Ga naar inhoud

Marriebarrie : 2 mei 2011 : Dr.Roddi : Boerhaave kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey meis,

Wat super zeg dat alles goed was op controle. Vind het ook echt heerlijk voor je dat je zo weinig pijn hebt gehad . . . .

Goed van je dat je nog ff bent gaan liggen gisteren, want je moet het niet onderschatten hoor!! Geniet maar lekker van je nieuwe meiden, ik bewonder die van mij ook dagelijks, en gisteren had mijn vriend weer zo'n avond dat hij er niet vanaf kon blijven haha haha

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoo weer even een update!!

Vandaag 2 weken po.

En het gaat heel goed,weinig pijn.

De ene keer heb ik wel last en de andere keer weer niet.Ben alleen reuze sacharijnig omdat ik gewoon niks mag...maar goed dat is over een paar weken weer over dus even doorbijten.

Vandaag weer geprobeerd auto te rijden .Ging beter dan vorige week.

Verder een jeuk aan mijn borsten en zwaar pijnlijke girriteerde tepels.

Als ik mijn bh af doe zie ik ook allemaal huidschilvertjes,dus ik denk dat ik aan het vervellen ben.

Ik vind ze wel steeds mooier .En over de maat word ik ook steeds tevredener,het is een kwestie van wennen.

Mijn littekens zijn mooi,ben al dik een week aan het smeren met litteken creme.

Links en rechts van elk litteken zit nog steeds een knoopje,dat moet er zelf vanaf vallen.

Ik doe er wat betadine zalf op want het raakt soms geirriteerd.

Iemand een idee hoe lang dat duurd voor dat het eraf valt...en wanneer moet ik er anders voor naar de huisarts??

Al met al....nog 4 weken....yeehhhhhh!!

Nieuwe fotoos volgen snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest juist die knoopjes laten verwijderen bij de huisarts..

Apart..

Je schreef dat je went aan de grootte, vond je ze eerst te groot :P ?

Heb ik je dan toch verkeerd advies gegeven om voor die 450 cc te gaan ? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

neeeh hoor mii ben juist hartstikke blij met het aantal cc's!!

Ik twijvelde eerst juist of ik ze niet te KLEIN vond whahahaha

Ik denk dat ik juist met 350-375 zeer ontevreden had geweest!!!

Ik ben helemaal happie de peppie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ben echt super blij met dit forum...anders had ik alles maar zo klakkeloos aan genomen....nu ben ik op mijn strepen gaan staan ...en super blij dat ik daar toch voor gegaan heb.

In het begind atcht ik dat het super groot zou zijn maar het is juist hartstikke goed!!!.....

Waar zou ik toch zijn zonder mijn TIETENVRIENDINNEN!!! :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Blij dat je zo tevreden bent. Ik snap je frustratie betreft het niets mogen doen pff, ik kon er niet meer tegen en ben na 2 weken alles langzaam aan weer gaan oppakken!

Dat vervellen heeft bij mij echt weken geduurt en als ik ging smeren met olie kreeg ik allemaal kleine bultjes :22:. Ik ben toen met een scrubhandschoen om de dag zachtjes gaan scrubben en dat ging prima. Ook die pijnlijke tepels pff zeer herkenbaar, gelukkig duurt dit maar 2 a 3 weken en dan wordt het beter!!

Al met al, ff doorzetten . . . . je krijgt er iets prachtigs voor terug :01: !!

Liefssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi TIETENVRIENDINNEN :D:43:

Ja echt ja... Gelijk heb je hoor!!!!

Nu lekker genieten van je boobs !!

Ga je deze zomer nog op vakantie, dat je ze lekker kunt showen?

of zit dat er niet meer in, na die dure bv :P !?

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai ben ik weer even een updatje

Helaas mii een vakantie zit er niet meer in hahah lol

Maar goed dat gingen we toch al niet omdat ze eigenlijk 5 augustus zouden trouwen.

Bij ons is het zowie zo altijd wel moeilijk om dat we twee honden hebben,Mijn vriend heefd twee weken vrij met de grote vakantie.

Dus we maken er daggies uit van,lekker zwemmen,pretparken,en natuurlijk het strand hihiih.

Verder gaat het goed.Ik merk wel duidelijk dat links meer tijd nodig heefd,die is meer pijnlijk dan rechts.

Ook voel ik daar de prothese soms schuiven??...in ieder geval soms heeft het het bekende eidooier in rauw eigevoel.

Ik maak me er nog geen echte zorgen over omdat ik hier en daar al gelezen heb dat dat waarschijnlijk te maken heeft met het feit dat hij wat ruimer in de pocket ligt,

Wat ook heel logisch is want rechts heb ik het niet maar in die borst had ik al meer weefsel dan links.Die borst is ook wat groter en steviger.

Wel voelt daardoor links weer natuurlijker en zachter aan...dus jah...welke nou mijn favoriet is hihhihh???

Littekens genezen goed 2 keer per dag smeer ik ze in met litteken creme.

Knoopjes zitten er nog maar zie wel dat de wondjes van de knoopjes genezen en ze voelen steeds minder gevoelig.

Die bh begin ik zat te worden,meestal rond een uurtje of 6/7 savonds ga ik douche want dan word ik gek van de jeuk en pijnlijke tepels dan ben ik blij als ze even los af

kunnen koelen onder de douche zeg maar!

En dan bekijk ik mezelf weer uit gebreid in de spiegel,trek ik al mijn zomerjurkjes aan en dan ben ik helemaal gelukkig!!!

Daarna moeten ze weer in hun hangmatje.

Morgen ben ik 3 weken,en theoretish mag ik met 4 weken snachts die bh dan af maar als links nog zeer doet laat ik hem aan.

Als met 6 weken het nog niet veranderd is ga ik weer terug naar de arts even de boel laten controleren!!

Nieuwe fotoos volgen weer!!Er is niet zoveel veranderd denk ook niet dat ze nog veel gaan veranderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zooo drie weken alweer!! Wat gaat de tijd toch snel!

Ben benieuwd of je straks zonder bh gaat slapen, ik vind dat nog steeds niet prettig (7 weken po).

En het 'ei' gevoel heb ik zelf niet ervaren, maar heb ik wel vaker gelezen.

Fijn dat alles zo goed gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa vandaag 3 weken po...wat is het snel gegaan...nog drie weken volhouden met die bh!!!

Merk wel dat ze genezen maar het gaat langzaam...het ergste beurze is weg!!!

Het ei gevoel is er nog wel maar volgends mij minder.......littekens genezen goed doen ook steeds minder zeer.....bleef gisteren alleen even aan een knoopje hengen...aii dat deed zeer.

Eigenlijk zie ik nu pas verbetering!

Op naar week 4!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

HeeeeeHeeee,

Wat gaat het snel heee!! Alweer 22dagen PO!

Ik kan zelf niet wachten tot volgende week maandag 30 ste!!! Dan mag ik officieel gaan shoppen ;-) dan heb ik 6 weken po!!!!

Kan niet wachten YEEAAHHH!!

Moeten je knoopjes nog verwijderd worden of vallen die er zelf af?? Wat fijn dat het goed gaat! en snap helemaal je gevoel dat je die BH beu bent!! Nog evenetjes doorzetten!!!

Dikke kuss

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe vallen de knoopjes eraf...maar goed weet niet hoe lang het duurd.

Heb net de kliniek gebeld maar ze hadden het erg druk dus moet even wachten tot ze me terug bellen.

Eigenlijk wil ik dat ze verwijderd worden zodat die wondjes mooi dicht groeien.

Maar goed even afwachten,een knoopje irriteerd weer,heb er een pleister met betadine opgeplaky,was ook de gene waar ik van de week een beetje aan ben blijven hangen.

Ik moest mijn bh wassen dus dacht doe even die andere 80C weer aan.Dacht voor de nacht.

Ik voelde gisteren al dat het wat krapjes was,had weer gevoelige tepels en het gevoel dat ik me protheses plette.

Ok was dat eidooier in ei gevoel een beetje weg.

Mara vanmorgen toen ik opstond meeennnn...wat deden ze weer zeer(vooral mijn linker beetje me zorgenkindje)

Ook voelde ik links meteen weer schuiven zeg maar.

Toen ik dat ding af deed hoorde ik mijn boobs echt zuchten enals het ware op zijn plek zakken.

Ik doe dat kreng echt niet meer aan alles knelt af.mijn 80D zit veel beter .

En keek in de spiegel met een wit strakl truitje..en werd helemaal happy...oohh ben er zo blij mee ....

Goh hoe kan dat veranderen week tot week he!!!

Laat vanmiddag nog wel even weten wat de kliniek zegt wat betrefd de knoopjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo nou ik had dus gisteren ochtend de kliniek gebeld ...maar het was druk dus ze zouden terug bellen.

Om half 8 savonds belde er een verpleger...eric..hartstikke aardig.

hij zei dat hij het ff wilde zien om dat het door de telefoon moeilijk was te zeggen hoe het eruit zag.

Hij vroeg of ik in amsterdam woonde anders kon ik meteen nog even komen.

Nou woon ik 20 km verder op dus hij zei dat ik dan vandaag voor 3 uur even moest komen.

Ik vanmorgen meteen erheen.

hij nam alle tijd voor me...bekeek de hechtingen....hij heeft zelfs naar dokter van der weij in de ok gebeld om te vragen hoelang die knoopjes konden blijven zitten.

Toch 4 tot 6 weken.

Verder zag het er goed uit maar het is nog in genezingsproces.

Hij heeft voor het irriteren weer pleistertjes erover heen geplakt en ik kreeg een stapel mee voor na het douchen.

Dan mocht ik smeren met litteken creme en daarna een pleister erover doen.

Ik heb gelijk gevraagt over het geklutst ei verhaal.

Hij vertelde dat het natuurlijk nog maar 3,5 week was en dat de buitenkant wel al geneest maar dat de binnen kant er echt tijd voor nodigd heeft om te hechten..en dat dat nog wel even kon duren voor de prothese echt vast zit gegroeid.

Eigenlijk dacht ikzelf al zoiets!Maar goed ben gerust!

Ik melde hem dat ik een 80C bh had gekregen en dat die pijn deed.

Dat het leek of mijn protheses geplet werden en mijn linkerboob er vet zeer van deed

Hij zei meteen kom maar ff mee dan krijg je een nieuwe ...

Dus ik kreeg netjes een 80D bh...Nou dat vind ik wel goeie service.

Als er nog wat zou zijn mag ik altijd bellen en eventjes langs komen rijden.

Ik vind dat echt zo fijn...dat je zo langs mag komen.

Hij werd onder tussen gebeld want er liepen natuurlijk ook operaties maar telkens zei hij: sorry heb even geen tijd ben met een patient bezig!

Dat vind ik wel heel erg netjes...voel me zeker geen nummertje of afgescheept met een paar woordjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Hi!

Dat is wel heel netjes van ze zeg :)

Ik heb die behulpzaamheid vorig jaar ook zo ervaren, vond de kliniek erg prettig.

Liefs,

Dollie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Met 450cc naar een 80D???? Ik had wel een paar cupmaten groter verwacht! :blink: Niet dat D klein is ofzo, maar dat heb ik met 270cc al bijna. Valt ook geen touw aan vast te knopen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ja maar zo'n sportbeha is toch anders dan een gewone beugelbeha.. Had een 80D sportbeha en een 70F gewone cupmaat.. Heel apart :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa phantasie ik dacht ook veel groter hoor...maar goed.ik weet nou niet of deze sport van de hema nou goed zit.

Hij zit wel veel beter dan die andere en heb idee dat ik nu ook verder geneest.

de pijn is stukke minder ,ze zijn in een week tijd zo erg bij getrokken.Heb weinig last en ze voelen soepel!

zelf mijn linker boob die echt pijnlijk was is nu stukke beter,dus zo zie je maar ene te strakke kleine bh is ook niet goed.

Ik moet nog even afwachten welke gewone bh ik moet dragen.maar dat wil ik pas echt met 6 weken gaan doen anders moet ik mezelf nu blind gaan staren op iets wat ik nog niet aan kan hahahah

Ik ben echt reuze benieuwd.nou ben ik tevreden met mijn D maar idd met 450 cc varwacht je groter..hoewel mijn pc zei dat het een volle D of E cup zou worden dus dat heft hij dan goed gezien!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoeraaaa...de eerste twee knoopjes zijn eraf gevallen!!!

Nou hebben ze dan toch wel gelijk gehad met tussen de 4 tot 6 weken.

Maandag ben ik alweer 5 weken .

Ik draag mijn bh nog steeds snachts ook al mag hij af maar voel gewoon dat links toh nog even tijd nodig heeft.

Vanmorgen werd ik wakker met mijn armen boeven mijn hoofd.

Ik dacht meteen "" shit"" ...maar had geen pijn of wat dan ook.

Ook worden mijn borsten heerlijk zacht.

Ja kan er wel aan wennen hoor!!

Dus al met al gaat het goed...heb nog weinig pijn,littekens genezen goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn laatsten hechting is er dinsdag afgevallen.Dus hoef geen pleisters of etc te plakken.Best een gek spul die hechtingen inene breek het als het ware gewoon af.

Ik heb nu twee nachten zonder bh geslapen,op een of andere manier slaapt het nog niet echt lekker.Maar denk dat het ook wennen is.

Ik vind ze steeds mooier worden ze zijn ook al behoorlijk zacht en wiebelen al aardig,ik moet zeggen ik had nooit verwacht dat het zo natuurlijk aan zou voelen.

Links is nog steeds een beetje het zorgen kindje,heb af en toe nog steeds het gevoel dat de prothese schuifd.

Rechts krijg ik al en klein beetje gevoel onderop de borst.Links totaal niet ik denk dat die gewoon nog tijd nodig heeft.

Tot nu toe maak ik me nog geen echte zorgen want heb wel het idee dat dat klots gevoel minder word,dus nog geen reden om naar de kliniek te rennen.

Maandag is het eindelijk zes weken dus mag ik officieel weer dingen doen.Ben er zo blij mee eindelijk niet meer nutteloos voelen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mocht dus al zonder bh slapen dus 4 dagen geleden heb ik dat voor drie nachtjes geprobeerd!

Best vreemd want als ik op me zij lig kan ik mijn armen niet echt kwijt whahahaha.

De eerste twee dagen ging het dus aardig maar na de derde nacht had ik pijn.

In het midden van mijn linkerboob voelde ik echt een soort spierpijn op een plek.als ik diep in ademde of mijn hoofd een bepaalde kant op draaide voelde ik het.

Ik denk dat ik op mijn zij heb gelegen en met mijn linkerarm op mijn boob heb geleund zodat op de prothese extra gewicht is komen te staan.

Ik heb vannacht me bh dus maar aan getrokken en het voelt nu stukke beter.....

Hett is gewoon nog te vroeg denk ik dus probeer het over een week wel weer.

De pijn is nu weg.

Wel voel ik zo nu en dan nog mijn prothese aan de linker kant klotsen maar dat word wel minder.Merk wel als ik mijn bh te strak heb dat ik ik het voel aan die kant aan de andere kant niet.(beetje onaangenaam gevoel of je iets plet)

Waarschijnlijk omdat rechts meer weefsel heeft dan links dus die is wat gevoeliger.

Al met al heb het gevoel er dus nog niet te zijn.

eens kijken wat voor maat ik uit ga komen,ben wel erg benieuwd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.