Ga naar inhoud

Borabora : 15 februari 2021 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, 

 

Ik ben nieuw hier, ik heb al heel veel ervaringen gelezen maar wil toch mijn verhaal kwijt.

 

Op 15 feb jl ben ik geopereerd aan mijn borsten door dr van Selms. Ik ben van 70j naar 70DD gegaan. Ik heb bijna 3 uur op de OK tafel gelegen, flinke operatie dus. Toen ik eenmaal wakker werd had ik geen pijn, wel 2 flesjes langs mijn bed, dat waren de drains dus. De flesjes waren zo goed als leeg dus die had de verpleging de volgende ochtend eruit gehaald. De eerste week ging alles goed, ik had volledige rust genomen om goed te herstellen. Na 1 week begon ik pijn te voelen en enorme druk in mijn linkerborst. Ik belde de kliniek om advies en het advies was om de pleisters zelf af te halen en foto's te maken zodat de pc deze kon beoordelen. Ik had de pleisters eraf gehaald en er kwam gelijk heel veel wondvocht uit, ik had dus een wondje in de drielandenpunt. De PC had het beoordeeld en de wond zag er prima uit, geen ontsteking. Na 2 weken op controle geweest bij de kliniek en de pc vond de wond er prima uitzien, 2x per dag douchen en gaasjes op het wondje. 3 dagen na de controle is de wond groter geworden, een soort gat, ik raakte helemaal in paniek en belde de kliniek, ik moest weer een foto maken en sturen zodat de pc deze weer kon beoordelen: de wond ziet er prima uit, gewoon goed schoonhouden en gaasjes erop. Nu 3 weken po, grote wond en ben emotioneel een wrak. Ik hoop dat dit allemaal nog goedkomt en dat de wond niet groter wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden, Borabora zei:

Hoi allemaal, 

 

Ik ben nieuw hier, ik heb al heel veel ervaringen gelezen maar wil toch mijn verhaal kwijt.