Jump to content

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Ik heb vandaag een consult gehad bij Wouter van der Pot voor een prothesewissel. Ik zit nu op 350cc mentor. Hij raad mij motiva 625 full aan (14cm breed) of 725 corsé (13,5 cm breed). Ik vind het erg groot klinken en twijfel tussen deze 2 maten. Heeft er iemand ervaring met een soortgelijke wissel?

bedankt alvast!

Klinkt idd groot. ik ben niet zo thuis in de protheses, maar breedte is ook een belangrijk aspect

Volg je Wouter vd Pot op insta? Daar legt hij t ook uit

Hoe was t consult? Ik heb in mei eindelijk een afspraak!

Klinkt idd groot. ik ben niet zo thuis in de protheses, maar breedte is ook een belangrijk aspect

18 uur geleden, Frukje zei:

Ja klopt hoor, ik moet vrij breed, waardoor het aantal cc al veel meer is. Ik wil ook wat boller, dus dat is dubbelop. Bij 625 zou ik op 14cm zitten en bij 725 op 13,5 (14cm zou te zwaar worden, namelijk 825 en dan is de vraag hoe lang het mooi blijft).

Consult ging wel vrij snel, maar hij gaf alle ruimte om vragen te stellen en liet ook voorbeelden zien van hoe bepaald aantal cc's eruit zagen bij vrouwen. Ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij. Succes in mei!

17 uur geleden, twinkeltjee zei:

Hey ik ben 2 weken geleden geopereerd, van 300 cc mentor naar 700 cc full motiva gegaan. 
ben er erg blij mee! 

Wat fijn dat je blij bent! Hoe breed zijn ze? En heb je foto's? 

Hoe voel je je nu? 

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.