Ga naar inhoud

Kapsel verwijdering na borstvergroting 16 nov Bergman, de Drunen


Eefje 1

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

ik plaats dit omdat ik er niet veel over kon vinden op het forum. In februari heb ik een borstvergroting gehad bij Bergman, de Drunen. Vlak na de operatie had ik een bloeding die zij niet als nabloeding bestempelden maar wel leidde tot 1 grotere borst die daarna heel anders herstelde. Mijn borst werd uiteindelijk heel hard. Een soort cricket bal. Erg onprettig en het voelde ook niet als onderdeel van mijn lichaam. 
 

na overleg met de plastisch chirurg was eerst het advies om flink te masseren. Dat zou helpen. Dat moest ook hard. Na flink masseren een blauwe borst, gebeurde er niets. Afgelopen maandag ben ik dus na 9 maanden weer geopereerd. Het resultaat mag er zijn: 2 normale borsten. Niet 1 die veel meer rechtop staat dan de ander. Nu weer herstellen. Dat is dan weer jammer.

 

de operatie hield in dat de prothese werd verwijderd, het kapsel van bindweefsel werd ingesneden op verschillende plekken zodat er weer ruimte is, en weer terug geplaatst.

 

ik ben blij dat gedaan is en dat ik 2 bijna gelijke borsten heb. Ik baal er wel van dat ze me bij de bloeding na de eerste operatie niet weer op de ok hebben gelegd om het bloed er uit te laten. Had veel gedoe gescheeld!

 

hierbij alvast de before foto voor de kapsel operatie. De after komt nog!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Naar dat het niet tijdig is herkend, maar gelukkig is het nu wel weer hersteld. Goed dat je het plaatst, mogelijk hebben andere dames hier in de toekomst profijt van. Het herstel van meerdere operaties in korte tijd is pittig (ik spreek ook uit ervaring),  maar het is het allemaal waard als je straks met een tevreden gevoel in de spiegel kijkt.  Erg benieuwd naar het eindresultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-11-2020 om 20:33, Eefje 1 zei:

Hallo!

 

ik plaats dit omdat ik er niet veel over kon vinden op het forum. In februari heb ik een borstvergroting gehad bij Bergman, de Drunen. Vlak na de operatie had ik een bloeding die zij niet als nabloeding bestempelden maar wel leidde tot 1 grotere borst die daarna heel anders herstelde. Mijn borst werd uiteindelijk heel hard. Een soort cricket bal. Erg onprettig en het voelde ook niet als onderdeel van mijn lichaam. 
 

na overleg met de plastisch chirurg was eerst het advies om flink te masseren. Dat zou helpen. Dat moest ook hard. Na flink masseren een blauwe borst, gebeurde er niets. Afgelopen maandag ben ik dus na 9 maanden weer geopereerd. Het resultaat mag er zijn: 2 normale borsten. Niet 1 die veel meer rechtop staat dan de ander. Nu weer herstellen. Dat is dan weer jammer.

 

de operatie hield in dat de prothese werd verwijderd, het kapsel van bindweefsel werd ingesneden op verschillende plekken zodat er weer ruimte is, en weer terug geplaatst.

 

ik ben blij dat gedaan is en dat ik 2 bijna gelijke borsten heb. Ik baal er wel van dat ze me bij de bloeding na de eerste operatie niet weer op de ok hebben gelegd om het bloed er uit te laten. Had veel gedoe gescheeld!

 

hierbij alvast de before foto voor de kapsel operatie. De after komt nog!

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Boobcar zei:

Oe wat een nare ervaring zeg! Is de operatie nu zelf wel goed gegaan? Geen nabloeding of iets? Succes met het herstel en ben benieuwd naar de na foto's

Ik heb een album gemaakt na mijn borstvergroting en een foto van nu er ingezet. Ik zal je toegang geven!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, Smoutebolleke zei:

Hoi hoi, ik heb ook een bloeding gehad en ze hebben me ook niet terug op de ok gelegd.  Bij mij heeft de bloeding de prothese omhoog geduwd, ik moet nu woensdag ook terug onder het mes, ze gaan de prothese naar beneden trekken.

Hopelijk komt het goed.  Niet leuk

Sterkte!!! Echt niet leuk!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Smoutebolleke zei:

Hoi hoi, ik heb ook een bloeding gehad en ze hebben me ook niet terug op de ok gelegd.  Bij mij heeft de bloeding de prothese omhoog geduwd, ik moet nu woensdag ook terug onder het mes, ze gaan de prothese naar beneden trekken.

Hopelijk komt het goed.  Niet leuk

Wat ontzettend balen zeg!! Veel sucses!! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Lilve zei:

Hoi Eefje, wat ontzettend vervelend zeg!! Echt niet leuk dat ze er op dat moment niets mee doen. Fijn dat het nu verholpen is. Hoe voel je je nu. Was het bekend dat je die nabloeding had gehad, hoorde je dat naderhand?

Het gaat gelukkig heel goed nu. Het herstel is beter dan toen ze geplaatst werden maar ik doe super rustig aan. Ze vonden mijn borst niet groot genoeg om over een nabloeding te spreken, blijkbaar zijn er gradaties, en het was duidelijk binnen een uur na de operatie. Ik moest nuchter blijven voor het geval ik wel weer terug moest naar de OK maar de chirurg vond dat toen niet nodig. Ik wou dat ik doorgezeurd had maar dat is toch best lastig als de chirurg super luchtig doet en doet alsof er niets aan de hand is. Zowel de nabloeding als het herstel proces zijn dus pech. Wellicht zijn er vrouwen waarbij de borst alsnog prima geneest.... 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Eefje 1 zei:

Het gaat gelukkig heel goed nu. Het herstel is beter dan toen ze geplaatst werden maar ik doe super rustig aan. Ze vonden mijn borst niet groot genoeg om over een nabloeding te spreken, blijkbaar zijn er gradaties, en het was duidelijk binnen een uur na de operatie. Ik moest nuchter blijven voor het geval ik wel weer terug moest naar de OK maar de chirurg vond dat toen niet nodig. Ik wou dat ik doorgezeurd had maar dat is toch best lastig als de chirurg super luchtig doet en doet alsof er niets aan de hand is. Zowel de nabloeding als het herstel proces zijn dus pech. Wellicht zijn er vrouwen waarbij de borst alsnog prima geneest.... 

Jeetje zeg, wat een verkeerde inschatting van de pc zeg!! Hebben ze er nog wat over gezegd afgelopen week? Excuses dat soort dingen? Beetje netjes afgehandeld allemaal? Echt heel vervelend voor je meid. Hopelijk dat je er nu echt van kan gaan genieten! Het is je gegund!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Ik ben in mei 2020 geopereerd.  Binnen enkele uren werd mijn rechterborst groter. Nu ik jouw verhaal lees herken ik mij hier in, volgens mij heb ik ook een bloeding gehad. Ben inmiddels 2 weken na een hersteloperatie waar idd kapsel is weggenomen en implantaat er in en eruit enz. Momenteel is die geopereerde borst wederom overdreven groot en kan ik alleen maar hopen dat het goed komt. Ik ben erg benieuwd naar jouw herstel. Heb je foto’s die ik mag bekijken? (Als je wilt kan ik mijn foto’s ook delen, moet ik alleen even uitzoeken hoe dat moet)

groetjes Karin 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.