Ga naar inhoud

isa020809 : 16 december 2022 : Dr. van der Weij : Boerhaave


Aanbevolen berichten

36 minuten geleden, Sandrake zei:

Nou ik ben net op controle geweest en alles zag er allemaal goed uit!

mag nu ook weer lekker autorijden joepie! Dat heb ik wel echt gemist zeg!

 

@MommyD hoe is het bij jou?

Ah fijn om te horen!

Hier gaat het ook nog steeds goed alleen dat slapen op de rug blijft gewoon een ding zucht. Ik mag morgenmiddag op controle en verwacht ook verder niks bijzonders dus ga ervan uit dat ik ook eindelijk weer mag auto rijden. Ik heb toevallig vanmorgen weer een nieuwe foto in mijn album gezet. Ik blijf me verbazen hoe ze blijven veranderen. Maar nog steeds super blij mee en kan wel urem voor de spiegel blijven staan hahah

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, MommyD zei:

Ah fijn om te horen!

Hier gaat het ook nog steeds goed alleen dat slapen op de rug blijft gewoon een ding zucht. Ik mag morgenmiddag op controle en verwacht ook verder niks bijzonders dus ga ervan uit dat ik ook eindelijk weer mag auto rijden. Ik heb toevallig vanmorgen weer een nieuwe foto in mijn album gezet. Ik blijf me verbazen hoe ze blijven veranderen. Maar nog steeds super blij mee en kan wel urem voor de spiegel blijven staan hahah

Snap ik, dat rug slapen vind ik ook echt verschrikkelijk! Ik dacht dat ik t uitgevonden had door een beetje half op m’n zij te liggen en een beetje rechtop liggend.. maar dat dag dus ook niet🥲

 

moet zeggen nu die hecht pleisters eraf zijn is t daar wel weer iets gevoeliger !

 

en je foto’s het ziet er echt top uit! Snap helemaal dat je er zoo gelukkig mee bent! Nog 4 weken tot we mogen shoppe! Weken vliegen ook echt voorbij!

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Sandrake zei:

Snap ik, dat rug slapen vind ik ook echt verschrikkelijk! Ik dacht dat ik t uitgevonden had door een beetje half op m’n zij te liggen en een beetje rechtop liggend.. maar dat dag dus ook niet🥲

 

moet zeggen nu die hecht pleisters eraf zijn is t daar wel weer iets gevoeliger !

 

en je foto’s het ziet er echt top uit! Snap helemaal dat je er zoo gelukkig mee bent! Nog 4 weken tot we mogen shoppe! Weken vliegen ook echt voorbij!

Ja tis echt ruk dat is het enige waar ik last van heb mja nog ff doorzetten. En idd de weken vliegen zeker voor bij ben ook echt bnieuwd hoe het er uit gaat zien in een normale bh en ook welke cupmaat ik heb😇

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MommyD zei:

Ik ben vandaag op controle geweest en alles zag er keurig uit :)

Ahh kijk fijn om te horen! En ook gelijk weer de auto ingesprongen? Ik heb er geen last van tijdens het rijden gelukkig maar merk toch dat ik anders stuur om er rekening mee te houden haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Sandrake zei:

Ahh kijk fijn om te horen! En ook gelijk weer de auto ingesprongen? Ik heb er geen last van tijdens het rijden gelukkig maar merk toch dat ik anders stuur om er rekening mee te houden haha!

Auto ga ik morgen proberen haha snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb dat nog steeds als ik moet niezen doe ik nu ook nog zo raar omdat het toch nog een soort druk geeft ofzo😂

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, MommyD zei:

Auto ga ik morgen proberen haha snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb dat nog steeds als ik moet niezen doe ik nu ook nog zo raar omdat het toch nog een soort druk geeft ofzo😂

Gaat vast helemaal goed komen! En nu je t zegt over dat niezen klopt helemaal hahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2023 om 12:38, EL4774 zei:

Ik lees nog wel mee hè, hoewel ik niet veel meer te melden heb😉 Fijn dat het goed met jullie gaat! 👍🥳

Hier ook 😅 Fijn goede dingen te lezen! Ik heb helaas nog steeds klachten in 1 borst na het sporten 😥 Ik hoop uiteraard dat dit nog weg gaat..

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, isa020809 zei:

Hier ook 😅 Fijn goede dingen te lezen! Ik heb helaas nog steeds klachten in 1 borst na het sporten 😥 Ik hoop uiteraard dat dit nog weg gaat..

Wat fijn dat alles goed gaat! Maar vervelend zeg dat je dit ervaart na het sporten! Mag ik vragen wat je dan precies voelt!? Misschien eens navraag doen bij de kliniek?🤷‍♀️ hopelijk heb je er snel geen last meer van 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Sandrake zei:

Wat fijn dat alles goed gaat! Maar vervelend zeg dat je dit ervaart na het sporten! Mag ik vragen wat je dan precies voelt!? Misschien eens navraag doen bij de kliniek?🤷‍♀️ hopelijk heb je er snel geen last meer van 

@Sandrake 1 borst doet dan pijn/zwelt rondom de tepel. Voelt ook een beetje alsof er stukjes glas in zitten. Ik heb de kliniek gebeld. Ze zeggen dat dit 'normaal' is, zeker tot 3 maanden. Het is waarschijnlijk wondvocht omdat ik dan toch te zwaar belast heb 😔 Volgens hen is het niet erg moet het dan wel weer laten herstellen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, isa020809 zei:

@Sandrake 1 borst doet dan pijn/zwelt rondom de tepel. Voelt ook een beetje alsof er stukjes glas in zitten. Ik heb de kliniek gebeld. Ze zeggen dat dit 'normaal' is, zeker tot 3 maanden. Het is waarschijnlijk wondvocht omdat ik dan toch te zwaar belast heb 😔 Volgens hen is het niet erg moet het dan wel weer laten herstellen..

Pff jeetje wat balen zeg! Hopelijk heb je hier dan snel geen last meer van, het houd je dan toch tegen. Ik herken dat gevoel wel hoor ik heb dit sochtends na het slapen als ik overeind kom, gelukkig neemt de intensiteit wel af!

 

ben jij helemaal blij met het formaat? En zie je veel verschil van operatie tot nu?

 

ik ben denk ik een beetje ongeduldig? Het ene moment denk ik ja het is een mooie grootte, maar heb nu heel vaak dat ik denk had ik maar voor wat groter gekozen. Ben wel al heel blij hoor maar je wend zo snel aan je nieuwe boobies 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 uur geleden, Sandrake zei:

Pff jeetje wat balen zeg! Hopelijk heb je hier dan snel geen last meer van, het houd je dan toch tegen. Ik herken dat gevoel wel hoor ik heb dit sochtends na het slapen als ik overeind kom, gelukkig neemt de intensiteit wel af!

 

ben jij helemaal blij met het formaat? En zie je veel verschil van operatie tot nu?

 

ik ben denk ik een beetje ongeduldig? Het ene moment denk ik ja het is een mooie grootte, maar heb nu heel vaak dat ik denk had ik maar voor wat groter gekozen. Ben wel al heel blij hoor maar je wend zo snel aan je nieuwe boobies 😅

@isa020809 oh wat balen zeg hopelijk gaat het snel beter ermee.

 

@Sandrake Snap wel wat jij bedoelt dat je denkt had ik groter gemoeten, ik had dat vooral de eerste dagen had ik ook niet 1 maatje groter moeten nemen. Maar als ik ze nu weer zie denk ik nee ze zijn echt goed zo en ik vind ze nu ook echt wauwie zeg maar haha.
 

Gister had ik een oude bh gepast van toen ik nog zwanger was en ze nog mooi vol waren🤣 85d was wel te klein maar dacht even kijken hoe het eruit ziet in eem strak truitje en toen dacht ja ik heb een goede keuze gemaakt met het aantal cc😇 Ik had ook me badpak gepast zo eentje met een wat laag uitgesneden decoléte en alles klopte altijd, behalve die lege theezakjes erin, en nu was het echt helemaal passend van top tot teen. Kan echt niet wachten om te gaan shoppen voor nieuwe bh’s.

 

Hoe gaat het verder met je? Ervaar je nog pijn of druk of iets? Hier gaat het verder nog steeds goed alleen met een stuk lopen is het nog wat gevoelig en een drukkend gevoel. Ik heb iig weer een nieuwe foto toegevoegd :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MommyD ja vind dat soms wel lastig hoor! Ik heb nu de boezem die ik had in een straks shirt met bh.. denk dat mensen niet door hebben dat ik iets aan m’n borsten heb laten doen. Dan denk ik het had wel iets nepper gemogen haha! Maar als ik dadelijk een bh mag dragen ziet het er natuurlijk ook weer anders uit dan met de sport bh! 
fijn dat je zo ontzettend blij bent, heb je foto’s bekeken en het is echt prachtig!!

 

je gevoel deel ik helemaal met je dat we mogen shoppe! En nog 1 week en dan mogen we op de zij slapen!! Ik kan niet wachten haha🥲, dat rug slapen ben ik helemaal zat!

 

hier gaat het verder goed, ben nu weer aan het werk en heb gister per ongeluk aan m’n bureau op m’n armen gehangen, niet zo slim dat voelde ik dus savonds! Verder geen pijntjes en ongemakken op het sochtends opstaan na, maar dat trekt langzaam aan weg gelukkig!

ik zal straks ook even een nieuwe foto maken en plaatsen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, Sandrake zei:

Foto’s! Geüpload!

 

1 uur terug, Sandrake zei:

@MommyD ja vind dat soms wel lastig hoor! Ik heb nu de boezem die ik had in een straks shirt met bh.. denk dat mensen niet door hebben dat ik iets aan m’n borsten heb laten doen. Dan denk ik het had wel iets nepper gemogen haha! Maar als ik dadelijk een bh mag dragen ziet het er natuurlijk ook weer anders uit dan met de sport bh! 
fijn dat je zo ontzettend blij bent, heb je foto’s bekeken en het is echt prachtig!!

 

je gevoel deel ik helemaal met je dat we mogen shoppe! En nog 1 week en dan mogen we op de zij slapen!! Ik kan niet wachten haha🥲, dat rug slapen ben ik helemaal zat!

 

hier gaat het verder goed, ben nu weer aan het werk en heb gister per ongeluk aan m’n bureau op m’n armen gehangen, niet zo slim dat voelde ik dus savonds! Verder geen pijntjes en ongemakken op het sochtends opstaan na, maar dat trekt langzaam aan weg gelukkig!

ik zal straks ook even een nieuwe foto maken en plaatsen!

Ja en weet je ze veranderen natuurlijk nog ook zoveel echt bizar gewoon. En met bh oogt het ook zeker anders. Met mijn oude zwangerschaps bh zag ik echt duidelijk verschil in een strak shirt en wat dat betreft ben ik dan best onzeker als ik van de zomer het schoolplein op moet ofzo haha terwijl ik juist een volle boezem wilde in een truitje😅😅 Maar goed het is ook gewoon wennen dat ik nu boobies heb😇 Ik ben ook blij als ik weer op de zij mag slapen hoor heel me rug doet gewoon zeer, maar ben benieuwd of het al lekker zal gaan liggen op de zij. Hier wil ik me sochtends nog wel is goed uitrekken en als het al te laat is denk ik oeps au niet slim :s

 

Ik heb je fotos gezien echt supercmooi ook en ook alweer zoveel veranderd, dat hele proces blijft bizar

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, MommyD zei:

 

Ja en weet je ze veranderen natuurlijk nog ook zoveel echt bizar gewoon. En met bh oogt het ook zeker anders. Met mijn oude zwangerschaps bh zag ik echt duidelijk verschil in een strak shirt en wat dat betreft ben ik dan best onzeker als ik van de zomer het schoolplein op moet ofzo haha terwijl ik juist een volle boezem wilde in een truitje😅😅 Maar goed het is ook gewoon wennen dat ik nu boobies heb😇 Ik ben ook blij als ik weer op de zij mag slapen hoor heel me rug doet gewoon zeer, maar ben benieuwd of het al lekker zal gaan liggen op de zij. Hier wil ik me sochtends nog wel is goed uitrekken en als het al te laat is denk ik oeps au niet slim :s

 

Ik heb je fotos gezien echt supercmooi ook en ook alweer zoveel veranderd, dat hele proces blijft bizar

Heb je ook helemaal gelijk ik! Het is geduld hebben. Denkt dat t misschien ook komt omdat we er niet echt last van hebben gehad!(wat een geluk hebben we daar mee hè!) en hè geen zenuwen of onzekerheid ze zijn prachtig en mogen er best mee ‘showen’ eindelijk de boobies de we altijd wilde mooi vol!!

haha ja dat rug slapen is leuk voor 2 weken maar dan wel genoeg! Ik ben vorige week al eens half zittend op me zij gaan slapen zonder dat ze het bed raken nergens last van en wat was dat heerlijk, toen op m’n controle afspraak terug gefloten haha🥲!doe het uitrekken pijn ja? Oh ik verlang daar weer zo naar maar iedere keer als ik denk jaaa denk ik oh nee mag niet met m’n armen de lucht in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Sandrake zei:

Heb je ook helemaal gelijk ik! Het is geduld hebben. Denkt dat t misschien ook komt omdat we er niet echt last van hebben gehad!(wat een geluk hebben we daar mee hè!) en hè geen zenuwen of onzekerheid ze zijn prachtig en mogen er best mee ‘showen’ eindelijk de boobies de we altijd wilde mooi vol!!

haha ja dat rug slapen is leuk voor 2 weken maar dan wel genoeg! Ik ben vorige week al eens half zittend op me zij gaan slapen zonder dat ze het bed raken nergens last van en wat was dat heerlijk, toen op m’n controle afspraak terug gefloten haha🥲!doe het uitrekken pijn ja? Oh ik verlang daar weer zo naar maar iedere keer als ik denk jaaa denk ik oh nee mag niet met m’n armen de lucht in!

Is ook zo moet ook niet onzeker zijn want onze wens is uitgekomen😍 Ja pijn is mischien een groot woord, maar daarna voel ik dan toch zo een trekkend/brandend gevoel ofzo niet echt fijn zeg maar. Het auto rijden was trouwens goed gegaan och wat had ik dat gemist zeg. En ook niet meer zo afhankelijk te zijn van anderen haha.

 

En wat dat betreft hebben wij zeker geluk gehad met het hele herstel proces 😇

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames! Jullie kennen mij nog niet maar voor mijn gevoel ik jullie wel al een beetje, ik heb geprobeerd om alles te lezen. Is niet helemaal gelukt moet ik bekennen maar ik kwam een eind.. Na een paar consulten, wikken en wegen en pieker nachten heb ik nu een arts en een datum! Mijn zoektocht begon bij van der Weij en eindigt daar nu ook. Op 19 juni mag ik eindelijk, voor een borstvergroting en een buikwand correctie (dr schuringa). Na twee kindjes en borstvoeding is eigenlijk alles gaan hangen en ik kan sporten wat ik wil maar dat trekt niet meer bij. Ik krijg 380 cc, voor de spier. Ik ben 167 lang en weeg 69 kg met een 'lege' cup b 75(denk ik?). Zojuist heb ik geprobeerd om de pasfotos in een album te plaatsen maar daar kwam ik nog niet helemaal uit, daar ga ik nog achteraan. 

 

Heel fijn om jullie verhalen en ervaringen te lezen. Ik ken eigenlijk niemand (dichtbij) die een bv heeft laten doen dus ik voel me soms wel een beetje alleen hierin. Mag ik misschien met iemand meekijken, wellicht is er iemand die qua postuur of cc's bij mij in de buurt komt? Ik probeer me steeds een voorstelling te maken maar het blijft lastig, zelfs met die pasfotos. Ik sluit me graag bij dit groepje aan als jullie dat goed vinden 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames! Jullie kennen mij nog niet maar voor mijn gevoel ik jullie wel al een beetje, ik heb geprobeerd om alles te lezen. Is niet helemaal gelukt moet ik bekennen maar ik kwam een eind.. Na een paar consulten, wikken en wegen en pieker nachten heb ik nu een arts en een datum! Mijn zoektocht begon bij van der Weij en eindigt daar nu ook. Op 19 juni mag ik eindelijk, voor een borstvergroting en een buikwand correctie (dr schuringa). Na twee kindjes en borstvoeding is eigenlijk alles gaan hangen en ik kan sporten wat ik wil maar dat trekt niet meer bij. Ik krijg 380 cc, voor de spier. Ik ben 167 lang en weeg 69 kg met een 'lege' cup b 75(denk ik?). In mijn album heb ik een pasfoto toegevoegd om een beeld te geven, wel prive dus ik moet even toestemming geven geloof ik.

 

Heel fijn om jullie verhalen en ervaringen te lezen. Ik ken eigenlijk niemand (dichtbij) die een bv heeft laten doen dus ik voel me soms wel een beetje alleen hierin. Mag ik misschien met iemand meekijken, wellicht is er iemand die qua postuur of cc's bij mij in de buurt komt? Ik probeer me steeds een voorstelling te maken maar het blijft lastig, zelfs met die pasfotos. Ik sluit me graag bij dit groepje aan als jullie dat goed vinden 😁

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Woobieboobie zei:

Hi dames! Jullie kennen mij nog niet maar voor mijn gevoel ik jullie wel al een beetje, ik heb geprobeerd om alles te lezen. Is niet helemaal gelukt moet ik bekennen maar ik kwam een eind.. Na een paar consulten, wikken en wegen en pieker nachten heb ik nu een arts en een datum! Mijn zoektocht begon bij van der Weij en eindigt daar nu ook. Op 19 juni mag ik eindelijk, voor een borstvergroting en een buikwand correctie (dr schuringa). Na twee kindjes en borstvoeding is eigenlijk alles gaan hangen en ik kan sporten wat ik wil maar dat trekt niet meer bij. Ik krijg 380 cc, voor de spier. Ik ben 167 lang en weeg 69 kg met een 'lege' cup b 75(denk ik?). In mijn album heb ik een pasfoto toegevoegd om een beeld te geven, wel prive dus ik moet even toestemming geven geloof ik.

 

Heel fijn om jullie verhalen en ervaringen te lezen. Ik ken eigenlijk niemand (dichtbij) die een bv heeft laten doen dus ik voel me soms wel een beetje alleen hierin. Mag ik misschien met iemand meekijken, wellicht is er iemand die qua postuur of cc's bij mij in de buurt komt? Ik probeer me steeds een voorstelling te maken maar het blijft lastig, zelfs met die pasfotos. Ik sluit me graag bij dit groepje aan als jullie dat goed vinden 😁

Hoi welkom hier,

 

Het is in dit groepje ook iets minder activiteit , omdat hier iedereen alles al achter de rug is dus soms geven we hier nog een kleine update :) Maar welkom en spannend voor je. Ik kom eem beetje in de buurt met jou situatie. Mijn voor situatie een slappe b/c na vier kids was bij alles behoorlijk slap geworden en ik miste ook vooraal aan de bovenkant vulling. Ik ben 169 en 60 kg. Ik heb 14 feb mijn bv gehad de ronde mentor xtra 370cc dual plane.

 

Welke protheses krijg jij?

 

Ik zal je toevoegen aan mijn album :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MommyD Hi! Ja dat dacht ik al te lezen inderdaad. Wel leuk om wat updates te zien. Ik krijg anatomische protheses, van mentor. Voor de spier. Volgens mij doet Dr van der Weij bijna niet anders. Ik twijfel soms wel aan of dat het juiste is, ik wil niet dat je de protheses voelt of de boel gaat hangen. Maar goed, hij maakt hele mooie borsten en heeft 20 jaar ervaring dus het zal wel goed zitten. 

 

Wow wat mooi! Wat ziet het er ook al snel mooi uit zeg.. Hoe voelt het nu? Gaat alles goed qua herstel enzo? Fijn dat ik in je album mag kijken! Ik heb jou ook toegevoegd aan mijn album, hoewel daar (nog) niet heel veel te zien is naast een pasfoto. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Woobieboobie welkom! Ik heb je toegevoegd aan m’n album! Mijn situatie was een lege b denk ik en ben 1.75 en 62 kilo! Ik heb ronde implantaten van mentor extra en 295cc!

 

super spannend maar uiteindelijk ga je ontzettend blij met het resultaat zijn! Ik zelf was enorm bang en nerveus maar achteraf gezien viel het mij allemaal mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Woobieboobie zei:

@MommyD Hi! Ja dat dacht ik al te lezen inderdaad. Wel leuk om wat updates te zien. Ik krijg anatomische protheses, van mentor. Voor de spier. Volgens mij doet Dr van der Weij bijna niet anders. Ik twijfel soms wel aan of dat het juiste is, ik wil niet dat je de protheses voelt of de boel gaat hangen. Maar goed, hij maakt hele mooie borsten en heeft 20 jaar ervaring dus het zal wel goed zitten. 

 

Wow wat mooi! Wat ziet het er ook al snel mooi uit zeg.. Hoe voelt het nu? Gaat alles goed qua herstel enzo? Fijn dat ik in je album mag kijken! Ik heb jou ook toegevoegd aan mijn album, hoewel daar (nog) niet heel veel te zien is naast een pasfoto. 

Ja zo een arts weet waar die het over heeft, wellicht kan je de ronde is proberen om het verschil te zien misschien dat dat ook je keuze wat makkelijker maakt. Bij is het dual plane geworden omdat ik weinig eigen borstweefsel heb en 370cc was het max wat ze bij wilde doen, omdat de kans ook groot was dat je de randen evt zou voelen en as ik nu ook kijk had ik ook echt niet groter willen gaan want vind ze nu al wauw zeg maar en dan heb ik niet eens een normale bh aan😅 En ik wou zelf ook rond omdat ik ook aan de bovenkant echt mn volume terug wilde.

 

Mijn herstel is echt vanaf dag 1 goed gegaan de eerste twee nachten zijn het zwaarts vooral met opstaan je mag en kan je armen ook niet gebruiken om af te zetten. Dus ik sliep met een teddy beer xl achter me haha. Ik deed al best vrij snel wat dingen zelf en ik heb ook echt amper pijn of ongemakken gehad gelukkig en op dag 3 al volledig gestopt met de medicatie dat was het enige waar ik het meest last van heb gehad, want ik ben heel gevoelig voor alle medicatie dus krijg atiid de ergste bijwerkingen. en Het enige wat nu nog vervelend is is het op je rug slapen ik ben zelf een echte buik en zij slaper maar ik vind het echt drama op de rug na een aantal weken went het wel maar het is gewoon geen pretje. Ik mag dinsdag gelukkig weer op me zij als het lukt :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.