Ga naar inhoud

Borstprothese Verwijderen!


Aanbevolen berichten

Hallo dames, ik wil mijn borstprothese die ik al Siens 2016 in heb verwijderen! Ik zoek een goede chirurg hiervoor. Hebben jullie iemand waarbij jullie goede ervaringen mee hadden. Ik wil na het verwijderen geen nieuwe inplantaten en ook geen borstlift! Wil gewoon mijn gezond lijf terug 😢 iemand tips voor me welke chirurg hier goed in is?  

  • Upvote 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Nathalie21 zei:

Hallo dames, ik wil mijn borstprothese die ik al Siens 2016 in heb verwijderen! Ik zoek een goede chirurg hiervoor. Hebben jullie iemand waarbij jullie goede ervaringen mee hadden. Ik wil na het verwijderen geen nieuwe inplantaten en ook geen borstlift! Wil gewoon mijn gezond lijf terug 😢 iemand tips voor me welke chirurg hier goed in is?  

Hoi hoi

Je zou eens een afspraak kunnen maken bij dr. van Selms. Hij is een zeer ervaren pc, met ook veel ervaring in het verwijderen en/of wisselen van borstimplantaten.

Zover ik weet, werkt hij op het moment alleen in het Jan van Goyen, in Amsterdam, maar misschien dat google meer weet.

Succes!!

 

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-4-2021 om 19:00, Nathalie21 zei:

 Ik wil na het verwijderen geen nieuwe inplantaten en ook geen borstlift! Wil gewoon mijn gezond lijf terug 😢 iemand tips voor me welke chirurg hier goed in is?  

 

Spannend! Heb deze keuze zelf ook gemaakt, wil niks nieuws erin en ook geen lift en dat soort dingen. 
Ik word 25 mei geholpen door dr. Koopman via Bey clinics. 

 

Ben benieuwd hoe jouw proces gaat verlopen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.