Ga naar inhoud

Marriebarrie : 2 mei 2011 : Dr.Roddi : Boerhaave kliniek


Aanbevolen berichten

  • Reacties 145
  • Created
  • Laatste Reactie

Lieve Marriebarrie

Ik weet niet of je dit nog leest maar ook ik wil je heel veel succes wensen vandaag..

Nog even en je droom is werkelijkheid geworden..

Ik denk aan je..

Gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja..ik ben alweer een uurtje thuis.

En ik voel me goed!!!

En ik ben vet happy

Ik ben echt vet trots op mezelf...echt heb me grootste angst over wonnen.

Om half 6 ging de wekker...de nacht was redelijk gagaan had nog wat slaap kunnen pakken was wel eerder dan de wekker wakker maar goed.

Eigenlijk kon de tijd niet snel genoeg gaan,ik wilde het zo graag achter de rug hebben.

Met ze zenuwen viel het mee,probeerde mijn paniek aan vallen te onder drukken en op een of andere manier lukte dat goed.

Ik denk dat ik dit zo graag wilde dat ik er ook voor ging.

Kwart over 6 in de auto ,we verwachtte eigenlijk file maar dat viel mee gelukkig,dus we waren veels te vroek ,5 over 7 kwamen we aan.

De kliniek was zlefs nog dicht.We hebben in de auto gewacht en 5 voor half 8 kwam de receptioniste aan.

Ik moet wat formulieren in vullen en daar kwam paul mijn verpleger !!

Eeen grote ras echte amsterdammer ,met lekker veel humor lekker droog'.

Hij wees me een bed en vertelde dat ik me operatie hempje,mutsje en slofjes moest aan doen.

Hij ging nog wat formulieren in vullen,naam,en wat voor behandeling etc.

Toen moesten we wachten.

Rond 8 uur kwam dr.Roddi,ik vertelde dat ik gespannen was en hij antwoorde het zou juist raar zijn als je dat niet had met een glimlach.

Hij wat tekenen en fotoos maken.

Daarna weer wachten ,toen kwam de anesthesist,weer wat vragen etc.

Vriendje kusje en gaan met die banaan.

En hoppa mijn grootse angst tegemoed ,naar de operatie kamer.

Stond nog steeds versteld van me zelf hoe ik mijn zenuwen in bedwang hield!

Nou op de tafel,heb mijn ogen maar dicht gedaan,dekentje over me heen,Paul maakte nog een grapjes dat ik zweet voeten had toen hij mijn slofjes uit trok.

Infuusje prikken,in een keer goed,antibiotica erin,plakkers hier en daar hoorde me hartslag had van te voren aan gegeven dat ik niet tegen mijn eigen hartslag kon want vaak raak ik in paniek...dus hij zei..is de mijne hoor hiihi

Toen een beetje narcose middel,daarna een kapje denken aan een skivakantie in oostenrijk en hoppa weg!!! niet draaier helemaal niks,nada!!

Toen werd ik heerlijk wakker,vriendje lief naast me

.Lekker wat drinken,tvtje aan,beetje wakker worden en trillen van de kou.

Infuusje eruit moest plassen .

Rond half negen geholpen en was kwart voor tien op de uitslaap kamer en half 11 weer op zaal.

Lekker broodje eten en ik had mijn eigen groene ice thee mee(echt een verslaving)

Niet misselijk voelde me goed.Kwart voor 1 de drains eruit,ging super,deed geen pijn.

Wat formuliertjes mee en paracetamol met codeine voor de nacht.

Op naar huis....heerlijk was half twee weer thuis

Lig n u lekker op bed ,tvtje aan ...kindjes komen later thuis,pijn is goed te houden net 2 pracetamollen genomen.

Heb ze even bewonderd in de spiegel zitten ingepakt in tape maar ziet er goed uit!!!

Ja ben er heel gelukkig mee!!

Er is 450cc ingegaan...ben beniuwd naar het resultaat!!

fotoos volgen nog!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi meiden

mijn naam is marianne

en vanavond heb ik mijn eerste afspraak bij dr.roddi in de boerhaave kliniek.

ik ben nu 33 jaar en droom al vanaf mijn 18 de van een bv.

er kwam steeds wat tussen,kinderen,verhuizing etc.maar nu is het eindelijk zover.

en ik ben hartstikke blij op dat er volgend jaar ook een bruiloft op de planning staat!

ik ben benieuwd wat vanavond mij gaat brengen.

Hallo

Ik ben Monica. Ik heb afspraak 10 mei bij dr. Roddi en ook in boerhaave. Ik heb vandaag een bericht van een vrouw ontvangen en zij is door hem geopereerd. Zij zegt dat hij niet goed is en ze heeft erg spijt dat ze hem heeft gekozen. Ik weet echt niet wat ik moet doen en welke PC dan goed is. Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat heerlijk dat het zo fijn is verlopen en dat je je zenuwen in bedwang kon houden. Het valt mij op hoeveel dames nog net niet fluitend de Boerhaave kliniek uitlopen. Dat geeft mij een goed gevoel :D

Er staat alleen 50cc in je verslag. Moet dat niet toevallig 350 cc zijn?

Rust lekker uit en straks kun jij ook heerlijk genieten van je boobs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw wat heb je al een compleet verslag getypt! Je klinkt al weer helemaal helder.

Fijn dat alles zo goed gegaan is. Hopenlijk gaat het herstel ook net zo goed!

Werken de medicijnen goed?

Ik ben ook erg benieuwd naar het resultaat

Zet 'm op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het verdander het was 450 cc hihi

Meiden bedankt voor de felicitaties....

En monica...tsja ...ikheb geen problemen met roddi,het is een aparte man...en ik heb zoiets ..over al hoor je positive en negatieve berichten....

You gotta love him or hate him!!!

Sommige vinden hem een botte boer...ik heb daar persoonlijk geen moeite mee,ik hou juist wel een beetje van de no nonsens ..lekker rap hoppa klaar.

Ik zou zeggen ga er heen en trek zelf je conclusie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marrie!!

VAN HARTE GEFELICITEERD!!! :1bouncingboobs:

je hebt ze eindelijk!!!!

zitten ze helemaal ingepakt of heb je ze wel al kunnen bekijken!?

wat fijn dat het je zo goed bevallen is! heb je toch maar even gedaan! je grootste angst overwonnen!

ben heeeeeeel blij voor jou!!!

dat grapje over die zweetvoeten maakte ze bij mij ook! hahah, zo herkenbaar!!

ik ben heel trots op je meid!! :35:

geniet van je borsten en hopen maar dat je herstel net zo goed en soepel gaat als de operatie!!

heel veel liefs en een hele dikke (zachte) knuffel, Suus :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Twijfel1

Heee meid!!

Wat super dat het zo goed verlopen is!!

Oeee spannend dat je al beetje kunt spieken!! Rust goed uit meid en ga er van genieten!!!!

Je hebt het verdient super goed!!!

Dikke kusss :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.