Ga naar inhoud

Mentor xtra gel high profile


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Ik heb een consult afspraak gehad bij kliniek heyendael. 

Frans straten heeft mij 340-365 cc mentor xtra gel high profile rond geadviseerd. Maar waarom weet ik niet. Het gesprek heeft ook iets van 10 min geduurd. 

 

Ik ben echt in de war. Ik ben 1.67 en 55 kilo, momenteel heb ik 75A. Ik wil natuurlijke borsten en niet groter dan een C.

 

Is dual plane 340-365 cc xtra gel high profile rond een goede keuze? Zijn er dames die hetzelfde figuur als ik hebben en ronde high profile implantaten hebben?

 

Ik begrijp namelijk zoveel dingen niet. Is xtra gel wel een goede keuze als ik een natuurlijke look wil hebben? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi! Ik zou zeker ergens anders een consult plannen. Het klinkt wel als een erg snel consult, en het is iets wat er (als het goed is) jaren inzit dus ik zou zeker geen overhaaste beslissing nemen! Ik ben zelf ook bij meerdere klinieken geweest en dit heeft enorm geholpen in mijn beeldvorming. 


Verder goed om na te denken of je veel projectie wilt of juist niet. Extra high heeft veel projectie. Als dit nog onduidelijk is zou ik aanraden de instagram van wouter vd pot te volgen, die heeft duidelijke fotos/filmpjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.