Ga naar inhoud

Vannie : 18 november 2020 : Dr. Melenhorst : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

 

Hoi hoi 

 

Ik heb 18 november 2020 een BV gehad bij Bergman Clincs, plastisch chirurg W. Melenhorst.
Ik heb mentor smooth round high profile gel breast implant cohesive 1 dual plane.  Linkerborst  425 CC en rechterborst 375 . 
Lengte 155 gewicht 154. Van kleine B naar D als het goed is . Zoals het er nu uitziet juiste proporties voor mijn lichaam. 
 

Heel fijne ervaring bij Bergman. Eigen kamer en lieve meiden. 
Operatie ging vlot. Relaxt uit narcose gekomen met heerlijk een raketje er achteraan. 
 

Gelukkig was mij van te voren verteld dat het beeld in de spiegel zou zijn dat de implantaten heel hoog zitten door zwelling etc. Anders zou ik inderdaad erg schrikken.
1 e dag na operatie hoge zwellingen alsof de implantaten te hoog zijn geplaatst maar daar was ik al voor gewaarschuwd.  
Wat ik ook zie vanaf de zijkant gekeken is dat de bolling/zwelling hoog zit en dan wat afgevlakt richt tepel en vanaf tepel rond. Op dat tussenstuk met boven tepel ook mooi vol wordt. 

Vandaag  is mijn 5e dag na de operatie. Qua pijn gaat het aardig goed. 
Zwelling zit nog hoog maar het is ook nog maar kort. 
sta denk ik 3 x per dag voor de spiegel alsof er dan al weer iets verandert kan zijn 😂.

 

Obsessed momenteel en zoek ervaringen van mede boobs die ook hoge zwellingen hadden waarvan het mooi gezakt is voller oogt. 

 

Ik zal proberen en album te maken vandaag . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, fijn dat je ook op het forum zit. Ik zou graag toegang tot je album willen als dat mag. Ik ben zelf 2 december aan de beurt en ga waarschijnlijk voor 380cc. Heb ook een lege b na 2 kids met borstvoeding. 
Groetjes Anns.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minutes ago, Vannie said:

Ik ga vandaag een album maken . Dan voeg ik @Willsx en @Anns toe. 
 Ik vraag me ook af of mijn borsten niet kleiner worden als ze de zwellingen weg zijn omdat alles nu straks staat en gespannen is lijken ze ook groter neem ik aan. 
 

zorgen zorgen zorgen of beter gezegd jezelf gek maken pffff

Ik denk dat dat wel meevalt! Ik vind de mijne persoonlijk nu al groter ogen dan kort na de operatie! Ik heb je toegevoegd dus kijk gerust 😊

 

Ik denk dat je hier op het forum van veel dames zult lezen dat wanneer de implantaten mooi op zijn plek gezakt zijn ze het groter vinden ogen, maar het heeft gewoon veel tijd nodig. 
 

komt helemaal goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Vannie

 

Welkom op het forum :) Echt een fijne man hè, Melenhorst. Ik ben zelf ook bij hem op consult geweest maar heb uiteindelijk toch ervoor gekozen om bij een andere chirurg geopereerd te worden. Zoals Wills al zegt vervaagt dat obsessieve gegluur in de spiegel wel een beetje maar in het begin ben ik er ook echt heel veel mee bezig geweest! Het voelt soms echt als een emotionele rollercoaster moet ik zeggen. 

 

Het kan inderdaad tot 1 jaar duren voordat je echt het eindresultaat hebt. Ik zelf vond ze een beetje klein inderdaad toen de zwelling afnam na een week of 2 tot 3 maar merk nu (ben 6 weken PO) dat het volume wel weer een beetje terugkomt. De befaamde drop en fluff heb ik nog niet gezien maar fingers crossed dat die ook bij mij straks komt 🤞

 

Mag ik ook mee kijken in je album als je die gemaakt hebt? Ik kan je ook toevoegen in mijn album als je wil

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Yvette-x zei:

Hoi @Vannie

 

Welkom op het forum :) Echt een fijne man hè, Melenhorst. Ik ben zelf ook bij hem op consult geweest maar heb uiteindelijk toch ervoor gekozen om bij een andere chirurg geopereerd te worden. Zoals Wills al zegt vervaagt dat obsessieve gegluur in de spiegel wel een beetje maar in het begin ben ik er ook echt heel veel mee bezig geweest! Het voelt soms echt als een emotionele rollercoaster moet ik zeggen. 

 

Het kan inderdaad tot 1 jaar duren voordat je echt het eindresultaat hebt. Ik zelf vond ze een beetje klein inderdaad toen de zwelling afnam na een week of 2 tot 3 maar merk nu (ben 6 weken PO) dat het volume wel weer een beetje terugkomt. De befaamde drop en fluff heb ik nog niet gezien maar fingers crossed dat die ook bij mij straks komt 🤞

 

Mag ik ook mee kijken in je album als je die gemaakt hebt? Ik kan je ook toevoegen in mijn album als je wil

Echt een obsessie ja ... 

Ik zou  graag meekijken in je album ja. 
bolling valt me tegen als ik van bovenaf neerkijk op mijn borsten. Bij passen en meten zag ik echt borsten lekker vol en nu zie ik dat niet. Dat was wat ik wilde. Nu lijkt het minder.  Hoop echt dat dat goed komt. 
 

Graag toevoegen aub 🙂

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga je toevoegen!

Moet er wel bij zeggen dat ik een tubulaire voorsituatie had. Bij mij zijn ze vanaf het begin af aan bovenin ook niet heel erg gevuld wat naar mijn idee een heel natuurlijk resultaat geeft! Omdat bij mij voorheen al weinig tot geen vulling zat in de bovenpool had ik me er ook op voorbereid dat dat niet direct het geval zou zijn na mijn operatie. Kijk maar eventjes, dan zie je wel wat ik bedoel denk ik 😉

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, Yvette-x zei:

Ik ga je toevoegen!

Moet er wel bij zeggen dat ik een tubulaire voorsituatie had. Bij mij zijn ze vanaf het begin af aan bovenin ook niet heel erg gevuld wat naar mijn idee een heel natuurlijk resultaat geeft! Omdat bij mij voorheen al weinig tot geen vulling zat in de bovenpool had ik me er ook op voorbereid dat dat niet direct het geval zou zijn na mijn operatie. Kijk maar eventjes, dan zie je wel wat ik bedoel denk ik 😉

Mooi!! Ze vallen natuurlijk .  Bij mij erg hoog nog. Heb je ook dual plane?  
Ik heb een album gemaakt weet nu niet of het privé  staat of openbaar en ben aan het uitzoeken hoe ik iemand kan toevoegen

 

zie je mijn foto’s?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 hour ago, Vannie said:

@Willsx mooi geworden !!!! En ze veranderen nog steeds geloof ik tot wel 1 haar voordat het helemaal itself is toch?

 

Vraag me toch ook wel af of ze niet wat kleiner (minder volume) worden als mijn borsten niet meer strak gespannen staan staan en de zwellingen weg zijn. 

Dank je!! Ja ze veranderen echt nog veel! Als het goed is worden ze niet veel kleiner hoor, maar word alleen de vorm wat mooier en rustiger omdat inderdaad ze zwelling dan weg gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Willsx zei:

Dank je!! Ja ze veranderen echt nog veel! Als het goed is worden ze niet veel kleiner hoor, maar word alleen de vorm wat mooier en rustiger omdat inderdaad ze zwelling dan weg gaat.

Net weer naar je foto’s gekeken. Echt mooi :-). 
zie je mijn foto’s? Weet niet of ik het op privé heb of openbaar en zoek hoe ik iemand kan toevoegen. 
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minutes ago, Vannie said:

Net weer naar je foto’s gekeken. Echt mooi :-). 
zie je mijn foto’s? Weet niet of ik het op privé heb of openbaar en zoek hoe ik iemand kan toevoegen. 
 

Ja ik kan ze zien! Ik denk dat deze dan openbaar staat?

 

Ik denk dat het wel goed komt bij jou! Het ziet er al mooi uit en dat platte aan de bovenkant had ik ook heel erg in het begin! Ik denk als je bij meer meiden met dual plane de foto’s ziet dat je ontdekt dat de meeste er zo uitzien kort PO! Er gaat echt nog veel veranderen.

 

Maar als je veel twijfelt kun je altijd even mailen of bellen met je kliniek! Daar zijn ze voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Willsx zei:

Ja ik kan ze zien! Ik denk dat deze dan openbaar staat?

 

Ik denk dat het wel goed komt bij jou! Het ziet er al mooi uit en dat platte aan de bovenkant had ik ook heel erg in het begin! Ik denk als je bij meer meiden met dual plane de foto’s ziet dat je ontdekt dat de meeste er zo uitzien kort PO! Er gaat echt nog veel veranderen.

 

Maar als je veel twijfelt kun je altijd even mailen of bellen met je kliniek! Daar zijn ze voor!

Dank je. Toch maar op privé en ik heb je toegevoegd. Ik ga per 3 eng foto posten. 
 

3 december heb ik mijn eerste controle. Nog even volhouden dan kan ik mijn vragen stellen als ik geen veranderingen zie. 
 

Met deze link ben ik blij. Stap voor stap foto’s en uitleg. https://espritcosmetic.com/procedures/breast-augmentation-portland/photos-of-recovering-patient/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Vannie zei:

Dank je. Toch maar op privé en ik heb je toegevoegd. Ik ga per 3 eng foto posten. 
 

3 december heb ik mijn eerste controle. Nog even volhouden dan kan ik mijn vragen stellen als ik geen veranderingen zie. 
 

Met deze link ben ik blij. Stap voor stap foto’s en uitleg. https://espritcosmetic.com/procedures/breast-augmentation-portland/photos-of-recovering-patient/

Sorry wel door scrollen in er link:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik kan ze nu zien inderdaad! Zoals al gezegd herken ik jouw foto's niet van mijn eigen situatie maar wél van veel andere dames waarvan ik hier op het forum foto's gezien heb. En ook de link die jij deelde, in het begin lijken het wel blokken die erop geplakt zijn maar naarmate ze steeds meer zakken worden ze echt heel mooi. Ook bij jou! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Vannie, leuk!! Welkom hier. Ik ben zelf 14 okt geopereerd door dr van der weij. Ik heb mentor round extra mpp 370 cc. Heb ze dan niet dual plane, maar konden voor de borstspier geplaatst worden. Maar zaten wel erg hoog, beginnen nu te zakken langzaam. Ik heb toevallig vanmiddag of met de kliniek gebeld of ik rekening kan houden of ze door de zwelling nog kleiner worden, maar dan hoef ik niet van uit te gaan. Heb zelf ook het idee dat alle zwelling nu weg is. Gaat meer om de omvang (met zwelling). Ik zit nu op 70F na de operatie en ben woensdag 6 weken po. Mag ik met jou meekijken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi @Vannie, leuk!! Welkom hier. Ik ben zelf 14 okt geopereerd door dr van der weij. Ik heb mentor round extra mpp 370 cc. Heb ze dan niet dual plane, maar konden voor de borstspier geplaatst worden. Maar zaten wel erg hoog, beginnen nu te zakken langzaam. Ik heb toevallig vanmiddag of met de kliniek gebeld of ik rekening kan houden of ze door de zwelling nog kleiner worden, maar dan hoef ik niet van uit te gaan. Heb zelf ook het idee dat alle zwelling nu weg is. Gaat meer om de omvang (met zwelling). Ik zit nu op 70F na de operatie en ben woensdag 6 weken po. Mag ik met jou meekijken? 

Hoi hoi @Lilve,

 

Tuurlijk mag je meekijken.  Ik volg je ook graag incl album:-). 
Wat was je maat voor BV?  Was Cup F ook wat je wilde? Ik een volle D, dus ben erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Ik ga nu even kijken naar je foto’s. 
het heeft dus ongeveer 4/5 weken geduurd qua zakken zwelling en implantaten ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Vannie zei:

Hoi hoi @Lilve,

 

Tuurlijk mag je meekijken.  Ik volg je ook graag incl album:-). 
Wat was je maat voor BV?  Was Cup F ook wat je wilde? Ik een volle D, dus ben erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Ik ga nu even kijken naar je foto’s. 
het heeft dus ongeveer 4/5 weken geduurd qua zakken zwelling en implantaten ? 

Hoi hoi, nou wilde. Ik had niet speciaal een chipmachines in m’n hoofd. Gewoon mooie volle ronde borsten die bij m’n lichaam passen. Dag heb ik aan de pc overgelaten. Ik dacht aan D/E cup, maar is een goeie F geworden. Maar ik ben er super blij mee. Ze blijven nog veranderen de aankomende tijd. Maar zijn laatste week wel echt flink gezakt weer. Maat voor bv was een lege c70, ik had brede maar lege borsten. Ik zal je toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi hoi, nou wilde. Ik had niet speciaal een chipmachines in m’n hoofd. Gewoon mooie volle ronde borsten die bij m’n lichaam passen. Dag heb ik aan de pc overgelaten. Ik dacht aan D/E cup, maar is een goeie F geworden. Maar ik ben er super blij mee. Ze blijven nog veranderen de aankomende tijd. Maar zijn laatste week wel echt flink gezakt weer. Maat voor bv was een lege c70, ik had brede maar lege borsten. Ik zal je toevoegen.

Ik ben erg nieuwsgierig. Heb je een album? Kan het niet vinden. 
Fijn dat je er super blij mee bent. Hoop dat ik dat ook ben over 5/6 weken . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Lilve zei:

Hoi hoi, nou wilde. Ik had niet speciaal een chipmachines in m’n hoofd. Gewoon mooie volle ronde borsten die bij m’n lichaam passen. Dag heb ik aan de pc overgelaten. Ik dacht aan D/E cup, maar is een goeie F geworden. Maar ik ben er super blij mee. Ze blijven nog veranderen de aankomende tijd. Maar zijn laatste week wel echt flink gezakt weer. Maat voor bv was een lege c70, ik had brede maar lege borsten. Ik zal je toevoegen.

Hahaha, ik zie nu ineens chipmachines staan, 🙈. Cupmaat bedoelde ik natuurlijk. Oooh sorry vergeten toe te voegen. Ga het meteen doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.