Ga naar inhoud

Shanmil : 23 december 2020 : Dr. van Selms : Jan van Goyen


Aanbevolen berichten

Hi dames,


Allereerst wens ik jullie een mooi en gezond nieuw jaar 🤗 

 

Hierbij weer een korte update. Tot nu toe loopt mijn herstel goed. Ik heb geen pijn alleen zijn mijn borsten wel nog vrij gevoelig en opgezwollen/stevig. Daardoor af en toe wat lastig met ademen. Hebben meerdere meiden dit gehad? Het is niet dat ik niet kan ademen, maar het lijkt gewoon wat krap te zitten zegmaar. 
 

Ik heb een hunkemoller bh besteld (sportbh, dat mocht van mijn arts) in maat 75e en die leek goed te zitten maar een dag later zit ie toch wat strak😜  ze veranderen ook wel echt met de dag. maar begin me dus behoorlijk te irriteren aan die bh. 
 

Morgen ga ik op controle en zullen de pleisters verwijderd worden. Heel benieuwd naar mijn littekens! Spannend! Ook benieuwd naar het verdere rust plan (wanneer mag ik wat weer, etc). Hoop iig dat ik na morgen weer mag autorijden, voelt echt als een eeuwigheid (terwijl het pas 2 weken is).

 

Kunnen jullie nog dingen bedenken die ik morgen moet vragen aan mijn arts? 
 

Hopelijk gaat alles goed met iedereen hier. Ik heb gisteravond een foto gemaakt en deze toegevoegd aan mijn album. 
 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat alles zo goed gaat! :)

 

moeite met ademen herken ik. Dit had ik tot 8 dagen PO en toen was dat ineens voorbij. Het was geen pijn, meer inderdaad dat het krap voelde ofzo. Hierdoor liep ik ook voor over gebogen. Maar ik werd op dag 8 PO ineens wakker zonder dat zwaar gevoel. :) wat een opluchting was dat haha. Hopelijk heb jij dat ook snel! 

 

Hoe zien je littekens er uit? :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
On 1/6/2021 at 2:41 PM, Flowerbloempje7 said:

Fijn dat alles zo goed gaat! :)

 

moeite met ademen herken ik. Dit had ik tot 8 dagen PO en toen was dat ineens voorbij. Het was geen pijn, meer inderdaad dat het krap voelde ofzo. Hierdoor liep ik ook voor over gebogen. Maar ik werd op dag 8 PO ineens wakker zonder dat zwaar gevoel. :) wat een opluchting was dat haha. Hopelijk heb jij dat ook snel! 

 

Hoe zien je littekens er uit? :)

 

 

Ik heb dit berichtje helemaal niet gezien 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️
 

Hoe gaat het met jouw herstel en je boobs? Ben je blij tot nu toe? Ga weer ff spieken bij je voor een foto, ik heb ook weer wat geupload. Litteken links is heel mooi maar het litteken rechts is wat dikker en roder. Weet niet zo goed wat ik daarmee moet. Ben wel aan het smeren met biodermal littekencreme. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi hi lieve dames,

 

Morgen (pas) 4 weken po ook al voelt het alsof het maaaanden geleden is😂. Kan mij ook niet meer voorstellen dat ik kleine borsten heb!

 

Ik ben aan het smeren met biodermal littekencreme, alleen hoorde ik dat die van dermafix goed/beter is ivm de siliconen. Heeft iemand daar ervaring mee?

 

liefs💫💋

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.