Ga naar inhoud

Festival, feesje, wijntje....


Aanbevolen berichten

Gast Phantasia

Oh, ik heb net in je topic gepost. :D Praten we een beetje langs elkaar heen. :P Tip voor een goede bh: haal een padded sport-bh van de Hema! Zie hier: http://www.hema.nl/nl-nl/winkel/dames/sportkleding/padded_sportbeha-(21747299).aspx. Die draag ik ook overdag. Kun je gewoon lage topjes aan. ;)

Nee, ik kan niet naar Defqon omdat ik geen kaartje kon krijgen. Kreeg een error terwijl ik nog maar 4 seconden in de wacht hoefde. :angry: Ik wil ook niet de hoofdprijs betalen voor een kaartje, maar zal komende week eens kijken wat ze ervoor vragen op Marktplaats.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 56
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Defqon is ook een mooi feestje hoor!!

maar ben er nu 5 x geweest en hoef er nu niet perse meer heen :)

Tja op alle feestjes heb je er wel rare snuiters( haha grappig woord) tussen zitten en daar heb ik lekker lak aan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oke das jammer ja...hoor ook van veel vrienden dat ze een error kregen..zelfs in het betaalscherm..

ik heb zelf ook via vrienden een kaartje,was zelf net te laat!

op marktplaats viel t vorige wk nog mee met de prijzen..moet je wel ff vragen om adresgegevens en kopie-id etc etc..

ik ga meteen ff je link bekijken!!

op feesten moet je ook lekker zelf je gang gaan toch..lekker uit je stekker...whaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

nou commercieel of niet..tis voor mij een thuis wedstrijd en er wordt altijd wel ergens gruwelijk gedraaid!

dus ik ben van de partij!

@poppy...bij welke kleur heb je een nare sfeer ervaren dan??

ik heb t ook 1 jaar meegemaakt dat ik dacht...mijn god wat is dit dan...toen stond ik tussen de cokesnuivende paarse figuren..erg jammer was dat!

Eigenlijk nergens.. maar wat ik bedoel is meer het sfeertje van kijk mij nou, ik ben op Defqon..

Veel mensen gaat het alleen erom dat ze er zijn geweest.. Harmony is gewoon gezellig en lekker knallen! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik word gek hier! Veel vrienden zijn ontzettend aan het feesten en ik zit af te tellen naar 28 augustus haha. Duurt nog zo lang!

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.