Ga naar inhoud

Kids..


mii18

Aanbevolen berichten

Aah wat ben jij lief meid!!

En wat een schatje van een zoon heb je hihi slagslag :P

Maar hoe oud was je? Als ik je zo hoor was je rond de 19? :blush: Dat zou ik nog niet zien zitten om over een klein jaartje een kindje te hebben, :blush:

Mij lijkt borstvoeding ook echt leuk! Nou ja leuk hihi, mooi voor een goede start net wat je zegt! Maar ik weet niet hoe het gaat zijn met boobies met prothese, ben bang dat wanneer ik borstvoeding geef je ze moet gaan kolven en pff al die dingen!

Maar zo ver is het niet hihi ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi iedereen,

Ik heb 2 kids een jonge van 5 en een meisje van 8 maanden.

Ik wil absoluut geen kids meer. Laatste bevalling was echt

zwaar vandaar ook de keuz om nu me borsten te doen.

groetjes Miemsje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ja mii als er een vreemd kind naar me toe komt (soms zelfs die van vriendinnen) denk ik altijd 'pff sodemieter op' ja mag het echt niet zeggen mischien maar ik vind kinderen gewoon bloedirritant vooral van die wijsneusjes hahah maar die van mij kan geen kwaad bij me doen als je er eenmaal 1tje heb ja dat is niet te beschrijven maar ik snap best dat je er niet aan moet denken ikmoest er ook niet aan denken :D Als je zo gelukkig bent en je mist niks in je leven dan hoef je geen kinderen te nemen en als je opeens toch een voldoening zoekt in je leven tja dan kan je er altijd nog aan beginnen he het is zo gebeurt hoor haha !! je bent overl 10 jaar nog jong genoeg !!! Vind zelf zowiezo dat je niet te veel aan de toekomst moet denken want je weet toch niet hoe het gaat lopen en wat voor keuzes je gaat maken in je leven zolang je maar gelukkig bent:D

Ik heb maar 3,5 weken borstvoeding gegeven dus heb nooit ergens gezeten eigenlijk je kunt altijd bij iemand in een slaapkamer zitten ofzo, de kunstvoeding is idd heel goed voor de baby's maar 't schijnt dat ze de echte moedermelk nooit kunnen namaken die is zo speciaal ze willen er zelfs gelf voor geven aan moeders die bv geven aan hun kind, als je bv geeft heeft je kind ook veeeel minder kans op astma, allergieen en dat soort dingen maarja ik heb t ff geprobeerd en was het op een gegeven moment gewoon beu en het deed echt zoooo zeer was ontstoken enzo dusja ben daar vrij makkelijk in dan stop ik er ook gewoon mee ! ik was trouwens nog net geen 19 toen ik mama werd, met bv kun je gewoon borstvoeding geven als het goed is marisjuh:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit verveling steeds maar nieuwe topics beginnen Mii ;) hahah!

Ik heb GEEN kids, wil er misschien wel.. maar moet eerst een leuke kerel treffen die redelijk goed in de slappe was zit he :P Stel dat de relatie dan uiteindelijk niet werkt, ken ie iig nog alimentatie betalen! (slecht he :130: ) HAHA!

ahaha dit hadden mijn woorden kunnen zijn :136::153:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 1 zoontje van bijna 6 jaar.

Had er graag 2 gehad (was nog sterk aan het twijfelen) maar mijn gezondheid laat het me spijtig genoeg niet meer toe.

Ach ja heb een lieverdje en hij is gezond dus heb niet te klagen hé!

Borstvoeding heb ik niet gegeven ...

Mii het lijkt wel of je toch een beetje begint te twijfelen hé... ach je hebt nog tijd zat om te genieten nu en wie weet later van gedacht te veranderen :141:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

ik heb 2 dochters van bijna 9 en 10 en nog een zoontje van 18 maanden.

Heb bij alle drie borstvoeding gegeven met als resultaat,lege borsten!! Maar daar komt binnenkort verandering in!!! :-)

En nog 2 stiefzonen van 13 jaar (tweeling) ,druk in huis,maar ik zou niemand meer kunnen missen!!!

Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Evi,

Hihi nee hoor ik twijfel nog steeds niet !! ;)

Ik ben zoizo erg bang voor de bevalling, echt vreselijk gewoon! dat inknippen enz, jakkk !

en ben bang om mijn figuurtje kwijt te raken :blush:

Ook ben ik van mening dat je het gewoon beter hebt qua geld als je geen kinderen hebt..

en nog zoveel redenen ! ;)

Heb het altijd al gezegd ik wil er geen ! maar het kan altijd veranderen he, mar denk van niet hihi..

maar vind het wel luek om andere ervaringen te lezen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier 2 kids. Een zoon van bijna 4 jaar en een dochter van 1,5 jaar. Ikzelf ben 29 en mijn man ook.

We zijn op dit moment bezig voor een derde! En wat dat met mijn borsten gaat doen dat zien we dan wel weer. Verder bij de eerste 5 weken borstvoeding via kolf gegeven en bij de tweede de fles.

De volgende krijgt ook gewoon de fles dus kunstvoeding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Ik heb twee meiden van 3 (vandaag 3 geworden) en 1 jaar. Ook ik heb borstvoeding gegeven. En al was het maar een week of 8....Mijn borsten zijn jammer genoeg toch van cup c naar cup a gegaan. Vandaar dat ik er ook voor het gekozen ze te laten vergroten.

Ik vraag me alleen af hoe andere moeders dit gedaan hebben. Mijn jongste dochter kan nog niet lopen. Ik hoop dat ze dat tegen die tijd wel kan. Maar ik denk dat ik er toch niet onder uit kom om haar af en toe te dragen. Het lijkt me dan ook erg pijnlijk om d'r dan tegen me aan te houden.......

Maar ik heb er ook geen spijt van hoor dat ik borstvoeding heb gegeven. Ik vond het toch wel echt heel bijzonder.....Totdat de kloven begonnen te komen...auwwww....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mij lijkt borstvoeding dan weer helemaal niks,

lijkt me ook best pijn doen inderdaad..

een vriendin van mij kwam het bloed gewoon uit haar tepels..

vind het gewoon een akelig idee dat er een baby aan je tepels zuigt ? :unsure:

Ik zou gewoon voor kunstvoeding gaan..

Hebben de meeste van jullie ook nog zwangerschapsstrepen of wat dan ook ?

Iets waaraan je kunt zien dat je een baby hebt gehad ? :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Amber, bij mij zie je het ook aan de wallen!

Ik heb geen strepen en bij mij zijn m'n borsten juist nog groter geworden.

Verder heb ik gewoon m'n figuurtje terug. Hoewel ik er nu wel weer even op moet letten ;)

Maar dat heeft met de toastjes en de wijntjes te maken, niet met de kinderen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb nog geen kinderen maar het plan is dat ik op 30 jarige leeftijd mijn eerste kindje ga krijgen. Mocht het geboren zijn dan wil ik wel proberen om het borstvoeding te geven. Wel ben ik bang dat ik dan weer cupmaat theezak krijg maar dat kan volgens mij ook reuze meevallen. Mijn vriend en ik willen 2 kinderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook even borstvoeding gegeven (3 maanden in totaal) maar dat was echt DRAMA. Het duurde anderhalf uur voor het gelukt was en een uur later mocht ie weer, pfff. Was er snel klaar mee! Verder kan je aan mij totaal niet zien dat ik een kind heb gekregen, ik word nog weleens aangezien voor de oppas/zus/juffie op BSO :wacko:!

Die van mij is nu bijna 6 en ik vind het heerlijk! Eerlijk gezegd vind ik het nu steeds leuker worden, mede omdat hij steeds meer zelf kan en we er maar 1 hebben.

En ja, ik ben er ook zo 1 die haar eigen kind leuk vindt en de rest niet :66:.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee kids een jongen van net 9 en een meisje van net 4.

Mijn zoon heb ik 8 weken borstvoeding gegeven en mijn dochter 3,5 jaar.

En dat met mijn kleine boopies hahah

We wilden wel een derde maar wegens ruimte gebrek kan dat voorlopig niet en aangezien we het nu eigenlijk wel lekker vinden,de vrijheid enzo denk ik ook niet dat die er nog gaat komen.

Nu is het tijd voor mijzelf vandaar de bv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hai mii18

wat een leuke topic ik heb een dochtertje van bijna 2 jaar. een geweldig kind vol pricesjes gedrag hihi :116: ik heb borstvoeding gegeven ik had in het begin zoooooo veel bvoeding dat ik zelfs heb gedoneerd aan babytjes in het ziekenhuis waarvan de mama geen melk had. zelf zou ik een 2 de kind willen maar ik wil echt nog wel wachten mijn maneke wil zo graaaaaaag nu nog een kineke er bij maar tja hij hoeft niets te dragen he hihihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

spijtig genoeg zit ik wel helemaal onder de streaa :unsure: ik ben ook van een prachtige mooie platte buik waar al zeg ik het zelf vele jaloers op waren en me maneke op verzot was naar een buik vol strea gegaan tot aan me navel zeg maar en nu is al dat egale er af en helaas gaat dat net weg meer ook heb ik het vreemd genoeg op mijn benen, heupen en boobs. oke aan de ene kant is dit wel logies want ik ging van model figuurtje 52kilo naar tijdens zwangerschap 68kilo en nu 59kilo. ik zal denk ik niet meer bij die 52 kilo kunnen komen. tenzij ik 3 dagen niets eet hihi :152: maja dan kun je me ook gelijk ophalen in het ziekenhuis.ondanks dat ik zo veel heb moeten opofferen ben ik ongeloflijk blij met mijn mooie prachtig lieve gewoon on beschrijvelijke dochter die ik op deze wereld heb mogenn zetten mijn alles :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 3

een dochter van bijna 23

een zoon van 21

en een dochter van 19

en : neeeeeeee ik wil er geen meer whahaha

zit nu op een leeftijd dat ik al aan kleinkinderen kan gaan denken.

lijkt mij fantastisch!!

maar dat duurt nog wel eventjes denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marriebarrie, 3.5 jaar ????

Waarom zo lang ? Was daar een reden voor ?

Pfoee... :o

@ Esie, ja jammer dat je nu je buik minder mooi vind, maaarr je hebt er wel iets moois voor terug :D hihi met die 2e zou ik maar ff wachten anders kun je miss weer opnieuw voor je boobs :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik woog 44 kilo voor mijn zwangerschap, toen ik hoogzwanger was woog ik 52 kilo en 3 weken na de bevalling weer 47 inmiddels weeg ik 55 kilo :S denk toch omdat ik altijd veel snoepte en nooit aankwam en je word toch ouder dusja nu komt het er wel bij :( denk niet echt dat het iets met mijn zwangerschap te maken heeft het is echt iets van het afgelopen jaar! heb verder geen striemen alleen wel bredere heupen gekregen. Aan de ene kant zou ik nog een 2de willen omdat het zo een ideaal beeld is maar als ik er over ga nadenken hoe veel zwaarder het dan gaat worden en wat je lichaam dan weer achteruit gaat denk ik toch maar dat ik het er bij 1 hou me vriend wil er zowiezo geen meer zegtie nu!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marriebarrie, 3.5 jaar ????

Waarom zo lang ? Was daar een reden voor ?

Pfoee... :o

@ Esie, ja jammer dat je nu je buik minder mooi vind, maaarr je hebt er wel iets moois voor terug :D hihi met die 2e zou ik maar ff wachten anders kun je miss weer opnieuw voor je boobs :P

hai mii18 ja wahten doe ik zeker want wil geen hang boob zo snel hihi en idd ik heb er its prachtigs voor terug gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.