Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

@MommyD fijn om te lezen dat alles zo goed gaat! Een droom herstel dan eigelijk hè! Ook al zonder medicatie fijn!

heb inderdaad even gebeld en wat foto’s gemaild. Zojuist ook weer terug gebeld, omdat er vocht ophoopt in de nacht kan ik er daar door sochtends last van hebben maar zou dus na 3/4 dagen af moeten nemen! Had voor t eerst m’n bh uit en vond het ergens wel even opluchten, daarna ook gedoucht en is mij ook reuze meegevallen!

 

@EL4774 ik denk dat we inderdaad allebei niets te klagen hebben! Ik slik nog wel de pijn medicatie op de vaste tijd stippen! Maar hoor van vrienden/familie dat zij een veel heftiger herstel hadden 😅.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Sandrake zei:

@MommyD fijn om te lezen dat alles zo goed gaat! Een droom herstel dan eigelijk hè! Ook al zonder medicatie fijn!

heb inderdaad even gebeld en wat foto’s gemaild. Zojuist ook weer terug gebeld, omdat er vocht ophoopt in de nacht kan ik er daar door sochtends last van hebben maar zou dus na 3/4 dagen af moeten nemen! Had voor t eerst m’n bh uit en vond het ergens wel even opluchten, daarna ook gedoucht en is mij ook reuze meegevallen!

 

@EL4774 ik denk dat we inderdaad allebei niets te klagen hebben! Ik slik nog wel de pijn medicatie op de vaste tijd stippen! Maar hoor van vrienden/familie dat zij een veel heftiger herstel hadden 😅.

Heb jij veel last van de bh. Ik heb er gelukkig geen last van zit gewoon normaal niet te strak en snijd ook niet gelukkig dus hopelijk blijft dat zo. En ben je ook al blij met het resultaat tot nu toe😃 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, MommyD zei:

Heb jij veel last van de bh. Ik heb er gelukkig geen last van zit gewoon normaal niet te strak en snijd ook niet gelukkig dus hopelijk blijft dat zo. En ben je ook al blij met het resultaat tot nu toe😃 

Nee vind de bh helemaal prima zitten! Maar toen die even af mocht vond ik dat toch ook wel lekker! Ja ben absoluut blij! Had niet groter moeten zijn ook!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Sandrake zei:

Nee vind de bh helemaal prima zitten! Maar toen die even af mocht vond ik dat toch ook wel lekker! Ja ben absoluut blij! Had niet groter moeten zijn ook!

Fijn! Hier ook mega tevreden ben benieuwd over een paar weken. Ik heb iig nu al zin in de zomer eindelijk een mooi gevulde bikini haha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@MommyD hoe is het daar? Ik dacht ga je even om een update vragen! Kan je je nog goed rustig houden haha? Jij ook steeds t idee van Ooh wat mooi en wat vol? 

 

hier alles goed! Voel me goed wel nog snel moe savonds! Aan m’n rechter kant lijkt het net of ik geen operatie heb ondergaan hoe soepel m’n arm is en 0 pijn. Links is wel wat gevoelig en stram nog steeds, zullen ze wat lomper gedaan hebben  denk ik dan maar haha! Ik ben ondertussen ook helemaal van de medicatie af! 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Sandrake zei:

@MommyD hoe is het daar? Ik dacht ga je even om een update vragen! Kan je je nog goed rustig houden haha? Jij ook steeds t idee van Ooh wat mooi en wat vol? 

 

hier alles goed! Voel me goed wel nog snel moe savonds! Aan m’n rechter kant lijkt het net of ik geen operatie heb ondergaan hoe soepel m’n arm is en 0 pijn. Links is wel wat gevoelig en stram nog steeds, zullen ze wat lomper gedaan hebben  denk ik dan maar haha! Ik ben ondertussen ook helemaal van de medicatie af! 
 

Hier gaat het ook nog steeds heel goed. Stiekem doe ik toch al best veel weer dus echt inhouden kan ik me niet haha. En ik ben ook nog steeds blij met het resultaat en hoe mooi ze nu al zijn.

 

Grappig want ik heb het dus precies andersom hier aan de linkerkant juist heel soepel en rechts juist wat gevoeliger.

 

Verder ben ik al wel klaar met het op me rug slapen en dan moeten we nog 5 weken 🤣

 

Hoe os het verder met jou? red je het ook thuis ook genoef hulp enz.

 

Als het goed is kan je in mijn album kijken heel geklooi maar volgens mij is het me gelukt😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MommyD wat fijn dat alles zo goed gaat zeg! Ik herken t wel hoor, hier en daar wat opruimen net even de afwas gedaan😅.. maar verplicht mezelf nu wel weer de bank op!

 

ja dat rug slapen is wel een dingetje hè! Maar het gaat me tot nu toe nog wel goed af, maar zo blij als we in iedergeval weer op ons zij mogen, volgends mij is dat met 4 weken?

 

hier gaat het goed, ben de afgelopen dagen lekker alleen geweest afentoe wat bezoek! Vandaag komt m’n dochter weer lekker thuis slapen ook wel weer fijn om haar lekker bij me te hebben!

 

had de foto’s gezien! Ontzettend mooi al hoor! Aftellen en mogen we gaan shoppe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Sandrake zei:

@MommyD wat fijn dat alles zo goed gaat zeg! Ik herken t wel hoor, hier en daar wat opruimen net even de afwas gedaan😅.. maar verplicht mezelf nu wel weer de bank op!

 

ja dat rug slapen is wel een dingetje hè! Maar het gaat me tot nu toe nog wel goed af, maar zo blij als we in iedergeval weer op ons zij mogen, volgends mij is dat met 4 weken?

 

hier gaat het goed, ben de afgelopen dagen lekker alleen geweest afentoe wat bezoek! Vandaag komt m’n dochter weer lekker thuis slapen ook wel weer fijn om haar lekker bij me te hebben!

 

had de foto’s gezien! Ontzettend mooi al hoor! Aftellen en mogen we gaan shoppe!!

Ik lig ook nog wel voor een groot deel op de bank hoor ik ben wat jij zei ook nog best snel moe. De oogjes gaan soms smiddags nog even een uurtje dicht😅 En savonds ga ik ook best vroeg naar bed, het slapen gaat op de rug gaat me ook wel goed af verder, maar ik merk het wel dat me rug het niet fijn vind. Ik weet eigenlijk niet waneer we op de zij mogen.

 

Af fijn dat je dochter weer lekker thuis komt. Hier zijn er nu even twee uit logeren. En idd kan niet wachten om lekker te shoppen 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, MommyD zei:

Ik lig ook nog wel voor een groot deel op de bank hoor ik ben wat jij zei ook nog best snel moe. De oogjes gaan soms smiddags nog even een uurtje dicht😅 En savonds ga ik ook best vroeg naar bed, het slapen gaat op de rug gaat me ook wel goed af verder, maar ik merk het wel dat me rug het niet fijn vind. Ik weet eigenlijk niet waneer we op de zij mogen.

 

Af fijn dat je dochter weer lekker thuis komt. Hier zijn er nu even twee uit logeren. En idd kan niet wachten om lekker te shoppen 😊

Ja denk merk je dat de narcose en de operatie toch wel een aanslag op je lichaam zijn! Ja het is het wel fijner als je even van houding kan veranderen hè! Dat mis ik ook wel ontzettend!

 

Ahh heb je toch net wat meer rust om je heen! Geniet er lekker van!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Sandrake zei:

Ja denk merk je dat de narcose en de operatie toch wel een aanslag op je lichaam zijn! Ja het is het wel fijner als je even van houding kan veranderen hè! Dat mis ik ook wel ontzettend!

 

Ahh heb je toch net wat meer rust om je heen! Geniet er lekker van!

jazeker maar het is voor een goed doel denk ik dan maar haha. Dank je en jij weer lekker genieten met je dochtertje in huis😊

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, Sandrake zei:

@EL4774 ja erg blij mee! En hoe is het bij jou? Alles nu helemaal gewend en alsof het er altijd al gezeten heeft!? Of ondervindt je nog wel eens pijntjes? Al flink veel voor je zelf geshopt ?😊

Ik zit nu op elf weken geloof ik en ik durf te zeggen dat het nu allemaal 100% achter de rug is 😀 Geen pijntjes meer, mijn tepels doen weer bijna 100% normaal (ook niet meer zo hard) en ook de achterkant van de protheses, die aan je ribben vast zitten zeg maar, geven geen naar gevoel meer als ik mijn borsten omhoog duw. Alles zit blijkbaar nu goed vast en is echt helemaal genezen.

Dat was het laatste nog en het weerhield me tot nu toe van hardlopen en squashen. Denk dat dat vanaf nu ook wel gaat kunnen. Er kan serieus mee gegooid en gesmeten worden, zeg maar. Iedereen is nu tevreden 😎 🤣 

 

Vorige week een enorme berenknuffel gehad van een vriend, die dacht even nergens over na en kneep me echt zowat fijn 😱 maar ik voelde niks en daarna ook prima. Dus kunnen ze blijkbaar veel meer druk hebben dan ik dacht 🤣🤣

 

Shoppen.... kleding moet nog, maar ben nog wel een keer naar Hunkemuller geweest. En ik bestel vandaag nog wat online 🙈🤪 Ik zit nu eerst voor bikini's bij Shein te kijken. Fantastisch. Dat koop je in Nederland niet. Ik ga maar eens een klein gokje wagen daar 😁

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, EL4774 zei:

Ik zit nu op elf weken geloof ik en ik durf te zeggen dat het nu allemaal 100% achter de rug is 😀 Geen pijntjes meer, mijn tepels doen weer bijna 100% normaal (ook niet meer zo hard) en ook de achterkant van de protheses, die aan je ribben vast zitten zeg maar, geven geen naar gevoel meer als ik mijn borsten omhoog duw. Alles zit blijkbaar nu goed vast en is echt helemaal genezen.

Dat was het laatste nog en het weerhield me tot nu toe van hardlopen en squashen. Denk dat dat vanaf nu ook wel gaat kunnen. Er kan serieus mee gegooid en gesmeten worden, zeg maar. Iedereen is nu tevreden 😎 🤣 

 

Vorige week een enorme berenknuffel gehad van een vriend, die dacht even nergens over na en kneep me echt zowat fijn 😱 maar ik voelde niks en daarna ook prima. Dus kunnen ze blijkbaar veel meer druk hebben dan ik dacht 🤣🤣

 

Shoppen.... kleding moet nog, maar ben nog wel een keer naar Hunkemuller geweest. En ik bestel vandaag nog wat online 🙈🤪 Ik zit nu eerst voor bikini's bij Shein te kijken. Fantastisch. Dat koop je in Nederland niet. Ik ga maar eens een klein gokje wagen daar 😁

 

wat fijn @EL4774 volgens mij het hele proces bij jou ook vanaf dag 1 wel goed gegaan he. Ik kan ook niet wachten om te shoppen vor bh’s en bikinis. Wat ik wel spannend vind merk ik als het straks eenmaal mooi weer is en ik loop zonder jas het schoolplein of iedereen niet zal gaan staren zeg maar, aangezien het toch gaat opvallen dat er ineens wat zit onder de strakkere truitjes haha. Maar goed dat is weer iets voor later 🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MommyD zei:

Wat ik wel spannend vind merk ik als het straks eenmaal mooi weer is en ik loop zonder jas het schoolplein of iedereen niet zal gaan staren zeg maar, aangezien het toch gaat opvallen dat er ineens wat zit onder de strakkere truitjes haha. Maar goed dat is weer iets voor later 🤣

Voor jouw geruststelling: bij mij is het nog niemand opgevallen.... zelfs niet toen ik het vertelde 😆 Ik kreeg een "Oh, maar je ziet er helemaal niets van!" te horen. In de sportschool kijkt ook niemand. Eerst met een shirt naar binnen waar je twee watermeloenen nog goed in zou kunnen laten verdwijnen, maar na een paar keer deed ik iets anders aan en intussen alweer mijn gewone tops. Niemand kijkt. Het enige verschil met de voorsituatie: het staat allemaal gewoon véél beter 😎😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, EL4774 zei:

Voor jouw geruststelling: bij mij is het nog niemand opgevallen.... zelfs niet toen ik het vertelde 😆 Ik kreeg een "Oh, maar je ziet er helemaal niets van!" te horen. In de sportschool kijkt ook niemand. Eerst met een shirt naar binnen waar je twee watermeloenen nog goed in zou kunnen laten verdwijnen, maar na een paar keer deed ik iets anders aan en intussen alweer mijn gewone tops. Niemand kijkt. Het enige verschil met de voorsituatie: het staat allemaal gewoon véél beter 😎😁

Haha nou gelukkig maar en uiteindelijk hebben we dit ook gedaan zodat het er allemaal beter en mooier uitziet zo is het niet, maar t lijkt me zo raar als mensen je ineens zien met iets haha. Ik heb trouwens een album aangemaakt en volgens mij kan je kijken als je wil 😊 Ben dr zo blij mee🤣

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, EL4774 zei:

Plaatjes! Ik ben er dol op! :D Ik heb net gekeken en.... wauw! Wat een verschil! Ziet er netjes uit! Zo fijn dat het allemaal op rolletjes loopt, ook! En fijne BH? ;)

 

  

Dank je😊 Bh is echt heel fijn totaal geen last van gelukkig.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sandrake Hoe is het nu met je? Lukt het ook allemaal weer nu je dochtertje weer thuis is?

 

Hier gaat het nog steeds heel goed. Mijn rechterarm is ook weer net zo soepel als links. Verder ziet het er nog steeds allemaal heel goed uit en veranderen ze met de dag lijkt wel haha. Het is verder wel een apart gevoel, omdat alles nog gevoelloos is haha. En slapen is wel nog steeds echt ruk, ik heb het behoorlijk in mijn nek. Ik doe nog steeds wel teveel stiekem, vind het zo lastig om me wat rustig te houden🙈 Waneer mag jij eigenlijk op controle? Ik Aanstaande woensdag. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen ik verwacht iig geen rare dingen en hoop dat het gewoon goed blijft gaan zoals vanaf dag 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MommyD hier gaat alles top! Net of ik niet geopereerd ben eigelijk😅 alleen merk ik wel bij t koken of ontbijt maken dat het wat meer energie vergt! Met dochterlief in huis gaat het goed, afentoe denkt ze toch een loopje te kunnen nemen met me haha maar buiten dat om helpt ze me enorm goed! Ik heb alleen nog steeds na het slapen dat ik sochtends bij het overeind komen wat steken in m’n linker borst voel maar dat trekt wel steeds sneller weg!

 

Loopt bij jou alles thuis ook op rolletjes?

helpen de kids je ook een beetje mee?😊

 

Fijn om te horen dat het herstel bij jou ook zo vlot verloopt zeg! Maar ik herken het wel volgends mij veranderd het ook wel een beetje met de dag hoor. Moet wel zeggen ik heb 295cc en het formaat went echt heel snel soms denk ik als ik van de voor zijde kijk had ik niet toch groter moeten doen maar dan kijk ik van op zij en dan is het toch wel groot genoeg haha! Ik heb eigelijk wel gevoel ook in m’n tepels👌🏻
met dat slapen sluit ik me bij je aan vannacht zo ruk geslapen, het is wel goed hè na een week in 1 houding te liggen. Nog 1,5 week afzien want bij de 4 weken zou je op je zij mogen slapen!🥳🥳

 

heb je geen last of merk je iets als je teveel doet? 
Had me gister laten afzetten bij de bioscoop maar merk t wel als ik een stuk loop, kreeg m’n flesje drinken niet open 🥲😂 heb een vreemde om hulp moeten vragen hahaha!

ik mag dinsdag op controle en gezien ons herstel verwacht ik ook geen rare dingen !! 
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

41 minuten geleden, Sandrake zei:

@MommyD hier gaat alles top! Net of ik niet geopereerd ben eigelijk😅 alleen merk ik wel bij t koken of ontbijt maken dat het wat meer energie vergt! Met dochterlief in huis gaat het goed, afentoe denkt ze toch een loopje te kunnen nemen met me haha maar buiten dat om helpt ze me enorm goed! Ik heb alleen nog steeds na het slapen dat ik sochtends bij het overeind komen wat steken in m’n linker borst voel maar dat trekt wel steeds sneller weg!

 

Loopt bij jou alles thuis ook op rolletjes?

helpen de kids je ook een beetje mee?😊

 

Fijn om te horen dat het herstel bij jou ook zo vlot verloopt zeg! Maar ik herken het wel volgends mij veranderd het ook wel een beetje met de dag hoor. Moet wel zeggen ik heb 295cc en het formaat went echt heel snel soms denk ik als ik van de voor zijde kijk had ik niet toch groter moeten doen maar dan kijk ik van op zij en dan is het toch wel groot genoeg haha! Ik heb eigelijk wel gevoel ook in m’n tepels👌🏻
met dat slapen sluit ik me bij je aan vannacht zo ruk geslapen, het is wel goed hè na een week in 1 houding te liggen. Nog 1,5 week afzien want bij de 4 weken zou je op je zij mogen slapen!🥳🥳

 

heb je geen last of merk je iets als je teveel doet? 
Had me gister laten afzetten bij de bioscoop maar merk t wel als ik een stuk loop, kreeg m’n flesje drinken niet open 🥲😂 heb een vreemde om hulp moeten vragen hahaha!

ik mag dinsdag op controle en gezien ons herstel verwacht ik ook geen rare dingen !! 
 

Haha snap ik hier ook hoor met de kids die denken dat ook af en toe. Maar verder helpen ze ook echt goed hoor. De enige die veel aandacht vraagt en nog meer nodig heeft is de jongste van 2. Is ook echt een kleine draak, maar hij heeft wel door dat ik nog niet zoveel kan, want hij zegt ook steeds mama au 😇 Mijn man is nog lekker vrij en als hij maandag weer aan het werk gaat komt mijn moeder nog een week in huis.

 

Ik ben eind van de middag ook nog wel echt moe en ook als ik dan ga koken denk ik pff. En net dacht ik nou ik kan zelf wel even naar de winkel lopen, om koffie te halen maar ik kwam halverwege en toen liep ik weer terug ik voelde ook dat zo een lang stuk lopen niet fijn was voelde een soort druk op mn borsten.  

 

Waneer mocht jij weer aan het werk? Gaat dat je wel lukken denk je of heb je ook wel weer even zin in wat nieuws.

 

Ik snap wat je zegt over het formaat als ik ze van voor zie denk ik nou had wel wat meer gemogen, maar vanaf de zijkant denk ik woow hoeft echt niet haha. Ja dat gevoel wat nu weg is kan nog wel ff duren dat het terug komt, maar t voelt zo apart🤣

 

Ik heb je album gezien ennne.. Snap wel dat je tevreden ben jeetje wat een verschil ook zeg!😍

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MommyD hahaha grappig om te lezen, alle kinderen zijn in dat opzicht dan hetzelfde hè! Dat stuk wandelen begrijp ik wel, zeker blij toen je weer thuis was en kom rusten! Ohh wauw wat heb jij t heerlijk goed geregeld zeg, en geniet er ook een beetje van hè  dat ze voor je zorgen voor je het weet mag je alles weer wat ook wel fijn is natuurlijk !

 

ik ga 1 maart weer aan t werk ook nog bij een nieuwe uitdaging. Wordt wel even pittig denk ik! Zou eigelijk met een halve dag beginnen maar er is nu een introductie voor de hele dag🥲. Notitie boekje mee en veel schrijven komt vast goed!

 

haha lief dankjewel! Komt m’n ‘droom’ bijna uit vind die kanten bhtjes zonder vullen en beugel altijd zo prachtig mooi nu heb ik dadelijk eindelijk dat er dan ook wat moois en gevuld in zit, kan ik me zo vrouwelijk door voelen dan! Heb de datum al in de agenda staan wanneer we 6 weken PO zijn! Dat is eind maart al🙌🏻👌🏻

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sandrake zei:

@MommyD hahaha grappig om te lezen, alle kinderen zijn in dat opzicht dan hetzelfde hè! Dat stuk wandelen begrijp ik wel, zeker blij toen je weer thuis was en kom rusten! Ohh wauw wat heb jij t heerlijk goed geregeld zeg, en geniet er ook een beetje van hè  dat ze voor je zorgen voor je het weet mag je alles weer wat ook wel fijn is natuurlijk !

 

ik ga 1 maart weer aan t werk ook nog bij een nieuwe uitdaging. Wordt wel even pittig denk ik! Zou eigelijk met een halve dag beginnen maar er is nu een introductie voor de hele dag🥲. Notitie boekje mee en veel schrijven komt vast goed!

 

haha lief dankjewel! Komt m’n ‘droom’ bijna uit vind die kanten bhtjes zonder vullen en beugel altijd zo prachtig mooi nu heb ik dadelijk eindelijk dat er dan ook wat moois en gevuld in zit, kan ik me zo vrouwelijk door voelen dan! Heb de datum al in de agenda staan wanneer we 6 weken PO zijn! Dat is eind maart al🙌🏻👌🏻

Oh dat is zeker wel spannend ja een nieuwe uitdaging en dat het goed komt geloof ik wel ja. Ik heb het idd goed kunnen regelen allemaal ja ben ik ook wel blij mee, en als me moedertje er volgende week is en alles weer lekker naar school is dan kan ik mooi lekker extra gaan rusten en dan er idd nog even van gaan genieten haha. Ik kan ook niet wachten hoor om te gaan shoppen mn kado bon van hunkemoller ligt al klaar. En vooral nu van die triangel bikinis heb ik zin om te gaan passen aangezien die nu mooi gevuld gaan zijn haha

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.