Ga naar inhoud

Kverhage : 24 maart 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jaaa daar is ze weer!!!❤️ Oooh die stomme dip!!! Ik heb er ook met vlagen enorme last van. Nou ik heb weer een mooie term voor je het blijkt dat we last hebben van zogeheten boobgreed. Je moet het maar eens googelen schijnt echt dat een mega groot gedeelte van de vrouwen dus wenste dat ze groter was gegaan. Ik heb het zelf ook. Zat al stiekem te bedenken wanneer ik weer overnieuw zal gaan heeeeeuuul irritant.
ze gaan er inderdaad vind ik ook anders uitzien. maar wel veel meer tiet aan de onderkant meer natuurlijker zeg maar. Als blijven het bij mij flinke ballen op m’n lijf. Ik heb 100 procent gevuld dus ik denk dat dat daar ook aan bijdraagd. 

Wat mij helpt is dus m’n rekening plunderen en bh’s kopen. Want in een sport bh lijk ik dus zo plat als een plank en daar baal ik van maar met bh is het wat ik wil.  Mijn volgende missie is om een mooie bh met een klein beetje push up te vinden. Maar dat word lastig ik heb 75f en push ups vallen klein die ik dan gevonden heb. Of 80e red ik ook wel. Die bralette😂 ze wil ff een cup G in een m proppen wat zullen ze het benauwd gehad hebben😂😂 ben benieuwd naar je foto’s! Ik zal zaterdag ff uploaden. Meid kop op! Ze zijn big and beautifull en straks op feestjes in mooie bh’s mep je iedereen knock-out op de dansvloer 🥳🥳🥳🥳

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia ooooh erg he, ik had die term ook al gelezen van te voren, ben dan blij dat ik iig wel voor maximaal ben gegaan meteen. Maar misschien dat ik ook wel een keer richting de 800 ga.. we gaan het zien😂 Ik heb geen idee hoeveel die van mij gevuld zijn eigenlijk, ik heb wel de meest gevulde variant van mentor als ik het goed heb, de high profile. Ze worden wel steeds zachter bij mij, kan ze alleen nog niet bij elkaar duwen oid, zitten ze echt nog te vast voor haha. whahaha ja ik dacht wie weet zit de M wel heel mooi dat alles bij elkaar gaat, waren ze idd niet blij mee whaha. Bij de L puilde de zijkanten er ook nog uit, ben benieuwd hoe de XL gaat zitten. Al heb ik nu mijn PO bh nog aan, voelt wel een soort van veilig? Ik ben ook naar de zonnebank geweest vandaag!! Oh wat was dat fijn, had mijn littekens afgeplakt met een wc papiertje en aluminium folie, had dat ergens gelezen op het forum. Mijn andere foto's zijn er nog niet afgehaald, dus even afwachten dan kan ik posten wohooo. Ik kan die bikini foto wel even posten hier, dan zijn ze toch bedekt! Ga ik na dit bericht even doen via mijn telefoon

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage ik schiet een beetje in de lach zie het helemaal voor me jij over die hobbels met je boobs op je scooter🤭 wat een mooie bikini!! Mijn tepels zijn vanaf het begin gevoelig en onderin een beetje doof nog. Ach we moeten maar gewoon veel shoppen dat werkt altijd goed😆 💪🏼

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage oooh hele mooie bikini!!!!

en wat lekker zonnebank omg ik wil ook!!! Goed dat je je littekens hebt ingepakt. Heb ik bij m’n eerste vergroting echt lang gedaan ook.  Ik ben zaterdag zes weken post op officieel natuurlijk de normale bh start maar moet nog vier weken van m’n pc sport bh aan. Zondag doe ik wel ff paar uurtjes op terras m’n smokkel bh aan🤪 zonder beugels hoor maar ff voor de leuk. Ik heb ook echt serieuze aanvallen van dat stomme boob greed en ik ook weet zeker dat ik ooit nog eens zal gaan en dan idd voor 850 en mischien nog wel groter dan ga. Maar voor nu parkeer ik het! En ga ik ze zeker een kans geven! Ik nu slapen laat klaar met werken vandaag!! Ik post zaterdag ff m’n tetten! Trusten!
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage gek ik had je forum eerder nog niet gelezen. Heel herkenbaar dus je dips! En wat tof je bikini!! Gek he dat je dan een e cup hebt en denkt....had best groter gemogen. Maar die term die @Jill olivia erin gooit is erg helpend om meer over te lezen!! Ik vind ze in ieder geval super mooi bij jou!! Mooi vol en zien er niet meer keihard uit, maar dat voel jij natuurlijk het beste! Nog even en we genieten met z'n allen van mooie lingerie en ook al zien anderen het niet, wij weten wat er onder zit en voelen ons mega trots!

 

En thanks ook voor je tip voor de zonnebank! Die hou ik in gedachte!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.