Ga naar inhoud

Designmod : 5 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Bedankt voor alle reacties :6:

Ik zal het met drs. Plovier overleggen wat in mijn geval beter is voor, achter de spier of dual plane. Maar persoonlijk vind ik voor de spier het mooist en de herstelperiode is natuurlijk ook een stuk korter.

Heb al mijn voorbeeld foto's op mijn ipad gezet om te laten zien tijdens het consult en een mooie D lijkt me het mooist :1bouncingboobs: gelukkig is drs. Plovier royaal met de cc weet alleen niet wat mijn man ervan gaat vinden, die vindt een C cup het mooiste. Maar als ze op mijn werk een D cup al niet eens opmerken, laten dan zowiezo niet voor een Ctje gaan.

@ April Lynn: Ik vind het resultaat bij jou erg mooi geworden, wat een wereld van verschil!! Heb je topic gevolgd en het is zo raar, dat je van de 1 op de andere dag gewoon een prachtige boezem hebt :1big_boobs:

@ Ester24: Ben super benieuwd hoe ze bij jou gaan uitvallen, 4 april is al super snel! Veel succes!!

@ Wendii: 6 april 400 cc dat gaan hele mooie worden! Heb je foto's bekeken en denk dat met meer volume ze er prachtig uit gaan zien en die D cup ga je wel halen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Designmod,

leuk dat je mij hebt toegevoegd! Voor je het weet ben jij aan de beurt. Leuk dat je ook bij Plovier gaat.

Dat komt vast helemaal goed... En ja ik zou gewoon lekker voor de D gaan... Desnoods zeg je een volle C, kleine D?? Maja ikw eet nooit zo goed hoe ik dat moet zien... dus misschien gewoon voor een cup D gaan en niet groter erbij zeggen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Vandaag inderdaad om 15.30 mijn consult in Overijse en kan niet wachten :D Ik ben echt super benieuwd hoeveel cc hij adviseert! Maar zet m'n verslagje er vanavond op ;)

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bij dokter Plovier op consult geweest en het is 400cc geworden :1bouncingboobs:

Was een erg aangenaam gesprek maar ben blij dat ik reeds bij het ACCZ was geweest voor de wat uitgebreidere uitleg en pas sessie. Mijn datum staat vast op 5 mei en ik kan niet wachten! Ook mijn moeder heeft haar consult als aangenaam ervaren en laat haar buikwandcorrectie door dokter Plovier uitvoeren.

Nu is het aftellen geblazen maar eerst volgende week lekker een weekje op vakantie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel ;) Mii18

Ik heb inderdaad een mooi D voor ogen en met 400cc moet dat wel lukken.

Heb vanavond alvast nog wat extra foto's opgezocht om aan dokter Plovier te laten zien en hoop dat ze net zo mooi als die van jouw gaan worden.

Ga volgende week lekker een weekje naar Curacao en dan is het nog maar een kleine 2 weken tot 5 mei :D :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

Ik ben Anouk 29 jaar en heb besloten om na 16 kilo te zijn afgevallen voor een borstvergroting te gaan. Mijn motivatie hierachter is, dat ik nu 4 keer in de week sport en mijn boezem ziender ogen achteruit gaat. Dit terwijl ik het liefst elke dag zou willen sporten, echter durf ik dit nu niet aan. Ik ben 1.68, weeg 58,5 kg en mijn huidige bh maat is 75B.

Gisteren met eerste consult gehad bij het ACCZ te Zevenaar met drs. Z. Kruppa en heb mijn afspraak ingepland voor 6 juni a.s.

Het is een 350cc Dual Plane Celeform geworden, wat zou resulteren in een volle C cup. Momenteel heb ik een lege B cup en zou graag weer naar mijn oude borstomvang willen van voor het afvallen.

Dit forum is echt geweldig om je verder te oriënteren en foto's te kijken van voor en na. Mochten er nog meer mensen door dokter Kruppa zijn geholpen, zijn alle voor- en na foto's van harte welkom :126:

Groetjes Anouk

Je bent dus van gedachten veranderd en van Kruppa naar plovier gegaan? Wat was jouw motivatie? xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LLtje,

Ik heb alvorens ik mijn consult bij dokter Plovier heb al mijn definitieve afspraak bij hem ingepland op 5 mei a.s. voor mijn nieuw :1bouncingboobs: Dit omdat ik na het lezen van alle reacties,foto's en resultaten helemaal overtuigd ben, dat ik door hem wil worden geopereerd. Dus dacht...laat ik gelijk maar een afspraak inplannen dan hoef ik straks na het consult niet lang te wachten :6:

Jij al 18-4! Zal je profiel en je verslagen in de gaten houden, erg spannend allemaal! Lijkt allemaal nog zo ver weg en kan ook niet wachten tot het zover is :1big_boobs:

Groetjes Anouk

Hoi!

Even een vraagje.. hoelang moest je wachten tot je consult en hoeveel weken daarna staat jouw bv afspraak bij plovier? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Latina82

Ik heb me in het forum verdiept en toen n.a.v. alle verhalen en resultaten een afspraak bij het ACCZ in Zevenaar gemaakt. Dacht dat is lekker dichtbij en een kliniek in Nederland. Ik had eveneens over dokter Plovier gelezen maar omdat zijn resultaten merendeels groot uitvallen (minimaal D en groter) en het België is, heb ik voor het ACCZ gekozen. Mijn man houdt namelijk niet van te grote borsten dus dat was leidend voor mij. Ik heb een uitgebreid consult gehad en een pas sessie voor de beeldvorming en mijn afspraak voor 6 juni laten vastleggen.

Na een week heb ik mij toch bedacht, daar ik na veel vergelijken de resultaten van dokter Plovier toch mooier vind dan die van dokter Kruppa en mijn man ondertussen aan het idee van grote borsten is gewend, wat mij verder vrij laat voor wat betreft de keuze van pc. Daarnaast werkt dokter Kruppa alleen met anatomische protheses en vind het uiteindelijke resultaat met ronde protheses toch mooier en natuurlijker qua dynamiek. Tevens bestaat er ook een aanzienlijk verschil in de prijs....niet dat je daar specifiek door moet laten leiden maar is niet onbelangrijk. Bij het ACCZ betaalde ik 3450 euro en bij de Be-Clinic 2700 euro, dit verschil heeft te maken met een ander belastingstelsel in België waardoor het daar aanzienlijk goedkoper is.

21 maart heb ik een afspraak voor een consult bij dokter Plovier gemaakt voor 9 april en op 28 maart toch gebeld om al een behandelingsafspraak in te plannen voor 5 mei, omdat ik niet te lang wilde wachten en had gelezen op het forum dat de maand mei erg druk zou zijn. Consult bij dokter Plovier was kort en bondig zonder pas sessie maar ben goed en duidelijk geïnformeerd. Mijn ouders en man zijn mee geweest en hebben net als ik een goed gevoel bij de

Be-Clinic.

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi hoi,

Morgen is het eindelijk zover en je bent lekker als eerste aan de beurt. Ik weet niet of je het leest,maar neem lekker wat kussentjes mee voor de terugweg. Kan je je hoofd lekker tegen aan leunen als je 1 kussen tegen de deur aan legt. Ik moest ook een aantal uurtjes zitten terug van de bv en was blij dat ik wat kussens mee had.

Succes morgen en sterkte met je herstel.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie reacties :136:

Shoompie bedankt voor je advies, heb gelijk twee kussens klaargelegd voor morgenochtend.

Ben nu nog even een lekkere Big Tasty aan het wegwerken, zodat ik morgenochtend geen honger heb :rolleyes: Wel jammer dat ik geen lekkere kop koffie mag om even lekker wakker te worden maar we weten waarvoor we het doen :1bouncingboobs:

Morgen zet ik m'n verslag op het forum.

Xx Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anouk,

Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeeeel succes voor morgen! Op naar big boobies!!! :1boobs: Slaap nog lekker een nachtje in je favo houding als het nog lukt!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou....ze zijn er dan eindelijk :1big_boobs:

Vanochtend om half vijf vertrokken richting Overijse en tot mijn grote verbazing geheel niet zenuwachtig. Om kwart voor zeven waren we bij de kliniek gearriveerd en na een kleine tien minuten wachten de gehele uitleg gehad. Daarna werden mijn man en ik naar mijn kamer begeleid en kon ik me omkleden. Eenmaal in de badjas kwam dokter Plovier een klein kwartiertje later foto's maken en mijn borstplooi aftekenen. Heb mijn vijftal foto's aan hem laten zien (3 lingerie foto's en 2 blote :1boobs: foto's) maar hij zei, dat er een groot verschil tussen mijn foto's zat qua grote en welke mijn favoriet was. Tot mijn grote schrik zie hij " Nou dan kom je niet op een 400cc uit maar een 500 a 550cc!" het is niet dat ik niet van grote borsten hou in tegendeel maar naar het gezien hebben van alle foto's op dit forum is mijn max toch echt 450cc. In goed overleg besloten minimaal 400cc en maximaal 450cc. Hij vertrok dan ook met de opmerking "750cc gaat een mooi resultaat opleveren :141: ".

Met wederom een kleine 15 minuten werd ik opgehaald door de anesthesioloog opgehaald en voor ik het goed en wel in de gaten had, was ik al vertrokken. Ik werd weer wakker in mijn kamer en voelde me top. Had lekker geslapen, niet misselijk, koud of duizelig en slechts een lichte druk op mijn borstkast. Mijn eerste reactie bij het zien van mijn nieuwe aanwinsten was "zijn ze wel groot genoeg?" maar heb even in de spiegel gekeken en geconstateerd, dat ze met bh en al precies goed waren. Het is uiteindelijk 450cc geworden :136: Na een kleine 1,5 uur (wat een eeuwigheid leek te duren) mocht ik na het drinken van een glas cola naar huis. Geen pijn, lichtelijk ongemak als zijnde een soort van spierpijn in de auto gestapt en naar huis gereden.

Ik mag niet te vroeg juichen maar tot dusver gaat alles goed en kan ik zo goed als alles gewoon zelf. Zij het dat ik niet zware dingen til om problemen te voorkomen. Hou me netjes aan mijn pillenschema en het gaat allemaal lekker.

Ik heb al foto's gemaakt en ik zal ze zo op het forum zetten. Ze zijn groter dan ik verwacht had maar ben er erg blij mee, nu moeten ze alleen nog netjes indalen :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

gefeliciteerd wijffie,

En wat lekker dat je je zo goed voelt. hopelijk gaat de nacht net zo goed voor je.

Zet wel lekker je hoofdeind omhoog of doe een kussen onder je matras.

Je borsten zien er geweldig uit en als je het niet zou weten zou je niet zien dat ze vergroot zijn.

Geniet er lekker van en hou je rustig.

Knuffie shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.