Ga naar inhoud

Festival, feesje, wijntje....


Aanbevolen berichten

Hey meiden,

Even een vraagje...19 mei word ik geopereerd...en het festival seizoen staat weer voor de deur! Nou ben ik eigenlijk een beetje bang want sowieso een festival..dansen...bewegen....wanneer kan dat weer? Het is geen intensieve sport maar je beweegt wel. En een wijntje of een ander drankje? Ik las ergens dat je tot een week daarna geen alcohol of drugs mag gebruiken maar weet iemand hier meer van af? Een week lijkt me best kort :blink: Toch jammer als het niet kan, verheug me er echt op om is niet plat op een feest rond te lopen! Hoop dat iemand me antwoord kan geven!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Mijn eerste feestje is 6 juni, dan ga ik naar Free Your Mind, ik zal je vertellen hoe het gegaan is. ik ga er nu vanuit dat ik wel aanvoel wat wel en niet kan.... veheug me inderdaad nu al op feestje met borsten!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Inderdaad...niet meer 'plat' rondlopen en als het lekker weer is zelfs een bikini aan :43: Laat inderdaad ff weten hoe het gegaan is, ik heb 13 juni mijn eerste feesje...word ook een week later geopereerd dan jij dus loopt gelijk op...ik hou sowieso je topic bij dus ik 'volg' je al een beetje :)

X Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie
Haha! Inderdaad...niet meer 'plat' rondlopen en als het lekker weer is zelfs een bikini aan :43: Laat inderdaad ff weten hoe het gegaan is, ik heb 13 juni mijn eerste feesje...word ook een week later geopereerd dan jij dus loopt gelijk op...ik hou sowieso je topic bij dus ik 'volg' je al een beetje :)

X Lot

Defqon toevallig ;)

Mijn eerste feestje word weer Ground Zero, hoop dat ik dan ook weer lekker normaal kan dansen enzo.

Heb al een heel vet truitje gekocht die ik heb bewaard voor dan!

Straks kan ik eindelijk die leuke truitjes aan die ik normaal liet hangen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel morgen nog een laatste feesje 'plat', gaan morgen naar Nightmare outdoor...morgen dus ook al helemaal nuchter...en nog plat...op Defqon wil ik zeker losgaan, maar dan moet het wel kunnen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Nightmare!! Daar zou ik ook heen gaan normaal!!

Helaas ging dat niet door, baal wel :(

Dus jij houd zo te lezen ook van hardcore??

Leuk om te lezen dat er hier nog iemand is die na zulke feestjes gaat ;)

Maar nuchter op een feestje is vast ook wel leuk, moet je maar voor over hebben voor een keer ;)

Jij word een dagje na mij geopereerd, ben je al zenuwachtig?

Veel plezier daar!! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Smoothie!

Haha inderdaad leuk om te lezen, iemand die van Hardcore houdt! Je hebt wel wat gemist gister...echt super vette dag gehad en er werd echt heel goed gedraaid!!! Nuchter rondlopen op een feest...ja tuurlijk kan het wel maar het is toch minder! Maar het is gelukt :109: Maar jij wordt morgen geopereerd!!! Logisch dat je niet bent gegaan!!! Ben je zenuwachtig? Hoe laat moet je? Heel veel sterkte sowieso en laat ff weten hoe alles verliep!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smoothie

Hoi hoi Lot!

Fijn om te lezen dat je een mooie dag hebt gehad!

Nuchter op zo'n feestje is idd stukje minder leuk, vind ik zelf ook ;)

Ik ben nog helemaal niet zenuwachtig, het lijkt net of het onwerkelijk is ofzo, heel gek.

Maar zal morgen wel anders zijn ;)

Ik zal je laten weten hoe het gegaan is!

Groetjes Rianne.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Haha wat leuk!! Om te lezen, dat er meer hier van feesten houden :43:

Ik vroeg me ook al af, hoe lang het duurt eer je weer lekker ' los' kan gaan! Mijn BV is 8 juni en heb de 27e Awakenings Festival. Defqon was helaas weer snel uitverkocht, maar volgend jaar maar weer proberen ;) Ik had Defqon toch niet gered, met mn nieuwe boobies, dan had ik pas na de 13e de BV moeten laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik ga 6 juni ook naar Free Your Mind..heb er zin in!

Ik ben dan nog geen 6 weken po..hoop dat het goed gaat..ik zal me verslag dan uitbrengen.

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Ladies,

Ben zelf na 3 weken op stap geweest in Amsterdam, lekker aan het swingen geweest, lag om 5 uur op ben en heb nergens last van gehad.

Luisteren naar je eigen lichaam, dat is het belangrijkste.

Feestse, dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tanx Lisa!

Was toch een beetje bang dat Defqon niet door zou gaan (3 weken na mijn bv) maar als jij nergens last van had...geeft in ieder geval weer goede moed. Ik moet natuurlijk gewoon naar mijn lichaam luisteren, maar mijn 'geest' wil feesten...eindelijk MET tieten :P hahaha!

En MissH, ben benieuwd hoe het bij jou gaat! Let us know!

Liefs Lot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga midden augustus toch weer lekker naar Lowlands, had mn kaartje al gehaald voor ik de operatiedatum kreeg. Ik ga gewoon rustig aan doen, drukke situaties vermijden, en als ik het echt niet trek, ben ik binnen een half uur weer thuis haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ik word 16 juli geopereerd (bvk) en wil toch echt 8 augustus naar de Dance Parade. Ben benieuwd of ik het ga halen.... Citydance,zomercarnaval en Pleasure Island moet ik al missen namelijk.... Gelukkig kan ik nog wel naar Dance Valley de zaterdag voor m'n bvk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 months later...
Gast jennifer_whatever

Na 3 weken had ik het nog niet gekund, maar gelukkig is dat voor iedereen anders :D

Feestfabriek... here we (me and the boobs) come!!! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben 22 dagen na mijn operatie gaan stappen.. het was oud en nieuw.. Ik heb na 1,5 week ook amper nog pijn gehad..

Moet wel zeggen.. het was een oldschool feestje.. dus een beetje dansen zat er wel in..

In maart ben ik echt weer de eerste x écht gaan springen (hardcorefeestje ;-) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhh ok! Nou dan hoef ik me niet druk te maken als ik nu een kaartje koop voor een feestje 6 weken na de operatie dus :D

Kan ik ook een dansje wagen :1bouncingboobs: haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast jennifer_whatever

Snif... mijn feestje gaat niet door :139: Ik wil ook dansen met borsten, lijkt me veel leuker dan zonder! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden,

Hier nog een hardcore fan!

Wij gaan aankomende zaterdag naar Harmony of Hardcore. Heb er erg veel zin in. Helaas dus ook nog met niet veel :1bouncingboobs:.

Ben van plan om me te laten opereren na Decibel, want net ervoor heeft niet veel zin. Kan dan niet helemaal los gaan. Dus het wordt erna. Hopelijk kan ik dus de volgende decibel wel met mooie :1big_boobs: rondlopen.

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok ik heb dan wel een Borstverkleining gehad, 13 april, nu zo'n 5 weken geleden.. Komende zaterdag hebben wij ook een feestje (Groove Garden) ook trance e.d. En ben wel van plan om lekker uit m'n 'dak' te gaan. Ik voel me nu al goed, echt een vooruitgang. Ik zal vertellen hoe het gegaan is, na het weekend ;)

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik dit allemaal zo lees, kan je dan na 2 weken je armen weer goed omhoog doen?

Moet nl. na 2 weken op reis voor het werk (alleen)en vraag me af hoe ik dat moet gaan doen met tillen van mijn koffertje (gelukkig op wieltjes) en om deze bovenin het compartiment op te bergen enzo....

En belangrijkste (buiten dat het misschien pijn doet): kan het kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.