Ga naar inhoud

Gedraaide 1050cc prothese na 7 maanden PO


Anouk78

Aanbevolen berichten

Eindelijk thuis na vanmorgen om 06.45 te zijn vertrokken richting Rotterdam. Morgen schrijf ik mijn verslag, voor iedereen die interesse heeft 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry dames dat het zo lang duurde 🙈

Zoals de meeste weten afgelopen dinsdag een herstel operatie aan beide borsten gehad, dus niet aan 1 zoals gedacht. 
Hierbij komt mijn verslag.

Dinsdag ochtend mocht ik mij om 09.15 melden en de operatie zou om 10.45 plaatsvinden. Je zal het zien en we waren veel te vroeg door geen drukte op de weg, dus tja wat doe je dan? Zenuwachtig worden want dat had ik nog niet gevoeld😂

Afscheid genomen van man lief inchecken en wachten tot ik naar boven moest. Eenmaal beneden aan het wachten kreeg ik de horen dat manlief mee naar binnen mocht, dus gelijk geappt. N een half uur wachten mocht ik naar boven afscheid genomen van manlief en here we go 💪

Boven aangekomen super lief opgevangen door de verpleging, kamertje gekregen vragen doorgenomen en toen maar afwachten. Om half elf richting voorbereidingskamer, infuus prikken lukte niet echt, auwtj pijnlijk moesten zoeken naar een ader. Hè hè hij zat erin 👍Antibiotica  gekregen en wachten op De Nio. Tada daar kwam hij in hoogst eigen persoon 😂 Door alle spanningen begon ik te huilen en vroeg hem om ook als ik toch onder narcose was om ook naar mijn linkerborst te kijken want volgens mij begon die ook raar te doen. Ik voelde me zo rot om dat te vragen ( ligt aan mij voel me altijd een aansteller) Toen vroeg hij om mijn operatie schort te openen en bevestigde mijn vermoeden al,  de andere borst moest er ook aan geloven. Dus allebei de po

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus allebei de pockets verkleinen. Zoals je normaal blij bent als je borsten krijgt zo ging ik met een ander gevoel de operatie in, want tja waar moet ik op dat moment me op verheugen? Weer op een herstel wat nog langer duurt. Ik moet zeggen 1 hele lieve anesthesist die me een heel veilig gevoel gaf. Daar kwam Nio weer uh mevrouw wat gaan we doen? Nou dokter dat weet U als beste 😂

Na een uur wakker worden op de verkoeverkamer, ik helemaal aan het huilen, normaal nooit, wordt altijd vrolijk vrolijk wakker. En oh oh oh wat een kolere pijn 😣 

Met de eerste bv en daarna met de wissel nooit gehad. Meteen twee keer extra pijn medicatie tijdens infuus gekregen, na een uurtje de kamer op en niks leek te helpen. Verpleging de Anesthesist erbij gehaald en weer twee pilletjes gekregen. Dat was heftig spul 😜

Niemand kon mij vertellen wat Nio nu precies gedaan had waardoor ik zo’n pijn had. Dit vond ik eigenlijk niet kunnen ik wilde weten waardoor ik zo’n pijn had. Nio is geen 1 keer geweest om me dingen uit te leggen, alleen de restrictie, drie maanden niks doen, en compressie vest aanhouden. Om 16.00 vond de verpleging dat ik naar huis moest, achteraf was ik het daar niet mee eens, was net of ik plaats moest maken. Ik kreeg ook een andere verpleegster ik

moest mezelf aankleden alleen naar de wc, alleen schoenen aantrekken, nu als lezer zijnde zal je wel denken, ja en? Nee is niet de normale gang van zaken ze horen je te helpen en te kijken dat je niet omkiept na je narcose, en oké toch maar gedaan kon wel

janken. Nou ja ben een grote meid ook dit kan ik wel. Manlief gebeld hij kon voor komen rijden en ik werd met de rolstoel naar beneden gebracht. Toen begon mijn rit naar huis normaal 2 uur nu 3,5 uur. Nou ja was toch groggy van de meds 😂

Medicatie voorschriften klopten niet dus op en neer bellen met Nio en apotheek. 
Nu zijn we bijna een week verder en nog steeds volop aan de medicatie. Later deze week Nio nog geappt en verteld van de enorme pijnen aan mijn borsten, volgens hem normaal want hij heeft schijnbaar iets aan de ribben of zoiets vast moeten zetten @best_boobie jij kan het beter uitleggen ik weet het niet precies 😂

Verder medicatie blijven nemen en armen langs mijn lijf houden. Sinds een paar dagen een dikke arm met rode warme plaats en niet kunnen strekken. Alweer Nio geappt volgens heb moet dat na een paar weken over gaan. Niet het antwoord wat ik

hoopte, vandaag de huisarts gebeld en die

vermoed een trombose arm dus die komt vanmiddag gezellig op bezoek om te kijken 😂. Laat je even opereren 😂

Op dit moment ben ik helemaal niet blij, en ervaar weer allemaal

emoties. De kids die voor me moeten zorgen, een man die alles moet doen, kortom afhankelijk. En dit alles om

nooit meer geopereerd te worden dus we geven ons over. En gaan maar netflixen of Videoland nog iemand suggesties voor leuke series?

Nou dit was mijn enorme verslag, mochten er vragen zijn, stel ze gerust. En zodra de dokter is geweest laat ik

jullie iets weten. Super bedankt voor jullie lieve berichtjes.

Dikke 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oooh @Anouk78 wat een verhaal weer meid.

 

Vreselijk dat je niet gerustgesteld wordt op de vragen die je hebt.  Als het niet ok voelt, doorzetten en evt een second opinion vragen? Ik kan me voorstellen dat je daar NU niet perse zin in hebt.

Maar dat je mogelijk trombose hebt en hij het afscheept met 'dat moet overgaan'  vind ik best heftig om te lezen!

 

Ik kijk momenteel 3e seizoen van Virgin River, En als ik slaperig ben, maar (nog) niet slaap, zet ik Gilmore Girls op, deze heb ik al 3-4x gekeken dus kan er rustig op in slaap vallen en stukken missen zonder problemen :P 

 

Verder series die ik leuk vind (incl de 'guilty pleasures') 

New Amsterdam, Firefly Lane, Ginny & Georgia, Emily in Paris, Good Girls, Bridgerton, euhm... Outlander, maar die ben ik nu even zat, misschien pik ik die nog es op :) 

 

Sterkte meid, ik hoop dat het snel beter gaat xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooohhhh meis, wat een verhaal!!!! Hoop dat het geen trombosearm is.....gelukkig komt je huisarts op bezoek! Dan weet je het iig zeker!! Wel fijn dat beide borsten gedaan zijn, je moet er toch niet aan denken dat je nog een keer heen moet!

Veel sterkte, geef je maar over. Des te sneller is het achter de rug. Weerstand bieden gaat alleen maar de boel vertragen ben ik bang voor......dikke knuffel!! Hang in there!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Frukje zei:

Oooh @Anouk78 wat een verhaal weer meid.

 

Vreselijk dat je niet gerustgesteld wordt op de vragen die je hebt.  Als het niet ok voelt, doorzetten en evt een second opinion vragen? Ik kan me voorstellen dat je daar NU niet perse zin in hebt.

Maar dat je mogelijk trombose hebt en hij het afscheept met 'dat moet overgaan'  vind ik best heftig om te lezen!

 

Ik kijk momenteel 3e seizoen van Virgin River, En als ik slaperig ben, maar (nog) niet slaap, zet ik Gilmore Girls op, deze heb ik al 3-4x gekeken dus kan er rustig op in slaap vallen en stukken missen zonder problemen :P 

 

Verder series die ik leuk vind (incl de 'guilty pleasures') 

New Amsterdam, Firefly Lane, Ginny & Georgia, Emily in Paris, Good Girls, Bridgerton, euhm... Outlander, maar die ben ik nu even zat, misschien pik ik die nog es op :) 

 

Sterkte meid, ik hoop dat het snel beter gaat xxx

Dank je wel voor je tips 😘 Ja jammer genoeg vind ik hem kortaf en niet meedenkend. Vanmorgen de huisarts langs  geweest en die heeft met Nio gebeld, na lang gepraat over en weer kon ik langskomen om bloed te prikken en dan bij hun de uitslag afwachten. Dus 5 uur op en neer. Ik heb vriendelijk bedankt en huisarts gaf aan dat het ook hier kon. Alleen de huisarts vond dat Nio het met eigen ogen moest zien. Ik begrijp dat en ga het niet doen. Had vandaag iets verhoging, of ja verhoging 37,5 met alle medicijnen en antibiotica die ik al slik. Huisarts gaf aan loopt de temperatuur op dan gelijk naar HAP bellen. Zojuist gemeten en was 37,7 na paracetamol en naproxen. Dus we wachten nog even. Morgenvroeg gelijk naar de huisarts om geprikt te worden op trombose en ontstekingen. Dus hou jullie op de hoogte. En echt waar bedankt voor jullie tips en lieve woorden. Dat doet echt goed.

dikke 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, LadiDi zei:

Pffff wat een toestand meid! En wat een slechte na zorg! Geen reclame dus. Heel veel sterkte, ik lees je vast nog eens over de verloop. 
 

Hier de serie (net klaar): Suits! Om te smullen. Elite en Riverdale. Geniet se!

Dank je wel voor je tips 😘 Ja jammer genoeg vind ik hem kortaf en niet meedenkend. Vanmorgen de huisarts langs  geweest en die heeft met Nio gebeld, na lang gepraat over en weer kon ik langskomen om bloed te prikken en dan bij hun de uitslag afwachten. Dus 5 uur op en neer. Ik heb vriendelijk bedankt en huisarts gaf aan dat het ook hier kon. Alleen de huisarts vond dat Nio het met eigen ogen moest zien. Ik begrijp dat en ga het niet doen. Had vandaag iets verhoging, of ja verhoging 37,5 met alle medicijnen en antibiotica die ik al slik. Huisarts gaf aan loopt de temperatuur op dan gelijk naar HAP bellen. Zojuist gemeten en was 37,7 na paracetamol en naproxen. Dus we wachten nog even. Morgenvroeg gelijk naar de huisarts om geprikt te worden op trombose en ontstekingen. Dus hou jullie op de hoogte. En echt waar bedankt voor jullie tips en lieve woorden. Dat doet echt goed.

dikke 🤗

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Jenster zei:

ooooohhhh meis, wat een verhaal!!!! Hoop dat het geen trombosearm is.....gelukkig komt je huisarts op bezoek! Dan weet je het iig zeker!! Wel fijn dat beide borsten gedaan zijn, je moet er toch niet aan denken dat je nog een keer heen moet!

Veel sterkte, geef je maar over. Des te sneller is het achter de rug. Weerstand bieden gaat alleen maar de boel vertragen ben ik bang voor......dikke knuffel!! Hang in there!

Nee ik wil

echt niet meer terug. Heb het er helemaal

mee gehad. Ja ik weet het en als ik voor mezelf praat vond ik

het lastig om rustig te doen 😂

Dank je wel voor je lieve woorden 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte dame !!

Wat een verhaal en wat vervelend dat het allemaal zo gelopen is, ook al in die maanden tijd. We zijn toen ongeveer tegelijk geopereerd, weet je nog. 

Ik hoop dat het herstel vlot verloopt en dat je je snel weer een beetje de oude voelt. Beterschap. Groetjes van Anns.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Anns zei:

Sterkte dame !!

Wat een verhaal en wat vervelend dat het allemaal zo gelopen is, ook al in die maanden tijd. We zijn toen ongeveer tegelijk geopereerd, weet je nog. 

Ik hoop dat het herstel vlot verloopt en dat je je snel weer een beetje de oude voelt. Beterschap. Groetjes van Anns.
 

Hoi Anns dat weet ik zeker nog, hoe is het nu met je? Nog steeds tevreden? 
Gaat inderdaad nog steeds niet O lekker en tja alles komt goed 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Daniëla89 zei:

@Anouk78 wauw wat een verhaal weer..kan heel goed begrijpen dat je je zo voelt hoor als ik dit allemaal hoor😉 ik ben ook even niet zo tevreden op het moment😅 ik hoop dat je dit snel weer achter je kan laten meid😘 hele dikke knuffel xxx

Ja echt hè nou ja maar rust houden en alles op me af laten komen. Mag ik vragen waarom jij niet tevreden bent? 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Anouk78 zei:

Hoi Anns dat weet ik zeker nog, hoe is het nu met je? Nog steeds tevreden? 
Gaat inderdaad nog steeds niet O lekker en tja alles komt goed 😘

Hoi, nog tevreden. Alleen heb ik al vanaf het begin het gevoel en nu nog steeds dat mijn linker borst af en toe wat ‘borrelt’ . Die andere helemaal niet. Die voelt super. Weet nog steeds niet wat het is, een iets ruimere pocket bijv of iets heel anders, daar heb ik dus geen verstand van helaas. Vooral na veel bewegen of voorover hangen voel ik het beste.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Anns zei:

Hoi, nog tevreden. Alleen heb ik al vanaf het begin het gevoel en nu nog steeds dat mijn linker borst af en toe wat ‘borrelt’ . Die andere helemaal niet. Die voelt super. Weet nog steeds niet wat het is, een iets ruimere pocket bijv of iets heel anders, daar heb ik dus geen verstand van helaas. Vooral na veel bewegen of voorover hangen voel ik het beste.

 

Dan zou ik als ik jou was echt contact opnemen met je pc, zodat jou niet hetzelfde gebeurd als mij. Laat je even iets weten 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Frukje zei:

Hoe was t bij de HA vanmorgen? 
lijkt me ook niet niets om ff 5 uur op en neer te rijden. Zeker niet als je je al niet fit voelt! 

Nee inderdaad 😂

Korte samenvatting hier beneden 😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo lieve dames 😊

Even een update over vandaag.

Vanochtend om half tien naar huisarts om bloed te laten prikken. Na vier uur zou ik moeten bellen voor de uitslag. 
Om half twee vanmiddag ging mijn telefoon, de huisarts dus.

Met de mededeling dat ik gelijk naar de spoed van het ziekenhuis moest. Om een lang verhaal kort te maken een trombose vanaf de elleboog tot aan mijn schouder. 
Volgens de radioloog nog net op tijd erbij, scan in, echo gemaakt allerlei bloed onderzoeken verder mocht ik naar huis.

Minimaal 3 maanden aan de bloed verdunners, nu een kous om de arm, morgen terug naar ziekenhuis om de arm te laten inzwachtelen. Daarna een aangepaste kous voor 6 tot 12 maanden. En tussentijds bloed prikken. 
Ik baal als een stekker. Normaal praat ik nooit O snel slecht over een arts. En heb dagen geleden al foto’s van m’n dikke en roder wordende arm gestuurd, zijn antwoord; korset om en gaat na een paar weken vanzelf over. En bedankt, denkt dat iedereen de gevaren wel kent als je wr niet op tijd bij bent. Ieder andere chirurg zou meteen z’n patiënt moeten laten komen, en vooral na een operatie met deze klachten. Ik ga me eens bedenken hoe ik dit aan ga pakken. Dus lieve dames vertrouw je iets niet, ga op je eigen gevoel af en voel

je geen zeur. Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties. Dikke knuffel 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Top dat je doorgezet hebt @Anouk78

 

Super K* dat je een trombose hebt :S Gelukkig waren jullie er op tijd bij! Zooo rot voor je. 

De nazorg ging in eerste instantie goed, dat je terug mocht komen en dat hij je idd nog een keer ging opereren. 

Maar dat hij dit heeft genegeerd vind ik idd wel heftig. Nogmaals super goed dat je doorgezet hebt en duidelijk je grenzen aangegeven hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Anouk78 zei:

Hallo lieve dames 😊

Even een update over vandaag.

Vanochtend om half tien naar huisarts om bloed te laten prikken. Na vier uur zou ik moeten bellen voor de uitslag. 
Om half twee vanmiddag ging mijn telefoon, de huisarts dus.

Met de mededeling dat ik gelijk naar de spoed van het ziekenhuis moest. Om een lang verhaal kort te maken een trombose vanaf de elleboog tot aan mijn schouder. 
Volgens de radioloog nog net op tijd erbij, scan in, echo gemaakt allerlei bloed onderzoeken verder mocht ik naar huis.

Minimaal 3 maanden aan de bloed verdunners, nu een kous om de arm, morgen terug naar ziekenhuis om de arm te laten inzwachtelen. Daarna een aangepaste kous voor 6 tot 12 maanden. En tussentijds bloed prikken. 
Ik baal als een stekker. Normaal praat ik nooit O snel slecht over een arts. En heb dagen geleden al foto’s van m’n dikke en roder wordende arm gestuurd, zijn antwoord; korset om en gaat na een paar weken vanzelf over. En bedankt, denkt dat iedereen de gevaren wel kent als je wr niet op tijd bij bent. Ieder andere chirurg zou meteen z’n patiënt moeten laten komen, en vooral na een operatie met deze klachten. Ik ga me eens bedenken hoe ik dit aan ga pakken. Dus lieve dames vertrouw je iets niet, ga op je eigen gevoel af en voel

je geen zeur. Nogmaals bedankt voor jullie lieve reacties. Dikke knuffel 

 

Jeetje wat erg! enig idee hoe zoiets kan komen? en die arts, had je die al eerder ook gehad? jij kon hem toch appen? pfff. Nou ben benieuwd wat je hiermee zou kunnen! zit hij niet bij een kliniek die je dan aansprakelijk kan stellen of iets? ik roep ook maar wat hoor, echt geen idee. 
Ik wens je wel heel veel beterschap! 🍀🍀🍀🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.