Ga naar inhoud

Kids..


mii18

Aanbevolen berichten

  • Reacties 74
  • Created
  • Laatste Reactie

He,

Wij hebben 2 kinderen. Zoontje van 5 jaar en een dochtertje van net 2. Zijn nu momenteel bezig met verbouwingen en die zouden tegen mei klaar zijn. In september gaat de oudste naar het 1ste leerjaar en de kleinste gaat dan ook naar 't school. Gaan zien hoe dit allemaal gaat verlopen... Misschien komt er dan wel een 3e :)

Heb wel schrik hoe mijn boobies erna gaan uitzien...

Maar wou nu mijn bv niet meer uitstellen, want wie weet komt er gewoon geen 3e en dan ben ik een jaar verloren :)

Groetjes,

Yola

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Wij hebben 2 zoontjes,

De oudste wordt over een week 3 en de jongste is bijna 1 1/2

Ze zitten qua leeftijd dus behoorlijk dicht op elkaar en dat heeft voordelen,... Maar niet alleen maar.

We hebben getwijfeld over een 3e, maar die komt er niet!

Na mijn zwangerschappen heb ik een Hcup (5cupmaten gegroeid) en die gaat er asap af!

Daarna blijven mijn borsten van mij!!!

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 3: twee zoontjes van 5 en 3 jaar en een dochtertje van 10maanden. Twee ging goed, met een derde erbij werd het heel erg druk. We wilden er altijd 3 en die wens is uitgekomen. Drie keer IVF, dus vanzelfsprekend was het niet, en ik ben dan ook heel erg blij dat onze wens in vervulling kon gaan. En eentje van elk geslacht was dan de ultieme droom. Superleuk, superlieve kids, maar evengoed superdeugnieten! Nu is het genoeg geweest. Ik wil deze zomer ook een bvk, altijd al goed voorzien geweest (tot F), maar na 3 kids zit ik aan H. Ik heb het ervoor over! Kids zijn een aanrader: veel werk, maar 1 glimlach van hen en dat maakt je hele dag goed. En soms ook leuk om mee het kind uit te hangen :153:

Groetjes,

LadyNes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ze beiden borstvoeding gegeven. Bij de oudst 3maanden alles moeten kolven omdat hij niet zo'n grote borst kon handelen en bij de jongste 2 maanden! Na hun "valse start" zijn ze allebij nog aan de borst gekomen.

Mijn ervaring is dat als papa er uit gaat om de baby te halen en weer terug te brengen, dat je zo weer in slaap bent.

Liefs Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 jongens, een 2ling van 11,5 jaar en een kleine die over 3 weken 3 jaar wordt!!

Heb ze alle 3 geen borstvoeding gegeven want ik zag dit niet zitten omdat mijn borstjes zo klein waren en heilig geloofde dat ik niet genoeg melk zou hebben. Wilde ook de fles geven zodat ik kon zien hoeveel ze dronken.

Met 4 kinderen in huis, jaja de oudste is 36, hihi is het een grote mannen bende maar wordt als enige vrouw op handen gedragen :136:

Meer kids komen hier in huis ook niet, tis zo goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Wij hebben 2 kinderen 1 meisje van 11 en 1 jongen van 9 en dat is meer dan genoeg. Ik heb geen borstvoeding gegeven te grote borsten dus moest er altijd bij liggen en daar had ik geen zin in.

En ik heb er ook niks mee.

Groetjes Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai

Wij hebben 2 meiden.De oudste is 7 en de jongste is 4.

Alletwee heb ik ze bijna 10 maanden bv gegeven.Ze waren erg ligt van gewicht.

Wel grappig dat mijn minitietjes hier wel erg goed voor waren.Bij het consultatieburo vroegen ze of ik er slagroom in had omdat de kids er zo goed door groeiden. :blush: haha

Ik wilde altijd 3 maar voor mijn eigen veiligheid hebben ze me geadviseerd om het bij 2 te laten.

Nu ben ik ook super blij met 2 en ik vind het druk zat.

Liefs Bianc

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uit verveling steeds maar nieuwe topics beginnen Mii ;) hahah!

Ik heb GEEN kids, wil er misschien wel.. maar moet eerst een leuke kerel treffen die redelijk goed in de slappe was zit he :P Stel dat de relatie dan uiteindelijk niet werkt, ken ie iig nog alimentatie betalen! (slecht he :130: ) HAHA!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3.5 week borstvoeding gegeven en mijn man kwam er dan gewoon uit om hem te halen en terug te leggen, vond borstvoeding heeeeeel zwaar elke 2 uur en dan 20 minuten lang en kijken of hij wel drinkt pfff je werd er ook super duf van en had op een gegeven moment scheurtjes in mijn tepels en spruw dus toen ben ik gillend naar de supermarkt gerend heb flesjes en nutrilon gekocht en ooooooooooooow wat was dat fijn zeg dat hij gewoon binnen 3 minuten klaar was met eten en je wist zeker dat het binnen was en kon ook de fles is overhandigen aan m'n man vader of me zus haha! maar ja al geef je het maar een maandje alle beetjes helpen :D

Iedereen zei tegen mij je zal wel geen melk hebben met je kleine borstjes nou ik lekte met 17 weken zwangerschap al als een gek en bij mij spoot het er gewoon uit als iemand mij aan raakte of ik hoorde een kind janke ahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Bambie wat grappig om te lezen :P

Mischien een gekke vraag aan je maar hoe heb je het afgebouwd borstvoeding? Of stopte het van zelf toen je flesje gaf?

Hier ook nog geen kids maar ik ben nog maar 18 (bijna 19 :3:) Het lijkt me super om jong moeder te worden maar ik wacht toch nog zeker 3 a 4 jaartjes hihi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Lotus:

Jaa hihi... naja je leest t gewoon zoveel he hier dat ze kids hebben

was gewoon ff nieuwsgierig!

ik zou ook geen bv geven denk ik..

lijkt me helemaal niks zou er niks mee hebben..

ken iemand, bij haar kwam t bloed gewoon uit dr tepels.... :145:

en na 3 weken stopt je borst toch ook met melk aanmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mii18

Nee hoor, je borsten stoppen niet met de aanmaak zolang er vraag is. Bij stress en ongi worden ga je wel minder produceren.

Maaaar hoe dacht je dan dat mensen dat doen die 10 maanden voeden??? Of (niet zo'n fijne maar ja) koeien??

Als je borstvoeding geeft moet je dat idd afbouwen

Groetjes Suzan

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey

dat is heel verschillend een vriendin van mij gaf geen borstvoeding en die had ook geen melk ja wel melk maar geen stuwingen enzo, bij mij nam het gelijk af toen ik stopte ging heel snel heb het ook niet afgebouwd hoor !

Mij leek borstvoeding ook niks maar d8 probeer het gewoon ja je hheb toc die melk en aangezien het echt goed is voor je baby ookal doe je het maar een week he ook dat is al heel goed datie een goeie start krijgt :D maarja de meeste vriendinnen van mij hebben het ook niet geprobeert:D en marisjuh tis geweldig om jong mama te zijn :D het vervuld echt me leven als mijn zoontje sochtends naast me bed staat met zn kleertjes die hij aanwil en zn tanden borstel en hij zegt: MAMA OPSTAAN BOTERHAM MET SLAGSLAG ETUUUHHHH' (hagelslag maar dat kan hij op een 1 of andere manier niet uitspreken) nou dan kan mijn dag niet meer stuk haha elke x als ik naar mijn zoontje kijk word ik gelukkig, zulke dingen besef je pas als je ze heb want ik had altijd zoooo een hekel aan kinders bahhhhhh nog steeds eigelijk wel hoor kinders van een ander vind ik absoluut niet leuk maar de mijne is gewoon bijzonder:P hahhaha waarschijnlijk omdat t de mijne is

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi Bambie..

Ik lijk wel een beetje op jou,

ik heb er ook een beetje een hekel aan, naja dat is een groot woord,

maar ik heb er gewoon niks mee,

maar grote kans dat als ik er eentje zou hebben me precies hetzelfde voel als jij!

Het is inderdaad ook wel goed maar tegewoordig is uit een pakje toch net zo goed ?

Mij lijkt het ook niks om als je ergens anders bent om dan bv te gaan geven,waar iedereen bij is ?

of hoe deed jij dat bambie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.