Ga naar inhoud

Pebbles : 3 maart 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

hai meis

heb net je fotos gezien en je hebt 2 prachtige dames :136: en wat naar van je werk ik moet morgen ook weer aan de bak pfff zit op school dus ik kan ook niet op de praktijklessen komen dus ik ben benieuwd hoe k dit ga oplossen. ik hoop dat het jou gaat lukken verder heel veel succes

gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

precies hoor zou ik ook doen ..en wettelijk mag je gewoon in de ziektewet met een bv heb het al uitgezocht voordat ik mijn bv ging doen aleen neit alle werkgevers zijn op de hoogtte en proberen toch altijd jou je vakantiedagen te laten opnemen...niet doen dus..snap dat je geen gezeik wil maar dan zou ik me inderdaad met een buikgriepje ziek melden hoor....sucsess in ieder geval morgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

dames

heb me moed bijeen geraapt en gisteren avond nog nr de baas gebeld en de waarheid gezegd! ook dat ze me niet moeten betalen vr de dagen dat ik niet kom.

nu zal het wel nog stuiven op het werk want er was 1in verlof en nog 1ziek :angry: dus nu gaan ze in de miserie zitten.

maar ik kan me niets kwalik nemen ben eerlijk geweest en zie wel wat ze ermee gaan doen.pffff altijd die stress vr het werk.

vandaag ga ik een dagje zonder pijnstillers proberen,heb enkel pijn bij het opstaan 's morgens van een hele nacht op men rug te liggen en dan zo rechtkomen aauuuwww :23:

jayro

de draadjes verwijderen deden die pijn? pfff daar zie ik tegenop zeg :24:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pebbels,

Nou goed van je dat je eerlijk bent geweest. En nu ligt het bij hun dus kan je dat in ieder geval los laten.

Nee van die draadjes voel je niks. Ik heb ze zelf er uit gehaald. Omdat het voor mij 2 uur rijden is naar gent. Dr de meyere zei dat kan je makkelijke zelf.

Vond het idee heel eng, maar het was echt 3 seconden werk. Ik trok aan de ene kant van de hechting en voila hij was eruit.

Doet echt geen pijn, je voelt welhet draadje kriebelen. Maar daar hoef je echt niet tegen op te zien.

Wanneer mogen zij eruit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbles,

Jammer dat werk altijd voor zo'n stress zorgt hé, maar goed ben je nu toch effe van verlost, ze vinden wel een oplossing!

En zoals Jayro al zegt, draadjes verwijderen stelt echt niets voor joh! Het is zo gebeurd en je voelt er amper iets van! De pleisters moeten erop blijven tot je gaat voor je draadjes, je mag ze wel vervangen als het nodig is, maar anders gewoon op laten.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag dames

vandaag men 1ste werkdag gehad!

man ik was boos ,ben zo eerlijk geweest dat ik de ingreep heb laten doen en dat ik die 2dagen thuis onbetaald zou thuis blijven.

ze vroegen me of ik vandaag wou terug komen omdat ze echt in de miserie zaten en ze gingen me aan de receptie zetten zodat ik niet het zware werk moest doen.

kom ik daar toe allemaal poeslief maar ze hebben me dus het zware werk laten doen :angry: 3tandartsen voor mij alleen en men collega moest receptie doen en mocht me niet helpen want ze had teveel werk om in te halen :121:

pijn dat ik heb gehad, en nu doen men borsten veel pîjn en staan ze keihard.

morgen sta ik er alleen voor en zijn 4tandartsen,zaterdag was ik normaal thuis maar neen mag optrekken :93:

pfff ne mens is dan zo eerlijk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Pebbles,

Wat een drama dat je zo aan het werk moet gaan!

'Eerlijkheid duurt het langst' is het spreekwoord, maar soms zou je denken dat 'een leugentje om bestwil' nog niet zo gek is... :rolleyes:

Zeker in jou situatie op dit moment...

Ik ben na 5 dagen aan het werk gegaan en door de pijnstillers had ik geen pijn en heb ik toch de vloer staan vegen (=huishoudelijke taak die ik niet mocht doen) en toen had ik daar de hele dag daarna last van; steken in m'n borsten :wacko:

Bij de controle 1 week PO zei dr. Nio dat ik geluk had dat ik geen nabloedingen had gehad en ik moest meteen stoppen met de pijnstillers, zodat ik goed aan zou kunnen voelen wat ik wel en niet kon doen...

Dus ik wil je wel eventjes waarschuwen en ik hoop dat je herstel ondanks alles niet al te veel onder deze werkdruk zal lijden... :unsure:

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbles,

Jeetje wat gemeen zeg! :121: Je expres zo hard laten werken! Meid, ik zou me toch ziek laten schrijven hoor! Dit is helemaal niet goed voor je herstel!

In ieder geval veel sterkte!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag dames

ik heb op 3maart een bv laten doen,de 1ste week was verschrikkelijk :wacko: kon bijna niets doen maar nu zijn we bijna 14dagen verder en voel me dus super :1boobs:

ze zien er gewoon fantastish uit en de pijn is volledig weg :46:

donderdag mogen de draadjes eruit en dan mag ik men bh 's nachts uitlaten joepiieee alhoewel het raar zal aanvoelen dan.

wanneer konden jullie terug op je zij slapen? ik durf me gewoon niet draaien in men bed en zeker niet op men zij gaan liggen. :11:

ik kijk er zo nr uit om een nieuwe bh te gaan kopen he men sport bh is een 75dcup :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heyy pebbles,

Gefeliciteerd met je boobs! Ze zien er erg mooi uit!

Ik mocht na mijn controle (10dgn po) op mijn zij slapen. Zolang het niet pijn doet, goed naar je lijf luisteren.

Kan dan wel niet erg lang nog op mijn zij liggen, maar het is wel lekker voor de afwisseling en je spieren.

Gewoon een beetje uittesten meid, kussen bijv. in je rug of een extra dekentje in bed. Ik gebruik dan een fleece dekentje als ik op mijn zij ga liggen lekker zacht ;)

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid,

Kwam je andere topic tegen dus even door naar je operatie topic.

Je boobs zijn heel erg mooi meid, knap werk :D Gefeliciteerd!

Wat gemeen van je werkgever wat ik hier zo lees... zeker als je dan zo eerlijk bent. Wordt je gewoon als het ware afgestraft.

Gaat het werken nu beter??

Sterkte!

:116: Fem

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag dames

ik heb op 3maart een bv laten doen,de 1ste week was verschrikkelijk :wacko: kon bijna niets doen maar nu zijn we bijna 14dagen verder en voel me dus super :1boobs:

ze zien er gewoon fantastish uit en de pijn is volledig weg :46:

donderdag mogen de draadjes eruit en dan mag ik men bh 's nachts uitlaten joepiieee alhoewel het raar zal aanvoelen dan.

wanneer konden jullie terug op je zij slapen? ik durf me gewoon niet draaien in men bed en zeker niet op men zij gaan liggen. :11:

ik kijk er zo nr uit om een nieuwe bh te gaan kopen he men sport bh is een 75dcup :35:

Hey Pebbles,

Ben eerst en vooral blij voor je dat je zo veel beter voelt, de eerste week zal wel een hel geweest zijn door het onbegrip van je werkgever.

Het is wel niet de bedoeling dat je bij elke nieuwe ontwikkeling een nieuw operatieverslag opent, zo word het forum onoverzichtelijk. :6: Je kunt je verdere herstel gewoon in je persoonlijke operatieverslagtopic blijven posten. Heb daarom ook je topics samengevoegd, zodat iedereen makkelijk je verslag kan blijven volgen. ^_^

Liefs, :53:

PS: kon je geen pb doen, dus kun je even bovenaan (via het balkje waar je naam op staat) bij je instellingen kijken en het vinkje weghalen bij 'Zet mijn Persoonlijke Berichten uit '. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi pebbles,

Ze zien er prachtig uit! Gefeliciteerd met je mooie borsten!

Ik heb woendag 9 maart een bv ondergaan, maar kan er nog niet van genieten door de pijn die ik heb.

Was het bij jou ook zo'n stekende pijn in je borsten?

Als ik lig of zit heb ik nergens last van, alleen als ik wil opstaan of loop krijg ik steken..echt heel vervelend..

Liefs sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag sammy

idd de eerste dagen zijn een hel,overal steken waarvan ik niet kon rechtkomen. heb 3dagen plat gelegen en dan kon ik wat beginnen stappen en owee die druk die ik voelde.

maar ik verzeker je het komt allemaal in orde hoor :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

blij dat alles beter gaat pebbles. ze zullen wel al enorm veranderd zijn ondertussen.

15 juli krijg ik mijn boobies van dr demeyere. heb er enkel positieve dingen over gelezen dus heb wel vertrouwen erin. twijfels blijven toch door mijn hoofd spoken over alles en nog wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jhihaaa heb terug op men zij kunnen liggen :-) tis gelijk of ze er altijd gestaan hebben! heb gewoon van niets geen last of pijn :1boobs:

donderdag mogen de draadjes eruit en dan mag ik de bh 's nachts aflaten.heb er een nieuwe foto opgezet dames van 1week na de bv :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

boke

je bent in goede handen hoor bij dokter de meyer!! ben er heel tevreden van en ze zijn daar super lief :136: hoeveel cc krijg je?

heb enkel positieve dingen gehoord dus dan ben ik wel beetje gerust. normaal gezien rond 320cc ongeveer. dan wordt het hopelijk kleine D.

heb je boobies gezien en ze zien er super uit. tof da je nu al geen pijn meer hebt zeg!!! daar heb ik wel beetje schrik voor aangezien ik fysiek werk heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.