Ga naar inhoud

Mima : 16 december 2021 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Lieve borsten,

 

Alhoewel, ik een godsvermogen heb uitgegeven aan jullie vriendinnen. Maar nooit echt tevreden was met het resultaat, zeg ik jullie vaarwel.

 

Jullie hebben mij langzaamaan ziek gemaakt, ik dacht dat het gewoon mijn lichaam was die wat ouder aan het worden is. Maar eigenlijk zijn jullie mij langzaamaan aan het vergiftigen. Alle pijntjes die ik ervaarde, de benauwdheid, de rare klachten, constant naar de dokter gaan voor bloed testen. Kwam ik uit bij een documentaire, ik dacht leuk boobbbiess, maar wat heeft "Moordtieten" mijn ogen geopend, ik heb eigenlijk gehuild en ervaarde enorm veel stress, instantly, hoe moet ik weer leven zonder grote borsten, 70E. Ik moet leven met een kleine 70A. 

 

Ik vind het een vreselijke gedachten, maar als ik mijn klachten oplost, waarom ook niet. Het meeste waar ik bang voor ben is dat mensen mij zien als een platte surfplank, mij niet aantrekkelijk vinden, en mij uit gaan lachen. Maar realistisch gezien is dat gebeurt en het gebeurt niet meer je wordt niet meer gepest, je bent een knappe mooie jonge vrouw. Alhoewel ik bang ben voor het resultaat (zou graag explanation foto's zien) en bang ben voor enorm kleine hangende borsten. Is het denk ik wel beter. Want ik heb geen energie, en ben het zat.

 

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje! Wat een beslissing! Ik heb dat programma ook gezien en dat terwijl ik nog op de wachtlijst stond. Ze zitten er bij mij net in maar belangrijk is inderdaad, dat je je lichaam in de gaten houdt. 
moedig besluit! Helemaal met het idee dat het leeg achterblijft. Heb je ook niet voor een optie met andere vulling nagedacht? Heel veel sterkte en succes ook met deze weg! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, LadiDi zei:

Heb je ook niet voor een optie met andere vulling nagedacht? 

Ik heb zeker voor een andere optie na zitten denken, ik dacht aan monobloc. Maar het probleem daarvan is dat de omhulsel van het implantaat ook van siliconen is en de inhoud wel van zoutwateroplossing. Dus dan ben ik bang dat ik niet van mijn klachten af ga komen.

 

:(

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

 

Ik vind het heel moedig van je. 
Heb net even naar je foto’s gekeken. En ook naar je voor situatie. Is heel erg vergelijkbaar met dat van mij. 
Wat jammer dat je nooit echt tevreden was met het resultaat. 
Ik wil je veel succes wensen, hopelijk kom je na de verwijdering van de protheses van je klachten af. 
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een heftig verhaal! En super stoer dat je wederom voor jezelf kiest! Wat verdrietig dat je nooit echt gelukkig was met het resultaat. Ik hoop dat de explantatie de klachten omkeert en dat je weer vol van het leven kunt genieten! Veel sterkte!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sterkte! Heb je al een operatie gepland staan? 
Moeilijke keuze en stoer dat je zo snel de knoop doorgehakt hebt 

Ik hoop dat je klachten snel afnemen 

 

Ik begrijp dat je niet voor een alternatief gaat. gevoelsmatig is het fijn dat je niet je borsten kwijt bent, maar er blijft een lichaamsvreemd object waar het lichaam op reageert.
 

gelukkig wordt het wel erkent en herken je de klachten zodat je actie kunt ondernemen 😘

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat enorm dapper van je en wat een moeilijk besluit moet dit zijn. 
In februari twijfelde je nog over een wissel waar je voor ging sparen omdat je niet helemaal tevreden was. Een wissel wordt het dus niet. Dat moet moeilijk zijn voor je. Vanaf wanneer heb je klachten gekregen? Hoop dat je een goede arts vindt die je borsten ook in een kleinere cup heel erg mooi maakt en dat je dan gauw van je klachten af bent. Succes en sterkte  x

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Noor45 zei:

 . Vanaf wanneer heb je klachten gekregen? 

 Dat ging heel geleidelijk en kan niet meer voor me halen wanneer ik bepaalde symptomen kreeg. Het afgelopen half jaar merkte ik echt dat ik veel vergat, slechte concentratie en niet op woorden kunnen komen. Ook was ik regelmatiger meer angstig en sinds een jaar of twee is mijn libido met 70% afgenomen.  Mijn huis heeft ook een opdonder gehad, heel bleek, veel jeuk op m'n huid en is mijn schaamstreek ook donkerder geworden.

Ik ben nu ook een half jaar enorm moe en heb weinig put om iets te ondernemen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Frukje zei:

Sterkte! Heb je al een operatie gepland staan? 
 

Ik heb mezelf voorgenomen om heel veel naar consults te gaan, met verschillende artsen. Zelf moet ik me er zelf erg op voorbereiden, metaal voornamelijk. 

 

Ik wil ze het liefste in juli eruit, maar dat is impulsief. Eerst onderzoek doen naar goede artsen die mijn kleine borsten mooi kan maken. Diana gabriels was een impuls geweest, goedkoop is duurkoop. Vandaar mijn aandacht ervoor. Ik wil ze na september eruit laten halen. Ik weet zeker dat ik er naartoe moet werken.

 

Het is niet zomaar wat, borsten zijn zo mooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Jenster zei:

Ik hoop dat de explantatie de klachten omkeert en dat je weer vol van het leven kunt genieten! Veel sterkte!

 

Dankjewel ❤️ ik zal naderhand een topic maken, ook voor steun, want waarschijnlijk ga ik dat nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

First of all, im so sorry you have to deal with such a difficult situation. I havent had my Surgery yet but i have struggled with some Immunesystem-related Illnesses in the past that have been very hard to handle (they were also very hard to diagnose). I am very curious what kind of Doctors you have visited yet and if you did any blood-tests / checked your Mineral/Vitamin Levels. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-6-2021 om 02:39, Christa88 zei:

I am very curious what kind of Doctors you have visited yet and if you did any blood-tests / checked your Mineral/Vitamin Levels. 

Hi Christa,

 

First of all, I do not advise you to take Breast implants because you used to suffer with immune system-illnesses. Your health is more important than beautiful, perky boobs!

 

I have had regular blood tests, for my thyroid, and several mineral/vitamin levels. Unfortunately, nothing meaningful came out of that.

 

I haven't visited plastic surgeons yet. But I'll get to work on this soon! Check this YouTube Channel https://youtu.be/hdrnkhiNF6M

 

Love 💕

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Ik bedacht me nog iets.......heb je overwogen een platinumtest van je haar te doen? Dan weet je met veel meer zekerheid dat je klachten siliconen gerelateerd zijn......want stel nou......dat er geen verhoging gemeten wordt......zou je dan nog steeds je implantaten laten verwijderen? En zo'n test is sneller te doen (en ook goedkoper) dan je implantaten verwijderen.....zo maar een gedachte, misschien kan het je ondersteunen. Heb het zo met je te doen.......😘

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Is even een tijdje geleden dat ik hier heb geschreven. Ik had een topic gemaakt over het explanteren van mijn siliconen borstimplantaten. Dat, omdat ik dus last heb van BII (Breast implant illness) 

 

Uiteraard, heeft mijn plastisch chirurg daar niks over gezegd. Als het aan haar lag, kon ik mijn implantaten mijn hele leven in mijn lichaam houden, maar om voor het mooie een keer te veranderen. Afine, ander verhaal.

 

Ik heb mijn boobs dus laten explanteren, een aantal vriendinnen vroegen, vind je dat niet jammer? Nou meiden, nee, mijn mental health is zwaar achter uit gegaan. Kon niet eens meer normaal uit eten, omdat ik gewoon misselijk wordt van alles. Constant brainfog gewrichtspijn oorsuizen slecht zicht een druk op mijn hoofd.

 

Be aware, please please please! Voor breast implant illness. Ik ben er zelf achter gekomen door een documentaire ‘moordtieten’ klonk interessant en dacht, joh ik ga lekker kijken, ik heb gejankt! Zo, fucking, veel, herkenbaar! 

 

Dit is mijn borst nu, ik heb nog nooit zoveel van mijn borst gehouden als ervoor. Ze zijn nu al mooi! 

 

Beetje gek dat sneetje onder aan m'n littekentje, dus daar ga ik voor bellen.

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-7-2021 om 14:28, Jenster zei:

Wat ik me nog zat te bedenken.......is het voor jou mss een optie de siliconen implantaten te vervangen mbv lipofilling? Dan ga je iig niet meer terug naar je voorsituatie.

 

Hey meis, lees het nu pas, zit er niet vaak op hahah. Ik heb ze afgelopen donderdag laten verwijderen en lipo was helemaal niet te doen bij mij, ik heb dus geen ver voor een volle C cup.

 

Het valt mij eigenlijk REUZE mee, ik ben erg dankbaar dat ik dit heb gedaan. Al is de detox, schijnt zwaar te zijn en ja, ik merk het nu ook 😔 extra erg, dat vanwege dus de toxiciteit in de implantaten (waar ik dus niet tegen kon/kan)

 

Bedankt voor het meedenken!

 

X Mima

 

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Desert-Rose zei:

@Mima

 

Heb even je topics samengevoegd, zo heb je alles op 1 plek staan, dit is handiger, aangezien beide topics over hetzelfde item gaan.

Verdere updates kun je dus nu in dit topic plaatsen.

 

groetjes 

 

Ah, vandaar dat ik dacht dat die weg was gehaald @best_boobie excuus BB.

 

door Dr van Selms in het Jan van Goyen

op 16 december!

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Mima zei:

 

Ah, vandaar dat ik dacht dat die weg was gehaald @best_boobie excuus BB.

 

door Dr van Selms in het Jan van Goyen

op 16 december!

Ik heb je titel aangepast. 

Excuses geaccepteerd :35:

 

Nu je een operatieverslagtopic hebt met officiële titel, kun je je verslag ook plaatsen. Ik zag tot nu toe alleen maar hier en daar iets staan, en daar heb ik op gereageerd, omdat bangmakerij niet getolereerd kan worden. Een verslag op basis van feiten is, zoals je in de regels hebt kunnen lezen, gewoon toegestaan. We hebben graag dat meiden hun ervaring mbt hun prothesen delen, maar dan wel op de juiste manier. 

 

Xx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hey @Mima

Wat heftig om te lezen dat jij ook zoveel klachten hebt gekregen van je borstimplantaten.. Ik ben heel benieuwd hoe het nu inmiddels gaat met je klachten. Voel je je weer helemaal als jezelf? Ik heb sinds 3 jaar borstimplantaten en ik heb sinds 2 jaar geleden ook veel klachten gekregen. Dacht niet gelijk aan de implantaten. Ik word 4 mei eindelijk geopereerd om die giftige dingen uit me lijf te halen. Kan echt niet wachten om me weer fit te voelen. Ik ben 24, maar ik voel me al 2 jaar als een vrouw van 70 :(  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.