind ik ze echt niet hoor! In mijn kleding ogen ze meer als een DD. Ik heb 1 mooie, zwarte kanten BH gekocht, echt, voor het eerst in jaren stond ik weer te stralen in het pashokje, wat voel ik me weer vrouwelijk en mooi :) Helemaal blij dus!

Ben benieuwd of de maten nog zullen verander, we wachten af.

X Snooz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het zo goed gaat met het litteken en dat je nog altijd zo happy bent met met je borsten. Maar jeetje een Gcup klinkt wel groot!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hallo Allemaal,

Morgen dan eindelijk 6 weken PO :43: Het is opzich ook wel weer snel gegaan! Ik heb twee mooie BH's en was vrijdagavond even wezen stappen met een laag uitgesneden jurkje aan en 1 van mijn nieuwe BH's, wow, echt, alle blikken mijn kant op, het voelde bijna ongemakkelijk ;) tjonge, wat trekken die dingen een aandacht :)

Ik ben er super blij mee, mijn lijf is heel mooi in verhouding nu, ze ogen niet zo groot als ze klinken ;) Ze zijn gewoon precies goed.

Wel is het zo dat de linkerborst minder mooi gevuld is aan de onderkant, ik hoop dat dat evengoed nog zal veranderen de komende weken. Dat zal ik ook bij de eindcontrole navragen.

Was het bij jullie zo, dat de vorm nog veranderde sinds jullie gewone BH's zijn gaan dragen??

XX Snooz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoozie,

Gefeliciteerd! T is echt veel fijner zonder die kliniek BH! De mijne zijn veel zachter geworden sinds ik de kliniek BH niet meer draag. Ik lig ook alweer in m'n favoriete houding 's nachts, beetje op de buik zelfs, en ik heb het idee dat het daardoor nog meer verandert.

Fijne zomer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toe maar sexy snooz. Fijn hè andere bh's aan en kledingstukjes die veel beter zitten aan t zelfde lijf, maar dan mooier.

Ink, dat je dat nu al durft zo op de buik. Ik doe je dat nog even niet na. Eng gevoel nog

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hallo Allemaal,

Op 23 april j.l. heb ik mijn BV gehad bij het ACCZ. Nu beginnen mijn borsten na een aantal weken wat soepeler te worden maar nu is het net alsof sinds een dag of 2 de prothese in mijn rechterborst veel losser zit. Ik weet niet helemaal hoe ik het moet omschrijven, maar bijv. als ik op mijn rug lig, dan zakt de rechterborst veel meer naar de zijkant dan de linker. Ook als ik sta dan kan ik de rechter kan veel meer heen en weer duwen dan de linker. Is dit herkenbaar? Ik heb een beetje het gevoel alsof deze prothese heel los in mijn borst hangt.

Bij de linkerborst is het dan weer zo dat deze tot nog toe nog steeds niet goed ingedaalt is. Deze in nog steeds niet mooi gevult aan de onderkant. Het litteken zit dan ook echt onder de borst en valt niet in een plooi weg. Kan dit na zoveel weken nog goed komen?

Groet,

Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis,

Bij mij is een boob ook wat bewegelijker dan de ander en zakt ook iets meer naar

de zijkant als ik op mn rug lig. Het is bij mij de linker, ik ben linkshandig

en denk persoonlijk dat het daarmee te maken heeft, aangezien ik mn linkerarm meer gebruik.

Je gaf aan dat bij jou de rechter was, ben jij toevallig rechtshandig?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is normaal ! Hoort bij de genezing en gaat over (kan een week of 2 duren en ineens merkt je niks meer) .

Voel je ook niet , wanneer je smorgens opstaat dat de protheses precies naar voor/onder zakken ?

Je 2 borsten zijn 2 aparte wonden , bekijk ze ook zo : ze zullen niet even snel genezen .

Pas na 3 maanden zie je ong. het uiteindelijke rezultaat en pas na een jaar écht helemaal genezen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het klopt wat b cupje schrijft

Zelf ben ik 5 maanden po ook accz en ineens bedenk je he ik heb dat schuif gevoel al een tijdje niet meer gevoeld kwam er zelf ook vorige week achter

Dus nog even geduld en het herstel zijn tijd geven

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alweer 8 weken PO! Heerlijk om geen pijntjes enzo te hebben en weer alles te mogen. Weer lekker aan het sporten, al voelt de belasting van mijn borstspieren af en toe nog eng.

Ik ben heel blij dat ik het gedaan heb, maar ben nog niet helemaal tevreden. Ik vind de linker prothese nog te hoog zitten. Die is veel boller van boven dan rechts en nog veel minder gevult onder de tepel. Hier baal ik best wel van en vraag me af in hoeverre dat nog bijtrekt na zoveel weken. Het litteken aan die kant is ook gewoon zichtbaar omdat het dus niet in de borstplooi valt, maar er zo'n 2 cm onderuit steekt.....ik denk dus dat mijn pc ook had verwacht dat de borst lager zou komen. 7 juli heb ik mijn eindcontrole, dus dit ga ik zeker aankaarten.

Zie ook mijn nieuwe foto's!

X Snooz

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Snoozie,

Wat gaat die tijd toch hard he!

Ik ben nu inmiddels ook alweer 11weken verder en heb toch nog net als jij ongelijkheid in de tweeling...

Links zit de prothese echt voelbaar lager dan rechts,daardoor staat links ook recht voorruit en rechts hangt meer omdat mn eigen weefsel als t ware eroverheen hangt....

Met een beugelbh zit dit dus ook redelijk irritant aan t einde van de dag want ze zitten iets ongelijk.

Ook ik heb het gezegd met de eindcontrole maar de consulente zei dat rechts waarschijnlijk nog meer gaat hangen... ik denk van niet want de prothese zit toch allang vast op zn plekkie?!

Maar jee 2cm is toch wel een behoorlijk verschil! Toch hoor je iedereen zeggen dat ze in de eerste maanden nog erg zullen veranderen dus geef de hoop nog niet op hoor:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames,

Ik ben vers en nieuw, dus ik lees jullie verhalen graag.

Nu is het zo dat ik gisteren een consult heb gehad in Zevenaar bij Dr van Onselen?

Daar werd mij uitgelegd dat geen ene borst symmetrie heeft en dat dit na de borstvergroting ook niet is.

Ik moest voor de spiegel gaan staan en zag dat ik 2 verschillende borsten had.

Nooit gezien...

Heeft dat er iets mee te maken denk je?

x Lola

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 years later...

Hallo Meiden,

Ik ben terug van weg geweest :) Ik heb 2,5 jaar geleden een bv gehad bij de ACCZ door Van Onselen. Nu ben ik eigenlijk niet zo heel erg tevreden. Ik ben al een aantal keer teurg geweest met wat vragen, maar de antwoorden zijn niet echt bevredigend. Ik vind mijn rechterborst prachtig geworden, maar die lijkt af en toe te kantelen en er lijkt vocht in te zitten. Mijn linkerborst ben ik gewoon echt ontevreden over :(

Ook baal ik er van dat als ik bijv. naar voren buig, mijn 'oude'borsten als lege thee zakjes over mijn prothese heen vallen. Hierdoor ben ik regelmatig nog steeds heel onzeker over mijn borsten.

Ik baal ontzettend, omdat ik hoopte dat ik dit zou doen en me er heel blij over zou voelen (natuurlijk nog steeds veel blijer dan de voor situatie). Maar nu denk ik, ik heb er toen flink voor gespaard en het resultaat is gewoon niet zoals ik hoopte....

Zijn er meiden die dit herkennen?

Ik heb trouwens rond de 400cc en dual plane geplaatst. Ben van lege 75C naar een 75F gegaan, qua maat wel erg tevreden!

Groet SNoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi snoozie

Heb anatomische protheses!? Want die kunnen kantelen! Toevallig ook foto's op je profiel staan!? Wat ontzettend naar dat je door van onselen beetje wordt weggestuurd met toch wel een hele serieuze klacht!

Ik zou nogmaals terug gaan! Want protheses die draaien kunnen pijnlijk zijn.

Sterkte

Kus Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Snoozy

Ook ik heb dit probleem gehad bij mijn eerste BV, onderin hing lege huid, en vooral als ik voorover boog.

Ook ik had anatomisch, DP.

Misschien is er te weinig cc geplaatst, of had je juist rond moeten hebben met meer cc..

Misschien even een foto plaatsen,!

Het lijkt het er op, dat je borst van de prothese af glijd, en inderdaad wat Kim zegt een anatomische kan draaien.

Liefs Margriet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Bedankt alvast voor jullie antwoorden. Ik zou inderdaad nogmaals terug moeten. Maar voel me elke keer zo 'weggestuurd'.

Margriet, wat heb jij nu voor een implantaten en ben je nu wel helemaal tevreden? Ik hebeen aantal foto's in mijn profiel staan. Soms denk ik inderdaad ook dat er nog te veel vel over is, dat ze wat voller hadden gekunt. En over dat losse stukje vel bij mijn linkerborst zegt van Onselen dat hij daar niks aan kan doen, omdat er anders een 'dubbele borst' ontstaat :(

Ben jij voor je tweede bv naar dezelfde pc gegaan?

Groet Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Meiden,

Bedankt alvast voor jullie antwoorden. Ik zou inderdaad nogmaals terug moeten. Maar voel me elke keer zo 'weggestuurd'.

Margriet, wat heb jij nu voor een implantaten en ben je nu wel helemaal tevreden? Ik hebeen aantal foto's in mijn profiel staan. Soms denk ik inderdaad ook dat er nog te veel vel over is, dat ze wat voller hadden gekunt. En over dat losse stukje vel bij mijn linkerborst zegt van Onselen dat hij daar niks aan kan doen, omdat er anders een 'dubbele borst' ontstaat :(

Ben jij voor je tweede bv naar dezelfde pc gegaan?

Groet Snoozie

Hoi

Ik heb nu ronde implantaten 800 cc Mentor, gedaan bij de Meyere in Gent.

Deze zag ook gelijk bij het consult, dat de anatomische, en DP geplaatste, niet de juiste keuze was van 1e BV dr Nelissen. Was daarvoor ook al bij 3 andere artsen geweest, die alle hetzelfde vertelde. Meer cc, rond, en op de spier.

Misschien inderdaad even een foto plaatsen.

Dit is mijn foto, met lege huid onderkant

http://www.borstenforum.com/gallery/image/23156-na-de-ingreep/

Liefs Margriet xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor foto, bij mij is het iets minder,maar wel hetzelfde idee. Hoe is dat dan bij ronde protheses die voor de spier geplaatst worden, blijven die je borst als het ware wel ovullen als je naar voren buigt/hangt??

Ik heb in februari een afspraak bij dr.Nio gepland, benieuwd wat zijn advies is en zijn kijk om mijn vorige bv is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks voor foto, bij mij is het iets minder,maar wel hetzelfde idee. Hoe is dat dan bij ronde protheses die voor de spier geplaatst worden, blijven die je borst als het ware wel ovullen als je naar voren buigt/hangt??

Ik heb in februari een afspraak bij dr.Nio gepland, benieuwd wat zijn advies is en zijn kijk om mijn vorige bv is!

Ja bij rond op de spier, heb je wel met meer cc, dat het op den duur makkelijker kan gaan hangen, maar 't blijft natuurlijk ogen. En het blijft wel gevuld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.