Ga naar inhoud

Festival, feesje, wijntje....


Aanbevolen berichten

Gast jennifer_whatever

T koffertje in het compartiment opbergen zou ik niet doen! Ik zou dat wel even lief vragen aan iemand als ik jou was :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey hey! Afgelopen weekend naar een festival geweest! En ik moet zeggen, het ging super! Wel mijn sportbh nog gedragen omdat de 6 weken nog niet omwaren maar verder ging het prima. Lekker gedanst, gedronken en gefeest hihi van 15.00u tot 04.30u dus goed uitgehouden hahaha met mijn armen af en toe in de lucht, klappen het ging allemaal goed. Ik merk wel dat m'n armen wat 'slapper' zijn, alsof ik minder kracht durfde te zetten.

Volg je gevoel en dan gaat het goed ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat leuk dat hier nog meer mensen zijn die van feesten houden :101:

Ik ben vandaag 4 weken Po..maar durfde het afgelopen weekend nog niet aan om na harmony of hardcore te gaan!

Ik ken mezelf dan ga ik weer veel te veel doen dan dat ik mag..dus had maar wijs besloten om niet te gaan!

Kan niet wachten tot ik weer lekker kan feesten met me nieuwe :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Haha nee heel verstandig! :) Ik heb nu pas weer het gevoel dat ik een hardcore feestje aan zou kunnen, al dat gestuiter kan nooit echt goed voor je :1boobs: zijn! Ben als de dood dat die protheses losschieten en naar boven verplaatsen!

@Janet, dat heb je lang uitgehouden zeg! Dat was dus wel een succesvol feestje te noemen :D

Ik wil ook!!! :145:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee heel verstandig! :) Ik heb nu pas weer het gevoel dat ik een hardcore feestje aan zou kunnen, al dat gestuiter kan nooit echt goed voor je :1boobs: zijn! Ben als de dood dat die protheses losschieten en naar boven verplaatsen!

@Janet, dat heb je lang uitgehouden zeg! Dat was dus wel een succesvol feestje te noemen :D

Ik wil ook!!! :145:

Haha jaa juist dalijk vliegen ze nog weg door al da gestuiter :154:

ik wacht netjes tot de 6 weken voorbij zijn en dan ga ik weer lekker na een feestje weet alleen nog niet welke!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Hier nog een hardcore fan!

Wij gaan aankomende zaterdag naar Harmony of Hardcore. Heb er erg veel zin in. Helaas dus ook nog met niet veel :1bouncingboobs:.

Ben van plan om me te laten opereren na Decibel, want net ervoor heeft niet veel zin. Kan dan niet helemaal los gaan. Dus het wordt erna. Hopelijk kan ik dus de volgende decibel wel met mooie :1big_boobs: rondlopen.

Groeten

Hey daar was ik ook :P Was een geniaal feestje he?

Wij gaan ook naar Decibel.. denk als je in juni laat opereren kun je in augustus best wel weer lekker hakke hoor..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Ben afgelopen zaterdag naar Harmonie geweest. En baalde er zo van dat ik nog geen :1boobs: heb, hihi.

Ik wordt 25 juni geopereerd. Wil heel graag 24 juli naar Dominator gaan. Een hardcore-feestje maar of dat nou zo'n goed idee is weet ik niet!!! Hou de sportbh zowieso aan. Dan maar wat rustiger aandoen.

Ook ga ik naar Decibel. En daar kan ik als het goed is (2 maanden po) helemaal los gaan :1bouncingboobs: .

Ohhhhh kan echt niet meer wachten!!!

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jessica..

Ik stond na 22 dagen weer te dansen.. weliswaar alleen op oldschool en ff als afsluitertje hardcore (parkzicht ;-) ) het was dag erna best pijnlijk..

Maar denk dat je met decibel wel weer los kan hoor :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeeeyy

Nou hier nog iemand hoor die van die feestjes houd!! :101:

Ik heb free your mind ook maar afgezegd.. ik word namelijk 4 juni geopereerd.

Maar hoop wel op tijd hersteld te zijn voor ML, decibel, en free festival :43:

eindelijk deze zomer feestjes gevuld hahaha :01: hihihi

Nou meiden veel feest plezier :126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu braaf gewacht..! Hoor van iedereen dat HOM leuk was!! da was minder om te horen maar wel voor een goed doel!

Mijn eerste feestje word denk ik Ground zero dan dominator en dan ook vast nog wel Decibel..Ja ja moet wel alle schade even inhalen he met me nieuwe :1boobs:

Kan nie wachten eindelijk vette feest truitjes aan!! yeah!! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar was ik ook :P Was een geniaal feestje he?

Wij gaan ook naar Decibel.. denk als je in juni laat opereren kun je in augustus best wel weer lekker hakke hoor..

Ja was inderdaad weer super! maar dat is het elk jaar :38:

Juni ga ik op vakantie en daarna zit je meteen in de bouwvak (mijn man kan dan geen vrij krijgen om voor onze kindjes te zorgen) daarna na Decibel dus helaas ik moet ff wachten. Het is niet anders.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Ben afgelopen zaterdag naar Harmonie geweest. En baalde er zo van dat ik nog geen :1boobs: heb, hihi.

Ik wordt 25 juni geopereerd. Wil heel graag 24 juli naar Dominator gaan. Een hardcore-feestje maar of dat nou zo'n goed idee is weet ik niet!!! Hou de sportbh zowieso aan. Dan maar wat rustiger aandoen.

Ook ga ik naar Decibel. En daar kan ik als het goed is (2 maanden po) helemaal los gaan :1bouncingboobs: .

Ohhhhh kan echt niet meer wachten!!!

Liefs Jes

Hey collega :48: !!

Voor jouw schiet het al op hè.

Ik zou nog ff wachten met Dominator. Ik ga wel voor twee feesten :154:

Als ik terug ben van mijn vakantie dan bel ik je wel ff.

Ben erg benieuwd hoe het allemaal is gegaan.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey collega :48: !!

Voor jouw schiet het al op hè.

Ik zou nog ff wachten met Dominator. Ik ga wel voor twee feesten :154:

Als ik terug ben van mijn vakantie dan bel ik je wel ff.

Ben erg benieuwd hoe het allemaal is gegaan.

Groeten

Hey hey,

Jazeker, vandaag over 4 weekjes al.

Nou ik weet het nie hoor. Dan ga ik wel uren in het gras zitten, Da is vorig jaar mijn beste feestje van het jaar geweest, dus wil heel heel heel graag gaan!!!

Ja en anders kom je maar ff op ziekenbezoek :126:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi meiden,

hier nog zo'n hardstyle freak... :59:

ik wordt 1juni(as dinsdag) geopereerd en ga de 12e naar Defqon1!!

ik heb besloten om lekker aan het strand in het zonnetje(als ie schijnt) te gaan zitten of anders gewoon lekker rustig tussen de mensen te gaan staan...ga zeker zelf nog niet stampuh!!

maar als ik het hier zo lees dan zou het dus opzich niet heel erg zijn om alweer aan de wijn te gaan...verdoofd natuurlijk ook wel lekker!!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hey, wat een leuke topic! :D Ik had echt niet verwacht dat er hier zoveel mensen van hardcore zouden houden. :101: Ik kan andere house-stijlen ook waarderen hoor, maar op hardcore ga ik echt helemaal los. :63:

Ik ga zelf vanavond voor het eerst echt weer uit, na bijna 3 weken. Daarvoor wel in de weekenden gezellig geborreld hoor, maar nog niet echt uit geweest. Ik kan ook niet wachten om met m'n nieuwe boobs op een festival te paraderen, maar ik moet nog maar even wachten. Als ik nu zou dansen, zou het ook gewoon veel te veel pijn doen. Ze staan nu ook nog veel te pront vooruit. :D Eerst moeten ze maar wat zachter worden. M'n eerste festival wordt sowieso Indian Summer. Totaal niet hard, maar er gaan veel bekenden van me naartoe. ;) Verder Free Festival, misschien Decibel, Feestfabriek (geen festival) en verder weet ik het allemaal nog niet. Defqon en Mysteryland in ieder geval niet dus... :139:

Kim83, ik denk dat 11 dagen PO echt nog veel te snel is hoor! :blink: Lijkt me niet zo verstandig. Het is heel druk op Defqon natuurlijk. Grote kans dat mensen tegen je aan lopen/beuken en dat wil je echt niet! ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi phantasia!

ik denk dat ik ook lekker de hele dag op t strand ga zitten!

laat af en toe iemand voor me lopen om een wijntje te halen...whahaha..

moet goedkomen...en mocht ik t echt niet trekken dan ga ik weer naar huis!

woon 10min verderop!

dus dat risico kan ik wel nemen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

hi phantasia!

ik denk dat ik ook lekker de hele dag op t strand ga zitten!

laat af en toe iemand voor me lopen om een wijntje te halen...whahaha..

moet goedkomen...en mocht ik t echt niet trekken dan ga ik weer naar huis!

woon 10min verderop!

dus dat risico kan ik wel nemen!!

Oh ja, dat kan misschien wel. Moet je wel een rustig plekje zien te vinden. Het is altijd vreselijk druk bij Defqon. Maar ik snap natuurlijk wel dat je er heen wilt. ;) Kon ik ook maar!!! :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nu braaf gewacht..! Hoor van iedereen dat HOM leuk was!! da was minder om te horen maar wel voor een goed doel!

Mijn eerste feestje word denk ik Ground zero dan dominator en dan ook vast nog wel Decibel..Ja ja moet wel alle schade even inhalen he met me nieuwe :1boobs:

Kan nie wachten eindelijk vette feest truitjes aan!! yeah!! :43:

Yep is idd elk jaar.. ben nu de 3e x geweest en zo'n lekker sfeertje.. beter dan bij een Defqon ofzo.. tis wat gemoedelijker vind k..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep is idd elk jaar.. ben nu de 3e x geweest en zo'n lekker sfeertje.. beter dan bij een Defqon ofzo.. tis wat gemoedelijker vind k..

Ja vorig jaar ben ik er geweest en vond het echt gezellig,goede sfeer en lekker dichtbij!

Defqon is een beetje te commercieel!!vind het niet zo erg da ik nie ga..maar heb zo zin weer in een feestje !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou commercieel of niet..tis voor mij een thuis wedstrijd en er wordt altijd wel ergens gruwelijk gedraaid!

dus ik ben van de partij!

@poppy...bij welke kleur heb je een nare sfeer ervaren dan??

ik heb t ook 1 jaar meegemaakt dat ik dacht...mijn god wat is dit dan...toen stond ik tussen de cokesnuivende paarse figuren..erg jammer was dat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Nou, Defqon vind ik altijd helemaal geweldig! Alleen het eerste jaar waren er wel teveel relletjes. Kon ik er maar heen, maar helaas. :(

Ga je het aankunnen denk je Kim? Hoe gaat het nu met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi phantasia..

ja gaat super!

heb nu na 3 dagen eigenlijk geen echte pijn meer!

mn huid voelt wel strak en trekt een beetje,maar das wel logisch als je ergens 310cc in pompt wat er nooit heeft gezeten! :wacko:

op t moment hou ik nog veel vocht vast,dus probeer veel te water te drinken en veel te lopen..dat helpt wel goed!

loop nog een beetje als een michelinmannetje maar das ff wennen aan t volume wat er ineens hangt!

ik ga defqon wel aankunnen hoor volgende week...moet alleen nog ff een leuk topje zien te scoren die die oerlelijke bh kan verbergen!

maar das pas zorg voor volgende week!

hoe is t met jou?

kan je niet naar defqon vanwege je boobs??

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.