Ga naar inhoud

Daantje87 : 23 juni 2009 : Dr. Beekmans : Haga Ziekenhuis : Leyenburg


Gast Daantje87

Aanbevolen berichten

Hey Daantje,

Jeetje, 9 uur gewerkt gelijk :blink:

Heb je daar vandaag nog iets van gevoeld? Hoop het niet...

Wel lekker dat je nu weer lekker centjes kan verdienen!

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 428
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Pfff zo lang? Ik werk normaal niet eens langer dan 8 uur per dag. Horeca is al lichamelijk zwaar werk! Pas op meid!

Maar wel respect dat je het hebt volgehouden, super!:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja ben niet anders gewend daar eigenlijk, was ook wel gesloopt, en ik voelde het wel, maar geen enorme last gelukkig!

Vond het wel moeilijk wat ik tegen vaste gasten moest zeggen. Ik zei maar dat ik er een tijdje tussenuit ben geweest, even rustig aan heb gedaan.. Gaat niet iedereen wat aan, en het valt ze blijkbaar niet op ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb het ook niet tegen iedereen gezegd hoor.

al gaat dat snel rond.......hahhaa je zegt het tegen bepaalde mensen en de rest gaat vanzelf, net de story of prive hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

ach als het zo uitkwam heb ik het wel verteld, maar het is niet zo dat ik op het podium ben gaan staan om het te vertellen, maar ben er ook niet gehiemzinnig over geweest.

Kreeg vandaag weer een complimentje dat het echt toch wel een mooi verschil was.

Kijk da's toch leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag weer gewerkt, dagje van 13.00 tot 19.00 dus da's wel lekker, het was wel erg superwarm, morgen moet ik om 18.00 beginnen en dan tot sluit, morgen wordt het een gekkenhuis denk ik!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begin maandag weer. Maandag en dinsdag allebei van 1600 tot sluit, dinsdag een korte dag en dan donderdag setup (restaurant openen). Pff ze houden niet echt rekening met me maar ik heb gezegd dat als ik het niet volhoud dat ze zelf maar voor vervanging moeten zorgen haha. Don't mess with Melissa haha :10:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het was lekker, ook even in de zee geweest! Maar het was zó druk, niet normaal!

Maar ik lag nog niet zeker daar hoor, want ik ben behoorlijk aangekomen de laatste weken, mn buik puilt echt uit nu..... Bah!

Gisteravond gewerkt en het was heel erg druk, de drukste avond van het jaar, misschien wel de drukste avond ooit.. Dus ik ben echt gaar nu!

Wel leuk: Gisteravond had ik overal last, behalve van mn rug hihihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi!

Ja, 7 september! Dus het is nu echt al bijna! Nog 2 daagjes werken deze week en dan heb ik de hele volgende week nog om in te pakken en voor te bereiden... Pff spannend hoor! Maar ik ben er klaar voor!!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

toulouse..daar hebben wij een overnachting gedaan vanuit spanje in het "B & B hotel Toulousecentre"

niet echt veel van de stad gezien natuurlijk maar hij is wel gigantisch groot.

alvast een fijne tijd daar hoor voor het geval ik je niet meer "spreek".

ben niet elke dag meer online namelijk................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daantje,

Heel veel succes met studeren in Toulouse, maar uh in Frankrijk hebben ze ook internet :D;)

Hoop gauw wat van je te horen hoe het daar is?

groetjes,

Marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi allemaal!

Hier in Toulouse gaat het erg goed! Het is hier super warm, overdag nog zo'n 30 graden, heerlijk! We zijn nog niet echt naar school geweest, de colleges beginnen hier wel binnenkort volgensmij, maar het is nog even afwachten..

Veel leuke internationale studentes ontmoet, supergezellig!

En met mn boobjes gaat het ook goed hoor, nog steeds, ik blijf wel smeren want de littekens zijn nog steeds rood, maar het wordt wel minder..

Ik ga even bijlezen hier!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.