Ga naar inhoud

Nieshke : 22 maart 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey Pinky89,

Dr damen heeft ze bij mij achter de spier geplaatst omdat ik niet genoeg weefsel had... En ik had ook gezegd dat ik graag kinderen wou...Ik denk wel dat je dat zelf mag kiezen,maar hij zegt gewoon wat het beste is voor u...

En achter de borstspier is idd pijnlijk maar dat is gewoon omdat u spieren zich moeten aanpassen aan de prothese.

En ik denk ook dat het op lange termijn er natuurlijker gaat uitzien dan als da prothesen voor de spier geplaatst worden...

Trouwens,de pijn hangt van persoon tot persoon af hé... :6:

Grtjes x

hallo, ik had een vraagje, ik heb mijn consult op 27 april en krijg me bv op 29 april in de wellness kliniek, 5 mei heb ik een familie reunie!! vroeg mij af wat je allemaal wel en niet kan doen na de operatie?? kan je gewoon naar buiten en je dingen doen, en kan ik denk je 6 dagen na de operatie naar een familie feest? mvg Sara

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

hallo, ik had een vraagje, ik heb mijn consult op 27 april en krijg me bv op 29 april in de wellness kliniek, 5 mei heb ik een familie reunie!! vroeg mij af wat je allemaal wel en niet kan doen na de operatie?? kan je gewoon naar buiten en je dingen doen, en kan ik denk je 6 dagen na de operatie naar een familie feest? mvg Sara

Hoi Sara,

Ik heb op 25 maart mijn bv gehad en ik voel me heel erg goed. Ik kan al heel veel doen, ik moet zelfs uitkijken dat ik niet teveel doe!

Je mag gewoon naar buiten. Je mag niet stofzuigen, je armen te ver strekken en bewegingen boven je schouders maken. Ook mag je geen alcohol drinken!

Voor mij is het nu 5 dagen geleden en ik kan eigenlijk weer van alles. Ik moet wel zeggen dat ik bijna helemaal geen last heb gehad van de bv. Ik heb meer last van bijwerkingen van de zetpillen!! Erg vermoeid en last van mijn maag. Ik weet ook niet bij welke pc je gaat. Dr. Visser doet direct een sportbh aan na de bv en je mag je pleisters al na 5 dagen verwijderen. Dr. Damen taped je helemaal in naar wat ik gelezen heb hier op het forum.

Veel succes!!!

Groetjes, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nieshke,

Ook ik had de eerste dagen het gevoel dat mijn linkerborst harder bleef.

En nadien vond ik dan mijn rechterborst weer meer ambetant.

Zal wel met het genezingsproces te maken hebben.

Nu na 7weken po ben ik helemaal klachtenvrij.

Haha,moest even lachen,dat gevoel van dat je borsten er precies gaan afvallen

dat zei ik ook altijd(wij zijn dat niet gewend hé...zo'n gewicht) :rolleyes:

Ook de eerste nacht zonder bh,viel me op dat ik ze :1boobs: constant ondersteunde,

precies of ze gingen verschuiven(gewoon een gevoel hoor).

Maar je voelt je toch beteren van dag tot dag niet?

Groetjes Cheries

Hey cheries,

ik voel me zeker beter met de dag. Maar ik maakte me een beetje zorgen om die pijn in mijn linkerborst... Het is zeker niet de stijfheid die ik voel. Het is een ander soort pijn... Maar ik vandaag gaat het vele beter als gisteren!

De pijn is beter als gisteren! Gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 8 PO:

Die pijn waar ik gisteren over vertelde is nu beter. Minder. Gelukkig! Ik begon me echt al zorgen te maken,omdat ik die al van de vrijdag voel...

Ik heb zelfs helemaal plat geslapen. Ik bedoel met 1 kussen in plaats van met 4 kussens :P ! En dat viel goed mee. Het was zelfs beter dan met al die kussens te slapen!

Ik was weeral vroeg wakker vandaag,even opgestaan en dan terug gaan slapen en net wanneer ik terug in slaap viel werd ik wakker gebeld! Dus dan maar opgestaan. Ik heb mijn hondje buiten gelaten,hij trok wat aan de leiband wat zeer lastig was voor mij! En dan heb ik mijn eigen gedoucht voor de 1ste keer in 8 dagen! Wel niet helemaal,tot aan mijn borsten. Mijn draadjes zijn er nog niet uit dus de wonde mocht niet nat worden! De bovenstuk heb ik maar goed gewassen met een nat washandje :D . Over het algemeen was dat goed verlopen. Het heeft wel lang geduurd,maar ik voelde me echt terug proper daarna! :1:

Daarna ben ik eventjs gaan shoppen met mijn ventje en ik heb een leuk zomerjurkje gekocht! Echt heel mooi met mijn borsten! Ik voelde me weer heel goed :3: ! Ik kan echt niet wachten om eens echt een dagje goed te gaan shoppen! Voor bh,bikini's,topjes,jurkjes! Ik ben al helemaal aan het fantaseren hoe het er allemaal zou uitzien met mijn boobies erin haha :43: .

En bovendien ik zit bijna teurg op mijn gewicht van voor de operatie! Ik denk dat dit door die zetpillen komt. Ik neem die wel niet meer,maar toen ik die nog innam werd ik er altijd misselijk van en at ik niet veel! En ik had een paar dagen hevige diarree en diarree droogt u uit... Dus mss vandaar dat het vocht zo snel bij mij er af is gegaan...?

Er moeten er natuurlijk nog wat kilo's af,want de zomer is in aantocht en in juni ga ik op reis dus ik zou er graag BOOBIELICIOUS er willen uitzien haha :43: !

Nog een goeie nacht en tot morgen (precies de weervrouw :4: )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nieshke,

Hoe gaat het nu met jouw?

Ik ben benieuwd hoe het ging met de hechtingen verwijderen of heb je ze nog? Ze hoeven toch alleen maar de uiteindes weg te halen en dan is de rest toch oplosbaar? Ik moet woensdag (dag 12 po) mijn hechtingen laten verwijderen. Ik ga gewoon bij de dokter anders moet ik weer drie uur rijden naar België.

Ik heb dat ook met die zetpillen!!! Ik ben blij als ik ze niet meer hoef te nemen, nog maar twee dagen gelukkig!

Ik kijk er ook zo naar uit om eindelijk eens kleding te kopen die ik voorheen echt niet aan kon!!!

Eindelijk verheugen op mooie zomerjurkjes en bikini's (zonder vulling, hahaha)!

Liefs, Channy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

Het is al even geleden dat ik op het forum ben geweest... Sorry daarvoor... :unsure:

Intussentijd gaat alles goed met mij! Vorige week vrijdag heb ik de draadjes laten verwijderen. Enkel de knoopjes moesten afgeknipt worden,want de draadjes zijn oplosbaar. Dit heb ik laten doen door mijn huisdokter. Ik had een spiegeltje gevraagd zodat ik de wonden kon bekijken en ze zagen er precies nog open uit... Maar de dokter zei dat ze heel goed aan het genezen waren. Gelukkig! En ik kon dan eindelijk mezelf volledig wassen! Dat was zalig! :D

En voor de rest gaat alles goed! De stijfheid is nacht per nacht weggetrokken. Mijn borsten ( en zeker mijn tepels) zijn nog gevoelig! Ze doen nog pijn wanneer ik ze aanraak... Maar ik denk dat dat wel zal wegtrekken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

Het is al even geleden dat ik op het forum ben geweest... Sorry daarvoor... :unsure:

Intussentijd gaat alles goed met mij! Vorige week vrijdag heb ik de draadjes laten verwijderen. Enkel de knoopjes moesten afgeknipt worden,want de draadjes zijn oplosbaar. Dit heb ik laten doen door mijn huisdokter. Ik had een spiegeltje gevraagd zodat ik de wonden kon bekijken en ze zagen er precies nog open uit... Maar de dokter zei dat ze heel goed aan het genezen waren. Gelukkig! En ik kon dan eindelijk mezelf volledig wassen! Dat was zalig! :D

En voor de rest gaat alles goed! De stijfheid is nacht per nacht weggetrokken. Mijn borsten ( en zeker mijn tepels) zijn nog gevoelig! Ze doen nog pijn wanneer ik ze aanraak... Maar ik denk dat dat wel zal wegtrekken...

Ik vind ook dat ze zachter zijn geworden... Ze voelen niet meer zo hard aan als in het begin.

Morgen ga ik terug werken! Het is maar tot 14u werken! Ik vind het niet erg om terug te gaan werken,maar als ik de tijd zou kunnen terugdraaien dan zou ik dat direct doen! :1: Het was het allemaal waard! De pijn,de stijdheid,die zetpillen,... Het was het allemaal waard! En ik zou het zeker nogeens doen als ik de kans er voor zou krijgen :5: !

PS: Ik ga eindelijk mijn foto's erop zetten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anne,

Het werken viel vandaag goed mee... Het was rustig werken en een deel van mijn collega's weten het van mijn bv. Dus ze hebben me bijgestaan als ik hulp nodig had. Dus het ging goed! Mijn borsten zijn wel nog wat gevoelig,maar het is niet ernstig. :)

Danku voor u reactie trouwens :D

grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hey iedereen!

Hoe gaat het met jullie....?

Ik kan niet geloven dat het al een maand geleden is sinds mijn BV! :101:

Ik vind mijn borsten echt mooi! Ik ben er echt gelukkig mee! :1big_boobs:

Ze zijn nog wat gevoelig en zeker mijn tepels!Maar dat zal wel wegtrekken zeker...?

Ik draag nu nog een sportbh en ik moet ze nog 2 weken dragen! Ik zal blij zijn wanneer ik die sportbh enkel

moet dragen wanneer ik ga sporten.

Wat raar is,als ik zweet dan lopen de zweetdruppels tussen mijn borsten naar beneden. En enkel daar... Zou het nog kunnen dat ik nog wat vocht heb in mijn borsten...? :blink:

De wondjes zijn ook heel mooi genezen! Je ziet ze echt niet als ik rechtsta! Das heel goed!

Ik vroeg me ook iets af... Ze hadden tegen mij gezegd,dat ik na 4 weken dragen van een sportbh die niet meer altijd moest aandoen. Zou ik dan een gewone bh overdag aandoen en 's nachts een sportbh...?

Grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nieshke ,

tja , het gaat snel hé !

ik ben nu 5 weken PO !

na 4 weken heb ik een BH gekocht ! maar na een paar dagen heb ik terug mijn sportBH aangedaan ! mijn borsten zijn nog steeds héél gevoelig en toch af en toe pijn (steken ! zou van het indalen zijn)in de sportBh zitten ze toch wat steviger ingepakt en ik voel me daar op het moment het beste bij !!

gr,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.