Ga naar inhoud

Silvia : 1 april 2011 : dr. Bauland : Sanavisie kliniek : Mill


Aanbevolen berichten

  • Reacties 340
  • Created
  • Laatste Reactie

Fijn hoor!

Jij moet wel over wolken lopen!

Ik heb het hier een beetje druk gehad,... De kinderen en m'n man hadden vakantie, vandaag waren de jongens weer naar de crèche en kon ik lekker genieten van rust en STILTE!!!! :D

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow heerlijk lijkt het me. ik woon op me zelf maar vind het altijd heerlijk als mensen hier zijn. vind het nooit niks om alleen te zijn. haha alhoewel ik het soms heerlijk vind om lekker te doen waar je zelf zin in hebt zonder rekening te houden met anderen. heerlijk die moment dat jij dan alleen thuis bent. nou geniet ervan. hoe gaat het verder met je? hersteld het allemaal goed?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

T herstelt echt super,

Alle lidtekens zijn rose en dicht!

Helemaal alleen lijkt me ook wel saai hoor, maar 2dagen per week vind ik het heerlijk me te kunnen concentreren op iets anders dan de kids :)

Vandaag heb ik weer auto gereden, nu zou ik ook een noodstop kunnen maken zonder bezwaar dus durf ik weer met m'n jongens rond te rijden. (we gingen naar de geitenboerderij, manlief was motorlessen). Fietsen durf ik nog niet (met 2 kinderen op de fiets(tillen)).

Hoe gaat het met jou???

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

heey, suzan,

mooi dat het daar dus allemaal goed gaat:rolleyes: en dat het allemaal mooi geneest. hier gaat het ook allemaal goed hé. heb weinig last van me boobs:d kan gelukkig weer alles doen wat ik voor heen ook deed. haha me vriend maakte van de week een opmerking. je borsten zijn gegroeid ik schrok me dood. haha dus ik al me bh;s gepast maar gelukkig niks aan de hand. lekker zo;n flauw grapje:p haha. ik zei al tegen hem als ze gegroeid zouden zijn had ik meteen weer een bvk gedaan haha:P

vandaag me laatste vrije dagje en dan begint school weer:( nou ja me laatste jaartje dus nog even doorbijten:P

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hola:D

even een vraagje. hebben jullie soms nog steken rond de tepel? aan aan de zijkant van de borst? ik heb ze de laatste 2 dagen vaker. en zijn echt pijnlijke steken?

wat gaat de tijd snel zeg alweer 5 maanden geleden van me bvk. over 7 maanden moet die deuk uit me borst zijn zei de pc. nou ik ben benieuwd hij zit er nog steeds. heb niet echt het idee dat hij weg trekt. behalve masseren weten jullie wat ik hier nog meer aan kan doen...?

Liefs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dat zelf niet bij de tepels. Daar heb ik sowieso niet zoveel gevoel meer.

het steekt bij mij meer aan de zijkant wanneer ik iets til of mijn armen te ver uitstrek.

Masseren lijkt mij altijd goed om te doen. En geen zware dingen tillen of tè zwaar sporten wat de borstspieren betreft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

veel zware dingen til ik eigenijk niet. sporten doe ik nog steeds niks in de sport school. haha 1 durf het n iet aan en 2 geen zin:p. dus wat ik zwaar til is op me werk maar hier werken we over het algemeen met til-liften dus gewoon vreemd. en de steken rondom mijn tepel weet echt niet hoe dat komt. terwijl ik wel gevoel heb in mijn tepels. weet gewoon niet hoe ik het moet beschrijven hoe ik het voel. soms denk ik dat die hechtingen er nog in zitten maar dat kan toch niet? die zijn nu toch wel opgelost na 5 maanden?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Nee die hechtingen zullen allang opgelost zijn denk ik..

Die steken die herken ik wel, heb ik ook gehad! Momenteel dan niet maar soms komen ze wel op..

In tegenstelling tot jou heb ik nog steeds geen gevoel in mijn tepels dus ik dacht door die steken dat het gevoel misschien terug kwam..

Maar helaas ik behoor tot de groep waarbij het gevoel weg is gegaan..

Heb je nu nog last van die steken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

een kennis van mij heeft vroeger ook ooit een bvk gedaan zij kreeg na 10 jaar weer gevoel in haar tepels, dus je weet maar nooit.

nou ja soms nog een steek weet niet waardoor het komt. maar die steek heb ik aan de kant waar ook die deuk in me borst zit. miss ligt het daaraan want aan me andere borst heb ik geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

even een update.

wat gaat het snel zeg, alweer een half jaar geleden dat ik mijn bvk heb gehad. als je zo terug kijkt is het toch wel erg snel gegaan alles. 3 kwart jaar geleden zat ik bij de ha voor een verwijzing en nu al een half jaar verder.

denk dat ik van de week toch nog even contact op neem met de pc of ha. weet niet zo goed waar ik heen moet.

heb nog steeds die steken in me borst, ben vanacht ook wakker geworden van de pijn. die steken heb ik al langere tijd in mijn rechter borst en zijn ook behoorlijk pijnlijk... na wie zouden jullie gaan?

liefs,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet zo fijn, dat je nog steeds last van steken hebt.

Geen idee of meerdere die een BVK hebben gehad, hier last van hebben? Zou het geen zenuw zijn die beschadigd is?

Als eerste zou ik gewoon je pc/ziekenhuis/kliniek bellen waar je geopereerd bent en gewoon vragen of dit normaal is en of je eventueel op controle mag.

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Silvia,

Ik heb net even je hele verhaal gelezen.

Je bent er wel even lekker zoet mee geweest zeg met die koorts en benauwdheid enzo.

En dan nu weer die pijn......ik zou inderdaad gewoon even naar de kliniek bellen, die zullen vast wel weten of dat normaal is 6 maanden na de operatie.

Groetjes Kir

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

gelukkig niet meer terug gemoeten na de pc. pijn werd minder. wat ben ik toch blij met me nieuwe boobs:D was voor de bvk 20 kilo afgevallen ben nu in totaal 30 kilo afgevallen. i'm happy:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben de laatste 10 kilo na de bvk afgevallen. gelukkig niks gemerkt aan me borsten. maar dat was ook al bij die 20 kilo dat is daar niks aan merkte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey

even een vraagje

ik heb een foto geplaats in het foto album omdat er een deuk in beide borsten zitten bij het litteken. zouden jullie hiermee terug gaan?

het zet voornamelijk in de linker borst. die deuk is het grootste.

liefs Silvia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn antwoord is volmondig ja...ik zou terug gaan naar je PC...je borst lijkt een beetje misvormd nou..het is nu bijna een halfjaar verder en volgens mij hoort het er niet zo uit te zien...mag ik vragen welke cup je ook al weer hebt overgehouden ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb toen der tijd al die deuk aangeven bij de pc. hij zei toen dat ik hem moest masseren en over een jaar terug moest komen. dus 1 april 2012. omdat het 1 jaar herstel heeft.. ??????

ik heb een c cup

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet lullig bedoeld maar je bent nu 7 maanden PO...als het met massage nu al niet weg is gegaan zal het met meer massage niet weggaan...Tis tijd voor een bezoekje aan je PC want je mooie boobs horen geen deuk te hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.