Ga naar inhoud

Pebbles : 3 maart 2011 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

dag dames

zijn nu 14dagen na de bv en gisteren zijn de draadjes eruit gegaan en amai zo perfect gedaan! je ziet het gewoon niet!

dus deze nacht voor het eerst ook zonder de bh geslapen maar dat was wel even wennen.

ben toch paar x wakker geweest van de pijn nu zo alles los is toch wel wennen :rolleyes:

hoe lang mogen we niet sporten? zou graag terug beginnen lopen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 62
  • Created
  • Laatste Reactie

wat zijn ze weer veranderd op paar dagen!!!

als je 's nachts nog pijn hebt zou ik bh nog wat aanhouden. kan nooit kwaad denk ik.

heb je al idee welke cup je hebt?? ze zien er alvast groot uit :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Pebbles,

Ik had ook na twee weken mijn bh s'nachts mijn bh uit gedaan. Maar toch voelde dat niet prettig aan. Ik werd dan wakker van een branderig gevoel. Deed dan gewoon mijn bh weer aan. Na 4 weken had ik echt geen last meer.

Ik ben na 6 weken weer gaan sporten (kickboksen) wel voorzichtig maar dat gaat prima. Zorg voor een goede bh. Die van de kliniek vind ik toch niet stevig genoeg om te sporten.

En je foto's zijn prachtig.

Ik ga 28 maart op controle bij dr de meyere ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

boke

heb nu een 75d maar volgens men nicht gaat dit nog nr een c gaan zegt ze :-( we zien wel he.

ze lijken alvast gigantisch :68: hoop dat ik hetzelfde resultaat mag hebben. als je foto's in trui/tshirt hebt mag je ze er ook altijd opzetten. ben altijd benieuwd hoe het eruitziet. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

hallo dames

we zijn nu een maandje verder en voel me nog steeds heel gelukkig met men nieuwe aanwinst :1bouncingboobs:

vindt ze er nog steeds prachtig uitzien en men vriend ook,het enige waar ik wel last van heb is men linker borst daar voel ik als ik geen bh draag dat die die silicoon beweegt en bij mijn rechter borst niet.

dus ik hou nog even men sports bh aan en ook nog 's nachts want dan vind ik het nogal akelig aanvoelen als ik me draai enzo.

zou dit normaal zijn?

deze avond nog eens foto's trekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pebbles,

Fijn te lezen meid! Ze zijn ook gewoon prachtig, zie dan ook uit naar recentere foto's! :118:

Wat je voelt zal wel normaal zijn, je bent nog lang niet genezen, officieel ben je pas na een jaar helemaal genezen dus tot dan kun je nog vanalles voelen. En gelijk heb je dat je nog even je sportbh doordraagt, kan geen kwaad en voelt vast veel veiliger!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.