Ga naar inhoud

Gedraaide 1050cc prothese na 7 maanden PO


Anouk78

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, zoals jullie misschien wel weten (of niet) heb ik afgelopen December eindelijk mijn wissel gekregen.

Van monobloc 425cc naar Motiva 1050cc.

Nou wat was en ben ik trots op mijn twee grote vriendinnen. Echter sinds twee dagen kreeg ik opeens last van mijn rechter borst, zodra ik bukte of me omdraaide in bed voelde ik mijn prothese bewegen. In eerste instantie dacht ik och ja kan wel eens gebeuren tot ik er ook vreemde pijn bij kreeg. Gisteravond omdat ik het niet vertrouwde toch maar eens mijn pc een app gestuurd. Ik wist het is zondag en die man verdiend ook vrij en toch, dan zou hij het mss wel gelijk in de morgen lezen. En ja dat was ook zo, gelijk in de ochtend bericht terug, of ik 12 Juli op controle wilde komen, tuurlijk graag zelfs. Later vroeg hij of ik foto’s wilde sturen als ik op mijn rug lag, zogezegd zo gedaan. Meteen een app terug of ik meteen in de middag al wilde komen, jazeker kom ik gelijk. Helaas implantaat binnenste buiten gekeerd 🙈 hoe dan? Ik heb 24/7 een beha aan gewoon omdat het zoveel cc is en ik geen hang borsten wil. Het enige wat ik me voor kan stellen ik heb voor het eerst een paar uur een bikini aan gehad en ben hooguit een half uur in het zwembad geweest. Door het zwemmen zou dit gebeurd kunnen zijn. Nou ja na drie draai pogingen nog steeds een gedraaide prothese. Toen vertelde hij ik ga nog 1 keer proberen en anders wordt het een operatie, oh nee niet alweer was het eerste wat ik dacht. En gelukkig hij de vierde poging was het volgens hem gelukt. Voor mijn gevoel in mijn borst nog steeds niet. De prothese zit helemaal

los terwijl de linkerborst al helemaal vast zit. Nog dames hier die dit hebben gehad? En wat was voor jullie de oplossing? 
Lieve groetjes Anouk 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik dénk door wat je voelt, dat de prothese los zit, is omdat deze nu opnieuw ingekapseld moet worden? Aangezien hij kon draaien in eerste instantie, heeft hij nooit ‘vast’ gezeten? Dit is voor mij de meest logische verklaring maar anders toch gewoon ff contact opnemen met je pc en rustig aan doen! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, marjon_nl zei:

he getsie meid!! :( :( 
Hoe voelt het nu? Heeft hij nog iets gezegd over herstel ofzo? Wel blij dat hij de prothese heeft weten te kantelen, maar is dat de definitieve oplossing? 

Ja echt pijnlijk nu nog 🙈 Nee niks over herstel gezegd, ik ga hem zo eens appen want tja als ik gewoon alles mag doen kan hij denk ik ook niet opnieuw inkapselen. Hij denkt dat het weer kan gebeuren, tja en ik heb geen wissel genomen om steeds een draai borst te hebben 😂 Dus mocht het weer gebeuren hoop ik dat hij met een oplossing komt. Ik ga hem zo eens appen en laat je iets weten. 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-6-2021 om 09:11, marjon_nl zei:

he getsie meid!! :( :( 
Hoe voelt het nu? Heeft hij nog iets gezegd over herstel ofzo? Wel blij dat hij de prothese heeft weten te kantelen, maar is dat de definitieve oplossing? 

Vandaag van Nio antwoord gekregen, de prothese is weer verdraaid, hij gaat kijken of hij hem operatief kan draaien en de pocket te verkleinen. En het zou op korte termijn kunnen. Ik vraag me echt af hoe zoiets kan gebeuren na 7 maanden. 
😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat naar zeg! Echt heel vervelend dat je nu met een gedraaide prothese zit en weer onder het mes moet.

Heb net je foto's bekeken en ben wel even onder in indruk, dat is echt een vergroting. Wel heel mooi gedaan. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2021 om 22:12, Lzjb zei:

Ik dénk door wat je voelt, dat de prothese los zit, is omdat deze nu opnieuw ingekapseld moet worden? Aangezien hij kon draaien in eerste instantie, heeft hij nooit ‘vast’ gezeten? Dit is voor mij de meest logische verklaring maar anders toch gewoon ff contact opnemen met je pc en rustig aan doen! X

Had je het bericht van Anouk eigenlijk gelezen haha? 
Ze is bij haar pc geweest en die heeft de prothese weer terug gedraaid. En waarom denk je dat die prothese opnieuw moet inkapselen? Is dat volgens jou iets dat gebeurt daarna?

Sorry voor al mijn vragen, maar ben oprecht nieuwsgierig waar je deze info vandaan hebt :)

 

xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2021 om 22:12, Lzjb zei:

Ik dénk door wat je voelt, dat de prothese los zit, is omdat deze nu opnieuw ingekapseld moet worden? Aangezien hij kon draaien in eerste instantie, heeft hij nooit ‘vast’ gezeten? Dit is voor mij de meest logische verklaring maar anders toch gewoon ff contact opnemen met je pc en rustig aan doen! X

Zoals ik al eerder schreef heeft de pc mijn prothese terug gedraaid. En als de pocket te groot is dan kan de prothese niet inkapselen omdat hij gewoon helemaal los zit dus geen kans om in te  kapselen. Vandaar nu de operatie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Noor45 zei:

Wat naar zeg! Echt heel vervelend dat je nu met een gedraaide prothese zit en weer onder het mes moet.

Heb net je foto's bekeken en ben wel even onder in indruk, dat is echt een vergroting. Wel heel mooi gedaan. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. x

😂 zijn zeker niet de kleinste 😂

6 Juli mag ik weer geopereerd worden dus best wel weer spannend.

En ja alles komt goed 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Anouk78 vervelend dat het zo voor je gelopen is. Hopelijk kun je snel geopereerd worden zodat je van je probleem af bent😘 veel suc6 straks met de operatie xx

Dank je wel 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Jenster zei:

Pfffffff wat een narigheid!! Hoop dat je met de operatie van ht probleem af bent!! Sterkte!

Dank je wel 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Frukje zei:

Fijn dat je zo snel terecht kan voor een herstel operatie!

Jammer dat het nodig is, maar super dat ze goede nazorg verlenen :) 

Ja echt ben ook super blij met de goede nazorg. Dank je wel 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, best_boobie zei:

Had je het bericht van Anouk eigenlijk gelezen haha? 
Ze is bij haar pc geweest en die heeft de prothese weer terug gedraaid. En waarom denk je dat die prothese opnieuw moet inkapselen? Is dat volgens jou iets dat gebeurt daarna?

Sorry voor al mijn vragen, maar ben oprecht nieuwsgierig waar je deze info vandaan hebt :)

 

xx BB

Sorry, is natuurlijk logisch dat de pocket te groot is aangezien de prothese terug draait maar t stond niet in dr topic. Dit beschreef ze later pas. En daarbij dus ook direct m’n excuses aangezien ik niet weet waar ik over praat. Bedoelde het alleen maar goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Anouk78 zei:

Zoals ik al eerder schreef heeft de pc mijn prothese terug gedraaid. En als de pocket te groot is dan kan de prothese niet inkapselen omdat hij gewoon helemaal los zit dus geen kans om in te  kapselen. Vandaar nu de operatie 

Heel veel succes en sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Anouk wat heftig en vervelend dat de protheses zijn gaan draaien. Wel ontzettend goed van je dat je hebt geluisterd naar je lichaam en gevoel en daarmee de juiste beslissing hebt genomen om contact op te nemen met de kliniek. Fijn dat ze de juiste nazorg bieden en je zullen helpen met een gepaste oplossing. Ook al is dat helaas een operatie. 
 

Heel veel sterkte en succes met je herstel straks weer. 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-6-2021 om 18:25, Von5385 zei:

Jeetje Anouk wat heftig en vervelend dat de protheses zijn gaan draaien. Wel ontzettend goed van je dat je hebt geluisterd naar je lichaam en gevoel en daarmee de juiste beslissing hebt genomen om contact op te nemen met de kliniek. Fijn dat ze de juiste nazorg bieden en je zullen helpen met een gepaste oplossing. Ook al is dat helaas een operatie. 
 

Heel veel sterkte en succes met je herstel straks weer. 🍀

Dank je wel 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, LadiDi zei:

Ik heb het zojuist allemaal gelezen. Wat een toestand! Heel veel sterkte toegewenst! 

Ja echt hè 😂 Lief dank je wel 😊 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.