Ga naar inhoud

Nieshke : 22 maart 2011 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hey iedereen!

Ik zit bijna elke dag op deze forum en ik moet toch even zeggen dat dit echt een geweldige forum is!

Ik ben 21 jaar en ik ga EINDELIJK mijn borsten laten vergroten! Ik heb mijn consultatie op 21 maart en mijn bv is op 22 maart! De volgende dag al :D! SPANNEND :5: ! En dat is bij dokter Damen in de WK. Ik heb altijd een hekel gehad aan mijn A-cupje en ik wil dat mijn lichaam een beetje in evenwicht is! Ik heb er héél lang over nagedacht of ik het ging laten doen of niet en ik ben blij dat ik toch de beslissing heb genomen om het te doen (ik was wel heel zenuwachtig toen ik belde voor een afspraak,maar ik heb er geen spijt van)!

Ik heb hier al een paar verslagen gelezen van vrouwen die dr.damen als pc hadden en dat hij meestal zo'n tape gebruikt om de borsten in te tapen na de operatie... Daar heb ik wel wat bang voor,want ik heb gelezen dat het pijnlijk is... Ik heb er zelfs over gedroomd dat ik ook zo ingetaped was,echt stom maar het zit al goed in mijn kopje precies :)!Ik heb ook bang voor de narcose,aangezien dit mijn ALLEREERSTE operatie ooit is... Als ik sommige vrouwen hun topics lees,krijg ik toch al wat bang voor die narcose :o ... De meeste vragen die ik wou stellen zijn al min of meer beantwoord op deze forum...

Dus voor de rest is het nog aftellen,want het is niet lang meer! Héél spannend dus! :12:

Ik moet ook nog even zeggen dat jullie allemaal lieve vrouwen zijn! Als ik de recties lees van jullie... :116:

Groetjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Oehh Spannend joh !! :D

Snap dat de zenuwen nu steeds meer komen.. het is ook erg spannend :D

Ben je al helemaal zeker van welke cupmaat je wilt ?

en met welke prothesen merk werken ze in de wellnesskliniek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

HAi

Leuk dat je ook daar heen gaat en welkom hier!

Ik word 31 maart geopereerd daar door dr visser.

Welke het zachtst aanvoelen geen idee...

ze hebben maar 1 soort prothese dus kiezen is geen optie..

Ik krijg ronde protheses en die voelden erg zacht en flex aan toen.

ik krijg ze voor de spier dus dan zijn ze ook zachter denk ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch graag een D willen...

Ik heb een vraagje... Weet er iemand hoelang na je bv aan een zwagerschap kunt beginnen?

Tis zo: ik en mijn vriend willen graag aan kinderen beginnen,maar ik wil zo graag mijn borsten! Ik heb er al zolang op gewacht en ik wil het absoluut niet afzeggen!!!

Het zwanger zijn is niet voor nu direct,het is iets voor over 3 maanden,maar dan heb ik mijn borsten al! Is het dan te vroeg om al aan kinderen te beginnen? OF moet ik wachten met mij bv...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nieshke,

Allereerst welkom op het forum. Leuk dat je al een datum hebt. Ik heb je topic gelezen en ga je zeker volgen. Terug komend op je vraag....uhmmm wat ik hier zoal gelezen heb is het misschien verstandiger om eerst aan je kindje te beginnen en daarna pas de vergroting te doen. Want ik heb begrepen dat er een kans is dat je borsten er dan anders uit gaan zien en lelijk kunnen worden waardoor je misschien weer onder het mes moet. Dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker. Ik zou het toch even navragen anders zou het zonde zijn als je binnen nu en een jaar een kindje wil.Kun je beter ff wachten tot na de bevalling en dergelijk.

Ik heb bewust gekozen om nu mijn borstvergroting te doen omdat ik nu zeker ben,echt 100% zeker, dat ik geen kids meer wil. Ik heb 2 schatten 1 van 5 en 1 van 9m en ben blij met ze. Omdat ik altijd zoiets had van ja je weet niet wat er met je borsten gaat gebeuren als je zwanger bent of bent geweest. Maar je moet maar ff kijken en er goed over nadenken.

Ik snap ook heel goed dat je erg graag je borsten wilt en niet langer meer wilt wachten hoor. Je moet gewoon je gevoel volgen.

groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je serieus over zon korte tijd al een kindje wilt zou ik wachten met je boobs!

Je boobs KUNNEN weer lelijk worden en dan moet je opnieuw onder het mes + weer dat geld betalen!

Ik zou als de dood zijn om nu zwanger te raken nu ik net mijn boobs heb laten doen!

Weet dat het moeilijk is om te wachten maar als je echt zo snel aan kids wilt beginnen zou ik toch wachten als ik jou was !

Of je moet geld genoeg hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Nieshke,

Welkom hier! Leuk dat je zo snel al aan de beurt bent. Ik word geholpen door dr Visser op 31 maart.

Nu als je al zo snel aan kinderen wilt beginnen zou ik ook nog even wachten met uw bv.

Veel succes met het nemen van je beslissing.

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nieshke,

Allereerst welkom op het forum. Leuk dat je al een datum hebt. Ik heb je topic gelezen en ga je zeker volgen. Terug komend op je vraag....uhmmm wat ik hier zoal gelezen heb is het misschien verstandiger om eerst aan je kindje te beginnen en daarna pas de vergroting te doen. Want ik heb begrepen dat er een kans is dat je borsten er dan anders uit gaan zien en lelijk kunnen worden waardoor je misschien weer onder het mes moet. Dat weet ik natuurlijk niet 100% zeker. Ik zou het toch even navragen anders zou het zonde zijn als je binnen nu en een jaar een kindje wil.Kun je beter ff wachten tot na de bevalling en dergelijk.

Ik heb bewust gekozen om nu mijn borstvergroting te doen omdat ik nu zeker ben,echt 100% zeker, dat ik geen kids meer wil. Ik heb 2 schatten 1 van 5 en 1 van 9m en ben blij met ze. Omdat ik altijd zoiets had van ja je weet niet wat er met je borsten gaat gebeuren als je zwanger bent of bent geweest. Maar je moet maar ff kijken en er goed over nadenken.

Ik snap ook heel goed dat je erg graag je borsten wilt en niet langer meer wilt wachten hoor. Je moet gewoon je gevoel volgen.

groetjes Mireille

Hey Mireille,

Bedankt voor u reactie! Ik hebeen beetje opzoekwerk gedaan op deze forum over het zwanger zijn na een bv... En idd het is best dan dat ik wacht met mijn bv... Het is echt moeilijk,want ik heb er zolang op gewacht... Ik ga het eerst is met mijn vriend bespreken en dan zien... Moeilijke keuze...

Danku voor u antwoord hé :blush: !

grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Nieshke,

Welkom hier! Leuk dat je zo snel al aan de beurt bent. Ik word geholpen door dr Visser op 31 maart.

Nu als je al zo snel aan kinderen wilt beginnen zou ik ook nog even wachten met uw bv.

Veel succes met het nemen van je beslissing.

Groetjes,

Yola

Hey yola!

Bij u ist ook niet lang meer hé! Het aftellen kan nu echt beginnen :101: !

Ben je al op consult geweest? Hoe was het geweest?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er met mijn vriend over gehad... En hij gunt mij die borstvergroting echt! Hij weet al van in begin

van de relatie dat ik niet erg content was met mijn borsten... Dus kinderen kunnen even wachten!

Ik ga toch voor de zekerheid vragen aan mijn pc vanaf wanneer het beste is om aan kinderen te beginnen na mijn bv...

Ik ben echt op van de zenuwen! Ik wou dat het al allemaal achter de rug was!

Ik heb echt moeite met de verdoving! In de WK gebruiken ze slaapverdoving en ik heb bang dat ik niet wakker ga worden! ERG HE! :122:

Ik mag er nie teveel aan denken! Ik ben blij dat ik dit week van 14u tot 22u moet werken! Dan kan ik er niet zoveel over nadenken...

NOG 7 DAGEN! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend meis!!je bent al aan het aftellen...

Maak je niet druk over de narcose het is net als of je even lekker hebt liggen slapen!

En dan word je wakker en dan heb je tieten!! :1bouncingboobs:

Super cool is dat,en over de pijn,ja ik ben nooit in getaped geweest,maar als ik het allemaal van te voren had geweten,had ik het zo weer gedaan!

Ik ben nu 25 jaartjes jong en wacht nu ook nog maar even langer met kinderen,maar heb wel de wens,denk dat als alles goed gaat over 2 jaar ga stoppen met de pil,kunnen we nu nog even genieten van die mooie prammen hahah

Meis alles komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Elle,

Ik heb al vaak gelezen dat het net hetzelfde is als slapen,maar tis zo ik ben nog nooit geopereerd geweest dus ik weet absoluut niet wat ik moet verwachten...! Alé ik probeer wat positief te denken hé,anders word ik zot! :wacko:

Danku voor u reactie! Echt tof dat ik mijn gedachten en gevoelens kan delen op deze forum! :116:

Ik vroeg me af,die leuke kleine kalender dat altijd van onder jullie antwoorden staat... Waar dat op staat hoeveel dagen er nog moeten komen voor je bv of hoeveel dagen dat er gepasserd zijn na u bv? Hoe kom je er aan? Want ik zou da graag ook er op willen zetten... Snap je wat ik bedoel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey yola!

Bij u ist ook niet lang meer hé! Het aftellen kan nu echt beginnen :101: !

Ben je al op consult geweest? Hoe was het geweest?

x

Hé Nieshke,

Nog een dikke 2 weken, en dan is het eindelijk mijn beurt!

Ik ben op consult geweest op 1 februari, dus ben echt al lang aan het wachten op mijn nieuwe boobies.

Consult is heel goed gegaan. Ze gaf me vertrouwen, en gaf me een goed gevoel. Ze wist waarover ze sprak.

Kwam wel even een beetje teleurgesteld buiten, ze liet me weten dat ik maar 240cc achter de spier kon krijgen omdat ik te weinig weefsel en te mager ben. Had graag een goeie C gehad, maar nu weet ik helemaal ni op wat ik ga uitkomen.

Maar intussen heb ik mij erbij neergelegd. Ik zie de dag van mijn ok, zal zowiezo mijn pc vragen of ik toch ni 40 à 60 cc meer kan krijgen. Ik hoop het!! :101:

Ik heb ook wel bang voor de narcose. Is mijn eerste keer, en ben ook bang dat ik ni meer wakker zal worden. Tot een paar weken terug zei ik tegen mijn man of ik ni mijn testament moet opmaken :69:

Bon, ik ga er ni te veel meer van wakker liggen... alles ligt vast, geen weg meer terug!

Nu over het zwanger zijn na een bv. Ik heb zelf 2 kindjes, maar we overwegen toch voor een 3e kind, maar nog ni 100% zeker. Maar wou mijn bv ni laten wachten, want als er dan geen kind meer komt dan ben ik al die tijd ongelukkig geweest. Ik heb mijn pc gevraagd of het kwaad kon, en ze zei dat het op zich geen kwaad kan om na een bv borstvoeding te geven. Maar uw borsten gaan na een zwangerschap er wel anders uitzien, maar zal wel nooit meer terug een AA'tje worden.

Maar hoe lang je moet wachten na een bv voor zwanger te mogen zijn, zou je zelf moeten navragen...

En voor zo'n aftel kalender kan je zoals mii zegt, via www.tickerfactory.nl gaan, derest wijst zich zelf uit...

Veel succes volgende week!!

Groetjes,

Yola x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou toch graag een D willen...

Ik heb een vraagje... Weet er iemand hoelang na je bv aan een zwagerschap kunt beginnen?

Tis zo: ik en mijn vriend willen graag aan kinderen beginnen,maar ik wil zo graag mijn borsten! Ik heb er al zolang op gewacht en ik wil het absoluut niet afzeggen!!!

Het zwanger zijn is niet voor nu direct,het is iets voor over 3 maanden,maar dan heb ik mijn borsten al! Is het dan te vroeg om al aan kinderen te beginnen? OF moet ik wachten met mij bv...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

mijn dochter ging bij dr. verdonck in de wellnesskliniek en zij wil ook graag een derde kind ! hij heeft haar aangeraden om minstens 3 maanden te wachten om zwanger te worden !

succes in alles wat je doet ,

anne

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

mijn dochter ging bij dr. verdonck in de wellnesskliniek en zij wil ook graag een derde kind ! hij heeft haar aangeraden om minstens 3 maanden te wachten om zwanger te worden !

succes in alles wat je doet ,

anne

Hey anneken!

Ik ga toch eerst mijn bv laten doen en dan pas aan kinderen beginnen! Ik wil mijn borsten toch eerst nog de kans geven! Ik kijk er al zo lang naar uit! En ik heb precies het gevoel dat ik het nu moet doen omdat ik nog jong ben...

Dus ik ga er echt voor! Vor de bv hé :136: !

Toch bedankt voor de reactie hé!

grtjes x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.