Ga naar inhoud

2 weken po


Aanbevolen berichten

Hi dames,

Bij deze mijn eerste topic. Het was afgelopen woensdag 2 weken geleden dat ik onder het mes ging bij kliniek Heyendael. Ondanks ik ze altijd mag bellen vind ik het fijn om jullie ervaringen te horen. 
Het valt me allemaal mee hoe het is gegaan qua pijn etc.. of nouja, dit komt eigenlijk met ups en downs. Ik ben rechtshandig en heb daarom het idee dat daarom de prothese aan die kant hoger zit en waarschijnlijk nog vol vocht. Al is dat niet echt te zien/voelen. Ik voel en zie de prothese aan die kant zitten en die aan de linkerkant is al zo mooi gezakt en naar mijn idee (ook al is dat natuurlijk niet zo) op zijn plaats. Ik ben helemaal verliefd op de linker. De rechter staat nog strakker en oogt kleiner. Hoe zijn jullie ervaringen hiermee? De ene keer voel ik de implantaat heel goed en de andere keer voelt het lekker zacht. 
Ook heb ik enorme last van mijn tepels.. deze zijn zooo gevoelig hahaha. Man, ik durf ze soms niet eens los te laten..

 

 

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi, nog een berichtje... leuk, wij zijn op dezelfde dag geopereerd. Ik heb wel veel pijn gehad en nog steeds ben ik echt niet pijnvrij. M'n borsten genezen aan beide kanten hetzelfde, tenminste, zo lijkt het. Maar zijn aan beide kanten wel nog erg hard. Ik vind m'n huid op sommige plekken ook super gevoelig; soms word ik ook naar van de strakke sport bh die erover heen schuurt. Dan ben ik blij als de bh even uit is. Maar na het douchen en afdrogen voelt het ook weer heel veilig om ze in m'n sport bh veilig weg te stoppen 😄

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Lzjb

 

Ik ben aanstaande maandag 2 weken po. 
Ik heb 3 mei een borstvergroting gekregen. 425cc mentor round, high profile xtra
Uitgevoerd door dr. Fresow van de Klaverklinieken in kliniek Heijendaal. Dit was voor mij ideaal want woon hier 15 autominuten vandaan. 
De eerste dagen kon ik bijna niets. Wanneer ik een beetje onderuit was gezakt had ik hulp nodig met rechtop komen. 
De nachten vind ik nog steeds het minst prettig. Ik probeer er het beste van te maken maar is niet altijd makkelijk. Gelukkig kan ik tegen weinig slaap maar mn lichaam heeft rust voor herstel nodig. 
Na een paar dagen merkte ik dat ik mijn rechterarm minder goed kon bewegen. Deze moest ik steeds ondersteunen bij wat ik deed. Links daarentegen kon ik alles mee doen. 
Dit verdoofde gevoel ging gelukkig na een paar dagen weer weg. Sinds een paar dagen maak ik ook geen gebruik meer van paracetamol. 
Mijn boobies lijken aan beide kanten hetzelfde te genezen. Die gevoeligheid in de tepels herken ik we heel erg goed. 
 

Wat ik heel lastig vind is wat ik nou wel en niet mag... ze hebben aangegeven de eerste 2 weken heel rustig aan te doen, niet te bukken en je ellebogen niet boven je schouders uit te laten komen maar wat voor de een rustig aan doen is kan voor de ander al heel veel zijn. En aangezien ik niet veel pijn ervaar wil ik gauw “teveel”. Dinsdag maar eens vragen aan de pc tijdens de controle. Als het goed is halen ze dan de pleisters eraf en de knoopjes van de hechtingen knippen ze dan door. 
 

Al met al sta ik er niet negatief in. Geduld blijft het toverwoord! 
Mocht je een album hebben... mag ik meekijken? 
 

groetjes!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Von5385 zei:

Hoi @Lzjb

 

Ik ben aanstaande maandag 2 weken po. 
Ik heb 3 mei een borstvergroting gekregen. 425cc mentor round, high profile xtra
Uitgevoerd door dr. Fresow van de Klaverklinieken in kliniek Heijendaal. Dit was voor mij ideaal want woon hier 15 autominuten vandaan. 
De eerste dagen kon ik bijna niets. Wanneer ik een beetje onderuit was gezakt had ik hulp nodig met rechtop komen. 
De nachten vind ik nog steeds het minst prettig. Ik probeer er het beste van te maken maar is niet altijd makkelijk. Gelukkig kan ik tegen weinig slaap maar mn lichaam heeft rust voor herstel nodig. 
Na een paar dagen merkte ik dat ik mijn rechterarm minder goed kon bewegen. Deze moest ik steeds ondersteunen bij wat ik deed. Links daarentegen kon ik alles mee doen. 
Dit verdoofde gevoel ging gelukkig na een paar dagen weer weg. Sinds een paar dagen maak ik ook geen gebruik meer van paracetamol. 
Mijn boobies lijken aan beide kanten hetzelfde te genezen. Die gevoeligheid in de tepels herken ik we heel erg goed. 
 

Wat ik heel lastig vind is wat ik nou wel en niet mag... ze hebben aangegeven de eerste 2 weken heel rustig aan te doen, niet te bukken en je ellebogen niet boven je schouders uit te laten komen maar wat voor de een rustig aan doen is kan voor de ander al heel veel zijn. En aangezien ik niet veel pijn ervaar wil ik gauw “teveel”. Dinsdag maar eens vragen aan de pc tijdens de controle. Als het goed is halen ze dan de pleisters eraf en de knoopjes van de hechtingen knippen ze dan door. 
 

Al met al sta ik er niet negatief in. Geduld blijft het toverwoord! 
Mocht je een album hebben... mag ik meekijken? 
 

groetjes!! 

Hoi @Lzjb, welkom hier. 
Ik ben as woensdag twee weken po. 
Pijn is goed te houden. Vooral nog wat last van mijn borsten onder mijn oksels en de spieren die daar lopen. 
Mijn borsten beginnen aan de bovenkant wat zachter te worden. Ze genezen niet tegelijk. Mijn linker is iets meer gezakt dan de rechter en die is ook iets zachter. Rechter is flink blauw wat weg begint te trekken. 
Ik voel zachtjes aan de borsten en dan voel ik aan de zijkant-buitenkant iets een verdikking zitten. Weet niet of dat de protheses zijn, of zwelling. 
Ik vind rust houden ook heel lastig. Ik doe al van alles en waarschijnlijk te veel. Huishouden doe ik niet (dat vind ik dan niet zo erg), maar ook til ik niet en houd ik mijn armen laag. 
Over het slapen ga ik het maar niet hebben, dat staat hierboven beschreven 😥
Al met al begin ik steeds blijer te worden met mijn nieuwe borsten. 😀

Mag ik ook meekijken in jouw album als die al hebt?

Geoetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze foto is van 6 mei.. zoals je kunt zien is de linker implantaat op de foto nog hoger. Vind het best bizar dat deze het ene moment keihard is en ik hem kan zien zitten en voelen, andere moment zit ie mooi op zn plaats. Herkenbaar?

 

ik heb trouwens 345 anatomisch geplaatst! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uur geleden, Von5385 zei:

Hoi @Lzjb

 

Ik ben aanstaande maandag 2 weken po. 
Ik heb 3 mei een borstvergroting gekregen. 425cc mentor round, high profile xtra
Uitgevoerd door dr. Fresow van de Klaverklinieken in kliniek Heijendaal. Dit was voor mij ideaal want woon hier 15 autominuten vandaan. 
De eerste dagen kon ik bijna niets. Wanneer ik een beetje onderuit was gezakt had ik hulp nodig met rechtop komen. 
De nachten vind ik nog steeds het minst prettig. Ik probeer er het beste van te maken maar is niet altijd makkelijk. Gelukkig kan ik tegen weinig slaap maar mn lichaam heeft rust voor herstel nodig. 
Na een paar dagen merkte ik dat ik mijn rechterarm minder goed kon bewegen. Deze moest ik steeds ondersteunen bij wat ik deed. Links daarentegen kon ik alles mee doen. 
Dit verdoofde gevoel ging gelukkig na een paar dagen weer weg. Sinds een paar dagen maak ik ook geen gebruik meer van paracetamol. 
Mijn boobies lijken aan beide kanten hetzelfde te genezen. Die gevoeligheid in de tepels herken ik we heel erg goed. 
 

Wat ik heel lastig vind is wat ik nou wel en niet mag... ze hebben aangegeven de eerste 2 weken heel rustig aan te doen, niet te bukken en je ellebogen niet boven je schouders uit te laten komen maar wat voor de een rustig aan doen is kan voor de ander al heel veel zijn. En aangezien ik niet veel pijn ervaar wil ik gauw “teveel”. Dinsdag maar eens vragen aan de pc tijdens de controle. Als het goed is halen ze dan de pleisters eraf en de knoopjes van de hechtingen knippen ze dan door. 
 

Al met al sta ik er niet negatief in. Geduld blijft het toverwoord! 
Mocht je een album hebben... mag ik meekijken? 
 

groetjes!! 

Leuk om je ervaring te lezen! 
Oh zo herkenbaar in hoeverre je dingen kunt gaan ondernemen. Dat is iets waar ik me het meest zorgen om maak. Ik ben veelte druk en wil al veelte veel.. vooral omdat het zo vervelend is om afhankelijk van anderen te zijn, probeer ik heel eigenwijs toch veel zelf te doen.

ik heb hieronder in m’n topic een foto gepost van 6 mei. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden, Diana75 zei:

Hoi @Lzjb, welkom hier. 
Ik ben as woensdag twee weken po. 
Pijn is goed te houden. Vooral nog wat last van mijn borsten onder mijn oksels en de spieren die daar lopen. 
Mijn borsten beginnen aan de bovenkant wat zachter te worden. Ze genezen niet tegelijk. Mijn linker is iets meer gezakt dan de rechter en die is ook iets zachter. Rechter is flink blauw wat weg begint te trekken. 
Ik voel zachtjes aan de borsten en dan voel ik aan de zijkant-buitenkant iets een verdikking zitten. Weet niet of dat de protheses zijn, of zwelling. 
Ik vind rust houden ook heel lastig. Ik doe al van alles en waarschijnlijk te veel. Huishouden doe ik niet (dat vind ik dan niet zo erg), maar ook til ik niet en houd ik mijn armen laag. 
Over het slapen ga ik het maar niet hebben, dat staat hierboven beschreven 😥
Al met al begin ik steeds blijer te worden met mijn nieuwe borsten. 😀

Mag ik ook meekijken in jouw album als die al hebt?

Geoetjes

Leuk om je ervaring te lezen. Fijn dat het allemaal goed gaat. Ik mag ook echt niet klagen qua pijn gelukkig. Had het allemaal erger verwacht. Kan alleen niet wachten om die verschrikkelijk sport bh straks af te mogen doen en m’n nieuwe vriendinnen los mogen .
Ik heb in deze topic een foto gepost van 6 mei. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Lzjb zei:

Deze foto is van 6 mei.. zoals je kunt zien is de linker implantaat op de foto nog hoger. Vind het best bizar dat deze het ene moment keihard is en ik hem kan zien zitten en voelen, andere moment zit ie mooi op zn plaats. Herkenbaar?

 

ik heb trouwens 345 anatomisch geplaatst! 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

@Lzjb, ziet er al mooi uit vind ik. Je ziet inderdaad dat de ene nog wat hoger zit dan de ander, maar dat komt vanzelf goed!

Ze zullen steeds zachter worden en verder gaan zakken!

Zijn ze dual plane geplaatst?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Diana75 zei:

@Lzjb, ziet er al mooi uit vind ik. Je ziet inderdaad dat de ene nog wat hoger zit dan de ander, maar dat komt vanzelf goed!

Ze zullen steeds zachter worden en verder gaan zakken!

Zijn ze dual plane geplaatst?

 

Dank je wel! Ik heb nu even geen foto maar in de tussentijd zijn ze natuurlijk al weer wat veranderd. Ben er al echt heel blij mee. 
Ze zijn idd dual plane geplaatst!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.