Ga naar inhoud

Designmod : 5 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

Goedemorgen :D

Ben m'n eerste nachtje goed doorgekomen. Acht uurtjes geslapen, waarvan 5 zittend en 3 liggend. Mijn wekker gezet om de 4 uur voor de pijnstillers en het is me gelukt elke x zelf het bed uit te komen. Net ontbijtje voor mij en m'n man gemaakt. Ik mag tot dusver echt niet klagen ;) alles gaat van een leien dakje. Gisteren werd ik verras door een bezoek van m'n ouders, die kwamen langs met bloemen en taart om m'n BV te vieren, echt SUPER lief!

Vandaag lekker van het mooie weer genieten met m'n laptop in t zonnetje zitten B)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Morgen meis,

Heb inderdaad gelijk toen ik thuis was even mijn bh uitgedaan om te kijken naar het resultaat. Is maar 5 min geweest om mijn man :1bouncingboobs: te laten zien en foto's te maken. Heb jij nog een beetje kunnen slapen of heb je veel last gehad van je nieuwe aanwinsten?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet veel geslapen hoor, in totaal denk ik 2-3 uurtjes. Was echt supermisselijk van de pijnstillers en een hevige soort spierpijn als ik ook maar 1mm bewoog. Zelf rechtop proberen komen was killinnggggg :P Hoop dat het snel beter gaat!

Ik durf m'n bh echt nog niet uitdoen :P ben bang dat ze eraf gaan vallen en dat het nog te veel pijn zou doen om terug aan te doen. Morgenavond gaat ie pas uit voor de douche! :P Die band jeukt echt heel hard wacko.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja ik snap nu waarom ze het de martelband noemen ;) maar moet die band ook 4 weken elke dag om? Ze hebben mij namelijk niet vertelt of die gedurende 4 weken echt elke dag om moet...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

We hebben er weer een nachtje opzitten en heb het nu al gehad met dat op de rug slapen :blink: Kan op zich prima slapen maar word na een paar uur wakker en heb dan enorme last van m'n onderrug, zodat ik weer zittend moet slapen.

Verder gaat alles gelukkig goed. Heb gisteren boodschappen gedaan (mijn man heeft alles getild ;) ) en voor de verandering eens gekookt ( ben nogal van de kant en klaar maaltijden :) ) het huis afgestoft en net met beleid natuurlijk rustig het hele huis gestofzuigd. Heb al wat outfits uitgezocht waar die lelijke band niet al te veel opvalt en ga vanmiddag gezellig bij m'n ouders op de koffie. Morgen een verjaardag, dus ben benieuwd of het mensen opvalt.

O,ja...heb de BH van Mii18 een D cup gepast en hij is noemswaardig te klein! De zwelling moet natuurlijk nog wegtrekken maar ook al is die weg is en m'n :1boobs: zijn ingedaald, betwijfel ik of hij gaat passen....dus wellicht dat het toch een E cupje wordt ;)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi designmod,

Wat lekker dat het goed gaat, en dat slapen op je rug na 2 weken kon ik alweer op mijn zij slapen hoor.

Wijffie, stofzuigen mag jij nog helemaal niet doen hoor! Dat mag pas over een aantal weken ivm inkapselen van je prothese.

Wow een dcup al te klein, op welke cup hoop jezelf??

Knuf shoompie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meis..

Stofzuigen :o ??? Dat mag je echt idd nog niet doen !!!

Je mag echt heeel weinig doen in t huishouden, je armen dichtbij je lichaam houden en niet tillen!!!

Anders kapselen je prothesen niet goed in en dan ben je verder van huis!!

Dus stofzuigen zou ik maar ff aan je vent over laten.... ;)

Maarre ikzei toch he dat die bh straks wss wel niet paste?

Je gaat gewoon een E krijgen hihi :D

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha nou na jullie reacties inderdaad maar niet meer gestofzuigd ;) toch maar aan m'n mannetje overgelaten.

Vandaag dag 5 PO en alles is weer als voor de BV op de cup grootte na dan :lol: Geen ongemak meer en nu is het afwachten tot dat de :1boobs: gaan indalen. Twee BH's gekocht :136: 1 beugel voor over 3 weken en een Triumph Triaction Hybrid Star P sportbh, alle twee in maatje 75E.

Heb morgen een sollicitatiegesprek, dus moet straks nog m'n kast induiken voor een zakelijke outfit waar de dames niet al te prominent aanwezig zijn :125: maar dat moet wel lukken, denk ik.

Xx Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Gesprek is goed gegaan :D volgende week krijg ik te horen of ik ben aangenomen of niet.

Verder gaat alles goed en ben echt nu al super blij met m'n :1bouncingboobs:

Hoe gaat het verder met jouw herstel? Zijn ze al zachter aan het worden?

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik lees hier net heel je verhaal over je BV bij Dr. Plovier... Ging dan wel supergoed bij jou, niet? Als je zo vlug al weer zoveel kon doen...

Ik heb van sommige gehoord dat ze dagen bijna niet uit de zetel/bed kunnen en echt heel veel pijn hebben... En die verhaaltjes schrikken me natuurlijk wat af.

Kan je vlug weer gewone kledij aan, of is dat een marteling? En kreeg je nog veel tijd bij Dr. Plovier om te bespreken, want ik moet donderdag aanstaande gaan voor m'n BV..;

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 19 dagen PO en alweer bijna een week aan het werk. Alles gaat goed en kan eigelijk zo goed als alles weer. Ook al weer ruim 1 week naar de sportschool, zij het alleen fitness dus fietsje, heuveltje lopen op de loopband en sinds zondag op de crosstrainer zonder de armen ;-) heb het buikspier kwartier geprobeerd maar das nog echt te zwaar dus daar wachten we nog mooi een maandje mee.

Op het werk heeft tot dusver niemand in de gaten, dat ik niet echt twee weken op vakantie ben geweest en dankzij de giletjes/colbertjes valt mijn 75 E in zijn geheel niet op :1bouncingboobs:

Donderdag voor het eerst weer naar de sauna. Mijn littekens zijn helemaal genezen en naar mijn mening erg mooi geheeld. Toestemming van Be Clinic om het naar 3 weken te proberen, zij het dat hun voorkeur uitgaat na 4 weken PO voordat we weer lekker gaan zweten maar we gaan gewoon voor het lekkere verwendagje ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt super !!

Pas je nog wel steeds goed op dat je niet TEVEEL doet ?

Je voelt geen pijn meer maar je prothesen moeten nog wel inkapselen he,

dan proces mag je niet verstoren..

Enne mooie maat heb je :D Join the club :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.