Ga naar inhoud

Designmod : 5 mei 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Anouk 29 jaar en heb besloten om na 16 kilo te zijn afgevallen voor een borstvergroting te gaan. Mijn motivatie hierachter is, dat ik nu 4 keer in de week sport en mijn boezem ziender ogen achteruit gaat. Dit terwijl ik het liefst elke dag zou willen sporten, echter durf ik dit nu niet aan. Ik ben 1.68, weeg 58,5 kg en mijn huidige bh maat is 75B.

Gisteren met eerste consult gehad bij het ACCZ te Zevenaar met drs. Z. Kruppa en heb mijn afspraak ingepland voor 6 juni a.s.

Het is een 350cc Dual Plane Celeform geworden, wat zou resulteren in een volle C cup. Momenteel heb ik een lege B cup en zou graag weer naar mijn oude borstomvang willen van voor het afvallen.

Dit forum is echt geweldig om je verder te oriënteren en foto's te kijken van voor en na. Mochten er nog meer mensen door dokter Kruppa zijn geholpen, zijn alle voor- en na foto's van harte welkom :126:

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste Reactie

hey welkom hier :)

leuk zeg dat je voor een borstvergroting gekozen hebt :) succes zou ik zeggen...

ik had ook een lege B en heb er achter de spier 310 laten steken en nu is mijn BH maat D 75 dus ik ben een goeie 2 maten erop vooruit gegaan, dus bij jou zal het ook wel wat meer zijn of een C :) ik ben 1m70 en weeg 55 kilo en dat is ideaal voor mij :) niet te groot en zeker niet te klein hihihi

succes meid xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

welkome meis

en gefeliciteerd met je data. ik ben zelf ook geholpen door dr Z Kruppa ik ben ook van een 75b naar wie weet hihi ik wil een kleine d cup. verder is dr kruppa een aparte man maar ik vind het tot nu toe prachtig werk wat ie heeft gericht.

heel veel succes met wachte hihihi voor je het weet is het zo ver.

dan heb je je nieuwe :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Anouk,

Welkom! :D

Heb je titel een beetje aangepast en ga je topic ook naar de operatieverslagen borstvergroting verplaatsen aangezien je al een datum hebt. :101:

In ieder geval veel aftelplezier naar je operatie en veel lees- en postplezier op het forum.

Als je bovenaan in de zoekfunctie 'Kruppa' ingeeft kom je op topics van meiden die bij hem zijn geweest en dan zie je onder hun naam soms een albumsymbooltje als ze hier een album hebben en kun je hun foto's zien, of als ze een extern album hebben kun je hun ww vragen via een pb (persoonlijk bericht) door op het envelopje te klikken onder hun naam.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor alle leuke reacties.

Vandaag een tweetal kipfiletjes gekocht om alvast aan m'n nieuwe maat te wennen :1bouncingboobs: kan ik het ook geleidelijk aan mijn omgeving introduceren, zodat dit niet van de 1 op de andere dag is. Heb het ook alleen aan mijn ouders en aan twee vriendinnen vertelt en ga het dus niet op mijn werk vertellen. Alvast een mooie BH van mii18 overgenomen, dus ben er klaar voor! Nu nog de 12 tergend lange weken afwachten tot 6 juni, kan niet wachten!

Tis aftellen geblazen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag na alle berichten op het forum toch besloten om toch nog een afspraak bij dokter Plovier in te plannen. Heb op 9-4 een consult! Iedereen is zo lovend over deze man en de resultaten zijn zo mooi, dat ik toch aan het twijfelen ben geslagen over het ACCZ.

Ben benieuwd, heb er zin in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

April Lynn: Ik ga voor een kleine of gewone D maar echt niet groter. Maar ik laat me goed door dokter Plovier adviseren voor m'n :1boobs: wat het mooiste bij mijn figuur past.

Mii18: Heb vandaag inderdaad de BH gekregen maar wat is ie GROOT kan me bijna niet voorstellen dat ik daar straks misschien wel in pas :1bouncingboobs: Dankjewel hij is erg leuk!

Scarlite: Ik sta 5 mei om 08.00 ingepland dus al om 07.00 aanwezig. Het wordt voor mij een nachtelijk ritje richting Brussel helemaal vanuit Arnhem! Maar het is de moeite helemaal waard als ik straks mijn mooie nieuwe :1big_boobs: heb :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi nu lijkt het misschien heel erg groot maar straks als je eenmaal gewend bent.... ;)

T begin leken mijn bhs ook super groot, nu is het alweer of ik mn oude b-cupje bhs vast pak!

Het went zo ontzettend snel he, niet normaal!

Mar ben blij dat je hem leuk vind... :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag met de mooie BH van Mii18 samen met mijn kipfiletjes cupje D in een strak t-shirtje naar het werk gegaan. En niemand, die het verschil merkte! Daar gaat mijn subtiele overgang :152:

Misschien toch maar een cupmaatje groter? :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi LLtje,

Ik heb alvorens ik mijn consult bij dokter Plovier heb al mijn definitieve afspraak bij hem ingepland op 5 mei a.s. voor mijn nieuw :1bouncingboobs: Dit omdat ik na het lezen van alle reacties,foto's en resultaten helemaal overtuigd ben, dat ik door hem wil worden geopereerd. Dus dacht...laat ik gelijk maar een afspraak inplannen dan hoef ik straks na het consult niet lang te wachten :6:

Jij al 18-4! Zal je profiel en je verslagen in de gaten houden, erg spannend allemaal! Lijkt allemaal nog zo ver weg en kan ook niet wachten tot het zover is :1big_boobs:

Groetjes Anouk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zo lopen denken...als je de protheses voor de spier laat plaatsen, zal het geheel dan eerder gaan hangen dan bij dual plane?

Een borst is onderhavig aan de zwaartekracht maar als je elke dag 24 uur lang je BH aanhebt dan zullen ze ongeacht het aantal cc toch niet gaan hangen? Maar als je gewicht nou schommelt en je huid daardoor rekt en krimpt, lijkt mij dat je daar uiteindelijk hangborsten van krijgt. Maar als je je gewicht gewoon constant houdt dan zullen je borsten niet gaan hangen. Al met al, is dit nou een logische gedachtengang?

Ik zit namelijk te twijfelen tussen voor de spier en dual plane, vandaar...ik heb een B (wel voldoende eigen borstweefsel) en wil graag naar een D maar zit hierover nog mega in dubio. Ik sport veel en doe aan budy pump en je leest dat bij sporters veel voor de spier wordt geplaatst ook weer iets om over na te denken. Wat denken jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat leuk dat je toch door dr. Plovier geopereerd wordt!

Ikzelf ben 4 april aan de beurt!!

Voor de spier gaan ze wel eerder hangen volgens mij, maar dit is toch alleen met heeeeeeeeeeeeeeel veel CC?

Ik weet het niet zeker hoor, er zijn vast wel meiden die je er antwoord op kunnen geven!

Groetjes Esther :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de spier gaat wel eerder hangen ja..

daarom vanaf 350 cc is het beter dat je achter de spier doet..

maar voor de spier is wel veel natuurlijker en mooier!!

als je nu van jezelf al wat hangborsten hebt zou ik voor achter de spier gaan..

maar bespreek t gewoon even met dr.plovier :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ivm sporten werd mij achter de spier aangeraden.. Ik weet niet of het zo zwart wit is, maar als je ze voor de spier krijgt en met al dat bewegen, springen, lopen, boksen, volleyballen, whatever, misschien beter wat extra stevigheid, neen?

Ik denk eerlijk gezegd dat het feit of je nu elke dag braaf bh's draagt of niet niet echt veel uitmaakt of je nu al dan niet hangborsten zult krijgen.. Denk dat het meer te maken heeft met het aantal cc's, je spiermassa, de dikte van je huid, hoeveel je aan sport doet, ... Ik denk niet dat mensen die hangborsten hebben, minder bh's hebben gedragen dan anderen, waardoor hun borsten meer gaan hangen, denk dat het vooral met die andere dingen te maken heeft.

Ik wou in het begin liever voor de spier, omdat ik gelezen en gehoord had, dat het dan nog net iets natuurlijker 'meebeweegt' als je stapt en ligt enzo, maar aangezien ik zelf weinig borstweefsel heb en veel sport, raadde dr plovier me achter de spier aan... Ik vertrouw hem volledig en ga zowiezo dolblij zijn als ik eenmaal mijn bv heb gehad.. of ze nu voor of achter de spier geplaatst werden, maakt me niet zoveel uit, als het resultaat maar mooi is..

Kus!

LL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je borsten gaan inderdaad sneller hangen dan bijvoorbeeld als je achter de spier plaatst of dual plane!

ik zal je nog even goed laat informeren, dr plovier is zoiewzo meer van de achter en dual plane plaatsen hoor.

ik ben benieuwd wat hij zegt!!

D gaat snel wennen hoor, en ze merkte niet eens op je werk?? oeiii dan zal ik er nog eens goed over nadenken hihih! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Designmod,

Gefeliciteerd met je datum! Je doet er echt goed aan om naar dr. Plovier te gaan. Hij levert zulk mooi werk! :14:

Ik zou als ik jou was gewoon het consult afwachten. Je kan tijdens je consult alle vragen die je hebt aan hem stellen en hij zal jou dan goed adviseren. Ieder lichaam is anders en iedereen ervaart ook alles anders. Dr. Plovier gaat jou geven wat je graag wilt! Bereid je gewoon goed voor en schrijf je vragen op. Ik ben benieuwd wat dr. Plovier je aan zal raden. Veel succes tijdens je consult en ik wacht je verslagje af!

Liefs wendii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.