Ga naar inhoud

Marriebarrie : 2 mei 2011 : Dr.Roddi : Boerhaave kliniek


Aanbevolen berichten

hoi meiden

mijn naam is marianne

en vanavond heb ik mijn eerste afspraak bij dr.roddi in de boerhaave kliniek.

ik ben nu 33 jaar en droom al vanaf mijn 18 de van een bv.

er kwam steeds wat tussen,kinderen,verhuizing etc.maar nu is het eindelijk zover.

en ik ben hartstikke blij op dat er volgend jaar ook een bruiloft op de planning staat!

ik ben benieuwd wat vanavond mij gaat brengen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

eeeh nou jaaa en nee hahaha

ik heb 3,5 jaar borstvoeding gegeven.

het is uit gezacht,ik wil volle stevige borsten.

ik heb nooit grote borsten gehad,het is in mijnpuberteit gaan groeien en ook meteen weer gestopt.toen ik later kinderen en wat dikker werd werd het wel iets beter,en met de bv helemaal.maar nu ziet het er niet uit!ik denk dat een D cup het mooist in.ben benieuwd wat hij gaat zeggen vanavond!!

als het allemaal goed is wil ik me in juni laten helpen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik geloof dat je een aparte pas afspraak moet maken?? maar goed ik doe alvast een straks truitje aan wie weet.

verder ga ik er blanco in,hoor zulke verschillende verhalen over dr.roddi.de een vind hem geweldig en de ander een botte boer.dus ik zie wel!

bevalt het niet dan kan ik altijd nog bij een andere pc dr vanderweij een consult aan vragen.

ben een jaar of tien geleden bij de jan van goyen geweest bij dr selms

dus misschien is dat dan de derde optie.

pfft vind het wel spannend...het enige wat ik echt vind is de narcose dat hab ik nog nooit gehad!

maar goed dat zijn zorgen voor later!

maar een ding wat er ook gebeurt deze zomer heb ik :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi

Daar ben ik weer

nou ,het ging super goed,had een afspraak om half zes,we waren 5 min te laat,maar goed dr Roddi liep toch wat uit.

Hij vroeg wat ik wilde hebben en ik zei een D cup.

ik mocht ook pas protheses passen want zijn pc deed het niet dus hij kon mij geen fotoos laten zien.

Toen ik het aan had dacht ik meteen ,ja zo hoort het!!

Ik krijg tussen de 350-375 cc ronde siliconen.

Heb ze ook even gevoelt en ze voelde lekker soepel.

Hij plaatst ze voor de spier.

Ik vind het wel een aardige man.lekker duidelijk,beantwoorde gewoon mijn vragen.

Bij het opmeten zei hij,hmm ja daar kan ik wel iets heel moois van maken! :154:

Met andere woorden ik ben een perfecte kandidaat.

Daarna nog een gesprek gehad met een vrouw die was een beetje voor het sociale praatje.Wat ik verwachtte,hoe alles werkte etc.Nou dat was zo een gezellig praatje dat ik pas om half 8 buiten stond.

Al met al ben ik heel positief.

Ik ga morgen een datum prikken voor de operatie!!

Ik vind het doodeng en spannend maar ben zo happy!!

Nog bedankt voor jullie fijne berichtjes.

morgen horen jullie meer!!

gr marianne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik ga nou weer twijvelen hoor meiden.Dus ik ga binnen kort weer op consult.

Ik heb maar 1 pasprothese gepast,maar wil toch ook nog even een grotere passen kijken hoe dat staat.

Nu gingen we er vanuit tussen de 350 cc-375 cc.

Dr.Roddi's pc deed het niet dus heb geen fotoos van zijn werk gezien dus dat wil ik ook even zien.

Nu gaat mijn man mee.Gewoon om de twijvel weg te nemen,want als het eenmaal erin zit kan je niet meer terug he hihihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja misschien wel wil in ieder geval groter passen.kijken hoe dat staat en of het kan.twijvel twijvel hahaha,en mijn man heeft er ook een hele andere kijk op dan mijn moeder he! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 april kan ik voor een tweede pas afspraak ...joepiee!!! :125:

Ik kan helaas niet volgende week en die twee weken erna is hij ontwikkelings werk aan het doen in het buitenland.

Dus daarna kan ik langskomen,wel lekker want dan hoef ik nog maar een maandje te wachten hihhi!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hey Marrie Barrie ;)

Ik word ook op 2 mei geopereerd :D

Krijg net als jou ongeveer dezelfde cc's en voor de spier!

Wat is je omvang en hoe groot ben je en wat weeg je?

Ik lees dat je twijfelt dus echt goed van je dat je nog een keer terug gaat om te passen,

ik twijfel zelf ook nog steeds of ik toch niet 420cc wil zoals hij meteen voorstelde na het horen van mijn wens..

Ik schrok alleen zo erg van 420 dat ik zei is dat niet te groot??

Ben zelf namelijk maar een klein slank ding dus schrok nogal maar nu twijfel ik dus weer enorm!

Bij de een ziet het er namelijk zo klein uit en bij de ander wel hoe ik het wil.. twijfel twijfel!

Heb de pc een email gestuurd dus kijk uit naar zijn email terug..

In ieder geval alvast succes 2 april met passen

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marriebarrie,

Goed dat je nog voor een 2e consult gaat! En helemaal fijn dat je man meegaat, twee weten meer dan één hihi....

Ik had achteraf ook foto's mee willen nemen, maar heb hier dus nooit aangedacht. Ik vind nu mijn tepels iets te laag staan ....

Wel heb ik cup 75D gekregen en dat is wel weer precies wat ik wilde :D

Succes met passen vrijdag! Laat je man ook maar ff voelen als je de pas-protheses in hebt :6:

Groetjes Xanaa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update!!!!

Vanvond op tweede consult geweest bij Dr.Roddi .

En oo god...wat ben ik blij dat ik gegaan ben!!!!

Hij wilde me eerste 350-375 cc geven

Maar ik vertelde heb dat ik thuis met 400cc had rond gelopen en dat ik dat liever had mits het natuurlijk kan he.

Ik moest me weer uit kleden ,hij keek en zei:"nou ,ik zie niet in waarom het niet zou kunnen,je bent breed genoeg en je vel is als uitgerekt geweest(door de borstdvoeding)"

Toen zei hij:"Ik denk dat je zelfs makkelijk 450 cc kan hebben als je dat mooi vind!!"

Dus ik was helemaal verbaasd,ik heb 400cc en 450 cc gepast.En ik ben meteen voor het grootste gaan.

Hij zei wel dat het een volle cup word dan,cup D of dubbel D.

Maar dat wil ik dus juist graag .Volle borsten,dus ik ben helemaal happy de peppie!!

Ondanks dat ik lang heb moeten wachten,want hij had perongeluk mij en nog iemand over geslagen op zijn lijstje afsprakenn hahaha

Heb ik nu eindelijk wat ik wilde!

Nu maar afwachten tot 2 mei!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh superrrrr tof zeg!! krijg je toch wat je wiltttt :136: :136:

En met de zakjes rijst hoe voelde je je dan?? is het niet heeeeerlijk hihiih!!!

Gaat zeker geweldig staan bij je geloof me!!

Nu maar aftellen met nog meer plezierrrrr :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs: :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.