Ga naar inhoud

Nieshke : 22 maart 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

hey proficiat meid !

nu eerst een paar moeilijke dagen en dan kan het genieten beginnen !

succes hoor !

en als je het moeilijk hebt : we zullen je wel opbeuren !!

ik heb veel aan jullie gehad ! deed me deugd !

slaap wel ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

1ste dag PO:

Ik heb echt slecht geslapen! Heel weinig geslapen. De pijn viel wel goed mee,alleen het slapen ging niet goed!

Ik voelde alles stijf worden en ik kan ook niet op mijn rug slapen. Ik slaap meestal op mijn zij... Maarjah het

zal wel beteren met de dagen... Ik ben dan maar opgestaan en in de zetel gekropen en dan heb ik toch een uurtje of 2 kunnen slapen :1: .

Dank jullie wel voor de reacties! :116:

Ik ga nu genieten van het mooi weer! :126:

Grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nieshke,

proficiat met je boobies!! :1bouncingboobs:

Het gaat alle dagen beter gaan,geloof me maar!! :-)

Nog even en je kan ze zien,die paar dagen kunnen er ook nog wel bij e!!

Ja,die slaaproes is iets raar e!! Alle chance dat je er niet ziek van was,ik had minder geluk!

Geniet vd zon en je nieuwe vriendjes.

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

1ste dag PO:

Ik heb echt slecht geslapen! Heel weinig geslapen. De pijn viel wel goed mee,alleen het slapen ging niet goed!

Ik voelde alles stijf worden en ik kan ook niet op mijn rug slapen. Ik slaap meestal op mijn zij... Maarjah het

zal wel beteren met de dagen... Ik ben dan maar opgestaan en in de zetel gekropen en dan heb ik toch een uurtje of 2 kunnen slapen :1: .

Dank jullie wel voor de reacties! :116:

Ik ga nu genieten van het mooi weer! :126:

Grtjes x

Gefeliciteerd met hè nieuwe vrienden!

En die eerste nacht...ooh daar kijk ik ook echt niet naar uit!.

Ik ben ooh écht geen rugslaper, dus zal denk ik net als jij een vreselijke nacht hebben volgende week donderdag.

Ik ben ook erg benieuwd wat vóór cup je gaat overhouden met deze cc's, ik wil ook graag dit aantal als het kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Nieshke,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs:

Wat fijn dat je zo snel weer naar huis kon :35:

Slapen is moeilijk; heb je een kussen onder je matras gedaan aan het hoofdeinde?

En bij mij hielp een kussen onder m'n knieholtes ook wat.

Bij elkaar genomen krijg je dan een beetje het idee van zo'n verstelbaar bed :D

Succes verder met je herstel :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Nieshke,

Gefeliciteerd met je nieuwe borsten! Blij dat alles goed is gegaan, de moeilijke nachten is wel minder, maar een paar dagen op je tanden bijten. Het zal wel elke dag beter en beter gaan.

Nog 7 dagen en 't is eindelijk mijn beurt.

Veel succes met je herstel!

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

Danku jullie wel voor de lieve reacties!

Vandaag heb redelijk geslapen. In ieder geval beter als gisteren. De pijn valt nog steeds goed mee. Alleen die zetpillen die ik moet opsteken zijn het ambetantst! Ik word er echt misselijk van... :(!

Ik kan weer koken(ik kook heel graag!)! En ik ben vandaag ook een paar keer gaan wandelen met de hond (een korte wandeling en zonder leiband). Ik kon niet binnen blijven zitten,het was zo goed weer buiten!

Het gaat redelijk goed met mij vandaag! Alleen ik zou graag mijn nieuwe boobies willen zien :D!

Grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

nieshke ,

ik ben ook van de eerste dag met m'n hondjes gaan wandelen ! en nu alle dagen een beetje langer ! deze middag zijn we een uurke buiten geweest ! zalig weer , hé !

en dan dat verband ... ik ben op donderdag geopereerd , en op dinsdag heb ik het eraf gedaan en een sportBH aangedaan !!

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Eerst en vooral proficiat met je boobs ;-) Ik heb 19 april mijn consultatie bij dr damen en hopelijk snel erna mijn operatie.. Fijn om je ervaringen hier te lezen, zo krijg ik tenminste een idee van hoe het allemaal gaat de dagen erna, ik ga je zeker blijven volgen! Ben even oud als jou by the way ;). Valt het goed mee om je dagelijkse activiteiten te hervatten? Ik studeer namelijk nog en heb schrik dat ik een paar dagen school ga moeten missen.. Maarja, wat zijn een paar dagen school als je mooie nieuwe boobs krijgt he!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nieshke,

leuk te lezen dat jij ook zo goed herstelt.

Leuk dat je al na paar dagen terug kan koken en dergelijke.:-)

Nog even en de zomer is er en dan kunnen we gaan pronken e!! :rolleyes:

Enne,ik was ook zo ziek vd zetpillen,heb die niet meer opgestoken! heb ze zelfs in de vuilbak gekieperd,zo ziek werd ik ervan!!

Groetjes Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nieshke,

Ale nog iemand die de zetpillen niet verdraagd.

Ik werd daar misselijk van en kreeg er toen nog een

bloeding van(miserie).

Heb er de 2 laatste toen niet meer genomen.

Wel fijn dat je weer kan koken,want zo helemaal niets doen

daar word een mens gek van hé.

Nog een goed herstel.

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Eerst en vooral proficiat met je boobs ;-) Ik heb 19 april mijn consultatie bij dr damen en hopelijk snel erna mijn operatie.. Fijn om je ervaringen hier te lezen, zo krijg ik tenminste een idee van hoe het allemaal gaat de dagen erna, ik ga je zeker blijven volgen! Ben even oud als jou by the way ;). Valt het goed mee om je dagelijkse activiteiten te hervatten? Ik studeer namelijk nog en heb schrik dat ik een paar dagen school ga moeten missen.. Maarja, wat zijn een paar dagen school als je mooie nieuwe boobs krijgt he!!

Hey pinky89,

Leuk dat je ook bij dr damen gaat :)! Hij zegt u eerlijk wat bij u lichaam past! De keuze blijft natuurlijk aan u,maar hij geeft u eerlijke raad! Ik zeg wel alleen,de wachttijden voor de consultatie bij dr damen lopen altijd uit! Maar het is het wachten waard ;)! Voor de rest was het allemaal goed gegaan!

Het vervelenste is die band dat hij rond u wikkelt! Ik wil graag mijn nieuwe borsten zien! :1bouncingboobs:

Maar voor de rest is het allemaal wel goed! Ik kan niet klagen :3: !

grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nieshke,

leuk te lezen dat jij ook zo goed herstelt.

Leuk dat je al na paar dagen terug kan koken en dergelijke.:-)

Nog even en de zomer is er en dan kunnen we gaan pronken e!! :rolleyes:

Enne,ik was ook zo ziek vd zetpillen,heb die niet meer opgestoken! heb ze zelfs in de vuilbak gekieperd,zo ziek werd ik ervan!!

Groetjes Peggy

Hey peggysue!

Ja het gaat steeds beter en beter! Alles op zijn tijd...

En idd die zetpillen maken me echt misselijk! Maar ik blijf ze wel opsteken... Zolang ik er nog redelijk tegen kan,want ze moeten op! :134:

En pronken wil ik zeker doen :1big_boobs: ! Ik kan al niet wachten om een nieuwe bikini te gaan kopen! En BH's! :5:

Leuk dat het ook goed met je gaat!

grtjes :71:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Nieshke,

Ale nog iemand die de zetpillen niet verdraagd.

Ik werd daar misselijk van en kreeg er toen nog een

bloeding van(miserie).

Heb er de 2 laatste toen niet meer genomen.

Wel fijn dat je weer kan koken,want zo helemaal niets doen

daar word een mens gek van hé.

Nog een goed herstel.

Groetjes Cheries

Hey cheries,

Ja,die zetpillen zijn echt niet prettig! En jij kreeg er zelfs een bloeding van?! Oei niet zo best! :18:

Ja,ik kan niet de hele dag binnen zitten en niksen! Ik heb gisteren zelfs wat was opgevouwen en hier binnen wat geveegd (omdat ik niet mag stofzuigen):). En ook de afwas gedaan,het was niet zo veel. Alles een beetje rustig aan gedaan. Misschien kan ik daarom nu beter mijn armen bewegen...? Het gaat echt goed! Buiten die zetpillen :81: !

Grtjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar klopt het dat dr Damen erom bekend staat dat hij de prothese achter de borstspier plaats, en dat dit de pijnlijkste plaats is qua genezing? Krijg je de keuze van hem om de positie te kiezen of zegt hij zelf waar hij ze gaat plaatsen? Nuja ik heb ook wel gelezen dat achter de borstspier plaatsen op termijn meerdere voordelen heeft en beter is..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd nog met je boobsS ! :43:

Jakkie, zetpillen? ben ik blij dat ik die niet heb gehad,

zou meteen om andere medicijne gaan ;)

zeker als je er misselijk van word !!

Succes met je herstel!!

Liefss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar klopt het dat dr Damen erom bekend staat dat hij de prothese achter de borstspier plaats, en dat dit de pijnlijkste plaats is qua genezing? Krijg je de keuze van hem om de positie te kiezen of zegt hij zelf waar hij ze gaat plaatsen? Nuja ik heb ook wel gelezen dat achter de borstspier plaatsen op termijn meerdere voordelen heeft en beter is..

Hey Pinky89,

Dr damen heeft ze bij mij achter de spier geplaatst omdat ik niet genoeg weefsel had... En ik had ook gezegd dat ik graag kinderen wou...Ik denk wel dat je dat zelf mag kiezen,maar hij zegt gewoon wat het beste is voor u...

En achter de borstspier is idd pijnlijk maar dat is gewoon omdat u spieren zich moeten aanpassen aan de prothese.

En ik denk ook dat het op lange termijn er natuurlijker gaat uitzien dan als da prothesen voor de spier geplaatst worden...

Trouwens,de pijn hangt van persoon tot persoon af hé... :6:

Grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel mii!

Dag 4 po:

Het slapen gaat steeds beter! Ik heb zelfs op mijn zij geslapen deze nacht (wel met een klein kussen onder mij) ^_^ !De pijn is ongeveer hetzelfde als gisteren,maar nu heb ik ook wat last van rugpijn aan de linker kant van mijn rug.Ik denk dat het komt omdat ik enkel op mijn rechterzij heb geslapen...? Het zal wel overgaan zeker?

Ik merk ook dat ik last heb van vocht! Ik ben 3 kg bijgekomen sinds de operatie! :18: Weet er iemand hoe ik hier snel van af geraak...?

En die verband hou ik echt niet nog 9 dagen vol! :74: Het komt er in stukken af! En ik heb overal onder die verband jeuk,maar ik kan niet krabben! Ik zit echt zo ingepakt! :77: Ik geef het echt nog 2 dagen! En dan gaat die er af!

En die zetpillen... Ik moet er nog 3 opsteken,maar die gooi ik gewoon weg! Want ik word er echt niet goed van! Door die zetpillen was ik al 2 dagen niet meer kunnen gaan naar toilet (plassen wel,maar het andere niet) :31: ! En deze morgen had ik er weer eentje opgestoken en die is me echt niet goed bekomen! 2 uren later ben ik naar toilet gegaan en ik heb er een uur opgezeten! Dat deed zo'n pijn! Niet normaal! En zelfs als ik een windje wilde laten was het zo pijnlijk! :24: Het gaat nu wel al wat beter,maar die zetpillen gebruik ik echt niet meer!

Dat was ongeveer alles wat ik wilde vertellen :) !

Lieve mensen geniet nog van de avond! :7:

grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey nieshke ,

tja dat verband .. een martelband !!

ga je morgen lekker een sportBH laten aanmeten !! je zal je zo veel beter voelen !! minder jeuk en minder lastig !

en slecht zal dat wel niet zijn zeker ! 90% van de PC's doen hem ineens aan ! dus waarom zou het dan bij ons niet kunnen !

en dan die kilo's ... ik had dat ook !

ik ging op donderdag naar de kliniek en vrijdagmorgen ... 4 kg erbij !!!! en dat zit heus niet in m'n boobies !! lol

intussen is er 1,5 kg terug af ! maar ze komen er gemakkelijker bij dan dat ze eraf gaan !

morgen ga ik terug werken en dan hoop ik die kil's er zo weer af te krijgen ! altijd in de zetel hangen is nu eenmaal ook niet goed hé !

gr ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik was na het ok ook 3 kg bijgekomen,maar drink nu heel veel water en groene thee en er is al 2,5 kg terug af!!

Gaan nog wat meer doen,word zomer e!! Nu moet alles mooi in verhouding zijn met die boobies!! hahaha....

Nieshke,ga je idd een sportbh laten aanmeten in een goei bh-winkel,ben je van dat verband af en kan je eens goed douchen ook,zal je helemaal anders voelen dan!!

Zeker als het zo jeukt!!

En die zetpillen,ik heb ze na 2 dagen ook weggegooid,ook zoveel last en maagpijn ervan!Heb dan wel een andere ontstekingsremmer gaan halen die je oraal kon innemen en da blijft hetzelfde hoor!!

Nu weet je nog niet welke maat je hebt,spannend!!!

Hou ons op de hoogte e!!

En die rugpijn,das dan weer v hele nacht op die ene zijde te slapen,da betert wel.

Succes nog

Groetjes

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 7 PO:

In het algemeen gaat het goed met de pijn en stijfheid,maar ik heb sinds vrijdag een soort pijn in mijn linkerborst aan de rechterkant. Overdag voel ik die pijn heel af en toe (ik neem al geen pijnstillers meer),maar die pijn word erger wanneer ik heel lang stil heb gelegen. Tijdens het slapen dus. En mijn linkerborst is ook telkens stijver dan mijn rechterborst. Is dit mss omdat ik meer mijn rechterarm (dus ook rechterborst) gebruik dan mijn linkse?

En ik krijg dan ook (tijdens het slapen) wat rugpijn telkens wanneer ik die andere pijn ook voel... Ik moet wel zeggen dat de pijn beter is dan vrijdag. Maar moet ik me zorgen maken of moet ik nog even afwachten?

Ik voel ook dat mijn borsten een beetje aan het zakken zijn. Is dat normaal?

En telkens wanneer ik rechtsta moet ik mijn borsten vasthouden. Precies dat ze er gaan afvallen! Hahaha :4: !

Ik kan al goed mijn armen bewegen. In (bijna) alle ricchtingen :P ! Alleen ver strekken doe ik nog niet. Ik heb bang dat ik mijn eigen ga pijn doen...

En ik ben gisteren een sportbh gaan halen! Ik heb een volle D! Ik ben echt supercontent! En hij zit heel goed! Ik ben blij dat die band eraf is! :35:

En in die winkel heb ik ook heel mooie bikini's gezien! De verkoopster stelde al wat voor en ik zei direct "geen paniek ik kom zeker terug " :D !

Ik las op iemand zijn topic dat zij haar pleisters er mocht afdoen al na 5 dagen... Ik mag die van mij pas na 10 dagen afdoen... Is dit te lang? Ik wil niet dat die wonden gaan ontsteken ofzo... Je ziet zelfs het vocht enzo nog van na de operatie. Is dit goed?

Ik ga morgen voor het eerst er eens een foto opzetten! Sorry dat ik dat niet eerder heb gedaan... Nu heb ik geen foto van mij met die band...

Dat was alles wat ik te vertellen had... (Momenteel) :D

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nieshke,

Ook ik had de eerste dagen het gevoel dat mijn linkerborst harder bleef.

En nadien vond ik dan mijn rechterborst weer meer ambetant.

Zal wel met het genezingsproces te maken hebben.

Nu na 7weken po ben ik helemaal klachtenvrij.

Haha,moest even lachen,dat gevoel van dat je borsten er precies gaan afvallen

dat zei ik ook altijd(wij zijn dat niet gewend hé...zo'n gewicht) :rolleyes:

Ook de eerste nacht zonder bh,viel me op dat ik ze :1boobs: constant ondersteunde,

precies of ze gingen verschuiven(gewoon een gevoel hoor).

Maar je voelt je toch beteren van dag tot dag niet?

Groetjes Cheries

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Fijn gevoel is dat hé, dat je gewoon een D kan kopen! Ik had al een D gekocht in de kliniek, maar heb eergister nog een extra sport BH gekocht bij de Hema, en dacht even : wow!

Die kilo´s.. Zie wel dat mijn buik vocht vast houdt, maar ga bewust niet op de weegschaal staan! Gaat vanzelf weer weg..

Ben benieuwd naar je foto´s!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.