Ga naar inhoud

Gezocht voor een artikel: een vrouw die borstimplantaten gaat nemen


Emma C

Aanbevolen berichten

Dag leden van het Borstenforum, 

 

Zal me even voorstellen: Ik ben Emma, journalist bij de Volkskrant en ik ben momenteel bezig met een groot artikel over borstimplantaten. Ze zijn de afgelopen tijd vrij vaak negatief in het nieuws geweest, maar ik zou de blik graag iets breder trekken en zo kwam ik op dit forum terecht. Ik wil graag de vraag beantwoorden: waarom kiezen veel vrouwen alsnog voor borstimplantaten? 

 

Ik ben op zoek naar een vrouw die ik van dichtbij kan volgen bij haar keuze om implantaten te nemen, dus vanaf de voorbereiding tot na de uiteindelijke ingreep. Ik zoek dus iemand die het belangrijk en leuk vindt om te laten zien hoe zoiets eraan toe gaat: waarom je hiervoor kiest, wat de overwegingen zijn het wel of niet te doen, hoe de voorlichting is bij de chirurg, en of je uiteindelijk blij bent met de keuze. (Voor de duidelijkheid: hier staan in principe geen foto's bij) Het wordt echt een persoonlijk en uitgebreid verslag waarvoor we elkaar meerdere keren zouden spreken. Het verhaal wordt gepaard aan het verhaal van een vrouw die haar implantaten juist laat verwijderen. 

 

Klinkt dit als iets voor jou, dan kun je mij een berichtje sturen op emma.curvers@volkskrant.nl. We kunnen natuurlijk altijd eerst even bellen om te kijken om kennis te maken. 

 

Vriendelijke groetjes, 

Emma Curvers 

De Volkskrant. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Jenster zei:

Oeh.....dat weet ik niet. Ik heb namelijk ervoor gekozen mijn vergroting (vooralsnog) in de anonimiteit te houden. Dan is dit wel een groot contrast 😊.

Haha.. @Jenster, dat is zeker het tegenovergestelde! Denk daar maar goed over na! Jij kunt het zeker erg goed verwoorden, maar het is niet niks!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.