Ga naar inhoud

Snoozie : 23 april 2012 : Dr van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

gefeliciteerd meid,

Zelf ben ik ook door v Onselen geopereerd en vond het allemaal heel prettig gaan, vooral in Duitsland je word daar zo prima behandeld

Welke maat ik zelf uit kom zal je aan het einde van de week melden dan gaat mijn band af en mag ik lingerie aan

groet Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 172
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Mous,

Ik vond de intake al heel prettig, werd echt goed naar me geluisterd, flink de tijd genomen en eerlijk en helder advies!

Ik ga eens in jouw topic lezen, eens kijken hoe jij alles hebt beleefd!

X Snoozie

gefeliciteerd meid,

Zelf ben ik ook door v Onselen geopereerd en vond het allemaal heel prettig gaan, vooral in Duitsland je word daar zo prima behandeld

Welke maat ik zelf uit kom zal je aan het einde van de week melden dan gaat mijn band af en mag ik lingerie aan

groet Mous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

als je meer wilt weten vraag het maar, ik vond het erg prettig en goed geregeld.

Wss weet je je tijd nog niet, maar het enige wat je daar niet kunt krijgen is eten voor je man/of chauffeur hihi

dus broodje inslaan.

Geniet maar vast van je voorbereiding, mijn voorbereiding duurde slechts 2 dagen ben vrijdag geweest en maandag geopereerd hihi

xmous

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

als je meer wilt weten vraag het maar, ik vond het erg prettig en goed geregeld.

Wss weet je je tijd nog niet, maar het enige wat je daar niet kunt krijgen is eten voor je man/of chauffeur hihi

dus broodje inslaan.

Geniet maar vast van je voorbereiding, mijn voorbereiding duurde slechts 2 dagen ben vrijdag geweest en maandag geopereerd hihi

xmous

Hoi hoi, ik ben de 19 voorzien van een bv en bwc en toen was er inderdaad geen broodje voor partner, nu was ik de 27ste feb er weer voor de lift (die al de 19de had uitgevoerd te worden) en toen was ik de laatste en mijn vriend kreeg dus toen wel lekker een broodje met kaas, dus ze maken progressie!!!

L .sporty

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tips meiden, is zeker handig voor mijn man om iets mee te nemen, heeft n.l. snel honger :)

Ben echt zo blij dat het gaat gebeuren! Kijk er echt enorm naar uit! gewoon het idee om deze zomer weer mooie, volle borsten te hebben, daar wordt ik echt gelukkig van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Snoozie,

Ik las je reactie bij Sokkie, en dacht: ga even op zoek of je ook een eigen topic hebt.

Ik ben tegelijk met Sokkie door v. Onselen geholpen, en heb 385 cc gekregen. Ik had practisch niks meer na 3x borstvoeding, en dan ook nog ongelijk. Ben nu heel blij! Ik heb een paar foto's geplaatst, zal even vriendjes met je worden, kun je spieken.

Hoe oud zijn jouw kids? Ik zit ook in't roze, heb 3 meisjes van 6, 3 1/2 en 2 jaar oud. Al vind de oudste blauw nu ook mooi!wacko.png

Voor de jongste heb ik wel wat hulp nodig gehad, ik heb vandaag pas weer haar luiers (goed) kunnen verschonen (10 dg. po). Verder zijn ze de eerste week veel bij m'n ouders en de oppas geweest. Vrijdag zijn de oudste 2 voor het eerst weer 's middags thuis geweest, en zaterdag waren de 2 kleinsten thuis. Toen ging het ook echt weer beter met mij. Ik heb niet onwijs veel pijn gehad, maar kon in het begin gewoon niets, en ik werd dan ook geïrriteerd als ze een beetje met elkaar gingen klieren. Dus; als je de kans hebt, laat ze overdag een paar dagen ergens anders.

Verder zijn die van mij heel lief, de jongste heeft nog geen idee, de middelste vraagt steeds: Jij bent lief! Mamma doet nog au? En dan zeg ik: een beetje, en krijg ik een dikke knuffel. En de oudste is bij mij in bad geweest en heeft m'n haren gewassen. En toen vroeg ze: Mamma, waarom wilde jij grotere tieten? (Hoezo subtiel...)

Vooral op tijd je pilletjes nemen, en de eerste (2) dagen doorkomen. Ik had wat series op dvd, dan was m'n aandacht even ergens anders.

Als je nog meer vragen hebt, laat maar weten!

Alvast succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Inkie,

Lees nu je berichtje pas, wat leuk dat je hier reageerd! Gefeliciteerd met je mooie, nieuwe boobs (foto's bekeken, mooi al zeg!).

Wat leuk ook allemaal meiden. Hier 1 van 3,5 en de ander bijna 2. We hebben er nu voor gezorgd dat ze de eerste 3 dagen bij mijn ouders zijn, daarna gaan ze 2 twee dagen naar de creche en komen mijn ouders mij een beetje verzorgen. Ik ben 3 weken vrij en hoop daarna weer aan de slag te gaan. Alleen vind ik het bijv. lastig dat op de dagen dat ik dan alleen thuis met ze ben, toch die kleinste zelf in bed moet leggen 's middags, maar we zullen zien. Na hoe lang moet jij weer aan het werk? (als je werkt?).

Haha, heerlijk, die oudste die dat zo zegt, had je het haar vertelt? Zelf begrijpt mijn oudste vaak al best veel, maar weet eigenlijk niet of ik het haar wel wil vertellen. De kids zijn zulke flapuits, dan weten ze het straks op de creche ook allemaal :) Ik ben wel benieuwd of ze er zelf iets over zal zeggen, of het haar opvalt.

Series voor de eerste dagen had ik ook in mijn hoofd, gewoon maar een beetje doorkomen. Ik begin af en toe al wel wat zenuwachtig te worden nu...ik kijk er zo naar uit! En zo'n lekker idee om weer eens een zomer tegemoed te gaan met een mooi decollete!

Jij schrijft dat je borsten ongelijk waren, vind je dat dat verschil nu minder is? De mijne zijn namelijk ook ongelijk en stoor me daar best wel aan. Maar van onselen had juist gezegd dat dit verschil straks alleenmaar groter zou worden.....daar probeer ik heel realistisch over te zijn, maar hoop echt zo dat het resultaat me daardoor niet zal tegenvallen....

We zullen het gaan beleven binnenkort! Succes met je herstel!

Groet,

Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoozie,

ik ben 2 april ook geopereerd door dr van Onselen! Had hetzelfde probleem als jou.

Paar jaar geleden had ik een volle E-cup maar na 2 zwangerschapppen en 10 kilo te zijn afgevallen helaas een hele slappe/lege D overgehouden.

Was ook bang dat ik een lift nodig zou hebben maar een prothese bleek voldoende. (480 cc)

Nu weer een mooie volle borst! :-)

Helemaal happy, al ben ik pas 9 dagen PO!

Succes meid, komt goed!

Groetjes Rachel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoozie!

Ook ik ben door dhr van Onselen geholpen en ben super tevreden! Ik heb 380cc gekregen en ben heel blij met het resultaat!

Oke was de eerste week wel even afzien maar ben heel blij dat ik het gedaan heb!

succes met aftellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoozie

Maandag is het 3 week geleden, en dan ga ik ook weer aan het werk. Ik werk op een rontgenafdeling en kan nu eerst bij de administratie aan het werk. Je mag je armen niet heffen, moet je ellebogen aan je lijf houden. Ik heb eerder mijn ribben gebroken gehad, toen ben ik wel een beetje te snel weer aan het werk gegaan, dat wil ik nu wel voorkomen. Ik heb aangegeven dat ik graag halve dagen wil beginnen, dan kijken we hoe dat gaat. Gelukkig zijn ze wel begripvol!

Mijn middelste wordt in juli 4, maar die heb ik het niet verteld, hoor! Was ook bang dat iedereen het dan heel snel wist! Ik heb alleen de dag ervoor heel veel met haar geknuffeld, en gezegd dat ik naar de dokter moest en dat dan een tijdje niet zou kunnen omdat het dan een beetje zeer zou doen. Ze vraagt er nog niets over, heeft ze al wel gezien.

Vandaar dat ze nog af en toe vraagt; mama, doet nog pijn? Heel lief!

Misschien kun je een stoel bij het bedje van je kleinste zetten, dat ze er zelf in klimt. De mijne wil liever niet meer slapen, maar het is voor haar wel cool dat ze in het bedje van haar grote zus mag slapen, of in het bed van papa en mama. Dan blijft ze wel liggen. Ik heb haar al wel getild, maar laat haar mij dan heel goed vasthouden, en ik probeer het geen gewoonte te laten worden! Ze wil soms niet in de auto, dan moet ik wel tillen. Maar dat voelt niet echt fijn! Heb dan erna wel een beetje last, maar soms moet je wat hé?

En qua ongelijke borsten: ik zag wel gelijk nog verschil, maar mijn man zei; nou, ik zie het niet, ze zijn toch hartstikke mooi! En dat vind ik ook, hoor. Wat en wat meer is toch mooier dan niets en iets! Ik had nog gevraagd bij de controle, en toen zei ze dat de grootste borst ook de grootste moet blijven. Dus er moet wel meer verschil in zitten voor ze verschillende protheses gebruiken.

Ik ga er nu eigenlijk pas over nadenken dat alles mooier staat enzo! Ben wel echt blij dat ik het gedaan heb.

En ik heb net m'n nieuwe bikini binnen, ga vanavond even passen en foto's maken! :5: Jeej!

Nou, ik blijf graag op de hoogte!

Succes met de voorbereidingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Allemaal,

Bedankt voor de reacties!! Dat klinkt allemaal heel hoopgevend! Ben nu echt aan het aftellen.

Rachel, jouw voorsituatie klinkt aardig gelijk! En dus ook 480cc, dat ga ik ook krijgen! heb jij foto's hier staan?

Iekkie, dat zal dan vast en zeker! Leuk! Hoe laat moet jij? Ik kreeg gister de brief dat we om 8.30 verwacht worden. We moeten 2 uur rijden, dus lekker vroeg weg :)

Inkie, bijna aan het werk dus, fijn dat je eerst nog andere werkzaamheden kunt doen. Jij hebt het dus wel verteld op je werk? Ik vond dat wel lastig. Ik werk in het onderwijs, dus zou het logisch zijn om het in de zomervakantie e plannen, maar dat wilde ik niet dus ik had het in de meivak gepland, helaas word er op 30 april niet geoppereerd, anders had ik helemaal niets hoeven zeggen. Nu heb ik wel gezegd dat ik geoppereerd moet worden, maar niet wat. ik heb in totaal drie weken vrij nu en kijk daarna wel hoe het gaat.

Groet, Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Snoozie,

ik dacht eerst dat het veel te groot zou zijn maar het valt wel mee vind ik zelf. Ben nu 13 dgn PO , dus nog even af wachten hoe het eindresultaat word, maar ben tot nu toe goed tevreden!

Heb idd geen foto in mijn album staan. Als je wil kan ik er wel 1 sturen naar je? Dan heb je misschien een idee.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Snoozie,

Ik ben nu bij mijn vriend, heb de brief waarschijnlijk thuis ontvangen inmiddels.

Maar nog niet gezien dus.

Heb wel gebeld afgelopen week. Toen stond ik ingepland om 12.00 uur.

Mijn vriend gaat met me mee. Wij moeten ook 2 uur rijden..

Blijf ook de 2 weken na de operatie bij hem.

Hoop dat ik daarna weer een beetje voor mezelf kan zorgen.

Wel een geweldig forum dit..

Heb echt een veel betere indruk gekregen door alle reacties..

Nou nog een weekje... pfff laat de 23e maar komen ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Rachel, wat zijn ze mooi! Ik heb even een reactie op je foto achtergelaten. Ik hoop heel erg dat dit een goed voorbeeld voor mij is :) De vorm van je borsten lijkt zo al wel wat op de mijne, dus ik heb goede hoop!

@Iekkie, spannend he, ja, laatste weekje, laat maar snel voorbij gaan! Ik ben echt aan het aftellen. Ben benieuwd of we elkaar tegenkomen, zou leuk zijn! Ik heb een korte, blonde bob. En als je me ziet hele grote titten ;)

Wisten jullie van te voren eigenlijk welk profiel enzo jullie zouden krijgen? Ik heb daar dus eigenlijk helemaal niet naar gevraagd, maar ben nu toch wel benieuwd wat het gaat worden?

X Snoozie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wist ook niet van tevoren, zelfs niet hoeveel! Heb het aan de dokter overgelaten, die weet wel wat ie doet! Heb trouwens Anatomical height: Moderate, Projection: medium moderate velvet. Maar ik had nix...

Ik heb nog wat foto's met bikini geplaatst, :5: blij mee! Ze lijken op toen ik stuwing had, aleen dan nu al zachter.

Ik ben echt blij dat ik niet in het ziekenhuis gegaan ben, die had er lang niet zoveel kijk op!

Mensen die het niet hoeven te weten, maar toch merken dat ik ben geopereerd vertel ik dat ik gesteriliseerd ben, mag je ook 6 week niets!

@Rachel; ik wil ook wel even bij jou kijken hoe het is geworden, ik wordt wel nieuwsgierig van dit forum!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@rachel,

Ik heb ook effe gespiekt,heel mooi geworden hoor:-)

Ik wilde ook maatje 6 maar dat paste helaas niet... ben uiteindelijk toch dik tevreden met 380!

@snoozie,

Spannend he nog een weekje en dan is het feest,zoals v Onselen ook zal zeggen;)

Ik wist ook niet welk profiel ik kreeg en door alle verhalen hier werd ik toch wel nieuwschierig,heb even gebeld en de telefoniste ziet het zo in je status. Ik heb bijv AMHMV dat betekent anatomisch high.

Je code kan je op de site van Cereform opzoeken...

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.