Ga naar inhoud

Pebbles : 3 maart 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

dag dames

mag ik mij even voorstellen,ben een dame van28jaar en ben van omgeving gent.

donderdagmorgen krijg ik een bv door dokter de meyer. begin nu wel zenuwachtig te worden :blush:

heeft er iemand ervaringen met deze dokter?

na hoeveel dagen waren jullie terug goed te been?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

Hallo pebbles,

Welkom hier!

Ik ken deze pc niet maar als je op zoeken zijn naam in typt kan je misschien meer leden vinden die bij hem zijn geweest!

Donderdag al...snel hè,ik moet vrijdag ga zelf naar van linschoten kliniek in Hilversum.

Ben nog niet echt zenuwachtig maar dat zou donderdag wel komen,nu bezef ik het denk nog niet zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbles,

Welkom! :D

Hier nog een dame die vorig jaar bij dr. De Meyere is geholpen, heel tevreden over de arts en kliniek, super service ook :109: en nog steeds heel tevreden over m'n aanwinsten! :116:

Veel pijn heb ik niet gehad, wat stijve spieren en een beetje als een houten hark de eerste week, maar na een dag of drie kon ik al makkelijk zelf rechtkomen uit bed of zetel. Je bent zeker in goeie handen daar! Ik volg je topic op de voet hoor, altijd benieuwd als er weer iemand bij Bruno langs gaat! :P

Veel lees- en postplezier en veel aftelplezier tot donderdag!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi dank u voor de reacties

raar maar ik dacht nog geen antw te ontvangen hebben. nu zie ik pas jullie reacties :mellow: dacht dat ik automatisch een mail kreeg bij elk antw op men topic.

ik krijg 280cc of 310cc zelf stelde hij 310cc voor ,maar men partner gaat mee en kan blijkbaar komen zien of ze niet te groot zijn. :1boobs:

ik kan idd heel snel bij hem terecht,en gelukkig maar want ben nogal een ongeduldige persoon :blush:

de zenuwen zijn er allesinds al. :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het is ook spannend allemaal he.

Mijn man heeft ook even gekeken hoor. Ik zou voor de 310 gaan hoor. 30 cc is erg weinig verschil.

Maar de dokter kijkt echt het beste wat bij jou past. Ik was ook bang voor te groot maar dat valt hartstikke mee.

Komt goed. Nog 3 dagen en dan mag je al.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag dames

vandaag 4maart en gisteren was het zover ik mocht bij dokter bruno de meyer voor men bv :1bouncingboobs:

alles is goed verlopen moest om half 11 binnen zijn en had totaal geen zenuwen,de dokter zelf was super lief en ook de verpleegsters en annestisist.

rond 14u was ik terug thuis maar eerlijk gezegd volgens men man was ik wel beetje high :126:

gisteren had ik praktisch geen pijn maar owee deze nacht was eigenlijk erg pfff

zo op men rug slapen is niets voor mij en kon niet veel bewegen.

ben opgestaan om 5u deze ochtend en een pijnstiller genomen.

is het normaal dat ik zo druk voel en gelijk overal spierpijn rondom de borsten?

als men man wakker wordt mag het verband eraf en ben reuze benieuwd :1boobs:

als er nog iemand tips heeft altijd welkom! en nog een vraagje mag ik op men zij slapen of enkel op de rug? :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen!

Gefeliciteerd, je hebt ze! :D

Voor zover ik weet mag je na de BV de komende tijd alleen maar op je rug slapen, wie weet gaat het de komende nacht beter.

Spannend dat de tape eraf is zodra jouw man wakker is!

Maar lekker rustig aan doen, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amai , op amper 3 uur buiten , zal wel zijn dat ge nog high waart :rolleyes:

Das normaal dat t' pijn doet , zal nog enkele dagen duren .

Rugslapen doe je best de eerste 2 weken , al hield ik 't er 6 vol omdat ik anders gewoon te veel pijn had . Je moet in je achterhoofd houden dat protheses 4 tot 6 weken nodig hebben om in de kapselen . Gedurende die tijd gaan ze ook 't snelst indalen (merk je zelf vanaf 2 weken) dus is't belangrijk dat je niet zwaar tilt (10kg+) om de borstspier niet over te belasten .

Heb je ze achter de spier of dual plane gekregen ?

Tips ?

Veel pijnstiller slikken (1g/keer mag) en rechtzitten is minder pijnlijk dan liggen .

Veel (liefst water) drinken om 't vocht af te voeren .

Niet teveel hooi op je vork nemen maar toch bewegen : ommetje maken bvb , rustig even in de stad rond kuieren .

Begin niet als een bezetene nieuwe bh's te passen , wacht minstens 6 weken eer je een beugelbh aandoet .

Geef alles wat tijd om te genezen .

Voor je't weet is't lekker lenteweer en kan je leuke tops aan :38:

Fijn herstel !

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo

vandaag al stukken beter,maar deze morgen zat men bh niet zo goed en drukte enorm hard op men naat! en dat deed behoorlijk pijn hoor :blush:

de bedoeling is dat ik maandag terug zou gaan werken, zijn jullie snel kunnen gaan werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het niet verstandig is om maandag alweer te beginnen, de eerste week zowiezo rust,

je moet herstellen en weet niet wat voor werk je doet.

Ik had zelf de eerste 5 dagen pijn, en nu 2 weken later kan ik nog niet alles.

Je prothesen kunnen gaan draaien omdat ze nog moeten inkapselen...

Maar doe wat je goed lijkt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo ik vreesde er al voor dat ik maandag terug kon gaan werken! ben tandarts assistente maar zitten 5tandartsen die we contstant moeten assisteren.

de pijn van druk is gelijk al beter maar krijg enorme steken in men snee van de ene borst echt pijnlijk! kan er daar iets aan gedaan worden of is dit normaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbles,

Beetje laat :blush: , maar alsnog GEFELICITEERD!!! :64: 5 tandartsen assisteren lijkt me ook wel nog een beetje teveel van het goede voor maandag, moest je nu licht bureauwerk hebben zou ik zeggen, dat zal wel lukken, maar bij jouw job komt vast nog wel wat meer kijken neem ik aan, ook meer fysiek waarschijnlijk, of heb ik het mis?

Die steken die je krijgt zijn volkomen normaal hoor, hoort er bij. Lukt het met het rugslapen? Anders kun je je onderlichaam een beetje draaien, of een kussentje onder je knieën doen, dat ontlast de onderrug een beetje. En wat vind je van het resultaat tot nu toe, ben je tevreden, krijgen we ook een fotootje te zien? Hihi, steeds nieuwsgierig :118: .Wens je een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

PS: Heb je twee operatieverslagen samengevoegd, houd het forum overzichtelijk. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je eefje,ben hier nieuw en moet het nog allemaal even gewoon worden :rolleyes:

idd tis geen licht werk moet alles aangeven en van de 1ne tandarts nr de andere lopen,alles opruimen afrekenen en alles terug klaar leggen vr de andere patient die komt.

ben gerust dat die steken normaal zijn dacht al dat de ene snee aan het ontsteken was!

ga al veel beter maar men ventje laat me echt goed rusten en doet alles zelf :wub:

zorgt voor de kindjes en voor mij! hij is op dit moment zelf aan het stofzuigen.

oojaa de :1bouncingboobs: zijn enorm mooi :1bouncingboobs: we vinden ze groot genoeg en ga er enorm nr uitkijken om terug nieuwe bh's te kopen.zal er fotos opzetten als ik weet hoe het moet! :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbles,

Ja, zo over en weer lopen en alles aangeven/opruimen is best nog zwaar zo vlak na je operatie, misschien toch nog maar effe verlof opnemen of ziekteverlof, lijkt me ook wel het beste. :)

Fijn dat je boobies je al helemaal bevallen! :55: Je kunt hier bovenaan bij 'galerij' een nieuw album openen of als je liever op mijnalbum.nl een album wilt openen beveiligd met een ww kun je hier meer lezen hoe je dat doet. Geniet maar vast van je nieuwe aanwinsten, zal zeker heeeel leuk zijn straks nieuwe bh's te kunnen scoren! :43:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Pebbles,

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs :1big_boobs:

Ik heb meteen eventjes in je album gekeken en ze zijn prachtig! :136:

Ik ben wel weer na 5 dagen gaan werken, maar bij mij zijn m'n protheses voor de borstspier geplaatst.

Heb jij dat ook?

En wat was je bh-maat voor de BV?

Heel veel sterkte verder met je herstel :71:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank u vind ze ook mooi! :1boobs:

kiki mijn bh maat vr de bv was 75b wat het nu zal zijn heb geen idee! en tis ook voor de borstspier.

er zit 300cc in dus ik vermoed een c zeker? mijn 1ne borst doet praktisch geen pijn meer maar de andere die kan venijnig pijn doen met momenten :wacko:

veel liefs :109:

Link naar reactie
Delen op andere sites

.uuhh ik denk dat het wel iets meer zou worden dan een C cup hoor als ik je fotos bekijk....zijn echt toppie ...maar denk op zijn minst toch een D of zelfs een E cup ..nou geraak ik echt reuze benieuwd waar je op uit gaat komen qua maat ....hihihhii

Link naar reactie
Delen op andere sites

apollon,neen heb nog niets geregeld weet niet goed wat ik moet zeggen opt werk? ze wisten er niet van dat ik een bv ging doen. en toen ik vorig jaar er iets van gezegd had dat ik een bv ging doen waren ze er niet mee gediend :angry:

ik had toen een papier zien liggen dat als ik een bv ging laten uitvoeren ik een contract moest tekenen dat ik alle dagen dat ik thuis zou zijn onbetaald zou zijn. nu weten ze niet dat ik dat formulier gelezen heb :blush:

donderdag de dag van men bv had ik verlof genomen en de vrijdag en zat was ik zowiezo thuis dus daar hebben ze geen last van ondervonden.

ik dacht echt dat ik alles terug kon doen tegen morgen maar dat is dus echt niet zo.

tis natuurlijk al veel beter maar bepaalde bewegingen zijn nog en hel.

:43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.