Ga naar inhoud

Designmod : 5 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Alweer 25 PO en alles gaat van een leien dakje. Ben weer vollop aan het sporten 4x per week (fietsen, heuveltje lopen en crosstrainer) maar belast m'n borstspieren absoluut niet.

Afgelopen donderdag voor het eerst weer naar de sauna geweest en dat ging prima. Lekker in mijn nakie zonnen en zelfs nog een hotstone massage/zonnebankje gepakt. Moest voor het eerst in 3 weken op mijn buik liggen voor de massage en dat ging eveneens goed. Meer dan 8 uur zonder mijn BH gelopen en het resultaat is, dat mijn borsten nu heerlijk zacht aanvoelen. Ze dalen verder goed in en vanaf donderdag mag ik eindelijk weer normale bh's dragen, zij het dat ik gewoon nog 's nachts mijn kliniek bh aanhoud.

Zal binnenkort weer foto's in m'n galerij zetten voor het resultaat na 4 weken PO :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Mooizo dat alles zo goed gaat :D !!

Hihi kijken veel mensen naar je boobs ? Mij lijkt dat toch wel apart!

Zoizo om de hele tijd in je nakie te lopen vind ik absoluut niks, maar dan ook nog met me neppers lijkt me helemaal vreemd!

maar fijn dat het allemal weer gaat!

ben benieuwd naar je nieuwe fotootjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.