Ga naar inhoud

Marriebarrie : 2 mei 2011 : Dr.Roddi : Boerhaave kliniek


Aanbevolen berichten

hey marrie,

goed dat je naar je lijf luisterd en niet eigenwijs bent. inderdaad gewoon over een weekje weer proberen en kijken of het betergaat.

ik ben ook heeeel benieuwd welke maat je hebt gekregen hoor! je foto's zijn in ieder geval erg mooi!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Jaa ik heb net boodschappen gedaan met de kinderen mijn vent moest werken...maar merkte dat ik wat spierpijn heb op mijn borstkast...ik doe de rest van de dag dus ook helemaal niks meer...alleen maar lekker zitten computeren en wat filmpjes kijken!!

voel me ook erg moe!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag lekker wezen shoppen voor bhtje.

Heb er 2 van spah gekocht.

En ik was zeer verrast over de maat.

Ik meette zelf steeds 79/80/81

En die vrouw van de livera meette 77.

ik helemaal verbaasd!

Dus ik heb maat 75 E

Eigenlijk heeft mijn pc het heel goed ingeschat.want toen ik daar om meer cc's vroeg,zei hij dat met 450 het op een cupD.of DD(e) werd.

us wat bertrefd heeft hij helemaal aan mijn wensen voldaan!!

Ben helemaal happy!!!

Ik heb ook nog een strapless bh gekocht voor onder een strapless jurkje,mijn eerste aanwinsten zijn binnen!

Einde van de maand nog wat bij shoppen hihiih

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gisteren 8 weken po wat gaat het snel!!

Alles gaat goed geen pijn meer,klotsende gevoel ook zo goed als weg dus denk dat dat weekje extra bh helemaal zo slecht nog niet was.

Nu op zoek naar een passende bikini.Dat word wat hahaha.

Littekens groeien mooi dicht,gaat wel langzaam vind ik.Smeer nog elke dag met litteken creme.

O ben erg happy,jurkjes shirtjes etc staan echt super!

Krijg hier en daar ook echt complimenten dat het er zo echt uit ziet!Sommige zijn weer nieuwschierig hoe het aan voelt en willen heel even voelen hahahah

Nou ben ik niet zo preuts hoor(zijn geen vreemde) ze staan verbaasd hoe ECHT het aanvoelt.

Recht zakt nu ook meer hij gaat steeds meer op llinks lijken,ben ik wel blij mee want dan zit er niet zo heel veel verschil in.

Jah ik ben zeker heel tevreden,ook met de grote,besef me steeds meer datgroter niet beter had geworden maar meer lastiger met spullen kopen.(hoor hier regelmatig meiden klagen dat de boven kamnt niet past)

Ik was bij de C&A denk leuke bhs.75E was er niet dus dan maar 80 D.Paste niet mijn boobs paste niet in de cups hahah merkte nu ook echt het verschil van 80 en 75.

Dus jah verder zoeken!!! komt goed!

Jaja hier een zeer tevreden klant hahaha

Mindere is dat ik gisteren mijn oren wilde schoonmaken met een wattestaafje(ja stom weet het)

Ik had steeds al last van jeuk enzo.Maar goed voor ik het wist schoof er zo een oorsmeer prop mijn gehoor gang in.

Nou ben ik links vanaf mijn geboorte al doof en nu hoorde ik dus recht ook alles dof,ik dacht dat ik gek werd helemaal in paniek.

Dokter gebeld,die heeft het proberen uit te spuiten maar een klein klontje kwam naar buiten en de rest bleef zitten.Ze wilde het risico niet nemen want je kan snel iets beschadigen.

Links zat ook vol,jah dat merk ik niet natuurlijk.

Dus nu een week lang olie in mijn oor druppelen en volgende week maandag weer terug!

Vreselijk want met die wat je in mijn oren horen ik dus bijna niks.

Ik moet ze de kids naar school brengen,ik hoor hartsikke dof,dus doe dit even zonder watjue en olie,vanmiddag weer!!!

Ik moet toch oversteken.

Voel me er zwaar klote onder hoor,blijf toch de angst hebben doof te worden,..

Dus mensen nooit met een wattestaafje lopen klooien !!hahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Vanavond op 3 maandelijkse controle geweest.

Dr Roddi was zeer verrast over het resultaat,hij vond ze super natuurlijk en het voelde ook als een echte borst.

Hij zei dan niemand ziet dat ik borstvergroting heb laten doen,er was ook geen kapselvorming te voelen.

Hij was ook zeer tespreken over mentor protheses hij vertelde dat ze ook wel met andere werkte maar dat zijn evaring is dat mentor protheses heel natuurlijk voelen.

Dus hij was helemaal happy en ik ook.

Hij vond ze goed bij mijn lichaam passen.

Normaal doen ze over jaar nog een controle maar dat hoefde niet.

Als er wat is kan ik altijd bellen en anders over 10 jaar een keer een contole laten uitvoeren d.m.v een echo ofzo.

Ik heb gezegt dat als ik ooit weer terug moet of wat dan ook dat ik zeker weer voor de Boerhaave zal kiezen.

Ik voelde me er echt thuis,goede service etc.

Mijn potje litteken creme is bijna leeg en op de vraag of ik nog moest blijven smeren en dat mijn potje bijna leeg is.Kreeg ik zo weer een nieuw potje mee!

Dus al met al een zeer geslaagde borstvergroting.Ik voel me ook heel erg happy met mijn E/F cup!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 months later...

Goh meiden wat is de tijd hard gegaan!! Als ik nou bedenk dat ik vorig jaar 28 februarie mijn eerste afspraak had bij mijn chirug.

Vorig jaar rond deze tijd was ik helelmaal in de ban van borsten en de aantal cc"s etc.

En nu heb ik ze al weer bijna een jaar ...Ik ben elke dag nog gelukkig als ik in de spiegel kijk!Ik blijf het heel speciaal vinden! Geen moment spijt gehad!!

gallery_2652_895_15331.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Marriebarrie,

Heb net je verhaal zeer aandachtig zitten te lezen , helaas kan ik geen fotos vinden maar weet ook nog niet zo goed hoe t werkt allemaal . Zelf ben ik nog in dubio wel of niet, bang voor de narcose,complicaties enz enz , je kent t wel. Zit nog erg te twijfelen tussen een paar klinieken , ga maar eens op consult bij de boerhaave en jan v goyen . Na jou verhaal te hebben gelezen ben ik wel weer iets zekerder over het feit dat je er gewoon echt heel blij mee kan zijn en dat jij gewoon geen push up bhs of bikinis meer hoeft te kopen !

Ook je operatieverslag heeft me goed gedaan, het hoeft dus niet dat je onwijs veel pijn en allerlei klachten krijgt en dat je zo goed geholpen bent in de boerhaave kliniek heeft mij ook enorm geholpen om toch maar de stap te wagen een consult aan te gaan .

Groetjes Marleen .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh meiden wat is de tijd hard gegaan!! Als ik nou bedenk dat ik vorig jaar 28 februarie mijn eerste afspraak had bij mijn chirug.

Vorig jaar rond deze tijd was ik helelmaal in de ban van borsten en de aantal cc"s etc.

En nu heb ik ze al weer bijna een jaar ...Ik ben elke dag nog gelukkig als ik in de spiegel kijk!Ik blijf het heel speciaal vinden! Geen moment spijt gehad!!

gallery_2652_895_15331.jpg

Hey Marriebarrie,

Welcome back!!! :D

Ja de tijd vliegt voorbij hé! Fijn te lezen dat je nog steeds zo happy bent! Nu zijn er al weer nieuwe meiden hé die in de ban zijn van de cc's hihi :46:

Geniet maar lekker verder van ze!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai marlie34

Ik was ook ontzettend bang voor de narcose.Ik heb zelf al snel last van angst klachten of hyperventilatie!.

Maar ik wilde het zo graag,en ik ben zo blij dat ik ook door gezet heb.

Ik wist van mezelf dat ik het mezelf nooit zou vergeven als ik het niet zou doen nu!

Als het gaat gaat het en dan geef je je helemaal over,met natuurlijk je doel voor ogen.

Ik zou idd zeker een consult wagen ....je weet dan een beetje waar je het over hebt.

Heel veel succes!!

Hoi Eefje

Ja zie dat er idd veel nieuwe meiden zijn.

Gek dat ik een jaar geleden ook zo binnen kwam.Aandacht ik heb ik hun verhalen aangehoord en een beetje jaloers omdat hun al geweest waren hahahaha

Ik ga proberen mijn kennis nu over te brengen op andere!!

Groetjes marrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga proberen mijn kennis nu over te brengen op andere!!

Dat vind ik nu eens een goed idee zeg!!! :35: Veel te velen komen na een paar maanden niet meer terwijl zij net met hun ervaring de nieuwere meiden kunnen helpen! Zeker doen!!! :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Gisteren is het een jaar geleden dat ik mijn BOOBS kreeg.

Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld en het is het beste wat ik ooit voor mijzelf gedaan heb!

Een jaar lang geen onzekerheid en me op en top vrouw en sexy voelen.!

Ik hoop dat ik een voorbeeld kan zijn voor vrouwen die nog twijvelen.

Ik zeg doen ....het kan je leven wel degelijk veranderen.

Ik zal proberen vandaag wat nieuwe fotoos te posten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.