Ga naar inhoud

Daar is ze weer


Pamela81

Aanbevolen berichten

Hoi hoi,

 

Een hele poos geleden hier al eens eerder lid geweest.

Mijn naam is Pamela, mama van 2 prachtige dochters. In juli 2016 een vergroting ondergaan in kliniek Heyendaal bij Fransje. Een jaar of 2 geleden kwam ik hier nog eens kijken, zwaar aan het twijfelen voor een prothesewissel met meer cc.

Afgelopen 1,5 jaar veel voor m'n kiezen gekregen, ik ben alleen achter gebleven met m'n 2 meiden(zal jullie de details besparen).. Nou ja alleen, inmiddels weer gelukkig in de liefde.

Enfin, vanmorgen bij de huisarts geweest. Al enkele weken last van m'n rechterborst, dus ik krijg nu een verwijzing voor de plastisch chirurg in het ziekenhuis hier. 

Ik heb voor mezelf al besloten, mocht de chirurg er achter komen dat er een prothese lek is of wat dan ook, dan gaan ze er uit. En ik wil er niks meer voor terug.

 

Denk dat dat het wel even was voor nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, Pamela81 zei:

Hoi hoi,

 

Een hele poos geleden hier al eens eerder lid geweest.

Mijn naam is Pamela, mama van 2 prachtige dochters. In juli 2016 een vergroting ondergaan in kliniek Heyendaal bij Fransje. Een jaar of 2 geleden kwam ik hier nog eens kijken, zwaar aan het twijfelen voor een prothesewissel met meer cc.

Afgelopen 1,5 jaar veel voor m'n kiezen gekregen, ik ben alleen achter gebleven met m'n 2 meiden(zal jullie de details besparen).. Nou ja alleen, inmiddels weer gelukkig in de liefde.

Enfin, vanmorgen bij de huisarts geweest. Al enkele weken last van m'n rechterborst, dus ik krijg nu een verwijzing voor de plastisch chirurg in het ziekenhuis hier. 

Ik heb voor mezelf al besloten, mocht de chirurg er achter komen dat er een prothese lek is of wat dan ook, dan gaan ze er uit. En ik wil er niks meer voor terug.

 

Denk dat dat het wel even was voor nu.

Dat zijn pittige tijden voor je geweest. Maar wat fijn nu weer geluk in de liefde 🥰 

 

Goed dat je je besluit genomen hebt. Hopelijk valt het allemaal mee en ben je snel van je klachten af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Frukje zei:

Top, fijn dat je een datum hebt om naar toe te leven. Kan hij ook evt de explantantie doen? of weet je nog niet hoe het verder zal verlopen? x

Ik ga er van uit van wel, omdat ik gisteren mijn verhaal bij de HA gedaan heb. Eerst de intake maar eens even afwachten en kijken wat er dan gezegd wordt. Kan mezelf nu wel druk gaan maken, maar misschien is er helemaal niets aan de hand. 

De pijn die ik heb, kan misschien ook een uitwerking zijn van alle zorgen en stress van afgelopen jaar. Het valt niet mee om plots alleen voor 2 puberende dochters te zorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Vandaag in het ziekenhuis geweest. PC voelde niks bijzonders en wilde me eigenlijk zo wegsturen. Ik heb hem verteld dat ik meer zekerheid wil en dat ik het goed onderzocht wil hebben omdat ik ook wat vage klachten heb. Niet dat het daarvan moet komen, maar ik wil gewoon het zekere voor het onzekere.

Dus morgen terug voor een MRI en volgende week maandag de uitslag bespreken.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.