Ga naar inhoud

Ervaringen tubulaire borstvergroting


Aanbevolen berichten

Hoi dames!

 

Ik ben benieuwd of er meer leden van het forum zijn (die ik misschien nog niet heb gesproken) die tubulaire borsten hebben/hadden en die hun ervaringen willen delen?

Over herstel, misschien tegenslagen, wat kan ik zelf nog verwachten tijdens mijn herstel/ontwikkeling?

 

Ik ben benieuwd! 🤗

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 4-11-2020 om 17:18, Goow zei:

Volgens mij had @Nog even wachten ook tubulaire borsten?

Zeker, een milde vorm weliswaar.

Ik heb 550cc voor de spier gekregen. Ik had na mijn operatie een beugelbh zonder cups met daarboven een borstband om de onderpool erin te drukken. Dat is erg goed gelukt. Iedere arts heeft weer andere gedachtes en gewoontes, los van dat iedereen zijn voorsituatie anders is.

Ik heb duidelijk gecommuniceerd gekregen dat ik pas na 3 maanden tot een jaar het eindresultaat kan verwachten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Yvette heb ik nou toevallig jou net een privé bericht gedaan omdat ik ergens las dat jij was geopereerd en jij tubulaore borsten had. 

Ik heb te horen gekregen bij kliniek Veldhoven dat ik tubulaire borsten heb, wel in milde vorm weliswaar maar ik had er nooit van gehoord🙈

Ik was me wel bewust van mijn grote tepelhoven maar wijtte dit ook aan mijn zwangerschappen/ borstvoedingen. 

 

Ik ben dus nu op zoek naar een PC die ervaringen heeft met tubulaire borsten, maar ook een beetje naar dames die ervaringen hebben. 😊

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Iloon1980 zei:

Hoi Yvette heb ik nou toevallig jou net een privé bericht gedaan omdat ik ergens las dat jij was geopereerd en jij tubulaore borsten had. 

Ik heb te horen gekregen bij kliniek Veldhoven dat ik tubulaire borsten heb, wel in milde vorm weliswaar maar ik had er nooit van gehoord🙈

Ik was me wel bewust van mijn grote tepelhoven maar wijtte dit ook aan mijn zwangerschappen/ borstvoedingen. 

 

Ik ben dus nu op zoek naar een PC die ervaringen heeft met tubulaire borsten, maar ook een beetje naar dames die ervaringen hebben. 😊

Heel goed dat het geconstateerd is.  Als een tubulaire borst alleen vergroot wordt en niet gecorrigeerd krijg je geen goed resultaat en is het eindresultaat een vergroting van je voorsituatie. Heeft je pc aangegeven ervaring te hebben? Dr van der Pot van Blooming heeft veel ervaring,  hij heeft ook mijn borsten gecorrigeerd. Ik zal je toegang geven tot mijn uitgebreide album.  Bij mij is mijn klierweefsel gekliefd (losgehaald en herverdeeld zodat er een ronde vorm mogelijk is) en mijn borstplooi is een cm verlaagd zodat de onderpool mooi rond kon worden omdat deze dan met ruimte heeft (bij tubulaire borsten is vaak de onderpool te kort). Het gewicht van de prothese moet echt de ronding erin drukken. Belangrijk om te beseffen is dat het tijd kost voor je het eindresultaat krijgt,  mij werd duidelijk aangegeven dat ik 3 maanden tot een jaar moest wachten om echt goed het resultaat te zien.  

Ik wil je zeker niet bang maken, bij mij is het prachtig geworden, maar doe wel je research. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Iloon1980, ja je had mij inderdaad privé een berichtje gestuurd, ik zal zo even reageren op je!

Ik heb inderdaad hier op het forum zoals Nog even wachten zegt veel gelezen over dr. van der Pot, dat moet echt een hele goede arts zijn.

 

Ik ben zelf ook nog op consult geweest bij Dr. Melenhorst, ook in het Diak. Die heeft net als Dr. Luijendijk ook ervaring met tubulaire borsten. Wat ik opvallend vond is dat zij allebij compleet iets anders adviseerden, Melenhorst zei anatomische protheses dual plane incl. tepelhofverkleining (omdat ik aangaf dat dit wel een storende factor was bij mij), Luijendijk zei ronde protheses dual plane en nog even wachten met de tepelhofverkleining. Ik ben nu blij dat ik dat gedaan heb. Nu heb ik nog niet de zichtbare littekens, kan ik rustig wennen aan mijn nieuwe borsten en als het me over een jaar nog steeds stoort kan ik alsnog voor een tepelhofverkleining gaan! 

 

Ik geloof dat ik trouwens ook een milde vorm had hoor, wel de tubulaire vorm en grote tepelhoven maar gelukkig geen borstweefsel in de tepelhoven en ook mijn onderpool was niet heeeeel erg kort. 

 

Succes met je keuze!

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, Nog even wachten zei:

Heel goed dat het geconstateerd is.  Als een tubulaire borst alleen vergroot wordt en niet gecorrigeerd krijg je geen goed resultaat en is het eindresultaat een vergroting van je voorsituatie. Heeft je pc aangegeven ervaring te hebben? Dr van der Pot van Blooming heeft veel ervaring,  hij heeft ook mijn borsten gecorrigeerd. Ik zal je toegang geven tot mijn uitgebreide album.  Bij mij is mijn klierweefsel gekliefd (losgehaald en herverdeeld zodat er een ronde vorm mogelijk is) en mijn borstplooi is een cm verlaagd zodat de onderpool mooi rond kon worden omdat deze dan met ruimte heeft (bij tubulaire borsten is vaak de onderpool te kort). Het gewicht van de prothese moet echt de ronding erin drukken. Belangrijk om te beseffen is dat het tijd kost voor je het eindresultaat krijgt,  mij werd duidelijk aangegeven dat ik 3 maanden tot een jaar moest wachten om echt goed het resultaat te zien.  

Ik wil je zeker niet bang maken, bij mij is het prachtig geworden, maar doe wel je research. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had jou foto's al gezien en zag herkenning in jouw borsten, het eind resultaat is super mooi! Zo zou ik het ook graag willen hebben. Ik had al even gekeken naar Dr van der pot en hij levert echt uitstekend werk! Maar toen zag ik dat ze bij Blooming over de 7000euro vroegen voor een Tubulaire borst vergroting, ik wil niet bezuinigen maar dit is wel wat boven mijn budget helaas. Ik heb geen idee of hij bij het Rode kruis ziekenhuis ook vergrotingen doet en er dan iets minder voor vraagt🙈 heb wel gekeken maar kon over de tarieven helaas niks vinden. Ik heb een onderpoot van 4cm en de andere kant 6, is dat erg weinig? Hoe was dat bij jou? Het is allemaal een beetje uitzoeken hoe en wat maar dankzij dit forum ben ik al heel wat wijzer. Dank je voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Iloon1980 zei:

Ik had jou foto's al gezien en zag herkenning in jouw borsten, het eind resultaat is super mooi! Zo zou ik het ook graag willen hebben. Ik had al even gekeken naar Dr van der pot en hij levert echt uitstekend werk! Maar toen zag ik dat ze bij Blooming over de 7000euro vroegen voor een Tubulaire borst vergroting, ik wil niet bezuinigen maar dit is wel wat boven mijn budget helaas. Ik heb geen idee of hij bij het Rode kruis ziekenhuis ook vergrotingen doet en er dan iets minder voor vraagt🙈 heb wel gekeken maar kon over de tarieven helaas niks vinden. Ik heb een onderpoot van 4cm en de andere kant 6, is dat erg weinig? Hoe was dat bij jou? Het is allemaal een beetje uitzoeken hoe en wat maar dankzij dit forum ben ik al heel wat wijzer. Dank je voor je reactie!

Ik moet zeggen dat blooming nog de oude tarieven hanteerde dat ik mijn offerte tekende, scheelde al weer flink. Ik snap dat dat zeker niet voor iedereen haalbaar is. Ik heb wel bewusy de keuze gemaakt voor de arts en kliniek. Maar klopt dat het niet goedkoop is. 

Ik dacht dat ik ook zoiets had. Geen idee of dat veel of weinig is, ik denk dat het voornamelijk uitmaakt hoe het in verhouding is tot je bovenpool. 

Ik ken meerdere mensen die ook goed geholpen zijn bij van selms van van goyen. Een zeer ervaren arts, ik weet niet precies of hoeveel ervaring hij heeft met tubureuze borsten, maar ik vermoed dat dat ook wel goed zit.

Vraag bij iedere pc waar je op consult gaat ook echt foto's van tubureuze vergrotingen. 

 

Vd Pot werkt op dit moment volgens mij niet via het rkz. Staudt volgens mij wel, maar dan meer de reconstructies. Maar je zou ze eens kunnen benaderen en dit navragen. Of bij het spaarne

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Yvette-x,

 

Een van mijn borsten is mild tubulair. Ik word in januari geopereerd door dr. Braam bij Park Medisch Centrum. Ze heeft me al een beetje uitgelegd wat ze gaat doen maar ik was het weer vergeten (er kwam zo veel informatie op me af tijdens dat consult, haha).

In december heb ik nog een consult en dan wil ze het nog een keer uitleggen.

 

Voor mij zijn ervaringen dus ook meer dan welkom en zal ook mijn ervaring posten zodra het kan :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.