Ga naar inhoud

Nieshke : 22 maart 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

@Yola

Hey meid!

Das wel een beetje balen dat je toch niet 100 % kunt krijgen wat je wilt hé...! En idd wie weet kan dkt visser wat bijdoen tijdens de operatie zelf...?! Ik hoop dat u boobies toch nog worden zoals jij die wilt... :141: !

Haha en da van u testament echt grappig...! Maar ik denk ook echt de gekste dingen van die slaaproes zenne! Gelukkig ben ik niet alleen! :147:

En de WK heeft daarstraks gebeld! Ik word dinsdag 22 maart verwacht om 11u10! Nu heb ik zelfs een uur gekregen! WHAA! Echt zot! Haha ik ga helemaal flippen denk ik ! :126:

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Ja idd mii! Echt tof :43:

Vorige week ging heel snel voorbij en deze week...?! Die gaat zo traag als een slak!

Ik moet precies een EEUWIGHEID wachten! :139:

Achjah,dit hele proces gaat om geduld hebben! Dus geduld moet ik hebben,voor en na de bv :132: !

Ik ga ook dit week eens proberen om er een foto van mij op te zetten! Alé,van mijn borsten hé :131:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk nu net aan iets!

Mijn zus gaat ook een borstvergroting laten doen!!! En blijkbaar was ze voor mij... Ze had zelfs al een consultatie gehad!Ze gaat dit laten doen in de Bcaskliniek in brussel. Niet echt een bekende kliniek.

En nu komt het...! Zij moet ook op 22 maart binnen net als mij! Hoe toevallig is dat nu?!

Ik vind het wel spijtig dat ze er zo lang heeft over gedaan om het te vertellen... En zelfs ik heb het maar pas 1st van iemand anders gehoord hé...! :139: Maarjah... Niks aan te doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt ???

En je wist gewoon van niks ??

Dat is wel heel erg toevallig inderdaad !

Wel jammer dat ze het nu pas verteld !

Mijn zusje zou ook heel erg graag een bv laten doen maar op dit moment heeft ze het geld er niet voor!

Die kliniek van je zusje komt me niet bekend voor, hoop voor haar dat het een goede is ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nieshke,

Super weer een stap dichter bij je operatie. Een uur hebben is echt zo dichtbij komen aan je datum!

Heb gezien da je een ticker hebt kunnen plaatsen, nog 6 dagen te gaan!

Raar he da je zus het ni eerder verteld heeft. Kliniek ken ik ni, maar ze zal haar wel hebben ingelicht zeker.

Allez jullie kunnen allebei samen herstellen :-)

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echt ???

En je wist gewoon van niks ??

Dat is wel heel erg toevallig inderdaad !

Wel jammer dat ze het nu pas verteld !

Mijn zusje zou ook heel erg graag een bv laten doen maar op dit moment heeft ze het geld er niet voor!

Die kliniek van je zusje komt me niet bekend voor, hoop voor haar dat het een goede is ;)

Ja,idd héél toevallig... Maarjah ik heb me er bij neergelegd. Ik wil mijn eigen gelukkig maken en zij ook dus ik gun het haar volledig! :1big_boobs:

Mijn zus heeft er nu wel voor gespaard want( ze is nog maar een jaartje aan het werken,dus ik denk dat ze het al langer wou doen maar dat ze het niet kon finacieren en nu wel... Maar ze heeft ook een kindje gehad en heeft ook borstvoeding gegeven dus de drang zal nu wel wat hoger zijn hé :rolleyes: ! En ze had al niet veel borsten... Net zoals mij...

En die kliniek ben ik al eens tegen gekomen tijdens mijn zoektocht naar de juiste kliniek,maar het leek mij een louche kliniek en daarom heb ik verder gezocht....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nieshke,

Super weer een stap dichter bij je operatie. Een uur hebben is echt zo dichtbij komen aan je datum!

Heb gezien da je een ticker hebt kunnen plaatsen, nog 6 dagen te gaan!

Raar he da je zus het ni eerder verteld heeft. Kliniek ken ik ni, maar ze zal haar wel hebben ingelicht zeker.

Allez jullie kunnen allebei samen herstellen :-)

Groetjes,

Yola x

Ja,ik ben nu helemaal in de wolken nu ik een uur heb! Pff,nog 3 dagen werken! De tijd gaat zo traag vooruit hé... :102:! Maarjah,GEDULD! :100:

De zenuwen... Die moet ik echt in bedwang houden...!

grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nieshke ,

de wellnesskliniek is een aanrader hoor ! al het personeel is super-supervriendelijk !

je mag alles vragen en meer dan voldoende uitleg !

volledig verslag in mijn topic !

en dat aftellen ... die laatste dagen kruipen vooruit hé

succes,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey anne,

Ja ik heb al in verschillende verslagen gelezen dat het personeel van de WK echt vriendelijk

en behulpzaam is. Dus ik maak me daar al zeker geen zorgen over.

Het is enkel de hele ervaring die dichterbij komt...! Echt spannend voor mij!

En dan die slaaproes... Ik krijg dat maar niet uit mijn kopje... :107: ! Ik ga dit weekend proberen te ontspannen,

want anders word ik gek denk ik! Morgen ga ik naar de winkel wat boodschappen doen. Zien dat ik alles in huis heb...

De was doen en gaan shoppen en dan komt mijn zusje langs!

Zondag ga ik naar de voetbal en daarna eentje gaan drinken met de vriendinnen... Dus echt mij ontspannen,

anders denk ik er te veel aan!

Grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel anne en yola!

ik heb vandaag mijn consultatie gehad en ik krijg 380 cc achter de spier!

Trouwens,mijn pc zei dat ik zelfs al volgende week al aan kinderen kan beginnen als ik wil...

Ik ga natuurlijk wel wachten,ik wil eerst wat van mijn borsten genieten :1big_boobs: !

En inderdaad de mensen in WK zijn echt héél lieve mensen!

Alleen ik heb heel lang moeten wachten voor het aan mij was! Dat was echt ambetant want mijn vriend moest gaan

werken en nu was hij dus te laat op werk! Veel te laat zelfs!

En dan eens ik binnen was heeft het precies niet lang geduurd! Maarja nu weet ik tenminste hoeveel ik ga krijgen!

Maar ik twijfel nog; ik kon ook voor 425 cc gaan,maar ik heb bang dat het te onnatuurlijk gaat overkomen... :huh:

En ik zit nog steeds met die slaapverdoving in mijn hoofd... :107:

Grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames,bedankt voor jullie lieve reacties! :)

En zoals gezegd mijn verslagje:

Ik moest om 10u50 binnen. We waren net op tijd aangekomen! Ik werd direct verder geholpen en begeleid

naar mijn kamer! Ik moest een vragenlijst invullen,een schortje aandoen,een mutsje,en speciale papieren schoentjes aandoen :4: ! Dat viel allemaal wel mee (en volgens mij had ik die schort niet juist aan!) en dan moest ik wachten tot ze me kwamen halen en dat heeft niet lang geduurd. Ik moest op de operatietafel gaan liggen,er werd een grapje gemaakt en voor ik het wist was ik aan het slapen! Ik heb echt super raar gedroomd! Ik was precies altijd

in beweging! Echt raar :19: !

Het heeft precies niet lang geduurd want voor ik het wist was ik terug wakker! Ik was precies zat! Alles in de kamer draaide precies,maar ik kwam beetje bij beetje weer bij en heb dan wat cola gedronken. Het heeft dan ook niet lang geduurd voor ik naar huis mocht! Ik mocht al tegen 14u naar huis...

Ik kan het resultaat nog niet zien want ik ben helemaal ingepakt! Maar ik ben toch blij dat ik ze heb :3: ! Ik heb nu 380 cc high profile! Het ziet er goed uit!

De pijn gaat momenteel nog! Op tijd mijn pilletjes innemen en dan zal het gaan... Ik was ook totaal niet misselijk of zo! :) ! Dus in het algemeen viel het allemaal goed mee. Ik ga nu wat rusten en hopelijk kan ik straks wat slapen...? :unsure:

MAAR het belangrijkst is ik heb EINDELIJK mijn boobies :1bouncingboobs: !

Slaapwel iedereen! :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat,

Je hebt ze :1bouncingboobs:

Goed dat je niet lang moest wachten,dan kan je ook niet tobben.

En wat goed dat jij totaal niet misselijk was.

Je zal er wel een mooie cup aan over houden met die cc's. :136:

Ja dat dromen is raar he,ik zat in een rollercoaster met allemaal

felle kleuren.

Het blijft toch een rare ervaring he.

Geniet nu maar van je :1boobs:

en probeer maar te rusten en voor vanacht slaap goed.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.