Ga naar inhoud

Marriebarrie : 2 mei 2011 : Dr.Roddi : Boerhaave kliniek


Aanbevolen berichten

hoi meiden

mijn naam is marianne

en vanavond heb ik mijn eerste afspraak bij dr.roddi in de boerhaave kliniek.

ik ben nu 33 jaar en droom al vanaf mijn 18 de van een bv.

er kwam steeds wat tussen,kinderen,verhuizing etc.maar nu is het eindelijk zover.

en ik ben hartstikke blij op dat er volgend jaar ook een bruiloft op de planning staat!

ik ben benieuwd wat vanavond mij gaat brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

eeeh nou jaaa en nee hahaha

ik heb 3,5 jaar borstvoeding gegeven.

het is uit gezacht,ik wil volle stevige borsten.

ik heb nooit grote borsten gehad,het is in mijnpuberteit gaan groeien en ook meteen weer gestopt.toen ik later kinderen en wat dikker werd werd het wel iets beter,en met de bv helemaal.maar nu ziet het er niet uit!ik denk dat een D cup het mooist in.ben benieuwd wat hij gaat zeggen vanavond!!

als het allemaal goed is wil ik me in juni laten helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof dat je een aparte pas afspraak moet maken?? maar goed ik doe alvast een straks truitje aan wie weet.

verder ga ik er blanco in,hoor zulke verschillende verhalen over dr.roddi.de een vind hem geweldig en de ander een botte boer.dus ik zie wel!

bevalt het niet dan kan ik altijd nog bij een andere pc dr vanderweij een consult aan vragen.

ben een jaar of tien geleden bij de jan van goyen geweest bij dr selms

dus misschien is dat dan de derde optie.

pfft vind het wel spannend...het enige wat ik echt vind is de narcose dat hab ik nog nooit gehad!

maar goed dat zijn zorgen voor later!

maar een ding wat er ook gebeurt deze zomer heb ik :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Daar ben ik weer

nou ,het ging super goed,had een afspraak om half zes,we waren 5 min te laat,maar goed dr Roddi liep toch wat uit.

Hij vroeg wat ik wilde hebben en ik zei een D cup.