Ga naar inhoud

Kverhage : 24 maart 2021 : Dr. Bakker : Boerhaave


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zal mij even kort voorstellen. Ik ben 27 jaar en wil al een aantal jaar graag een borstvergroting. Ik ben 1,78 en weeg op dit moment rond de 70 kg, het is de bedoeling dat dit weer naar 65 gaat. Ik lees al lang mee met het forum en heb een paar weken geleden mijn operatie datum voor de 2e keer vast gezet, de eerste kon destijds helaas niet doorgaan en was destijds bij Dr. Bakker in het Boerhaave, nu opnieuw bij Dr. van der Weij in het Boerhaave. Doordat ik eerder een operatie datum had staan mocht mijn nieuwe pasconsult tegelijk met mijn operatie worden afgesproken. Er was toen sneller plek bij Dr. van der Weij, wat mij toen niet zoveel uitmaakte aangezien ik over beide artsen alleen maar goede verhalen heb gelezen, als ik dan nog wel even opnieuw kon passen. Nu heb ik vandaag mijn consult gehad met Dr. van der Weij en ben ik erg in de war, mede omdat er bij het meten, de keuze voor of achter de spier en het aantal cc's nogal verschilde met mijn eerdere consult bij Dr. Bakker. Nu vertrouw ik beide artsen op hun kundigheid, maar ben nu wel onzeker over hoe het zo verschillend kan zijn en ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie mening hier over, ook omdat mijn operatie datum al staat voor a.s. vrijdag. 

Destijds bij Dr. Bakker was mijn borstbreedte 12,5 cm, was zijn advies om dual plane te doen en wij hadden gekozen voor R 515 cc, L 470 cc Mentor rond HP. Dit was ook het maximale aantal cc's wat er in kon. Ik was toen rond de 65 kg.

Nu bij Dr. van der Weij was mijn borstbreedte 15 cm, was mijn pinch 4,9 en gaf hij aan makkelijk voor de spier te kunnen en was heel erg verbaasd waarom Dr. Bakker voor dual plane had gekozen en was mijn max. cc's nu 570 Mentor rond HP en wou hetzelfde aantal cc's in beide borsten doen omdat mijn verschil minimaal was en ik anders juist erger verschil kon krijgen.

Toen ik aangaf dat dat wel erg verschillend was met Dr. Bakker kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord. Wel zei hij dat de borstbreedte niks uit maakte met gewichtsveranderingen en hij zei dat ik dan wel erg veranderd moet zijn in 1,5 jaar tijd. Nu ben ik blij met meer cc's en vond ik de andere uitkomsten niet persee negatief, maar vraag ik mij wel af hoe dat zo verschillend kan zijn? En is het niet zo dat bij voor de spier je huid makkelijker uitrekt en ik na een eventuele zwangerschap erge hangborsten krijg? Ik heb net toch ook voor de zekerheid de kliniek gebeld en even voorgelegd dat ik wat onzeker ben na dit consult, de receptie kon mij ook niet meer vertellen en vroeg of ik anders nog een kort telefonisch consult wou met Dr. Bakker om dit voor te leggen, nu word ik a.s dinsdag gebeld door Dr. Bakker. Ik ga er van uit dat ik mij druk maak om niks, maar ben wel benieuwd naar jullie mening en hoor die graag.. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

14 uur geleden, kverhage zei:

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en zal mij even kort voorstellen. Ik ben 27 jaar en wil al een aantal jaar graag een borstvergroting. Ik ben 1,78 en weeg op dit moment rond de 70 kg, het is de bedoeling dat dit weer naar 65 gaat. Ik lees al lang mee met het forum en heb een paar weken geleden mijn operatie datum voor de 2e keer vast gezet, de eerste kon destijds helaas niet doorgaan en was destijds bij Dr. Bakker in het Boerhaave, nu opnieuw bij Dr. van der Weij in het Boerhaave. Doordat ik eerder een operatie datum had staan mocht mijn nieuwe pasconsult tegelijk met mijn operatie worden afgesproken. Er was toen sneller plek bij Dr. van der Weij, wat mij toen niet zoveel uitmaakte aangezien ik over beide artsen alleen maar goede verhalen heb gelezen, als ik dan nog wel even opnieuw kon passen. Nu heb ik vandaag mijn consult gehad met Dr. van der Weij en ben ik erg in de war, mede omdat er bij het meten, de keuze voor of achter de spier en het aantal cc's nogal verschilde met mijn eerdere consult bij Dr. Bakker. Nu vertrouw ik beide artsen op hun kundigheid, maar ben nu wel onzeker over hoe het zo verschillend kan zijn en ben eigenlijk heel benieuwd naar jullie mening hier over, ook omdat mijn operatie datum al staat voor a.s. vrijdag. 

Destijds bij Dr. Bakker was mijn borstbreedte 12,5 cm, was zijn advies om dual plane te doen en wij hadden gekozen voor R 515 cc, L 470 cc Mentor rond HP. Dit was ook het maximale aantal cc's wat er in kon. Ik was toen rond de 65 kg.

Nu bij Dr. van der Weij was mijn borstbreedte 15 cm, was mijn pinch 4,9 en gaf hij aan makkelijk voor de spier te kunnen en was heel erg verbaasd waarom Dr. Bakker voor dual plane had gekozen en was mijn max. cc's nu 570 Mentor rond HP en wou hetzelfde aantal cc's in beide borsten doen omdat mijn verschil minimaal was en ik anders juist erger verschil kon krijgen.

Toen ik aangaf dat dat wel erg verschillend was met Dr. Bakker kreeg ik niet echt een duidelijk antwoord. Wel zei hij dat de borstbreedte niks uit maakte met gewichtsveranderingen en hij zei dat ik dan wel erg veranderd moet zijn in 1,5 jaar tijd. Nu ben ik blij met meer cc's en vond ik de andere uitkomsten niet persee negatief, maar vraag ik mij wel af hoe dat zo verschillend kan zijn? En is het niet zo dat bij voor de spier je huid makkelijker uitrekt en ik na een eventuele zwangerschap erge hangborsten krijg? Ik heb net toch ook voor de zekerheid de kliniek gebeld en even voorgelegd dat ik wat onzeker ben na dit consult, de receptie kon mij ook niet meer vertellen en vroeg of ik anders nog een kort telefonisch consult wou met Dr. Bakker om dit voor te leggen, nu word ik a.s dinsdag gebeld door Dr. Bakker. Ik ga er van uit dat ik mij druk maak om niks, maar ben wel benieuwd naar jullie mening en hoor die graag.. Liefs

Hi meis, wat betreft de verschillende adviezen kan ik niet zo veel oordelen. Wat ik wel weet is dat bij dual plane na zwangerschap je borst vgm minder gaat hangen dan bij voor de spier, maar je krijgt van dual plane dan wel zo een lange borst. Dat is in ieder geval wat ik in mijn omgeving heb gezien. Ik ben ook door van der Weij geopereerd en ben ontzettend tevreden. Zal je even toevoegen aan mijn album :) verder kan ik je niet echt helpen, wellicht dat iemand anders hier meer over weet. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom hier 🤗

Ik denk dat het goed is dat je een extra telefonisch consult hebt gevraagd. Hopelijk zal dat je meer duidelijkheid geven want ik kan je helaas geen advies hierin geven maar ik zou denk ik thuis, evt met hulp, zelf mijn borstbreedte opmeten om te kijken waar jij op uitkomt want vind het verschil nogal groot.

 

Ik ben begin dit jaar door dr. Van der Weij geopereerd, ook voor de spier en ben er heel blij mee! ☺️

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi. Ik begrijp je volledig. Ik word 28 april door vd Weij geopereerd en was ook volledig in de war van verschillende adviezen. Toch kies ik nu vol vertrouwen voor dr vd Weij. Leuk dat we ongeveer tegelijk aan de beurt zijn. Ik kijk er ondertussen erg naar uit. 😀

 

@lottejanna ik ben heel benieuwd hoe het bij jou geworden is. Mag ik je album ook misschien zien 😊?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen voor de reacties!

 

Ik heb vanochtend telefonisch contact gehad met Dr. Bakker, wat een ontzettend fijn gesprek was en heb toen besloten dat ik toch door hem geopereerd wil worden. Toen ik vroeg wanneer hij plek had vertelde hij mij dat hij net een bericht had gekregen dat er morgen een uitvaller was en ik evt morgen geopereerd zou kunnen worden door hem, dus ik was mega blij!!! Toen hebben wij voor vanmiddag 5 uur afgesproken om alles nog een keer te meten en het wordt nu toch dual plane, 620 cc en 570 cc rond hp.

 

Nu word ik dus morgen geopereerd, super spannend!!! Kan het nog niet helemaal beseffen want het ging ineens heel snel. Maar ik ben 100% blij met mijn keuze en voel mij er ook veel geruster op. 

 

(Moet mijn titel nu aangepast worden?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-3-2021 om 12:22, lottejanna zei:

Hi meis, wat betreft de verschillende adviezen kan ik niet zo veel oordelen. Wat ik wel weet is dat bij dual plane na zwangerschap je borst vgm minder gaat hangen dan bij voor de spier, maar je krijgt van dual plane dan wel zo een lange borst. Dat is in ieder geval wat ik in mijn omgeving heb gezien. Ik ben ook door van der Weij geopereerd en ben ontzettend tevreden. Zal je even toevoegen aan mijn album :) verder kan ik je niet echt helpen, wellicht dat iemand anders hier meer over weet. 

 

Dankjewel, wat een ontzettend mooie borsten heb je!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kverhage wauw! Dat is opeens snel gegaan! Fijn dat je zn goed gevoel hebt bij dr Bakker en door hem geopereerd wordt, het gaat vast prachtig worden🥰. Hou je ons op de hoogte?! Heel veel succes 🍀

 

@lottejanna zou ik ook in jouw album mogen spieken☺️? Ik wil deze week bellen voor een consult bij dr Bakker of dr vd Weij, maar twijfel erg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt iedereen voor de lieve reacties. De operatie is heel erg goed gegaan. Ik had van te voren aangegeven dat ik een pilletje voor de angst wou, dat is echt zeker een aanrader voor als je het ook zo spannend (zeg maar gerust eng haha) vindt als ik. Ik kreeg het pilletje bij mijn bed waar ik mij ook moest omkleden. Ik werd er een soort van dronken en suf van, het voelde heel prettig. Het personeel was ontzettend lief en heeft me er echt doorheen gesleept, op de operatie tafel had ik nog een paar tranen maar hun (en de geweldige Dr. Bakker) hebben mij zo goed begeleid dat ik lachend mijn narcose in ging. Ik werd ook heel rustig wakker, alsof ik uit een droom kwam en toen mijn ogen open deed. De pijn viel mij 100% mee, het was een soort spierpijn idee die continue aanhoudt aan de zijkant en bovenkant van mijn borsten. Er zat een verpleegkundige naast mij waar ik allemaal onzin tegen heb aangepraat haha. Ook liet ze mijn borsten zien (wohooo zijn flinke boobies) en daarna samen de bh aangedaan. Ik was nog erg suf dus heb nog geslapen, met een lekker warme apparaat onder mijn deken en werd toen opgehaald door mijn vriend. Toen ik thuis kwam heb ik lekker cup a soup gedronken, nog even op de bank gelegen en ben toen rond 10 uur richting bed gegaan. Ik had voor het slapen nog paracetamol en ibuprofen ingenomen en moet zeggen dat ik aardig heb geslapen met een stapel kussens onder mij waardoor ik een beetje overeind zat. Vandaag gaat het ook goed, iets meer pijn maar nog steeds goed te handelen en doe lekker rustig aan. Ik zal vandaag of morgen even een duidelijke foto van voor en na plaatsen in mijn album 😁

 

@Twijfel88 spannend! Ben benieuwd voor wie je gaat!

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi!

Ik ben zelf 27 maart geopereerd door dr. Nio en heb 650 cc gekregen. Moet eerlijk zeggen dat ik het best pittig vind de eerste dagen. Kan wel zelf overeind komen en lopen en naar het toilet gaan maar voel wel de hele tijd stevige spierpijn. Ook zitten ze nu heel hoog wat een beetje een gek gezicht is hopelijk gaat het nog wat zakken allemaal! Hoe gaat het met jou herstel?

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de late reactie meiden, ik ben een paar dagen even goed beroerd geweest, ik denk door de narcose want met mijn borsten zelf gaat het wel goed. Ik vind het vooral pittig met slapen, voel dan erg mijn spieren trekken en pijn doen als ik niet goed lig met name mijn linkerborst, maar al met al had ik wel erger verwacht. Mijn littekens voel ik helemaal niet, het is echt de spieren die ik voel opspelen bij bepaalde bewegingen of teveel willen doen dus ik zit lekker op de bank en heb gelukkig een lieve vriend die voor mij zorgt.

 

Ik wil nu de foto's plaatsen in mijn album, ik ga even uitvogelen hoe dat werkt met iedereen toevoegen haha.

 

@Jill olivia

Ohhh wat leuk! Zijn we kort op elkaar geopereerd. Ik kan idd ook wel zelf overeind komen, in bed heeft mijn vriend mij wel ondersteund de eerste nachten. Ik moet zeggen dat ik sinds gister, dag 5, merk dat het beter gaat. Kan weer wat meer met mijn armen zonder dat mijn spieren meteen pijn doen. Ik merk wel dat ik erg naar voren loop met mijn schouders heb jij dat ook? Moet ik wel even op letten maar zal ook vanzelf beter worden denk ik. Die van mij zitten ook heel hoog nog, ik voel me net een soort opgeblazen body builder hahaha maar van alles wat ik heb gelezen en gehoord komt dat allemaal goed dus heb er vertrouwen in. Ik ga zo even kijken hoe ik mijn albums kan maken en zal je toevoegen, mag ik bij jou ook mee kijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen😊

 

Ik hoop dat je vanacht wat beter geslapen hebt.

meid het is niet niks hè? Maar goed we wilden grote borsten dus we moeten even door de zure appel heen😅💪 fijn dat er zo goed voor je word gezorgd. 
Ik slaap nog niet door word snachts nog wakker van de pijn heb m’n pijnstillers naast m’n bed liggen dus hup ingenomen en weer door gaan slapen al met al ondanks het stomme rug slapen wat uurtjes gepakt. En ik werd wakker heel plat op m’n rug uit mezelf 🥳 Ik herken wat je zegt van de houding vreselijk leek wel een pinguïn. M’n man zegt ook steeds laat je armen nou eens hangen je lijkt wel een robot😂 Fijn om te horen dat je je vanaf dag 5 wat soepeler gaat voelen dat geeft de burger moed. Ik ga als ik 1 week post op ben een foto maken! M’n voor situatie staat wel al geblurt in m’n operatie verslag zal straks alles op de normale manier in de privé map zetten. Dan zal ik je toevoegen. ( @Daniëla89 zal jou ook toevoegen.) En ik ga bij jou kijken😊 dank je voor het toevoegen en leuk om ff te kletsen zo!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Jill olivia hahaha echt he, wie grote borsten wilt moet pijn lijden 😂 ik heb vannacht al beter geslapen, ondanks het rug slapen wat ik echt vreselijk vind. Helemaal plat lukt mij nog niet, had 2 nachten terug 1 kussen minder waardoor ik bijna helemaal plat lag en werd toen midden in de nacht echt huilend wakker van me spieren, toen idd snel pijnstillers erin en extra kussen weer eronder en toen ging het goed. Fijn dat jij wel al uit jezelf plat wakker werd!! Hahahaha pinguïn en de robot armen, exact wat ik ook had, nu sinds gister dus wat minder haha. Ik ga even jou operatie verslag zoeken en lezen, ben ook benieuwd naar je foto's!! Wil je me toevoegen als het zo ver is? Ik vind die van mij nog niet perse mooi moet ik zeggen, net een opgeblazen bodybuilder ofzo haha, maar van alles wat ik heb gelezen is dat normaal en heb ik er vertrouwen in dat het goed gaat komen. Ik moet vanmiddag terug voor controle en mijn pleisters er af, ben benieuwd. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haai!!

 

Oh wat spannend op controle nou duimen dat alles goed is😊 vast wel toch! Ja ik had stiekem de hoop dat ik vandaag wat fitter zou zijn maar voel me nog steeds een krantje. En dat met dat lekkere weer!!! Ze zitten bij mij net als bij jou op de foto ook hoog idd beetje bodybuilder effect🤪 en ik vind bij mij m’n te borst ook gewoon een beetje vierkant. Heb m’n chirurg al geappt maar die zegt dat de borst nog moet indalen. Heb jij zo een compressieband? Ik heb hem gevraagd of ik die moet aanschaffen maar hij zegt na drie weken kijken we of ie gezakt is.

sterkte zometeen!! Laat even weten hoe het ging! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik denk ook wel dat alles goed is! Maar vind het toch spannend als ze de pleisters weg halen en evt knoopjes weg knippen brr😂 balen dat je je nog niet beter voelt, komt vast snel!! Erg he dat bodybuilder idee hahaha, vierkant heb ik ook veel gelezen komt echt wel goed, we moeten maar geduld hebben. Ik heb geen compressieband, ook niet zo'n heel harnas als jij wat ik las in je verslag, ik heb een postoperatieve bh aan met zo'n ritsje in het midden en dat is het eigenlijk. Benieuwd of ze ook wat over de zwelling zeggen vanmiddag, of het allemaal gewoon op 'schema' loopt ofzo, laat het hier weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.